Ga naar inhoud

Augustus 2010, wie starten er in Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi

Vanochtend heb ik mijn uitgangsecho gehad en die was goed, dus kon vanmiddag meteen de spuit van vanochtend inhalen, en zo de tweede zetten. A.s. zaterdag de eerste follikelmeting.

Groeten van Shanna

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Bianca,

Dat kan zijn dat we elkaar in de maand januari ook tegen zijn gekomen in een topic.

Helaas komen we elkaar hier ook weer tegen.....

Maar we laten ons niet uit het veld slaan, we blijven ervoor gaan!!!

Ik merk nog niks. Alleen dat ik m'n eierstokken wat voel, meer niet.

Wel heb ik een positieve vibe over me heen wat ik na de vorige 2 tp niet heb gehad.

Dus....wie weet betekend dit wel iets?

Geplaatst

Bianca,

Kom uit Benthuizen!!!

En over de metingen hebben wij ook wel eens gehad dat ze paar dagen later dezelfde metingen geven of soms wat kleinere, dus blijf positief, misschien loopt helemaal goed af!

Geplaatst

Voortraject:

Tulp: 27-7 (?) start deca

Naomi28 30 juli start deca

Roossie: 6 aug. gestart met de pil, 16 aug. tel. consult.

Meid 78: 3-8 start deca/

Shanna 09-08 start Menopur 450 i.e

Aafke 3-8 start deca, 5-8 start puregon

Jackie 2-8 start progynova

Startecho:

Shanna 09-08

Naomi28 10-8

Tulp: 22-8

FM's:

Bianca1 - 10 augustus 5e

Nico74 - 9 augusustus 1e

IVFSH - 11 augustus 1e

Jackie 13-8 BMS meting

Aafke 12 augustus 1e fm

Shanna - 14 augustus 1e fm

Punctie:

RPB - 12 augustus 9:15

Terugplaatsing:

Sonja - 13 augustus ( cryo('s))

Testen:

Geplaatst

Ha die Shanna,

Dat is helemaal geweldig!!

Spuit maar raak, op naar de eerste Fm!

Hoe voel je jezelf erbij?

Geplaatst

@ bianca..

Super goed nieuws zeg.. ik vind het erg spannend voor je.. lijkt mij ook niet dat een follikel van 20mm zomaar weg kan zijn.. Ik hoop voor je dat je donderdag ook je punctie mag..

Ik had er nog steeds 12 alleen waren ze mooi gegroeit.. volgens mij de kleinste 16mm en de grootste 19mm.. en me baarmoederslijm was 13mm en dus ook helemaal in orde.. me gyn zei dat ik er erg goed voorstond.

@ Wish

Dan krijg ik dus idd maandag de tp.. (ik hoop t) dan is het al 4 dagen dus..

met de zaad wist ik niet meer zeker vandaar dat ik ff na vroeg haha..

en met het testen zie ik dan donderdag wel.. ik moet idd ook de bolletjes.. 16 dagen geloof ik.

@sonja

Mooi man dat je vrijdag de tp krijgt.. wederom voor je duimen dat ze goed ontdooien!!

@violeta

Spannend over 6 daagjes beginnen.. heel veel succes!!

Liefs Prissy

Geplaatst

Hoi Violeta,

Ze vonden mij er fris en fruitig uit zien en waren verbaasd dat ik gewoon werkte.Had nergens last van.Nu dus wel.Dus is niet gek als je eens kijkt wat er met je lichaam gebeurd!!Wat grappig dat je zon uhmmmm 6 km bij mij vandaan woont ;-)Kom steeds meer meiden uit de buurt tegen!!!!Dan doe jij je echo ook in gouda zeker en je tp in Leiderdorp??

Hoi Wish,

Ja helaas komen we elkaar wel weer tegen.Ken jij je daantje power nog herinneren uit die maand?Die is nu geloof ik 16 weken zwanger.

Super dat jij nu een positieve vibe heb!!Is erg belangrijk denk ik hoor!!Als jij al bijvoorbaat denkt het lukt niet zal het je niet lukken ook volgens mij hou dat gevoel vast meid!

Hoi Shanna,

Goed om te horen!!!Nu dus even flink aan de spuit ;-) Op naar heel wat mooie follikeltjes!!!

Geplaatst

Jeetje wat een geschrijf kan het bijna niet meer bij houden en moet zo eten haha.

Violeta, Ik doe de echo's in gouda en de Terug plaatsing en punctie in Leiderdorp.Dus jij hebt alles in het LUMC??

Ben je tevreden over het ziekenhuis??

Haai Priscilla,

Zo he dat ziet er mooi uit!!Op naar een goede oogst!!!!

Dus met een beetje mazzel beiden de punctie donderdag!!!!

Ben ik niet alleen in de lappen mand en zielig ;)

Maar dat heb ik dan gemist wanneer is het zaad nu het beste??Hoeveel dagen moet je op sparen als je donderdag de punctie zou hebben ;)

Geplaatst

Heel erg tevreden!!!!!

Echt als het aan mij ligt gaat (moet) iedereen naar toe :)

We waren eerst in Het langeland in Zoetermeer maar ben zo ontevreden,daar hebben ze zelf fouten gedaan,maar ja......het is een ander verhaal.

Ik ben nu heel tevreden helaas nog niet met een goede afloop maar ik blijf possitief, ik heb heel goed gevoel voor de komende porsie hormonen :)

Geplaatst

@Shan hey wat goed zeg, nu al aan de prikkerij voor je het weet ben je zwanger ;-)

@Violeta welkom hier succes met je ivf!

@Bianca sterkte met je buikkie, op naar de punctie!

hhahaha kan het nu ook moeilijk bijhouden, is ineens druk geworden.

Geplaatst

Het gaat hier echt snel, volgens mij heb ik ook nog een verkeerd lijstje gepakt, niet de laatste, ga ff zoeken hoor!

Geplaatst

Het lijkt soms wel een chatgebeuren.

Maar in een chat mag je niet praten over hoe ver je in een behandeling bent en waar je mee bezig bent. Hihihi!

Geplaatst

Wordt het ook een saaie chatbedoeling, als ik niet eens mag zeggen dat ik aan het afwassen ben haha!!!

Weer wat geleerd vandaag, nooit geweten Wish!!

Geplaatst

Hee wist ik ook niet!

Lijstje was toch goed!

Hee Roossie jij ook hier - big smile

@Wish ik voel me goed erbij, ben zo blij dat het ineens zo snel gaat allemaal (des te eerder weten we waar we aan toe zijn!). Vandaag wel met een dikkere en langere spuit gespoten, die van de vorige keer was volgens de apothekersassistente te kort, en kwam de vloeistof niet ver genoeg duh lekker dan. Maar het dunnen spuitje was wel fijner, maar geeft allemaal niets, ik heb het er voor over ....

Eet smakelijk allemaal ....

Geplaatst

Hahaha!

Als je op chatbox klikt en je bent in de 'chatroom' zie je onderaan de zin dat je geen vragen mag stellen alleen een praatje maken.

Geplaatst

Wat raar, snap echt niet waarom je dat tijdens een chat niet aan iemand zou mogen vragen, enig idee wat de gedachte daar achter is?

X

Geplaatst

@ shanna..

Mooi zeg dat je aan t prikken bent.. op naar de punctie met hele mooie folikels!!

@ Bianca.. het sparen moet tussen de 2 en 4 dagen hoorde ik haha

Wij waren gister voor t laatst dus wist niet cker of vandaag wel moest of beter wachten tot donderdag haha (lullig onderwerp :P)

Ik was ff soepballetjes aan t draaien en toen ik terug kwam waren we ineens weer een pagina verder haha..

Soepje is bijna klaar dus ga zo eten en me laatste keer deca en gonal spuiten..

owja ff over de pregnyl.. heb gehoord van een vriendin dat dit een branderige spuit is.. hebben jullie daar ook last van gehad?? ik moet 2x poeder met 1x water..

Liefs Prissy

Geplaatst

Ja het gaat echt snel hier hè, ik had eerst niet door dat ik twee pagina's had overgeslagen, dat is helemaal verwarrend, maar ben weer bij.

Soepballetjes hmmm lekker zelfgemaakte soep klinkt goed hoor!

De enige spuit waar ik last van heb is de Cetrotide, van pregnyl heb ik nooit last gehad.

Groeten van Shanna

Geplaatst

Priscilla, klopt 2x poeder en 1x water mengen in 1 spuit!!

Ik vind de Pregnyl helemaal niet vervelend, maar dat verschilt per persoon. Gewoon heeeeeel langzaam spuiten, dan voel je er niks van!! ( Als het goed is ;))

Succes!!!

Geplaatst

Hoi Pris,

Ik heb net mijn gehaktballen staan draaien mijn favo hobby haha.

Ja idd gister ;) Daarom vroeg ik het ook altijd leuk dat onderwerp!!!

De pregnyl vind ik zelf niet prettig.de vloeistof vind ik het zelfde aanvoelen als de deca maar vind de naald groter.Ik moet nu 1x vloeistof en 1x water om zo minder kans te hebben op overstimulatie.Maar neem je tijd voor die spuit!!En voorzichtig met de flesjes breken ;) Ik laat het mijn vriend altijd doen wat een geklooi!!Vind het ook altijd vreselijk dat het altijd zo laat is lig de laatste tijd zo vroeg op bed moet ik speciaal mijn wekker zetten hihi.

Eetse meid!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden