Ga naar inhoud

iui en 2 eitjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ben erg benieuwd wat,je dan allemaal gekocht hebt hoor volgens mij het hele distributiecentrum ;) als is het gewoon uit pure blijdschap! Had ik met de eerste ook als je op je 18de te horen krijgt dat je wel eens kinderloos door het leven zou moeten gaan maar het misschien via het ziekenhuis er tegen de tijd wel iets is... Dan ben je zooooo ontzettend dankbaar als er 1 wondertje in je buik zit dan koop je uit blijdschap echt aleszz

Ik ben zwanger geraakt met hormonen ik maak zelf geen eitjes en dus ook geen eisprong en dus geen menstruatie! Heerlijk! Tot op het moment dat je kids wilt.. Maar goed het is bij mij tot 2x toe zo vlot gegaan ik gun dit iedereen! Je leven geen menstruatie en zo vlot in princiepe zwanger raken tot 2x toe... Mij hoor je niet klagen maak er wel een gezellig uitstapje van het ziekenhuis.

Het scheelt enorm dat wij niet eerst zelf moesten klussen he.. Ze wisten het al vanaf mijn 18de dus ik kon gelijk starten net behandelingen..kan me wel voorstellen dat wanneer je zelf eerst aan t klussen bent geweest vervolgens in de molen komt en dan daarna pas behandeld kan worden dat je lichtelijk depri geworden bent..

Ons tweeling is 2eiig 2 apparte vruchtzakjes met een eigen placenta dus helemaal gunstig ze snoepen niet met zijn 2 van 1plancenta dus de groei zal ook gelijk op lopen.

Ik duim voor je meis!

Liefs

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lott, spannend morgen is je test dag, of heb je al getest???

Dat klinkt inderdaad niet verkeerd Racir, op deze manier, je heb wel kind(eren) gekregen zonder teveel poespas en verder niet ongi worden.

Dat is ook goed, 2 vruchtzakjes en 2 placenta's, hoever ben je nu??

Geplaatst

hoi medusa,

hoe gaat het met je volgens mij ben ik je vorig jaar ook al wel eens tegen gekomen op dit forum.

groetjes

Geplaatst

Wat een wonder dat dit dan bestaat he!?? En dan idd zo snel allemaal. Ben echt blij voor je!!

En nog samen zwanger met je zus toch??

Ja een jaar bezig, zwanger worden, miskraam en dan weer een jaar verder is wel zuur maar verder vinden ze bij ons beide geen reden wat het tegen houdt en het is al een keer op de natuurlijke weg gelukt, daarnaast lees ik op dit forum ook echt de worst - case - scenario - verhalen dus ik wil eigenlijk ook niet klagen...maar het gaat je niet in je koude kleren zitten nee...ik hoop zoooooo dat ik morgen goed nieuws krijg, ben echt wel zenuwachtig ja...

Ik durf niet zelf te testen....ik zit nu nog in me ''grote-kans-dat-het-raak-is-mood'' en dat voelt nog lekker en als de gyn morgenmiddag belt en het is slecht nieuws dan hoor ik het ineens ipv dat ik seconden lang naar die stick zit te loeren....weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen maar zo voelt het....Hoe ging dat bij jou Medusa?

En Medusa, vandaag heb je de uitslagen gehad van Rolf. Wat hebben ze gezien en wat en wanneer gaan ze doen?

Hoop op goed nieuws, ondanks de omstandigheden..

Dikke knuffel Lot

Geplaatst

Fiona, kan je nog wel herinneren ja, weet alleen niet je verhaal er meer bij sorry...

Met mij gaat goed, ben zoals je leest 3 weken geleden bevallen van een zoontje :-)

Hoe gaat het met jou?? ik lees dat jij ook een zoontje heb.

Wij zijn vanmiddag bij de kinderarts geweest.

Zn linker urinebuis is vergroot, maar nog binnen de marge van niet ernstig, hij heeft misschien in zn rechter niertje een cyste en zn blaaswand is vergroot, ook binnen de marge van niet ernstig.

We mogen stoppen met de anti biotica, we moeten wel zodra hij koorts krijgt gelijk urine afnemen en naar het lab brengen. we hebben daar papieren en plas zakjesn en zo voor mee gekregen.

Over 3 maanden weer echo om te zien hoe het zich ontwikkeld.

Voor nu erg blij met dit nieuws :-)

Lott, spannend morgen, bij ons in het zh doen ze geen bloed test en ik teste altijd eerder, wist het liever optijd dan dagen langer in onzekerheid zitten, maar dat is voor iedereen verschillend, succes morgen.

Geplaatst

Medusa! Wat een goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!! Gelukkig geen operatie nu! En hoop nooit niet! Wat fijn, dat het binnen de marge van niet ernstig is! Hopelijk over 3 maanden een goeie echo... Kan het uit zich zelf minder worden of weg gaan? of is dat een stomme vraag?

Geplaatst

Heeeee ben blij voor je medusa!!

Ben vandaag jaja alweer veel te laat nog wakker ;) 00.19u maar precies 12 weken!! Het dak gaat eraf!! De hele wereld mag ut weten voor zover er nog mensjes waren die t niet weten ;)

nou spannend lot!! Hoop voor jou ook dat t dak er staks af kan!!!

Idd zoals de molen waar je dan in gekomen bent he... Des te harder duim ik voor je!! het is je vanuit hier heeeeeeelll erg gegund!

En knap dat je dan niet getest hebt!

Duim duim duim

Geplaatst

Lott, spannend voor je vandaag, ben hard aan het duimen.

Racir 12 weken JIPPIE, gefeliciteerd vertel het de wereld maar!!!

We weten niet of het vanz elf weg kan gaan of niet, het is voor nu eerst de volgende echo afwachten

Geplaatst

Duim duim duim.....Al 50x op de site gekeken..... Ben zoooooooo benieuwd lot!!Thanx medusa....Eigenlijk wel grappig...dat ik het haast net zo spannend vind als toen ik zelf aan het einde van mijn ww zat..... Ben benieuwd

Geplaatst

Jaaa hier ben ik dan!!! IK BEN...................ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb een hcg van 383 en moet maandag weer hcg prikken en hoop zooo dat ie gestegen is...Maar voor nu ben ik super blij!! Wat een gevoel! Maar ben ook nog een beetje terug houdend uiteraard want wil uiteraard net als ieder ander meer duidelijkheid!!

Maar nu: happy happy happy hihihihihihi....

Geplaatst
Jaaa hier ben ik dan!!! IK BEN...................ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb een hcg van 383 en moet maandag weer hcg prikken en hoop zooo dat ie gestegen is...Maar voor nu ben ik super blij!! Wat een gevoel! Maar ben ook nog een beetje terug houdend uiteraard want wil uiteraard net als ieder ander meer duidelijkheid!!

Maar nu: happy happy happy hihihihihihi....

van harte gefeliciteerd lott

Geplaatst

Bedankt Medusa en Joice!

Ja hoop het ook!! Maar een goed begin is er...maar wil ook een goed einde natuurlijk wat dan weer een goed begin is haha, ben een beetje over actief!

Geplaatst

Aaaahhhh gefeliciteeeeerdddd lott!!! snap je onzekerheid maar echt rustig verder genieten!! En wij duimen gewoon Voor maandag weer net zoals we voor vandaag gedaan hebben! ;)

Geplaatst

En het heeft geholpen hoor ;-) Ik ga idd RUSTIG verder genieten, dat is een goeie omschrijving :-)

Hoe is het met jou?

Aaaahhhh gefeliciteeeeerdddd lott!!! snap je onzekerheid maar echt rustig verder genieten!! En wij duimen gewoon Voor maandag weer net zoals we voor vandaag gedaan hebben! ;)
Geplaatst

Dank je wel!!

Tabitha, dit is dus een heel vruchtbaar topic...en jij bent dan misschien de laatste die zwanger raakt, maar niet least :-) Ik duim voor je en niet te vaak en te lang je hoofd laten hangen he? ;-) Kop op!

Liefs Lot

Gefeliciteerd lott !!!!!!!!!
Geplaatst

Heey heey,

Wij zijn sinds vandaag weer begonnen niet met ivf maar icsi.

Vandaag begonnen met provera, de 17e beginnen met deca en dan de 27e uitgangsecho en beginnen met de gonal.

Liefs

Geplaatst

Tabitha zoals je idd ziet deze topic zit je helemaal goed! Ook voor jou gaan we nu heel hard duimen zoals lot schrijft kop op! Blijf vooral rustig en zoek een lekkere goede afleiding.

Lott ik voel me keigoed! Maandag weer van de kindjes genieten! ;) tijdens de 12 weken echo

Zoals ik een vriendin schreef: dubbel gelukkig; dubbel nieuwsgierig wat het zijn; dubbel zenuwachtig vanwege de gekke vroege bevallingsverhalen ziekenhuis maar daar en tegen ook weer dubbel op positief die zorgt voor een dubbel goed gevoel! En als ik straks bevallen ben dan zie ik dubbel hihihi sorry ff lol om mijzelf ;)

Blijf erbij rustig en een koel leeg hoofd zorgt er volgens mij voor dat het lukt! En het goed blijft gaan!

Dus goed dat je superrrr rustig aan doet ;)

Geplaatst

Tabitha, ik hoop dat de icsi jullie lucky shot wordt, zal zeker ook voor jou duimen

En dit is inderdaad een erg vruchtbaar topic geworden :-)

Geplaatst

Tabitha, heel veel succes! Komt wel goed schatje...zeiden mijn vriendinnen steeds en het klinkt zo lekker ;-)

Heey heey,

Wij zijn sinds vandaag weer begonnen niet met ivf maar icsi.

Vandaag begonnen met provera, de 17e beginnen met deca en dan de 27e uitgangsecho en beginnen met de gonal.

Liefs

Geplaatst

Haha Racir, ik merk aan jouw schrijven ook dat je dubbel gelukkig en lekker dubbel druk bent haha... Lekker he dat enthousiasme...Echt super goed om te horen dat het allemaal goed gaat.

Ik blijf zeker rustig en koel...Heb mezelf dat wel aangeleerd de laatste maanden en heb het aardig onder de knie al zeg ik het zelf ;-p

Morgen wee bloed prikken om te kijken of het hcg is gestegen maar maak me daar niet heel druk om want voel me best wel zwanger...Borsten, moe, en trek in veel eten...

Heel veel plezier morgen bij de echo!

Tot snel.

Liefs Lot

Tabitha zoals je idd ziet deze topic zit je helemaal goed! Ook voor jou gaan we nu heel hard duimen zoals lot schrijft kop op! Blijf vooral rustig en zoek een lekkere goede afleiding.

Lott ik voel me keigoed! Maandag weer van de kindjes genieten! ;) tijdens de 12 weken echo

Zoals ik een vriendin schreef: dubbel gelukkig; dubbel nieuwsgierig wat het zijn; dubbel zenuwachtig vanwege de gekke vroege bevallingsverhalen ziekenhuis maar daar en tegen ook weer dubbel op positief die zorgt voor een dubbel goed gevoel! En als ik straks bevallen ben dan zie ik dubbel hihihi sorry ff lol om mijzelf ;)

Blijf erbij rustig en een koel leeg hoofd zorgt er volgens mij voor dat het lukt! En het goed blijft gaan!

Dus goed dat je superrrr rustig aan doet ;)

Geplaatst

Ja echt he?? Nes, Racir, Nicole, ik. Straks Tabitha...Lekker!

Hoe is het met jou Medusa?? Hoe lang is Michel nog thuis? Nog een maandje zeker?

Tabitha, ik hoop dat de icsi jullie lucky shot wordt, zal zeker ook voor jou duimen

En dit is inderdaad een erg vruchtbaar topic geworden :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden