Ga naar inhoud

Augustus 2010, wie starten er in Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Violeta80, Spannend, je laatste weekend voor de uitslag. Ik hoop het allerbeste voor jullie. Heel veel succes en sterkte...

Tulp

Geplaatst
IVFSH het gevoel is net als gister :) ik voel dat ik ongesteld word :( morgen vrijdag,daarna is het weekend,wel druk weekend en maandag ochtend bloed laten prikken.Nog 3 dagjes......

Tulp succes met wachten we zitten in hetzelfde wachtbankje ;)

Mariette succes voor maandag!Ik hoop voor je dat er nog meer eitjes gaan groeien,hoeveel spuit jij van Gonal?

@Violeta80, ik hoop en duim dat je maandag toch ondanks je eigen gevoel een positieve test hebt!

Ik spuit 300IE GonalF, de vorige behandeling spoot ik dat ook en toen ging het ook niet erg hard met de follikels toen had ik er uiteindelijk bij de punctie 5 Follikels maar wel 6 eicellen. Hier ben ik ook kort zwanger van geweest, van een tweeling maar tot onze grote verdriet een miskraam op 23 mei en 2 juli.

Ik hoop dat er nog een mooi aantal follikels in mijn linkereierstok zit. Dit nog nooit eerder gehad dat mijn eierstokken onvindbaar waren.

@Bora, welkom! Heel veel succes met je behandeling!

Geplaatst

Mariette,jeetje dat lijkt mij heel veel....we moesten voor ifv 150 en voor iui 37.5,en jij 300 en dan nog niet zo veel gegroeid,hope het zo voor je.....laat het even weten maandag hoe het gegaan is.

P.S:ik heb eerder je verhaal(handtekening) gelezen was helemaal stil van,wat erg de miskraam met de tweelings.....

Liefs,Violeta

Daniella en Tulp,dank jullie wel,nog een weekend en dan testen,we gaan ook maandag dagje naar Texel we zij pas 's avonds thuis

Groetjes

Geplaatst

@Mariette, balen dat je 1e fm tegen viel, hopelijk krijg je maandag meerdere mooie follikels te zien en laat de andere eierstok zich ook goed zien! Ik ken ook iemand van een forum die 450 eenheden menopur spoot, dus misschien dat ze het nog kunnen verhogen? Succes!

@Bora, welkom hier, hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid of jullie verder kunnen met IVF! Het vergt inderdaad veel van je als je zo heen en weer moet sjeesen naar het ziekenhuis. Succes!

@tulp, wat spannend! nog 10 dagen te gaan! duim duim duim duim........

@violeta, je mag bijna testen, spannend!!! Veel plezier met het dagje Texel! wow dat is erg weinig 37,5 voor IUI, dat lees je niet vaak. Ik spoot 108 voor IUI, met 125 kreeg ik teveel follikels voor IUI 7 stuks. Daarom kreeg ik met ivf 200 eenheden, maar toen had ik 23 follikels! Nu ga ik terug naar 150 eenheden, ben benieuwd wat dat met me zal gaan doen.

Gisteren met manlief boodschappen gedaan, kwam ik bij de super onze buurvrouw tegen. Blijkt ze 19 weken zwanger te zijn!!! Het eerst wat ik dacht was, we worden overgeslagen!!! Maar heel stom natuurlijk om dat te denken, het is de natuur, dat gaat echt niet het rijtje af, zoals het tot nu toe wel het geval was. Ik moest echt een paar tranen wegduwen en kon gelukkig wel vrolijk doen. Ben natuurlijk ook blij voor ze, maarja wil zelf ook zo graag! Toen dacht, anders gaan we maar verhuizen als we straks alleen zonder kindjes in de straat zitten......heb mijn positieve kracht wel weer terug hoor, maar als je zoiets over je heen krijgt, dan is dat niet makkelijk.

Ze zei ja grappig hé iedereen begon zonder kinderen, allemaal jong en nu worden er allemaal kindjes geboren. Ik dacht oh meis, je moest eens weten hoe lang en hoe we bezig zijn...... Maar het is een lieve meid hoor en ik gun het haar.

Vandaag weer aan de pil, de stopweek is voorbij, heb ook geen bloedingen meer.

Morgen shoppen met vriendinnen en zondag relaxen met manlief en misschien nog een wandeling maken, wordt mooi weer.

Fijn weekend allemaal!

Liefs Roosie

Geplaatst

Hee roossie!

Goed dat je het zo nuchter kunt bekijken! Ondanks dat het proces voor ons zo moeizaam is, blijft het natuurlijk vooral heel mooi dat het bij anderen gewoon goed gaat. ( maar gemeen blijft het ook, haha). Het is echt soms confronterend hè.... Ik was laatst op een verjaardag en daar waren van de acht vrouwen er zes zwanger! Daar ging het gesprek erover hoe snel iedereen zwanger is geraakt: allemaal binnen vier maanden.... Poeh, toen vond ik het wel even slikken en dan weet je je even moeilijk houding te geven. Maar goed, voor die meiden geweldig natuurlijk!

Nu is het WEEKEND!! Heerlijk, lekker keuke dingen doen. Geniet er allemaal van!

Geplaatst

Hoi Hoi,

Ja, herkenbaar. Soms verbazendwekkend hoe snel mensen zwanger kunnen worden. Alsof zij een ander soort van superei en superzaad hebben. Het is hartstikke fijn voor hen, hopelijk komt het bij ons ook spoedig.

Daarbij speelt nog de leeftijd. Mijn eerste rimpeltjes en grijzen haren komen opzetten, dat vind ik eigenlijk nog confronterender en erger dan dat ik zie dat iemand zwanger is. Hebben jullie dat ook?

Voor nu een zonnig weekend voor de boeg, dat doet ons hopelijk vast en zeker goed.

Wens jullie allen een ontspannen weekend toe.

Tulp

Geplaatst

Hey Roossie,

Owwww, dat is echt zo'n typische k**-situatie die we allemaal wel eens meegemaakt hebben. Ik ging eens om afleiding te zoeken (want ja, dat moet he? wordt door iedereen gezegd) naar het zwembad om baantjes te trekken. Zit ik daarna heeel even in het bubbelbad, blijkt het babyzwemmen net afgelopen en zit ik in m'n 1-tje tussen de moders met hun baby's... vond ik ook verschrikkelijk.

Overigens heb ik me wel voorgenomen om in gezelschap er voortaan wat van te zegggen. Mijn ongeloofijk ongevoelige schoonzusje maakt ook regelmatig hele ongelukkige opmerkingen, gelukkig is mijn schoonmoeder wel invoelend en neemt het voor me op.

Wat ik altijd het meest klote heb gevonden is dat je er, zeker in gezelschap (feestjes en verjaardagen en zo) vaak zelf heel moeilijk wat van kan zeggen. Als je aangeeft dat je er moeite mee hebt of serieus reageert op een ongelukkige opmerking, wordt je automatisch in een soort slachtofferrol gedwongen. Je krijgt het gevoel dat je de sfeer bederft omdat anderen zich ongemakkelijk gaan voelen en daar moet jij dan weer iets mee.

Tijdens mijn 7enhalf jaar ongewenste kinderloosheid voelde ik mij altijd te verlamd of niet in staat me te verdedigen , maar nu ik in de gelukkige omstandigheid ben dat mijn wens toch uit lijkt te komen zal ik des te harder mijn best doen om dat soort geklets aaan te pakken.

@Tulp: die grijze haren ken ik! Heb het daar laatst met een vriendin (moeder van 3) nog over gehad. Ik heb geen moeite met ouder worden op zich maar het leek me voor mijn gevoel minder confronterend als ouder worden gepaard gaaat met een rolwisseling van 'jonge vrouw' naar 'moeder'. Na het mislukken van poging 2 en niet ontdooien van mijn cryootjes had ik daar wel veel last van.

Dames, ik wens julie allemaal heel veel succes en ik blijf voor jullie duimen!

Geplaatst

Hey meiden,

Ben even een paar dagen niet online geweest!!

Hoe is het met jullie? heb natuurlijk even teug gelezen.. lees niks van Aafke?? Getest?? en???

Violetta : bijna testen!! succes meid!!

Degene die nu gaan beginnen en aan het spuiten zijn ook succes natuurlijk!

Ik ben weer helemaal beter..(was toch gewoon een buikgriepje van 2 dagen)

Vanmiddag of morgen testen!! ben nog in twijfel omdat ik toch wel bang ben voor de uitslag!!

Fijn weekend allemaal!! lliefs!!

Geplaatst

Ow zie nu dat we teglijk een reactie geplaatst hebben!!

maare zwanger dus?????????????????? Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!! gaaf!!

gefeliciteerd meid!!!

Geplaatst

Hey Aafke,

Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap, super! Doe het rustig aan.... enne, ja, inderdaad als de rol past bij grijze haren, dan is het anders....Bij jou mogen de grijze haren nu hun slag slaan, haha.

Wat veel naderende testen zeg, succes en sterkte allemaal bij dit belangrijke moment.

Tulp

Geplaatst

Hoi meiden,

over het gesprek hoe klo.... is om iedfereen naar je te kijken van....misschien ben jij de volgende.Ik woon in een super LOMP dorp met een nog een LOMPer dorp daarnaast,ik ben 4 of 5 keer direct gevraagd:"Ben je zwanger?" Zomaar...omdat het zo hoort!!!!(echt waar niet aangekomen,geen buik alleen omdat we zoveel jaren samen wonen) Verschrikkelijk.....ik was de laatste tijd zo kwaad(niet laten merken)dat ik besloot dat ze de volgende keer een pittig antwoord krijgen...zoals van: "Nee,we kunnen geen kinderen krijgen,maar bedankt dat er mee bemoeit met zo iets persoonlijk"

Gisteren bijna geconfronteerd WEER,dus voordat ze vroeg,zei ik :"ik moet rennen de oven staat aan".Ze vroeg me in 1 minuut tijd hoe met me gaat met die zilige blik????? grrrrrrrrr

Geplaatst

Hey Violeta,

Sommige mensen denken niet na, sommige zijn niet invoelend en sommige gewoon nieuwgierig. Buiten dat zijn er uiteraard heel veel prettige mensen. Waarom zou je bij zo´n vraag de vraag niet proberen terug te leggen, bijvoorbeeld; 'hoeze'? het volgende mogelijke antwoord zou kunnen zijn dat je zegt 'ik vind het wel een aparte vraag'. Jij hoeft je niet te verantwoorden naar de mensen die iets van je willen, maar wat jij niet wil... Het is soms ook erg vervelend en lastig. Doe het rustig aan, ontspan met de zon en veel succes en sterkte op de maandag.

Tulp

Geplaatst

Hey Tulp,bedankt voor maandag!

Ik klink misschien een beetje agresief,maar zo ben ik niet hoor ;) ik geef meestaal een grote mond thuis als ik boos ben zeg ik altijd ik ga dit doen en ik ga dat doen en dit zeggen,maar uiteindelijk zeg ik niks en soms word ik mee geslepen in een gesprek waar ik geen zin in heb......maar ik blijf altijd beleefd!!!Net als gisteren ik zag het aankomen en ben gewoon weg gerend :) vind ik het toch beter. En je hebt gelijk er zijn heel veel lieve en prettige mensen op de wereld,alleen ik had het over de vervelende mensen niet over de lieve mensen!

Violeta

Geplaatst

Aafke, super...je hebt positief getest!! gefeliciteerd meid!!! en nu gaan genieten.

violetta...succes mogen met met testen!!!hoop dat je toch positief test!!!

Roossie..ik herken het volledig...en ik erger me er ook groen en geel aan...laatst kregen we dezelfde vraag in de friture gesteld en toen kregen we te horen dat we te oud waren...ze moest eens weten, maar ja...ze kletst nogal graag en er komen veel mensen en waar veel mensen wonen wordt ook flink geroddeld...heb verder maar wijselijk mijn mond gehouden.

las gisteren op hyves dat een kennisje van me zwanger is...pas gestopt met de pil en meteen zwanger...het grootste nadeel vond ze toch wel dat ze nu geen baco's meer mag drinken...dan tik je niet zuiver als je zoiets denkt...kan helemaal niet tegen dat soort opmerkingen..oh help...ik word dikker...oh help, ik mag geen alcohol meer drinken...en het ergste vind ik als ik zie dat ze toch roken tijdens de zwangerschap...echt...het liefst sla ik die peuk dan uit hun mond...ik kan ook niet blij zijn voor haar...ik zit op dit moment echt in een neerwaartse spiraal en ik weet heel eerlijk gezegd niet hoe ik eruit moet komen...ben blij als we weg uit deze omgeving zijn waar we er niet aan herinnerd worden...

hoop dat er nog meer groene regels bijkomen en succes met alles verder!!

liefs,

Nico

Geplaatst

Hee Nico,

Wat vervelend dat je je zo rot voelt..... Heb je nog een afspraak gehad in het azm? Of ben je alleen weer op de wachtlijst geplaatst? Het is gewoon een rotsituatie waar je nu in zit...... Het had anders moeten lopen hè!? Neem de tijd, het haktt er allemaal wel in! Gelukkig heb je een heerlijke vakantie voor de boeg! Even de tijd om te ontspannen en rustig aan te doen en bij te komen.

Meid, ik hoop dat je je na je vakantie weer wat positiever voelt! Ik ga in januari in elk geval kaarsjes branden voor een goed resultaat!

Liefs,

Ivfsh

Geplaatst

Hee meiden,

Nog even voor de glimlach op ieders gezicht :-)

Moest lachen toen Nico het had over de friture: zo noemen we in Limburg een snackbar, haha. Ze stond dus niet in een frietpan :-). Leuk dat we in zo'n klein landje zulke grappig verschilletjes in taal kunnen hebben.

Groetjes!

Geplaatst

IVFSH wat leuk de uitleg,ik snapte het niet ik dacht weet ik veel....een plek toch???? :)

Nico ik vind heel klo.... voor je dat je zo'n dip hebt.....Je gaat over 5 dagen met vakantie toch? Ik hoop voor je dat je daar helemaal gestelijk hersteld wordt!!!!!

Liefs, Violeta

Geplaatst

hey Nico,

Ik snap dat je er even doorheen zit! Je zit gewoon echt in een rot-situatie, en niets kan dat gevoel wat nu bij je overheerst wegnemen. En al bedoelen veel mensen het goed, echt begrijpen kunnen ze het niet omdat ze nou eeenmaal nooit in jouw situatie hebben gezeten. Door alle hormonen en de teleurstelling ben je nu ook wel op je kwetsbaarst en is het heel moeilijk om jezelf te 'wapenen' tegen botteriken die ongezouten hun overbodige mening spuien.

Fijn dat je daarom een vakantie in het vooruitzicht hebt, ik denk dat het idd goed is om even helemaal in een andere omgeving te zijn om ook weer een beetje tot jezelf te kunnen komen. Ik hoop heel erg voor je dat jij en je partner weer kracht en nieuwe moed vinden om verder te gaan, en natuurlijk vooral dat je geduld en opofferingen uiteindelijk wel degelijk beloond gaan worden!!!

Sterkte voor nu,

Aafke

Geplaatst

@Aafke wat lees ik nou in je onderschrift jaaaaaaaaaaaaaaaaa je bent zwanger, wat super! Gefeliciteerd meis en ik gun je het van harte!!!

Oh wat lijkt me dat moeilijk een zwembad vol met kindjes en moeders pffffff. En vervelend zo'n tactloos schoonzusje, gelukkig neemt je schoonmoeder je in bescherming. Ja lastig hé wel of niet wat van zeggen, wat doet het met de sfeer, slachtofferrol toebedeeld krijgen pffff....maar als mijn zwager weer een rotopmerking maakt ga ik er echt wat van zeggen, achteraf merk je pas goed wat het met je doet zo'n opmerking. Wij waren bij ze op bezoek, hadden ze tijdens het eten over vrienden die geen kinderen kunnen krijgen, zegt mijn zwager dat moeten ze eens een ander gaatje proberen en maar lachen....pffffffff zat echt te wikken en wegen wel of niet wat te zeggen en gekozen niet te doen voor de sfeer, achteraf had ik daar toch spijt van, dus een volgende keer krijgt hij er van langs hahaha.......

@ivfsh, moeilijk hé die verhalen van vrouwen die al met een klap op de kont zwanger zijn, terwijl het bij jezelf zo moeizaam gaat! Het is inderdaad voor die meiden geweldig, maar je gunt je zelf het ook zo erg!!!

@tulp, grijze of eerder witte haren heb ik al jaren daar schrik ik niet meer van hahaha....ik werd er vroeg wit, ik kleur het iedere 2 maanden ongeveer bij. Heb ook wel wat rimpeltjes....ik let daar eigenlijk niet op, voor mij is het toch dat iemand anders zwanger is meer confronterend is.

@wen, fijn dat je weer beter bent! Heb je al getest?

@violeta, succes morgen met de test! Oh wat rot zo'n lomp dorp, mensen gaan er zo snel van uit dat iedereen zomaar kinderen kan krijgen... En was je op tijd voor de oven? ;-)

@Nico, goed dat je die roddelaar uit de frituurpan (ik ken de friture als snackbar ;-)) niets verteld hebt, anders weet straks iedereen in je omgeving ervan. Erg hé dat mensen gaan zitten plannen wanneer komt het uit en oh ik mag dit en dat niet. Zo zat mijn nichtje eerst ook, ze wilde niet naar zwangerschapsgym, geen borstvoeding, baalde dat ze bepaalde dingen niet wilde eten etc.........terwijl ik erbij zat en er allemaal naar snakte. Mijn schoonzusje heeft bij haar eerste kindje gerookt, vond ik ook niet om aan te zien, ik was toen niet in behandeling nu zou ik er wel wat van gezegd hebben. Bij haar 2e zwangerschap zag ik haar niet roken.

Het wordt tijd voor je vakantie, even rust aan je hoofd, proberen thuis wat los te laten en hopelijk om je weer in je positieve kracht weer terug van vakantie.

Liefs Roosie

Geplaatst

Heeeey Roossie!

Ik heb net een testje gedaan,helaas......negatief

Ik moet morgen toch bloed laten prikken,maar het gaat niet gebeuren.....

ik hoop dat snel ongesteld word,maar met die krampen die ik heb denk ik toch dat het snel gaat gebeuren!

Geplaatst

@Violeta, oh wat balen dat je negatief getest hebt! Vervelend ook die krampen, hopelijk komt je ongi snel, als het dan moet dan maar snel!

Hopelijk binnenkort met je IVF poging starten!

Sterkte met je buikkie!

Liefs Roossie

Geplaatst

Neeeee Violeta, wat een teleurstelling.

Jammer dat het niet zo heeft mogen zijn.

Hopelijk met een IVF behandeling meer geluk.

Veel sterkte.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

he verdorie Violetta, jammer en balen dat het bij jullie niet gelukt is...sterkte!!!

ivfsh...je hebt me aan het glimlachen gemaakt, met je uitleg over de friture...helemaal niet bij stilgestaan dat het in andere provincies een andere betekenis heeft ;-).

bedankt voor jullie steun, gisteren een behoorlijke dip gehad, waar ik nu nog steeds in zit...ben maar alvast alles aan het klaar maken voor de vakantie.

ben nu ook in het boek van Zita West aan het lezen: Zita West's guide to fertility and assisted conception....het leest erg makkelijk en dat is wel fijn...mss dat ik hieruit mijn nieuwe energie kan opdoen...ik zal blij zijn als we vrijdagochtend om 5.40 uur in het vliegtuig naar Lesbos zitten...12 dagen afschakelen en tot rust komen...heb ook al besloten dat ik een avond lesgeven eraan ga geven...de werksfeer trekt me niet meer aan, is echt veranderd sidns we zijn overgenomen, veel losser, het is meer op geld gericht en niet meer op kwaliteit...en dat trekt me niet meer...alsof het een losgeslagen bende is...

liefs,

Nico

Geplaatst

Whaa. zit ik net een heel bericht te tikken naar iedereen plaats tie hem niet!! Erge problemen om op de server te komen vandaag! vanavond thuis nog maar eens proberen!!

ff in het kort dan nog:

Violet en Nico: balen balen!! gewoon verschikkelijk klote!!! heel veel sterkte... had een heel bericht getypt naar jullie maar is dus niet geplaatst en omdat ik nu op mijn werk zit moet het even snel.sorry meiden maar leef met jullie mee!!! echt waar!!!

Liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden