Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2011


Dreamer

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

ja hier ook al een buikje te zien kan me eigen broeken ook niet meer aan bij de h&m hebben ze ook hele leuke positiebroeken

 

 

cin wat een geweldige foto van die 2 spruitjes in je buik

 

 

zijn er trouwens meer dames die een spciale geslachtbepaling doen of wachten jullie netjes tot de 20 weken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen ladies

 

 

 

Hier ben ik weer net terug van de echo alles zag er top uit zoals het er nu uit ziet ben ik 12 week en 5 dagen zwanger. Hij/zij had niet zo zin om zich te bewegen lag lekker rustig te hangen.Hellemaal top ben weer gerust gesteld dat alles goed gaat was vanmorgen toch wel een beetje gespannen. Nou mijn dag kan niet meer stuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Jolanda,

 

 

 

Wat een heerlijk nieuws en een heerlijk gevoel heh.

 

Geniet ervan!

 

 

 

Heb al een flinke buik voor 12 weken zwangerschap. Nu hoor ik ook dat dat bij een 2e sneller gaat....

 

 

 

Ik heb een vraag; wat houdt die geslachtsbepaling in en hoe doen ze dat?

 

Ben heel benieuwd want ken het niet.....Gaat dit om een zogeheten "pretecho?".

 

 

 

oh ja, het pendelen gaf aan dat het een meisje zal worden. Ben benieuwd hoor:-)

 

 

 

groetjes Soesa

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jolanda, fijn dat de echo weer goed was. Ik mag donderdag weer.

 

 

 

We hebben vandaag het kamertje besteld. We hadden dit al in een folder zien staan en in het echt was het net zo leuk, dus de keuze was snel gemaakt. Ook hebben we al naar kinderwagens gekeken en ik heb nog wat positiekleding gekocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jolanda nu kun je helemaal gaan genieten, super he zo'n mooie echo!!

 

 

 

Hier is ook al een buikje te zien.

 

Vandaag de eerste dag weer gewerkt na de vakantie.

 

Er was van alles te doen waardoor het niet uitkwam om het vandaag tegen iedereen te vertellen. Had niet raar opgekeken als ze ernaar zouden vragen.

 

Op het einde van de dag tegen de collega's verteld die er nog waren, nou hun was helemaal nog niets opgevallen terwijl ik het zelf wel heel goed zie.

 

Wel superleuk om dit nieuws te mogen delen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Jolanda,

 

 

 

Wat een heerlijk nieuws en een heerlijk gevoel heh.

 

Geniet ervan!

 

 

 

Heb al een flinke buik voor 12 weken zwangerschap. Nu hoor ik ook dat dat bij een 2e sneller gaat....

 

 

 

Ik heb een vraag; wat houdt die geslachtsbepaling in en hoe doen ze dat?

 

Ben heel benieuwd want ken het niet.....Gaat dit om een zogeheten "pretecho?".

 

 

 

oh ja, het pendelen gaf aan dat het een meisje zal worden. Ben benieuwd hoor:-)

 

 

 

groetjes Soesa

 

 

 

dan ga je naar een echobureau en daar kijken ze alleen naar het geslacht en bij jan koning in ochten kan dat al bij 16 weken

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meest recente lijst?:

 

 

 

3e echo

 

2 september: Kim

 

 

 

4e echo:

 

15 september: Moon74

 

20 september:Cindy

 

30 augustus: Pammie

 

 

 

Vruchtwaterpunctie

 

14 september: Chablis

 

 

 

20 weken echo

 

14 oktober: Mob

 

15 oktober: Sharon

 

18 oktober: Dreamer

 

22 oktober: Chablis

 

3 november: Cindy

 

 

Afspraak verloskundige/gyn

 

2 september: Kim

 

6 september: Sanne

 

7 september: Mob

 

8 september: Chablis

 

8 september: Moi

 

8 september: Jolanda

 

15 september: Moon74

 

20 september: Kimmie

 

20 september: Sanne

 

29 september: Dreamer

 

 

Uitgerekend

 

1 maart 2011: March

 

1 maart 2011: Sharon

 

1 maart 2011 * engelkindje: Minoes

 

1 maart 2011: Pammie

 

2 maart 2011 Suzzy

 

3 maart 2011: Dreamer

 

4 maart 2011: Mob

 

5 maart 2011: Sanne, tweeling

 

6 maart 2011: Kim

 

9 maart 2011: Moon74

 

9 maart 2011: Audrey

 

11 maart 2011: Chablis

 

13 maart 2011:Jolanda

 

15 maart 2011: Moi

 

19 maart 2011: Kimmie

 

21 maart 2011: Cindy, tweeling

 

27 maart 2011: Vanessa, tweeling (zal door mijn diabetes1 eerder ingeleid worden)

 

27 maart 2011: * engelkindje: Mik

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Chablis: Lief dat je het vraagt. Ik wordt doorgestuurd naar de neuroloog, aangezien ik uitval heb aan 1 been. En de rug kan verder niets mee voor nu. Na de bevalling wel maar nu niet, ik moest er dan ook op rekenen dat het nog veel erger gaat worden :(. AL met al niet zo een goed nieuws dus. Ook me werk moet ik per direct gaan stoppen, anders lig ik straks over een maand al plat voor de rest van de tijd en dat wil ik dus ook niet. Me lichaam is belangrijker.

 

 

 

Me misselijkheid is wel wat minder geworden. Maar nu baart me dat weer beetje zorgen. Herkennen jullie dat? Zit bijna op de 12 weken, dus zou wel kunnen dat het minder wordt toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjonge Kimmie, dat is nogal wat. Nu al stoppen met werken... Maar wat je zegt. Je lichaam en kindje is nu het belangrijkst!

 

Het klopt wel hoor dat je misselijkheid minder wordt. Bij mij werd het ook rond de 12 weken steeds iets minder. Geniet er maar van ;-)

 

Ik begin me steeds beter te voelen, heerlijk! Nu nog al die pukkels weg en dan is het helemaal top ;-)

 

Ik heb ook al een buikje en ben er maar wat trots op! Ikzelf zie m'n buikje heel goed, maar anderen vinden het nog meevallen. Ben nu ongeveer 1 kg aangekomen, dus dat valt ook alles mee.

 

Straks ga ik al m'n ivf-medicatie naar het ziekenhuis brengen, dan kunnen ze het daar aan iemand geven die het nodig heeft. Heerlijk, eindelijk die groentelades leeg!

 

 

 

Wij doen geen geslachtsbepaling. We zien het wel bij de 20 weken, alhoewel we nog wel twijfelen of we het willen weten.... Ik ga sowieso voor een neutraal kamertje, omdat je toch nog wel eens verhalen hoort dat ze het verkeerd zien op de echo.

 

Hebben jullie ook nog steeds dat gevoel van: ben ik zwanger? Ik wel, kan het soms nog steeds niet geloven....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kimmie, ik ben op vakantie geweest, dus ik heb even gemist wat er met je aan de hand is? klinkt in ieder geval niet al te best, maar natuurlijk kies je voor jezelf en je kindje.

 

 

 

Ik ben op het moment al ongeveer 2,5 kg aangekomen, maar ik ben dan ook helemaal niet misselijk geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geopereerd aan me rug 6 jaar terug. Dus er zitten wat wervels vast met plaatjes en schroeven. En nu weer extreme rugpijn met uitval naar me been.

 

Dus ik heb aan de bel getrokken in het ziekenhuis. Met dit als resultaat.

 

 

 

Net wel me 1e positiebroek gekocht want me eigen spijkerbroek zit wat strak.. Wat een verademing zo een broek!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha meiden,

 

 

 

Kimmie, rot voor je dat je al moet stoppen...maar inderdaad, je gezondheid en dat van het kindje is het belangrijkste!

 

 

 

Mob, ik herken het helemaal, ik ben zwanger???!! Ik voel me wel zo en mijn buik komt echt te voorschijn...(meet elke ochtend begonnen met 78 cm en nu 85 cm), ik denk dat het bij mij vooral komt door het hele traject, 2 keer miskraam...het lijkt gewoon te mooi om waar te zijn. Ik geniet er wel van hoor, maar kan me af en toe best onzeker voelen...vannacht nog gedroomd dat ik een miskraam kreeg...gatver! Gelukkig droom ik meestal tegenovergestelde dingen.

 

 

 

Misschien een tip voor jullie allemaal, aangezien we in maart zijn uitgeteld moeten we de hele winter door...ik heb gehoord dat de winterjassen beperkt zijn en eruit vliegen...De winkel belt me als ze binnen zijn, de jassen van Mamalicious zijn niet extreem duur (ongeveer € 70,-). Je draagt het wel elke dag en ik moet met de fiets naar het werk, dus wil geen kou voor mezelf en baby...

 

Ik wou alleen maar zeggen dat ik niet te lang zou wachten als je van plan bent een winterjas te kopen!

 

 

 

Nou, ik ga verder koken!

 

 

 

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Kimmie, maar inderdaad jouw lichaam en de kleine zijn op dit moment het belangrijkste en als dat betekent dat je nu al rustiger aan moet doen dan is het helaas niet anders.

 

 

 

Qua het verminderen van de misselijkheid, ik heb begrepen dat dit heel normaal is. Bij mij werd het al vanaf week 9 minder waar ik behoorlijk van in de stress raakte (was nl. bij mijn vorige zwangerschap het 1ste wat verdween en ik uiteindelijk een miskraam kreeg).

 

 

 

Sterkte!

 

 

 

@Mob

 

niet nog voor een 2e hierna? :)

 

 

 

@Suzzy

 

goede tip over de winterjassen. Ik had me dat ook al bedacht, maar het was me eerlijk gezegd alweer ontschoten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kimmie dat is wel balen zeg!!

 

Je lichaam en je kindje is nu het meest belangrijk ...dus heel rustig aan blijven doen!!

 

Hoop dat de pijn minder gaat worden door de rust die je gaat nemen.

 

Heel veel sterkte.

 

 

 

Suzzy, goede tip! Ze zijn inderdaad niet duur.

 

Zelf had ik in gedachten om een poncho in gedachten maar dat is niet zo prettig op de fiets. Naar het werk ga ik altijd met de auto. Boodschappen regelmatig met de fiets, dat wordt op tijd kijken en passen dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kim,móóie meubeltjes hoor!

 

Kimmie,jeetje wat rot zeg. Nu al stoppen met werken. Maar je kiest voor jezelf en de baby,en dat is het aller aller belangrijkste.

 

 

Mob,inderdaad. Soms heb ik ook zoiets van : Ooohhjaa ik ben zwanger. Zo onwerkelijk nog.

 

Ik heb iemand van het forum blij gemaakt met m'n overgebleven medicijnen,als het goed is komt ze maandag de medicijnen ophalen.

 

Hier ligt het alleen maar zonder een doel,gewoon zonde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even mijn datum erbij gezet..(verloskundige)

 

 

 

3e echo

 

2 september: Kim

 

 

 

4e echo:

 

15 september: Moon74

 

20 september:Cindy

 

30 augustus: Pammie

 

 

 

Vruchtwaterpunctie

 

14 september: Chablis

 

 

 

20 weken echo

 

14 oktober: Mob

 

15 oktober: Sharon

 

18 oktober: Dreamer

 

22 oktober: Chablis

 

3 november: Cindy

 

 

 

Afspraak verloskundige/gyn

 

2 september: Kim

 

6 september: Sanne

 

7 september: Mob

 

8 september: Chablis

 

8 september: Moi

 

8 september: Jolanda

 

15 september: Moon74

 

15 september: Pammie

 

20 september: Kimmie

 

20 september: Sanne

 

29 september: Dreamer

 

 

 

Uitgerekend

 

1 maart 2011: March

 

1 maart 2011: Sharon

 

1 maart 2011 * engelkindje: Minoes

 

1 maart 2011: Pammie

 

2 maart 2011 Suzzy

 

3 maart 2011: Dreamer

 

4 maart 2011: Mob

 

5 maart 2011: Sanne, tweeling

 

6 maart 2011: Kim

 

9 maart 2011: Moon74

 

9 maart 2011: Audrey

 

11 maart 2011: Chablis

 

13 maart 2011:Jolanda

 

15 maart 2011: Moi

 

19 maart 2011: Kimmie

 

21 maart 2011: Cindy, tweeling

 

27 maart 2011: Vanessa, tweeling (zal door mijn diabetes1 eerder ingeleid worden)

 

27 maart 2011: * engelkindje: Mik

Link naar reactie
Delen op andere sites

3e echo

 

2 september: Kim

 

 

 

4e echo:

 

15 september: Moon74

 

20 september:Cindy

 

30 augustus: Pammie

 

 

 

Vruchtwaterpunctie

 

14 september: Chablis

 

 

 

20 weken echo

 

13 oktober: Sharon

 

14 oktober: Mob

 

18 oktober: Dreamer

 

22 oktober: Chablis

 

3 november: Cindy

 

 

 

Afspraak verloskundige/gyn

 

2 september: Kim

 

6 september: Sanne

 

7 september: Mob

 

8 september: Chablis

 

8 september: Moi

 

8 september: Jolanda

 

11 september: Sharon (geslachtsbepaling)

 

15 september: Moon74

 

15 september: Pammie

 

17 september: Sharon

 

20 september: Kimmie

 

20 september: Sanne

 

29 september: Dreamer

 

 

 

Uitgerekend

 

1 maart 2011: March

 

1 maart 2011: Sharon

 

1 maart 2011 * engelkindje: Minoes

 

1 maart 2011: Pammie

 

2 maart 2011 Suzzy

 

3 maart 2011: Dreamer

 

4 maart 2011: Mob

 

5 maart 2011: Sanne, tweeling

 

6 maart 2011: Kim

 

9 maart 2011: Moon74

 

9 maart 2011: Audrey

 

11 maart 2011: Chablis

 

13 maart 2011:Jolanda

 

15 maart 2011: Moi

 

19 maart 2011: Kimmie

 

21 maart 2011: Cindy, tweeling

 

27 maart 2011: Vanessa, tweeling (zal door mijn diabetes1 eerder ingeleid worden)

 

27 maart 2011: * engelkindje: Mik

 

 

mezelf er even tussen gezet en de 20 weken echo is vervroegd met 2 dagen omdat ik hem toch in het ziekenhuis moet laten doen waar ik behandeld ben pammie had jij dit nu ook

 

 

ooh mijn vriendin mocht gister testen die heeft aan de clomid gezeten die had geen eisprong en die is ook zwanger helemaal geweldig nu heb ik al 2 vriendinnen zwanger :) en bij de derde begint het te kriebelen dus wie weet :)

 

 

mob heb je je medicijnen al weggegooit ik heb ze aan iemand op het forum gegeven en ik weet dat ze nog heeeeel veel nodig heeft vind het ziekenhuis zo zonde heb toch het idee dat ze er niet heel veel mee doen

 

 

kim succes met je echo

 

 

kimmie wat klote dat je nu al thuis moet zitten dan duurt het wachten tot maart helemaal lang :(

 

 

nou ik ga werken bah wat een tijd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden