Ga naar inhoud

Augustus 2010, wie starten er in Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Shanna,

Voel me prima. (wat gevoelige eierstokken)

De Pregnyl inderdaad heeeel langzaam inspuiten.

Mijn vriend zei: "spuit je het er wil in, ik zie niet dat je drukt." Hahaha!

Heb deze ronde 2 blauwe plekjes van het spuiten over gehouden. De vorige keer een stuk of 7.

Waar dit aan ligt??

Krijg ook honger.

Zal eens beginnen met het schoonmaken van de bloemkool en aardappels schillen.

Tot laters!

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

RPB, misschien help ik je niet maar ik heb iedere keer last van pregnil, een keer was zelf tot de volgende ochtend gebleven. Doet mij gewoon pijn. Maar in het ziekenhuis zeiden dat er normaal is, gewoon gevoeligheid. Mijn lichaam reageert tegen de spul( het is natuurlijk van urine van zwangere vrouwen gemaakt en mijn lichaam vind dat niet leuk:) )

maar ik hoop voor je dat je geen last krijg, en als wel niet schrikken, niks aan de hand :)

Succes de komende dagen!!!!!!

Geplaatst

Hier wordt het ook etenstijd, wij hebben gebakken krieltjes, biefstuk met doperwten en sla.

Geplaatst

Bianca,

Dan spuit jij 5000 EH als ik het goed heb.

Ik heb 10000 mogen spuiten en ik had 21 follikels.

Echt een raar iets dat het echt overal ander is......

Ach, als het uiteindelijk maar goed komt daar gaat het om!!!

Geplaatst

hey meiden..

Ja vers gemaakte soep vind ik heerlijk.. als mijn maag het zou kunnen hebben at ik zo een hele pan leeg haha..

gehaktballen draaien is ook echt mijn hobby.. niet dus haha

Ik ga me mannetje gewoon zeggen dat ie langzaam moet spuiten, en voor het breken van de flesjes heb ik ook een flesjesbreker meegekregen.. erg handig..

Ik zei idd ook al tegen mijn mannetje.. morgen niet vroeg op bed haha.. en wij moeten er sowieso altijd al vroeg uit ivm met onze kranten depot.. maar nu mijn mannetje vakantie heeft laat hij mij wel eens liggen.. heerlijk als je zo moe bent haha..

Nu ga ik de soep afmaken (groente en vermecelli) en lekker eten.. daarna spuiten dus kijk na 19.00 nog wel ff een keer

voor degene die nog moeten eten : smakelijk..

Liefs Prissy

Geplaatst

VOEDERTIJD WHAHAH,

wat een rust opeens!!!!

Ik heb nooit last gehad van de bijwerkingen ofzo alleen het prikken vond ik iets minder.Zit altijd 5 min met die naald op mijn buik haha.

Zou het kunnen dat je buik zoveel litteken weefsel aan maakt dat het prikken steeds meer zeer doet??Heb namelijk nooit veel last gehad van de puregon en de deca maar prikken word iedere poging vervelender.

Dames eetsmakkelijk!!!Heb net zelf gegeten heerlijke andijvie stampot hmmm

Geplaatst

Hoi Wish,

Ja maf he!!Alles in ieder ziekenhuis is anders.Ze wilden mij eerst een ander middel geven maar moest ik zelf betalen maar heb ik niks meer over gehoord.En toen zei ze dat ik maar de halve hoeveelheid moest prikken,Dus vraag me nu wel af of alle follikels goed los komen niet dat de punctie een hel word omdat ze nog vast zitten!!

En ze doen dit om de kans op overstimulatie te verminderen heb er ook nog nooit van gehoord eigenlijk.

Ben dol op soep!!!!! Flessenbreker??Bestaan die ook zal het morgen eens vragen geklojo joh dan breekt mn vriend hem te hard en moet je goed kijken of er geen stukjes glas in het flesje zitten.

Dus word een latertje voor jullie!!Maar is voor een goed doel!!

Eetse!!!

Geplaatst

Heej Kimmie,

Okee zal het morgen eens even aan mireille vragen wist niet eens dat die dingen bestonden haha.Weer wat geleerd!!

Hoe is het met jou??

Geplaatst

Ja zeker doen, ze zullen het vast hebben liggen!

Hier alles goed.. Wel al nu een paar dagen de hele dag misselijk. Dus doe weinig, maar goed dat is ook wel lekker ;)

Geplaatst

ja zou ik ook vragen als ik jou was, is gewoon een plastic/rubber dopje die je op het flesje zet en dan breek je het door en dan blijft het glazen dopje is dat andere dopje zitten en die moet je dan ff met een pen ofzo eruit drukken.. tenminste dat is wat mij uitgelegt is..

Wordt idd een latertje maar hebben we er voor over he

donderdag doen we toch lekker rustig aan en vrijdag ook nog vrij gepakt op t werk.. dus komt goed..

Je brengt me op een idee..heerlijk stampot andijvie.. dat ga ik morgen maar eens eten dacht ik zo.. heerlijk!!

Geplaatst

Klinkt goed kimmie!!Lekker misselijk blijven jij ;)!!Goed teken!!!!Wanneer heb je weer een echo??

Hoi Priscilla,

Ik zal het morgen zeker eens vragen.

Was de soep lekker??Denk dat ik dat morgen maar eens ga maken hmmmm.

Ja idd wij moeten er al genoeg voor over hebben die die ene avond laat naar bed maakt dan ook niets meer uit!!!

Moet jij ook die mutsen bollen gebruiken na de punctie??

Of krijg jij de pregnyl?

Pfff net weer wat.Moest puregon gaan prikken en zei nog tegen peet volgens mij ga ik dat net niet redden met die ampul en ja hoor halverwege de ampul leeg.Wat denk je,Heb ik niet goed opgelet waar ie op stond haha.Dus maar een gok gewaagd.Peet zat me vol ongeloof aan te kijken.Tjaaaa uhmmm foutje!!!Best zonde trouwens!!Vanavond denk ik laatste puregon gespoten en net een nieuwe opengemaakt.Ze moeten ook kleinere flesjes maken ;)!

Geplaatst

Ik mag de 17e weer naar Gouda.

Hopelijk jij morgen te horen krijgen dat je een punctie krijgt donderdag!

En dan bij Dokter Croy ;)

Geplaatst

Krijg je dan een echo of word er alleen maar naar het hartje geluisterd??Spannend weer!!

Bleh dokter croy :-( Mits hij mij natuurlijk ook een guusje geeft dat is het niet erg ;)Vrees wel dat ik hem krijg samen met die chagi grijze mus want volgens mij is hij de enige die de punctie doet of niet??

Geplaatst

heey Bianca,

De soep was heerlijk!! haha ja ik morgen de andijvie en jij de soep.. draaien we de rollen gewoon om.. of heb je toevalllig nog andijvie over dan ruilen we gewoon hahahaha..

nee ik moet helaas die mutsen bollen gebruiken.. 16 dagen lang..

als je meer dan 10 blaasjes hebt mag je geen pregnyl spuiten daarvoor.. waarom weet ik niet maar zal wel zo zijn haha.. baal der wel van maar komt ook wel helemaal goed..

haha muts wel goed opletten he haha.. ze moeten idd kleinere maken.. en als je de medicijnen niet meer nodig hebt.. wat ik erg hoop voor je.. kan je ze ook doneren aan mensen die niks meer vergoed krijgen van t ziekenfonds..

Geplaatst

Heeeee,

Ja dat zat ik me ook al te bedenken haha soep is meestal de dag erna het lekkerst!!Beetje jammer dat je de andijvie niet opnieuw mag opwarmen ;)

Dat van die pregnyl wist ik niet de vorige keer had ik namelijk maar 7 follikels en moest ik die mutsen ballen ook gebruiken.Zal wel een standaard protocol van ons ziekenhuis zijn.

Klopt dat je het kan donderen maar wie wilt er een ampul waar al 25 eh uit gespoten zijn is maar een maand houdbaar.Vond het echt zonde maar dacht ik moet wel spuiten grrrr.

Maar moet je de mutsen ballen nou gelijk na de punctie gaan gebruiken ja toch??Ben het al helemaal vergeten is alweer bijna een jaar geleden namelijk.Heb jij ook nog zon last van je buik??

Geplaatst

owww dat wist ik niet van andijvie.. ik maak meestal ook stampot rauwe andijvie..

ja is idd zonder maar 2 eh eruit.. en een maand houdbaar is dan ook niet lang nee.. dan zou je meteen iemand nu moeten vinden die dat zou willen.. maar dat heeft waarschijnlijk al helemaal geen zin..

ja die ballen doet de gyn na de punctie direct voor de 1e keer inbrengen en vanaf dan moet je dat 16 dagen doen.. moest wel inlegkruisje gebruiken zeiden ze me.. gebruik ik normaal nooit dus moet ik maar ff aanschaffen dan haha..

Nee mijn buik valt heel erg mee.. ik heb zo af en toe wat steken maar dat is ook alles.. ik moet zeggen dat ook een groot deel van de pijn te danken is aan mijn spastische darm hoor.. alleen is moeilijk onderscheid te maken tussen darmen en eierstokken haha..

Geplaatst

Bianca, de avond van de punctie moet je beginnen met die mutsenbollen.

De bolletjes van de koningin, die zitten er al in, al in, al in ;) Bij mij tenminste haha....

Liefs

Geplaatst

Neeee!!!Zit gelijk met dat Nr van Andre van Duin in mijn hoofd whahaha.Muts!!!

Dus jij hebt koningklijke ballen ;)

Okee dus heb ik het goed onthouden!!Weet nog dat ik het heel eng vond om ze te gebruiken omdat je toch wat bloed verlies heb enzo.Maar laat die bolletjes van de koningin maar komen!!!!

Geplaatst

Slim ik??Goed he :D!!Wist je niet he zag zelfs die kromme tenen hihi.

Hoop dat je dat in je eigen zingt anders heb ik medelijden met je man!!Dan snap ik waarom hij altijd aan het stofzuigen is ;)

Geplaatst

Ik had trouwens nog niet verteld dat ik al een klein beetje mama geworden ben vorige week haha

Onze pup is 31 juli geboren.. ze heet neomy.. eind september mogen wij der ophalen..

Ik ben der mooi via de cam aan t volgen..zo'n schatje is t..

Hebben er nog meer mensen huisdieren hier??

wij hebben 1 kat 1 poes 1 reu en een teefje pup komt nog

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden