Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Dreamer, goed te horen!! weer een geruststelling!

@Jessica, wat lief dat je mee leest, gaat het een beetje met je?

Hier alles goed, zitten in een gaaf kasteel in Frankrijk met gisteren een heerlijk diner, wat denk je: na 2 happen was ik kotsmisselijk....op zich blijft het een fijne bevestiging maar het was wel jammer...

Cin

• Reacties 2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ooh dreamer wat goed te horen daqt alles goed was en wat goed dat ze de uitslag al hadden wij krijgen als het goed is een brief en als het niet goed is een telefoontje dus we gaan voor de brief haha en je waterschade was het heel erg tis ook wat met al die regen bah

Geplaatst

HAA,

Dreamer, je bent er weer! Gelukkig ziet alles er goed uit! Fijn gevoel hoor!

Wij hebben gister de hele Babydump leeggekocht..haha, In Eindhoven zijn we geweest. Het was ook onze planning om te gaan kopen, we zijn voor 4 weken terug al gaan kijken en onze keuze stond nu vast dus we hebben alles besteld! Joepie! De laatste week van november wordt alles geleverd, dus dan zijn we 3 maanden van te voren klaar, vind ik zelf een fijne tijd, kan ik langzaam alles gaan inruimen! En natuurlijk veel gaan kijken op het kamertje!!

Fijn weekend allemaal!!

XXX

Geplaatst

Dreamer gelukkig is alles goed!!

...wat een ellende die watreschade.

Suzzy je hebt het dus al bijna helemaal voor elkaar.

Wij gaan nu alleen kijken, wat jullie vorige keer gedaan hebben.

Over een paar weken nog een keertje kijken en dan weten we waarschijnlijk zeker wat we willen.

Geplaatst

Hoi dames,

Ik ben weer terug van 2 weken vakantie. Heerlijk zeg, wat waren we daar aan toe.

Wij gaan geen combinatietest laten doen. Komende week gaan wij ook al kijken voor een kamertje en een wagen bij de Babydump in Eindhoven.

Donderdag ook voor het eerst naar de vk, ben benieuwd of ons hummeltje in de vakantie goed gegroeid is.

Iedereen met goede echo's en testen proficiat.

Geplaatst

@Dreamer gelukkig dat het goed gaat met je.Wat naar waterschade ja de valt de laatste dagen ook zoveel regen, mag van mij wel afgelopen zijn

@Jessica hoe gaat het met je?

Ga vandaag eens ff lekker een beetje poetsen en op internet ff een beetje ideeen opdoen voor de babykamer en andere spulletjes.

Zo vannacht slecht geslapen heb lekker liggen woelen kon geen enkele manier vinden waarop ik lekker lag,toen maar het voedingskussen gepakt en daarna heerlijk geslapen.

Is best vervelend als je gewend ben om op je buik te slapen. Ach ja je moet er wat voor over hebben he.

Geplaatst

2e echo:

31 augusutus (12 weken) Jolanda

3e echo

2 september: Kim

4e echo:

15 september: Moon74

20 september:Cindy

30 augustus: Pammie

NPM

26 augustus: Dreamer

26 augustus: Sharon

27 augustus: Chablis

28 augustus: Moon74

Vruchtwaterpunctie

16 september: Chablis

20 weken echo

14 oktober: Mob

15 oktober: Sharon

18 oktober: Dreamer

22 oktober: Chablis

3 november: Cindy

Afspraak verloskundige/gyn

2 september: Kim

6 september: Sanne

7 september: Mob

8 september: Chablis

8 september: Moi

8 september: Jolanda

15 september: Moon74

20 september: Kimmie

20 september: Sanne

29 september: Dreamer

Uitgerekend

1 maart 2011: March

1 maart 2011: Sharon

1 maart 2011 * engelkindje: Minoes

1 maart 2011: Pammie

2 maart 2011 Suzzy

3 maart 2011: Dreamer

4 maart 2011: Mob

5 maart 2011: Sanne, tweeling

6 maart 2011: Kim

9 maart 2011: Moon74

9 maart 2011: Audrey

11 maart 2011: Chablis

13 maart 2011:Jolanda

15 maart 2011: Moi

19 maart 2011: Kimmie

21 maart 2011: Cindy, tweeling

27 maart 2011: Vanessa, tweeling (zal door mijn diabetes1 eerder ingeleid worden)

27 maart 2011: * engelkindje: Mik

NPM vanochtend gehad. Alles zag er geweldig uit. Veel foto's, korte filmpjes etc. gemaakt en meegekregen op DVD. Beeb lag heerlijk ontspannen met handjes bij het gezichtje te slapen. Werd even voorzichtig wakker gepord en draaide zich toen om en trappelde flink. Leuk om details te zien als: armpjes, beentjes, gezichtje met oogjes en neusbotje, ribbetjes, bloeddoorstroming etc. Heerlijk de tijd ervoor genomen. Hartje voor 't eerst gehoord, 158 slagen per minuut.

Er is ons een hele goede uitslag van de NPM voorspeld, dus dat zou dan geweldig zijn. We zien de uitslag vd. week wel komen.

Goed om te lezen dat jullie ook goede echo's en NPM-en gehad hebben. Binnenkort maar eens een dagje Babydump o.i.d. plannen.

Afgelopen week heb ik me enkel een slag in de rondte gewerkt, een kleine 50 uur a.g.v. vakanties en ziekte collega's en dát was ik niet meer van plan. Er groeit iets heel kostbaars in me en dat moet gekoesterd worden, nietwaar? Tot later weer...

Geplaatst

Moon,goede uitslag. Toch altijd weer fijn!!

Kim,welkom terug. Heb je lekker genoten van je vakantie?

En donderdag naar de VK..leuk leuk.

Jolanda; Slaap jij niet meer op je buik dan? Of is daar een andere reden voor...

Ik slaap ook altijd op m'n buik......dat zal straks natuurlijk wel minder worden met een grote toeter aan de voorkant.

Wij hebben de kinderkamer ook al gekocht. En de box,maxicosi etc.

Als we weten wat het geslacht is,dan gaan we fijn verder shoppen!!

Geplaatst

lieve dames

het gaat hier met ups en downs maar ben wel positief.

de ene x kan ik hier wel lezen en de andere x niet.

maar ik werd gewoon bang voor dreamer ik ben zo blij voor je dat alles goed is jammer van de water overlast.

iedreen van harte met jullie goeie echo's.

wij hebben ook besloten direct verder te gana met de bahandelingen.

liefs jessica

Geplaatst

Dreamer, fijn dat alles goed is! Gelukkig maar!

Minoes, kan me voorstellen dat dit topic confronterend is..... Wat lief dat je nog zo met ons meeleeft. Hopelijk geven de behandelingen snel weee een positief resultaat.

Ik heb nogal stress gehad. Gisteren gingen we heerlijk uit eten tijdens de restaurantweek ivm ons 5-jarig huwelijk. Op het menu stond kalfsvlees, dus ik gevraagd of dat rauw was. De gastvrouw zei: het is nog wel rose, maar het is heel langzaam gegaard op 62 graden en dan zijn alle bacterien dood, dus kan echt geen kwaad. Dus heb het gegeten, maar daarna kwam de twijfel..... Heel internet afgestruind en volgens het rivm kan het idd geen kwaad als het langer dan 15 minuten gegaard is op een temp van 56graden.... De toxoplasmose kan dan niet overleven..... Pffff maak me waarschijnlijk veel te druk en kan er nu niks meer aan veranderen, maar voelt niet fijn.... Als je alles op internet leest wordt je helemaal bang...

Net bij de babydump geweest....dat wordt nog moeilijk, zoveel spullen en wat duur! Maar superveel zin om alles te kopen....

Ook nog 2 positiebroeken gekocht, dat zit een stuk lekkerder...

Ik ga ff een tukkie doen.

Liefs Mob

Geplaatst

Mob, ik kan me voorstellen dat je twijfels hebt gekregen achteraf.

Maar je bent nu 13 weken en dat kan het volgens mij veel minder kwaad dan in een heel vroeg stadium.

Wij zijn vandaag naar babypark kesteren geweest.

Het kamertje wat we op het oog hadden (internet) viel ons tegen.

Wel een ander mooi kamertje gezien, over een tijdje nogmaals kijken en als we het dan nog steeds het mooiste vinden kopen we het.

Er is wel een groot verschil in kwaliteit zeg mbt stevigheid, zuigende laadjes etc.

We waren op zoek naar een tweelingwagen waarbij de kindjes ook naar je toe kunnen zitten ...blijkt dat helemaal niet te bestaan. Nou dat vind ik eigenlijk helemaal niets, maar goed we hebben dus geen keus.

Geplaatst

@Pammie, ja we hebben heerlijk genoten van onze vakantie. Heb ook erg zin om donderdag ons hummeltje weer te zien.

@Minoes, kan me voorstellen dat je je de ene dag beter voelt dan de andere. Ik hoop dat en volgende behandeling weer snel resultaat geeft.

@Mob, ik draag ook alleen nog maar positiebroeken. Het valt me alleen op dat al die broeken zo lang zijn (sta dan op de pijpen), hebben jullie dat probleem ook?

Geplaatst

@Kim, heb toevallig net nog een broek in zitten korten... Ik ben niet groot, dus eigenlijk alle broeken die ik koop zijn te lang en moeten ingekort worden...

En vanmiddag ook een broek gekocht die wel precies goed is. Maar dat is eigenlijk een kuitmodel, maar bij mij is het gewoon een lange spijkerbroek ;-)

Geplaatst

Ik heb nog geen positiekleding gekocht.

De mode is erg makelijk op dit moment dus er zijn veel dingen, jurkjes met ligging etc wat nog heerlijk zit. Spijkerbroeken die laag zitten gaan ook nog en bij de andere doe ik een elastiekje om het knoopje en dat gaat het ook goed.

De lengte van de broeken zal waarschijnlijk bij mij geen probleem zijn, heb vrij lange benen.

Mob wat makkelijk dat je dat verstellen zelf kan!!

Als ik iets verandert of gemaakt wil hebben kijk ik mijn moeder of schoonmoeder altijd lief aan.

Geplaatst

Ja, jurkjes enzo zitten ook gewoon lekker met een legging. Maar voor op m'n werk vind ik een spijkerbroek heerlijk en die van mezelf zitten gewoon echt niet meer lekker...

Haha, dit was toevallig de eerste broek die ik zelf heb ingekort. Eerder ging ik ook altijd naar m'n moeder toe... Maar sinds kort staat hier een naaimachine, dus vond dat ik het toch maar eens zelf moest gaan doen ;-)

Geplaatst

@Positiekleding: ik ben best lang (1.82) maar moet mn broek toch omvouwen bij platte schoenen!

Moest er wel om lachen, want met normale broeken heb ik dat niet.

@Sanne: bestaat dat niet?

Je hebt toch tweelingwagens waarbij je de stoelen apart erop kunt zetten, zouden die dan ook niet naar je toe kunnen?

Ik zou eens bij andere winkels informeren meis!

@Mob: niet teveel zorgen maken meis!

De stress die je ervan hebt is erger dan het eventuele wat je binnen hebt gehad.

En voor een volgende keer, bij twijfel gewoon niet doen.

@Jessica: ik ga duimen dat een volgende behandeling weer mag lukken en goed mag blijven gaan!

@Moon: fijn dat alles er goed uitzag!

En ben jaloers!!

Wij hebben enkel 2 foto's meegekregen.

En het hartje niet eens gehoord (heb dan wel een doptone, dus kan het thuis luisteren, maar dat is toch anders he)

Liefs

Geplaatst

Dreamer, heb al rondgegoogeld maar ze bestaan echt niet. (wat ik kan vinden iig)

Er is er wel één geweest zei de verkoopster maar die kon achetraf bijna nergens door de deur...

Geplaatst

Ik heb ook al wel wat positiekleding aan gelukkig heb ik een lieve schoonzus die in mei bevallen is en die nog een vuilniszak vol had staan met kleding.

En is ook alle babykleertjes aan het bewaren voor ons en dan mag ik uitzoeken wat ik hebben wil.

Zijn nu bezig de spullen te verkopen die in de weg staan in de aankomende kinderkamer,kleintje voorbereidingen treffen.

Geplaatst

Dag allemaal,

Wat leuk te lezen hoe velen al bezig zijn met het opbouwen van een baby uitzet! Ik kan niet wachten tot ik weet wat het wordt, dan kan ik daar ook lekker mee aan de slag.

@Sanna: ondanks mijn leeftijd van 38 ( partner 4 jaar jonger) test ik niet op bijzonderheden. Ik heb dat bij mijn zoontje ook niet gedaan en deze zwangerschap van nu is uit dezelfde cyclus voortgekomen, maar dan met een cryo. De punctie vond eind 2007 plaats. In 2008 een gezonde zoon gekregen. Ik heb dus veel vertrouwen en ik weet dat ik geen garantie heb, dat heb je nooit, maar ik weet zowiezo dat ik deze zwangerschap uit zou dragen. Ik heb wel over 5 weken weer een afspraak bij de vk. Anders was het inderdaad wel lang, daar heb je gelijk in.

Ik zou willen dat je veel vaker een echo zou mogen doen. Geeft toch extra vertrouwen en het is me dan ook direct heel duidelijk waarom ik zoveel misselijk ben en moe ben! Er gebeurd nog al niet wat!

Succes allemaal met mooi dromen.

Jessica, ik wens je alle succes toe voor de nieuwe behandeling!

Toitoitoi!

Groetjes Soesa

Geplaatst

@Positiekleding, zelfs lage spijkerbroeken zitten bij mij echt niet lekker meer als ik ga zitten. Als ik sta gaat het nog wel. Ik draag eigenlijk nooit leggings of jurkjes, dus shoptijd. Vreemd dat je zelfs als je 1.82 m bent dat de broeken dan nog te lang zijn.

Willen jullie trouwens allemaal weten wat het wordt? Wij willen het niet weten, dus we moeten spullen gaan kopen die bij een jongen of een meisje kunnen.

Geplaatst

Wij willen het ook niet weten Kim.. Wij laten ons gewoon verrassen! Dat vind ik het allerleukste. Dus wij gaan ook voor dingen die neutraal zijn en voor allebei kunnen.

Geplaatst

Kim en Kimmie,wij willen wel weten wat het wordt.

Vind het knap dat jullie zo lang kunnen wachten,mijn vriend en ik zijn beiden veel te nieuwsgierig.

Ik loop nog niet in positiekleding.

En idd de jurkjes met een legging zitten ook heerlijk. Liefst loop ik wel in een spijkerbroek,maar tot nu toe passen ze nog allemaal.

Jolanda,ideaal dat je zus kleertjes heeft bewaard. Mijn zus heeft ook alle kleertjes bewaard (die heeft 2 jongens van 3 en 2),dus binnenkort ook maar even neuzen. (Moeten we natuurlijk wel een baby-boy krijgen haha).

Morgen mag ik weer naar beeb kijken! Laatste echo....En dan hopelijk door naar de VK!

Fijne zondag iedereen.

Geplaatst

Het geslacht willen wij wel heel graag weten zodoende kunnen we rekening houden met de kinderkamer en al wat kleertjes enz.

Dus gewoon uit praktische overweging doen we dit.

Dinsdag 2e echo toch best spannend weer.

Geplaatst

wij willen het ook weten vind dat als je het niet weet dat je keuze zo beperkt is wij hebben over 2 weken een afspraak voor de geslachtsbepaling mijn gevoel zegt een meid en dat van jullie????

vanmiddag komt er iemand van het forum mijn overgebleven medicijnen ophalen hopelijk brengen ze geluk

fijne zondag allemaal:hello:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden