Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

als ik het zo allemaal lees moet ik volgens mij meer gaan drinken ik heb net 3 flessen vol in de week ik werk wel 5 dagen in de week jullie ook maar goed alle beetje helpen toch

ooh dames heb nu vakantie heb tot half 12 uitgeslapen heerlijk

straks maar even de intocht kijken hier in nijmegen einde vierdaagse feesten vandaag

• Reacties 2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Sharon, ben momenteel hele dagen thuis hoor! Dan kun je natuurlijk meer urine sparen als wanneer je 5 dagen p/week op je werk bent en alleen 's ochtends en 's avonds spaart... Jij nu ook lekker vakantie: Heerlijk! Geniet er van. Ben er zelf zo blij mee met deze vermoeidheid.

Geplaatst

@MvM: ik haal ook wel een fles per dag als ik de hele dag thuis ben, maar als ik werk echt niet. Ik werk 4 dagen in de week. Ik had vorige week 5 flessen vol.

Ik heb de laatste dagen weinig last van kwaaltjes. Ben niet meer zo moe, maar misschien ligt dat ook aan het weer. Van de ene kant wel fijn natuurlijk, maar die kwaaltjes geven wel bevestiging.

Geplaatst

@Pammie: rusteloze benen?

Ja,inderdaad. Ook al ga ik dan even liggen,ik voel ze nog. Gelukkig niet iedere avond!

Geplaatst

Pammie, misschien kun je het beste iets onder je benen leggen.

Een kussen(rol) of iets dergelijks in je knieholte, dan gaat de doorbloeding beter.

Hier een stuk minder misselijk tot nauwelijks meer.

Super van de ene kant, beangstigend aan de andere kant...

Het kan natuurlijk ook mede gekomen zijn door de hitte afgelopen weken, daar kon ik niet meer tegen terwijl ik eerst de hele dag zonder problemen de zon in kon.

Wat mij betreft blijft de rest van de zomer zoals gisteren!

Geplaatst

Dat is inderdaad een goed idee Sanna. Ik kan het altijd gaan proberen!

Wel prettig dat je even wat minder misselijk bent,en dan vooral met die hitte erbij! Gelukkig is voor iedereen aangenamer nu. Graadje of 24...ik teken ervoor! (wel met veel zon natuurlijk)

Geplaatst

hey dames

Ik ben heel veel weg geweest begravenis werken dus ben best veel weg maar het gaat nu harder als ik meer thuis ben. Maar ik neem mijn flessen niet mee haha.

ik werk 5 dagen in de week dus wel veel weg en ben veel bij fam dus baal wel een beetje.

liefs jessica

ps dinsdag weer echo spannend !!!

Geplaatst

@Sanne, ik herken het gevoel van onzekerheid als je minder kwaaltjes krijgt heel goed. Zelf heb ik eigenlijk nergens meer last van. Ben niet meer extreem moe, heb geen last meer van mijn borsten en geen weeïg gevoel meer in mijn maag. Wel merk ik dat mijn reuk veel beter is, soms heel irritant.

Geplaatst

Jessica,spannend! Succes dinsdag.

Kim,dat heb ik ook dat mijn reuk beter is. Soms niet fijn,want sommige dingen stinken gewoon,terwijl ik daar voorheen totaal geen last van had.

Maar dat hoort er volgensmij allemaal bij.

Lijkt me heel eng als je oppeens minder kwaaltjes begint te krijgen. Maar kwaaltjes nemen toch ook af na de 1e 3 maand?

Geplaatst

Ik herken wel dat alle kwaaltjes je zekerheid geven, dat is heerlijk hihi Ondanks de ongemakken.

Ik heb donderdag de eerste echo, bij 6,5 week dus...dat is nog wat vroeg, hopelijk kunnen ze dan al wat zien. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Groetjes Cin

Geplaatst

1e echo:

Moon74: 26 juli

Kimmie: 29 juli

Cindy: 29 juli

Vanessa: 30 juli

Moi: 30 juli

2e echo:

Audrey: 21 juli

Mob: 26 juli

Sharon:26 juli

Minoes:27 juli

Sanne: 3 augustus

Kim: 11 augustus

Dreamer: 11 augustus + 13 augustus

March:

Uitgerekend:

March: 1 maart 2011

Sharon: 1 maart

Minoes:1 maart

Dreamer: 3 maart 2011

Sanne: 5 maart 2011

Kim: 6 maart 2011

Mob: 7 maart 2011

Moon74: 8 maart 2011

Audrey: 9 maart 2011

Moi: 15 maart 2011

Kimmie: 17 maart 2011

Vanessa: 27 maart 2011 (zal door mijn diabetes1 eerder ingeleid worden)

Ik heb even het lijstje weer opgezocht, want die stond nogal ver weg.

Vandaag is het dan zover. De echo! Ook voor Moon en Sharon. Hoe laat moeten jullie? Ik om half twaalf. Ben echt benieuwd naar wat we gaan zien!

Hier gaat het verder z'n gangetje. Ene dag kotsmisselijk, andere dag valt het mee. Ik heb wel heel veel last van obstipatie, het zit me echt dwars. Ondanks de medicatie. Dus misschien nog maar meer drinken...

Ik ben zo blij dat ik de 8 weken al gehaald heb! Dat had ik een paar weken geleden niet durven hopen! Als ik nou straks een goede echo heb gaan we er ook geen geheim meer van maken. Nu weet een klein groepje mensen het en tegen de rest liegen we een beetje (dat we nog met de ivf-poging bezig zijn). Lijkt me heerlijk om gewoon de waarheid te kunnen zeggen!

Geplaatst

@Cin, ik had een echo bij 5 weken en 3 dagen en toen was er alleen vruchtzakje te zien. Wat ik overal lees is dat het heel verschillend is wat je ziet. Ik moest nu wachten tot de 8 weken, omdat ze dan een hartje moeten zien. Ik was het liefst ook nog bij 7 weken geweest, maar dat had geen zin volgens de gyn, omdat de kans groot was dat we dan nog niks zouden zien.

Maar ik hoop dat je donderdag gewoon een superecho hebt en al een hartje ziet kloppen!

Geplaatst

ja wij moeten om 14:00 heb helemaal geen zenuwen de vorige keer was ik zoooooo nerveus en nu alsof het normaalste zaak van de wereld is we gaan nu ook terug naar ons eigen ziekenhuis waar we door heen gestuurd waren kijken wat hun te vertellen hebben willen jullie trouwens allemaal naar een vl of blijven jullie liever in het ziekenhuis vriendin van mij zei dat ik beter in het ziekenhuis kom blijven want dan krijg je meer echo maar weet ook niet zo goed wat ik moet doen

Geplaatst

@Pammie, meestal nemen de kwaaltjes inderdaad af na 12 weken, maar ja ik ben er pas 8 en heb nu al bijna nergens last meer van. Het is niet zo dat ik heel erg ongerust ben, maar ik zou toch graag wat voelen.

@Mob, Moon en Sharon. succes met de echo's.

@Sharon, ik denk dat ik naar de vk ga. Ik ben nu al zo lang ziekenhuis in en ziekenhuis uit gegaan dat ik het wel even heb gehad met ziekenhuizen.

Geplaatst

Jaaaaaa!!!! Echo was helemaal goed! Mobje is nu 1,71 cm groot en het hartje klopte heel mooi! We zijn iets langer zwanger, nu 8 weken en 3 dagen.

We zijn helemaal happy!

Wij gaan trouwens naar de verloskundige, heb wel lang genoeg in het ziekenhuis gelopen.... En ik ken onze verloskundige, dus dat maakt het extra leuk.

Geplaatst

Mob wat fijn dat het allemaal gaat zoals het moet gaan!

En 1,71cm al, wat gaat het toch snel he!?

Helemaal top! Wanneer mag je weer naar je beebje gaan kijken, heb je al een afspraak gemaakt bij de vk?

Moon en Sharon ...geniet ervan tijdens de echo!

Ik heb trouwens niets meer gehoord van mvm?

Vorige week heb ik me aangemeld direct na de echo, heb beide tel-nummers doorgegeven. Hebben jullie daar ook zo lang op moeten wachten?

Geplaatst

1e echo:

Moon74: 26 juli

2e echo:

Pammie: 2 augustus

March:

Uitgerekend:

Sharon: 1 maart 2011

Minoes:1 maart 2011

Pammie: 1 maart 2011

Moon74: 8 maart 2011

Heb het lijstje weer even aangepast,ik zag dat ik mezelf er nog niet tussen had gezet.

Mob,super hoor,gefeliciteerd! Bij ons in de omgeving weet ook bijna iedereen al dat ik zwanger ben. Omdat we er geen geheim van maakten wat betreft ivf,weten heel veel mensen het eerder dan wat eigenlijk normaal is. Maar ach..

Je hoeft er nu geen geheim meer van te maken!

Sharon,had het al tegen je gezegd,maar nogmaals succes straks.

Geplaatst

@Mob, wat fijn dat je echo weer goed was, toch weer even een geruststelling.

@Sanne, vreemd dat je nog niks van MvM hebt gehoord. Bij mij hing de consulente de volgende dag al aan de telefoon om een afspraak te maken.

Geplaatst

nou dames alles was goed met onze kleine uk over 2 weken weer een echo dat hebben we het liefst natuurlijk hihi en dan een week of misschien 2 daana weer de 12 weken echo ik zal waarschijnlijk dan wel 13 weken zijn met de 12 weken echo maar toch ga ik pas geloven als ik een buikje krijg denk ik

Geplaatst

heb ik weer had ik vanachtmet afvegen roze afscheiding ben bij de dokter geweest zag er goed uit leek niet op een miskraam gelukkig maar echo spannend ik hoop dat alles goed is!!!!!

de rest van de dames mooi dat jullie echo´s goed zijn

liefs jessica

Geplaatst

1e echo:

2e echo:

Moon74: 16 augustus

March:

Uitgerekend:

Moon74: 9 maart 2011

Jahoo!!! 1e echo (met veel spanning vooraf) achter de rug: ongelofelijk!

1,07 cm groot en een flink knipperend hartje. Uitgerekende datum 9/3.

Mooie foto meegekregen. Het is er 1. We zijn helemaal blij!!!

16 augustus nog 1x terug naar ziekenhuis voor echo, maar ik kan de vk alvast bellen en wie weet wil die ons ook/eerder zien. Morgen maar eens bellen.

Blijft spannend, maar dit goede nieuws koesteren we hoor na al die jaren...

Mob en Sharon ook goed nieuws gelukkig! Geniet er van.

Minoes, succes met de echo.

Sanne, misschien gaat er iets mis met MvM a.g.v. vakantieperiode? Ik zou nog een keer bellen. Zo zonde als er zoveel tijd verstrijkt zonder dat je mee kan doen. Ik heb er een goed gevoel bij om 'iets terug te kunnen doen nu'.

Geplaatst

1e echo:

2e echo:

Moon74: 16 augustus

March:

Afspraak verloskundige:

Mob: 27 juli

Uitgerekend:

Mob: 4 maart 2011

Moon74: 9 maart 2011

Super, ook Sharon en Moon een goede echo! Heerlijk om het hartje te zien he!

Minoes: kan me voorstellen dat je schrikt, maar gelukkig heb je morgen een echo. Dan heb je zekerheid! Ik duim voor je dat alles helemaal goed is!

Ik heb in het lijstje even m'n uitgerekende datum aangepast en de eerste afspraak bij de VK erin gezet. Daar mag ik morgen al heen, ze wilde mij graag voor haar vakantie zien. Hopelijk krijg ik weer een echo ;-)

Ik werd vrij snel gebeld door MvM, na een paar dagen. Misschien nog maar eens een telefoontje eraan wagen?

Geplaatst
heb ik weer had ik vanachtmet afvegen roze afscheiding ben bij de dokter geweest zag er goed uit leek niet op een miskraam gelukkig maar echo spannend ik hoop dat alles goed is!!!!!

de rest van de dames mooi dat jullie echo´s goed zijn

liefs jessica

Kan me zo voorstellen dat je je rot schrikt. Veel succes morgen bij de echo! Het zal vast allemaal goed zijn!!

Moon,gefeliciteerd hoor! De echo helemaal goed. Bijzonder hé dat hartje.

Geplaatst

ooo dames ik ben zo bang aub laaat alles goed zijn en was niks maar ben zo bang ik had net bruin sliertje in mijn urine verdere geen last

liefs jessica

Geplaatst

Hartje én 1e foto (haha) beiden heel bijzonder...

Minoes, kop op! Makkelijk gezegd dat weet ik. (Heb zelf vanaf vanochtend 5 uur ook nog amper geslapen van de spanning voor de echo.) Tot je morgen hebt gehoord dat alles goed zit blijft het wrsch. toch spannend nu. Duim voor je, het is vast oké!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden