Ga naar inhoud

Help, testen spreken elkaar tegen

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

jeetje henne wat een onzekerheid ik heb op de dag van testdag getest met kruidvat met de paars roze dop en die was plus mischien moet je even wachten en zit er hormoon nog in je bloed.

ik had ook last van mijn rug en buik en niet zo veel van mijn (.)(.) heel veel sterkte

ik zal voor je duimen.

liefs jessica

• Reacties 98
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hoi hoi henne,

Ik zou gewoon de digitale(duurdere) zwanger niet zwanger nemen. dan weet je het meteen! geen geklooi met de streepjes.

Ik had ook bruine afscheiding op dag 8 en buikpijn en ook geen last van me borsten en zwanger, en die ligt nu te huilen dus etens tijd!!

Ik hoop echt voor je/jullie dat het gelukt is.

liefs

Desiree

Geplaatst

hoi henne

ik heb op testdag 9 licht positief getest met kruitvat 2 voor 5

ben nu 19 weken

hoop dat jij straks met het zelfde nieuws komt

veel succes en toi toi toi

Geplaatst

Henne, is het misschien handig om voor woensdag een digitale test erbij te kopen? Met de Matcare testen heb ik slechte ervaringen omdat deze vorig jaar met Bo iedere keer een andere uitslag gaven. De ene dag een heeeel licht streepje en toen een paar dagen niets, tot de middag voor de officiele testdatum. Op de ochtend van de testdatum met een digitale CB zwanger getest (zat 14 uur verschil tussen).

Gek wordt je van die onzekerheid maar ik zou gewoon iedere ochtend testen, die van het kruidvat vind ik zo slecht nog niet en je wordt er niet straatarm van.

Wij gaan straks gewoon samen op! Daar ga ik vanuit, de duimen draaien hier volop!

Heel veel liefs,

Vanessa

Geplaatst

Henne ik ken het gevoel van "lucht" verliezen van onderen maar al te goed. Heb er helaas geen positief antwoord op. Dat heb ik altijd voor ik ongesteld wordt, dus voelde zo ook bijna altijd aan dat een poging mislukt is.

sorry sterkte met wachten!!!!!!

Geplaatst

Henne, wat killing!!! Ik heb vorig jaar op mijn officiele testdag getest met kruidvat 2 vvo 5 euro, was een hééél licht streepje.'3 uur later met clearblue digitaal en daar stond zwanger op. Ik had die morgen ook een hcg-bloedtest in het zh en daaruit bleek mn hcg 16 te zijn. Dat wss toen te weinig voor een doorgaande zwangerschap, maar ik wil maar zeggen dat zelfs een klein beetje hcg de clearblue al resultaat geeft.

Heel veel succes meid, zu toch wat zijn, sta je straks misschien wel zwanger voor het altaar :bf_new:

Geplaatst

Henne, ik voel helemaal de spanning heir thuis. Jemig zou zo geweldig zijn.

Hoop het heel erg voor jullie, zo vlak voor de mooie dag in augustus!

Sterkte met wachten!

Geplaatst

Lieve Henne, ik denk dat er inderdaad niets anders op zit dan afwachten arghhh zenuwslopend hè. Wat worden je zenuwen toch weer op de proef gesteld. Ik hoop met heel mijn hart dat het is gelukt maar je weet het, je moet realistisch blijven, het kan alle kanten nog op maar er is hoop! hou dat vast. Denk aan je...

p.s. ik zie dat er veel "fans" zijn vd matcare test? waarom zijn die zo goed?

Geplaatst

Henne, Je hebt idd. hcg in je lijf anders zou je, normaal gesproken, nooit wat kunnen zien op een test. Ik hoop idd. ook voor je!!!!!!Killing, het is je ook zo gegund!!!!!joy1

Geplaatst

Hoi Henne, wat een situatie joh. Daar word je inderdaad helemaal kriegel van. Alle tips en reacties heb je gehad.

Misschien maandagochtend nog een keer testen met een CB en dan ziekenhuis bellen?

Sterkte!

Geplaatst

Oeh Henne wat zou dit mooi zijn..op naar een vette streep over een paar dagen.

Even geduld hebben en hcg zijn werk laten doen en wat afleiding te zoeken...makkelijk gezegd he?!

Ik gun t je van harte...ik ga je volgen!! Groetjes Manon.

Geplaatst

Pffff, wat een dag zeg. Vanmiddag toch weer wat gevloeid. Veel is het niet hoor, maar zo begint mijn menstruatie wel vaker. Heb er een hard hoofd in, maar het blijft nog steeds afwachten.

Sen, Matcare is erg gevoelig, maar ik heb er ook wel eens hele onduidelijke testen mee gehad. Ze zijn niet zo duur en lekker makkelijk te bestellen via internet. Vandaar.

Geplaatst

Ze blijven kiling die laatste dagen wachten!

En dan ook nog eens dat niet iedereen dezelfde kwaaltjes heeft op het moment dat je zwanger bent..

Ik ga duimen voor jullie dat 2010 jullie jaar is!

Geplaatst
Henne, wat killing!!! Ik heb vorig jaar op mijn officiele testdag getest met kruidvat 2 vvo 5 euro, was een hééél licht streepje.'3 uur later met clearblue digitaal en daar stond zwanger op. Ik had die morgen ook een hcg-bloedtest in het zh en daaruit bleek mn hcg 16 te zijn. Dat wss toen te weinig voor een doorgaande zwangerschap, maar ik wil maar zeggen dat zelfs een klein beetje hcg de clearblue al resultaat geeft.

Heel veel succes meid, zu toch wat zijn, sta je straks misschien wel zwanger voor het altaar :bf_new:

Clearblue digitaal test toch pas vanaf 50 hcg?

Geplaatst

Het frustreert me op het moment gewoon enorm dat andere meiden met een tp op 7 juli overtuigend positief testen. Dat geeft mij echt het gevoel dat het bij mij niet goed zit. Alwéér niet. Want dit feest hebben we nu al voor de 3e keer: licht positief testen voor de officiele testdag. Officieel dus niet zwanger, dus er wordt ook niet erg veel aandacht aan besteed. Het is geen 'echte' miskraam. Niet dat ik dat zo graag wil, maar nu telt het in de ogen van de artsen helemaal niet, terwijl het dus wel elke keer op het laatste moment fout gaat, niet goed innestelt of wat dan ook. Zwaar K. Maar oke, laten we voor dit keer nog niet alles afschrijven. Het kan nog wel, al heb ik er zelf dan weinig vertrouwen meer in.

Geplaatst

@ vanessa, ja dat dacht ik dus ook, mede door het topic van pieneke, maar hij gaf echt zwanger aan en hcg ws 16... het blijft raar allemaal en je kunt er uiteindelijk ook weinig van zeggen denk ik...

Geplaatst

Cleaublue digitaal gaf niet zwanger, al had de teststick wel een lichte tweede streep (goed zichtbaar, maar welheel licht). De Kruidvat paarse dop was negatief. Gisteren kon ik nog wel een heel vaag verticaal streepje zien, maar vandaag niet meer.

Ik concludeer dus dat het voor de 3e keer 'iets' geweest is, maar niet goed genoeg. Weet wel dat vroegtesten risico's inhoudt, maar het is wel élke keer zo. Een vaag positieve test en twee dagen later ongesteld. Waarom blijft het *#&@^*@$ niet zitten als het duidelijk wel innestelt?????!!!!!!!

Geplaatst

Hoi Henne,

Ik las je berichtje en @#@#@# wat een gedoe zeg voor jullie!!

Wat een onzekerheid, voorzichtige blijdschap en dan toch weer de grote teleurstelling en verdriet.

Ik zou het wel opnoemen als je de volgende keer naar het ZH moet, dat dit al de derde keer is dat je wel eerst een positieve test hebt voor de testdag. Ik wens jou en je man sterkte toe met het verwerken van alles.

Liefs, beau

Geplaatst

Henne wat ontzettend *** zeg. Heb er gewoon geen woorden voor. Veel sterkte met het verwerken hiervan, jullie waren wederom zo dichtbij en dan weer die klap.

Rust goed uit en hopelijk kunnen jullie met volle teugen van jullie bruiloft genieten om daarna weer verder te gaan. Dat jullie daar al weer aan denken, petje af hoor!!!

Heel veel liefs..........

Geplaatst

Jeetje Henne en partner

wat klote!!!! wat oneerlijk! logisch dat je zeer goede hoop had,wat moet het enorm frustrerend zijn.

Heel veel sterkte om deze enorme teleurstelling te verwerken, ik hoop dat er een antwoord kan komen op jullie waarom vraag!

liefs

Babeth

Geplaatst

Wat kl*te Henne, het zou zo mooi zijn geweest als het nu gelukt zou zijn.

Zouden jullie niet naar het buitenland willen, ze doen daar dingen soms toch anders.

Wat is de reactie van het zkh op de licht positieve testen? Ik ben even kwijt of er verdere onderzoeken zijn geweest bij jullie, niet dat dit iets hoeft op te leveren maar je hebt dan wel het idee dat er iets gebeurt.

Probeer afleiding te vinden met je aankomende huwelijk en als je besluit door te gaan voor nr 5 zijn alle meiden op het forum weer een steuntje in de rug voor jullie.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden