Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Ooh dat is inderdaad spannend Kim.Het kunnen er zomaar twee zijn! Wij hebben er eentje terug laten plaatsen.

ben zo benieuwd naar jou morgen gelijk laten weten he hoe is het met de zenuwen???

• Reacties 2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
ben zo benieuwd naar jou morgen gelijk laten weten he hoe is het met de zenuwen???

Het gaat goed met de zenuwen Sharon. Maar dat is vanmiddag denk ik wel anders als ik er eenmaal ben!

Laat het weten zodra we weer thuis zijn.

Kim,succes vandaag!

Geplaatst

Kim, hoe gaat het met je?

Ben zo benieuwd hoe jullie echo was, heb al regelmatig gekeken of je al iets geplaatst hebt.

Pammie wat knap dat je de zenuwen nog helemaal de baas bent.

Bij mij gieren ze al een beetje hoor. Ik mag om 15:20 uur.

Geplaatst

Nou dames, hier dan goed nieuws van mijn kant. De echo was goed. We hebben 1 embryo en 1 hartje gezien, echt super gaaf. Ik ben zo opgelucht nu. Volgens de echo ben ik 6 maart uitgerekend, maar dat is + of - 4 dagen.

We waren gisteravond nog naar de film geweest voor wat afleiding. Wonder boven wonder heb ik best nog goed geslapen, maar vanmorgen was ik super zenuwachtig.

We hebben de volgende echo op 11 augustus (net voor onze vakantie) en dan hebben we ook een gesprek met de arts. Waarschijnlijk kan ik daar na gewoon naar de verloskundige.

Dames die vanmiddag de echo hebben heel veel succes en hopelijk goed nieuws.

Geplaatst

OO kim van harte heel veel plezier en geniety er van

liefs jessica

ps de andere meiden die de echo hebben succes

Geplaatst

Ik heb het lijstje ook nog even opgezocht.

1e echo:

Mob: 8 juli

Audrey: 12 juli

Minoes: 13 juli

March: 13 juli

Sharon: 14 juli

Sanne: 19 juli

Kim: 19 juli

Dreamer: 20 juli

Moon74: 26 juli

Kimmie: 29 juli

Moi: 5 augustus

2e echo:

Audrey: 21 juli

Mob: 26 juli

Kim: 11 augustus

Dreamer:

Sharon:

Minoes:

March:

Sanne:

Uitgerekend:

March: 1 maart 2011

Dreamer: 3 maart 2011

Kim: 6 maart 2011

Mob: 7 maart 2011

Sanne: 8 maart 2011

Moon74: 8 maart 2011

Audrey: 9 maart 2011

Moi: 15 maart 2011

Kimmie: 17 maart 2011

Sharon:

Minoes:

Geplaatst

1e echo:

2e echo:

Dreamer:

Sharon:

Minoes:27 juli

March:

Sanne:

Uitgerekend:

Sharon:

Minoes:1 maart

/QUOTE]

Haha kim je had de verkeerde maar ik heb mezelf even bij gewerkt

gr jessica

Geplaatst

@Kim1980, wat een goed nieuws en wat een geruststelling!

@Sanne, jij hebt de echo als het goed is nu ook gehad.... ik hoop op nog een geruststelling!!

liefs

Babeth

Geplaatst

1e echo:

Cindy:29 juli

2e echo:

Dreamer:

Sharon:

March:

Sanne:

Uitgerekend:

Sharon:

Supernieuws kim!! gefeliciteerd!

Geplaatst
1e echo:

2e echo:

Dreamer:

Sharon:26 juli

March:

Sanne:

Uitgerekend:

Sharon: 1 maart

Supernieuws kim!! gefeliciteerd!

heb ook maar even mijn uitgerekende datum erbij gezet dames met een goeie echo gefeliciteerd

Geplaatst

1e echo:

2e echo:

Dreamer:

Sharon:26 juli

March:

Sanne:

Uitgerekend:

Sanne: 5 maart 2011

Sharon: 1 maart

Hey meiden,

We hebben de echo gehad. 1 mini beebje was er te zien! Het hartje ging heel snel op en neer. We hebben het hartje niet gehoord, wel jammer daar had ik me wel een beetje op ingesteld...

Dat is pas bij de vk, in ieder geval niet bij hun.

Nu mochten we kiezen of we de vervolgafspraak bij hun maakten of bij de vk.

Heb zojuist de vk gebeld voor een afspraak, morgen nogmaals bellen want dat kan alleen op di-woe-do. Als ik daar pas met de 12e week heen mag maak ik nog een afspraak bij geertgen. De 5e maart is de uitgerekende datum door de gyn, 3 dagen eerder dan ik had ze zelf geteld had. Heb de datum al aangepast in de lijst en hoop morgen de datum in te vullen van de 2e echo.

Geplaatst

Super Sanna! Wat een heerlijk gevoel hé!!

Kim, ik heb je ook een beetje gevolgd, ik kreeg de kriebels van je verhaal, gelukkig bij jou ook alles goed!!

XX Suzzy

Geplaatst

Hey Suzzy!

Het is een super gevoel inderdaad.

Wanneer ben jij nu precies uitgerekend, in maart of nog net in febr?

Als het maart is vul je eigen ook even in op het lijstje hier!

Geplaatst

Sanna en Kim,bij jullie is ook alles goed! Super,van harte gefeliciteerd.

Vanmiddag de 1e echo gehad,en alles is goed! Kloppend hartje gezien,echt zo bijzonder! Volgens de gyn ben ik 28 febr uitgerekend, 7 weken en 6 dagen zwanger.(dacht zelf 1 maart,heb namelijk op dezelfde dag als Sharon de TP gehad). Maar misschien ligt het aan je eigen cyclus ofzo?

iig,blijf hier wel hangen denk ik. Haha.

Als ik het zelf berekend op internet,kom ik op 1 maart,dus daar ga ik maar vanuit.

Geplaatst

Yes Pammie, helemaal goed!

Blijf hier maar lekker hangen hoor, je beebje blijft misschien wel een paar dagen lekker warm en beschermt zitten...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden