Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

chantalle gefeliciteerd

misschien voor de onzekere dames vriendin van mij vertelde als je voor de 12 weken al een echo gehad hebt met een actief kindje springen ofzo is de kans op een miskraam nog maar heel klein omdat het al heel actief is

nou ik heb babydump alweer opgebeld heb vanacht gedroomd dat ik de kleur van de wagen niet geweldig vond vanochtend ook de hele ochtend aangedacht(we hadden dondergrijze bak met offwhite kap)toch maar gebeld dus nu hebben we toch maar de limited edition gekozen helemaal zwart ook het frame vond de andere toch iets meer voor jongens er erg besmettelijk dus nu lekker zwart hoezo wisselende buien :)

Geplaatst

2e echo

20 augustus: Moi

3e echo

19 augustus: Sanne

20 augustus: Mik

23 augustus: Cin

2 september: Kim

NPM

26 augustus: Dreamer

26 augustus: Sharon

27 augustus: Chablis

28 augustus: Moon74

Vruchtwaterpunctie

16 september: Chablis

20 weken echo

15 oktober: Sharon

18 oktober: Dreamer

22 oktober: Chablis

Afspraak verloskundige/gyn

19 augustus: Chablis

23 augustus: Mob (termijnecho)

8 september: Chablis

8 september: Moi

20 september: Kimmie

29 september: Dreamer

Uitgerekend

1 maart 2011: March

1 maart 2011: Sharon

1 maart 2011 * engelkindje: Minoes

1 maart 2011: Pammie

3 maart 2011: Dreamer

4 maart 2011: Mob

5 maart 2011: Sanne, tweeling

6 maart 2011: Kim

9 maart 2011: Moon74

9 maart 2011: Audrey

11 maart 2011: Chablis

15 maart 2011: Moi

19 maart 2011: Kimmie

21 maart 2011: Cindy, tweeling

27 maart 2011: Vanessa, tweeling (zal door mijn diabetes1 eerder ingeleid worden)

27 maart 2011: Mik

He meiden, vandaag weer ziekenhuis geweest. En ik blijf in het ziekenhuis onder controle. Dit vooral door me rugoperatie aantal jaren terug. Me wervels zijn vastgezet, en krijg nu al klachten dus dit willen ze streng in de gaten houden.

Maar vind het niet erg, ben zo erg vertrouwd met het ziekenhuis vind het prima.

Ook is me uitgerekende datum 2 dagen verlaat. Na 19 maart.

Geplaatst

We hebben vandaag ook weer een echo gehad en we hebben beide hartjes gehoord!!

Ze lagen goed op schema zei de gyn.

1 liep precies goed en de andere loopt 3 dagen voor op schema.

Ze kon alleen niet vinden of er 1 of 2 placenta's waren dus hebben we het geluk dat we volgende week weer mogen komen bij een andere collega van haar die er beter in is. Woensdag midddag mogen we weer even kijken

Kimmie super dat jou echo ook weer helemaal ok is.

Hoop dat je niet teveel last van je rug gaat krijgen.

Haha Sharon, ben benieuwd waar je droom komende nacht over gaat.

Misschien toch nog een andere kleur..?? Grapje!! je hebt groot gelijk hoor!

Geplaatst
We hebben vandaag ook weer een echo gehad en we hebben beide hartjes gehoord!!

Ze lagen goed op schema zei de gyn.

1 liep precies goed en de andere loopt 3 dagen voor op schema.

Ze kon alleen niet vinden of er 1 of 2 placenta's waren dus hebben we het geluk dat we volgende week weer mogen komen bij een andere collega van haar die er beter in is. Woensdag midddag mogen we weer even kijken

Kimmie super dat jou echo ook weer helemaal ok is.

Hoop dat je niet teveel last van je rug gaat krijgen.

Haha Sharon, ben benieuwd waar je droom komende nacht over gaat.

Misschien toch nog een andere kleur..?? Grapje!! je hebt groot gelijk hoor!

haha nou en dan niet voor te stellen dat we er al 2 en half uur over gedaan hebben om de kleur en wagen uit te kiezen haha maar zwart is altijd goed en scheelt weer een hoop wasjes hihi

Geplaatst

Wat tof weer die goede echo's.

Wij wachten met kopen ook nog weekje of 3 tot het dan nog steeds allemaal goed is.

Vandaag hele dag niet misselijk (gisteren ook niet) MOet ik me nu zorgen maken? erg he, maar het maakt me onzeker!

CIn

Geplaatst

Cin ik denk dat je je niet druk hoeft te maken.

Soms ben ik hele dagen niet misselijk en in één keer wordt ik overvallen door heftige misselijkheid. Dus ook regelmatig dat ik helemaal niets voel, dat ik bijna zou vergeten dat ik zwanger ben zeg maar. Soms komt ergens een raar luchtje vandaan en kan ik echt direct braakneigingen krijgen...

Maandag mag je weer en dan wordt je waarschijnlijk weer gerust gesteld.

Geplaatst

Sharon, goede keuze hoor! Wij hebben een stokke antraciet met ecru en ik had toch liever de zwarte gehad achteraf. Maar ik wil altijd alles zwart, hahaha.

Mijn man vond de ecru kleurige mooier dus toen die gedaan, ach, wij weten het toch altijd beter? hahahaha

Geplaatst
Sharon, goede keuze hoor! Wij hebben een stokke antraciet met ecru en ik had toch liever de zwarte gehad achteraf. Maar ik wil altijd alles zwart, hahaha.

Mijn man vond de ecru kleurige mooier dus toen die gedaan, ach, wij weten het toch altijd beter? hahahaha

heb vanacht ook niet gedroomd dus ga er vanuit dat de keuze goed is haha

mob lekker gevoel he ik vandaag alweer 13 weken gaat best hard als je weer aan het werk bent volgende week donderdag hebben we alweer de nekplooimeting

Geplaatst

2e echo

3e echo

NPM

Vruchtwaterpunctie

20 weken echo

25 augustus: Sanne

Uitgerekend

27 maart 2011: Vanessa, tweeling (zal door mijn diabetes1 eerder ingeleid worden)

27 maart 2011: Mik

Haha gelukkig maar Sharon, dit is gewoon echt een goede keuze geweest.

Vanessa die stokke met het ecru doek hadden wij ook in gedachten maar nu hebben we ook een tweelingwagen nodig. Van wat ik op internet gezien heb wordt het de zilveren easy walker duo. Maar goed dat kan als je in de winkel bent toch weer heel anders over komen.

Mob 12 weken is zeker een mijlpaal!

Moi en Mik veel kijkplezier straks bij de echo, geniet er weer van!

Geplaatst

Hai allemaal, helaas vanmorgen bij 9 weken een mooi groot beebje te zien maar zonder hartactie. Ben erg verdrietig. Pas net overleden.

Ik trek me even terug van het forum.

Wil jullie allemaal een fijne zorgeloze zwangerschap wensen. Dat we ons nogmaals realiseren hoe bijzonder het is.

Liefs Mik

Geplaatst

O mik nee he! Dit mag niet, wat oneerlijk en verdrietig...

Heb er geen juiste woorden voor.

Heel veel sterkte, neem de tijd voor jezelf en elkaar.

Geplaatst

Mik wat verschrikkelijk. Ik wil je heel erg veel sterkte toewensen.

Vreselijk dit!

Geplaatst

HAA meiden,

Mag ik me nog bij jullie aansluiten (eindelijk hé Sanna..!)??

Ik weet al heel lang dat ik 2 maart ben uitgerekend, maar ben gewoon steeds onzeker over de zwangerschap, zonder aanleiding gelukkig!

Maar nu hebben we net de 12-weken echo gehad en alles was perfect! Dus we kunnen nu helemaal intens genieten van dit wonder!

Mik, ik ken je niet, maar lees net je berichtje. Wat verschrikkelijk zeg! Ik wens je heel veel sterkte! Zo oneerlijk!

Sanna, ik wist nog niet dat jullie een tweeling verwachten, wouw! Wat een leuk nieuws, dubbel geluk!

Groetjes Suzzy

Geplaatst

Welkom Suzzy, natuurlijk ben je welkom hier!!! Ik snap die onzekerheid wel, dat gevoel heeft denk ik iedereen hier wel een beetje...het blijft toch zo spannend en ongelooflijk. Zeker na zo'n domper voor Mik, staan we allemaal weer met beide benen op de grond!

FIjn dat de 12 weken voorbij zijn bij jou, dat is toch echt een geruststelling!

Cin

Geplaatst

2e echo

3e echo

19 augustus: Sanne

NPM

Vruchtwaterpunctie

20 weken echo

19 augustus: Chablis

Uitgerekend

2 maart 2011 Suzzy

27 maart 2011: * engelkindje: Mik

Suzzy welkom hier,en gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik begrijp helemaal wat je bedoeld,de magische grens van 12 weken voorbij voelt erg fijn,ook als de echo helemaal in orde is!

Ik heb je toegevoegd aan dit lijstje bij "uitgerekend" .

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden