Ga naar inhoud

iui en 2 eitjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nou, mijn botten deden al heel erg zeer vanaf vrij in het begin. Ik kon bijna niet meer lopen. Vooral mijn schaambot. Dus de hele zwangerschap heb ik niet als een pretje ervaren. Daarbij hadden we toen heel veel stress thuis, door mijn schoonmoeder die beroerte op beroerte kreeg, haar huis wat uiteindelijk door Ruud leeggemaakt moest worden en tegelijkertijd een aanbouw die bij ons af moest komen voordat de baby er was. Dus niet een heel leuke tijd. Maar dus niks om over te klagen als ik jouw verhaal lees.

Jeetje, die antidepressiva, is dat dan niet slecht voor je kindje als je zwanger wordt? Daar zou ik wel angst voor hebben eerlijk gezegd..

Peuterdansen is hartstikke leuk! Dochtertje van mijn vriendin vindt het enig! En getuige van je vader is toch superleuk als jullie blij voor hun zijn dat ze gaan trouwen!

groet,

Jeanine

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Had jij ook bekkeninstabilliteit?? ik had ook verschrikkelijk pijn in schaambot en bekken en ook al erg vroeg, maar ook een hoop nare omstandigheden in tijdens jou zwangerschap.

In overleg met mn arts is het betere keus dat ik wat beter slaap minderpijn heb dan het niet te doen, ik mag dan alleen niet thuis bevallen en geen borstvoeding geven, maar ik heb toch een ks met 38 weken en moet dan 4 dagen in zh blijven dus dat is geen probleem en ik wil toch geen bv geven, ik had bij Ilona ook medicijnen.

hihihi ja is ook leuk om dan getuigen te zijn, maar als je op de leeftijd komt dat er bruiloften in je omgeving kunnen zijn weet je dat van vrienden en zussen/broers maar dat je vader gaat trouwen is best vreem op een niet vervelende manier.

Ik ben zometeen ook erg benieuwd hoe het peuterdansen was :-)

Geplaatst

Het schijnt dat bekkeninstabiliteit niet meer zo genoemd mag worden, omdat feitelijk iedereen dat heeft. Maar eigenlijk had ik dat dus wel. Hoe we het ook noemen, veel pijn!!!

Nou, ik ga zo naar huis. Weekend naar limburg!

Succes met je laatste wachtweek!

Geplaatst

Wat een gaaf verhaal zeg Jeanine, hoe jij je man hebt leren kennen!

Ik geloof zeer sterk in dat er meer is tussen hemel en aarde, en als je dit dan weer zo leest, dan geloof ik het alleen maar meer.

Soms ben ik er ook bang voor, want ik zeg al vanaf mijn 10e jaar dat ik niet vruchtbaar ben en nooit een kindje zal krijgen. Ik hoop toch niet dat dat uit gaat komen...

Wat een heftige zwangerschappen hebben jullie gehad zeg... En wel knap dat jullie dan toch allebei voor een tweede gaan! Daar heb je wel lef voor nodig, zeker als het zo moeizaam gaat, en het een hoop energie kost. Petje af!

Medusa, wat leuk dat je getuige bent op het huwelijk van je vader! Ik wens je heel veel plezier toe die dag (ook al duurt dat nog even).

Mijn moeder slikt inderdaad ook antidepressiva. Amytriptyline (als ik het zo goed schrijf) gebruikt ze. Weet niet of jij dezelfde hebt. Maar het helpt haar wel. Ze had er in het begin meer last van dan dat ze er baat bij had, maar na een half jaar ging het opeens beter. Ik hoop voor jou dat het de pijn (en het niet kunnen slapen, dat heeft mijn moeder nl ook!) wat verzacht.

Met mijn moeder gaat het nu wel goed hoor, al kan ze bijna niet lopen. In en rondom huis gaat het nog wel, maar bijvoorbeeld boodschappen doen, doet op goede dagen met een stok, en op slechte dagen doet ze het met de rollator. Een middagje shoppen bijvoorbeeld dan doen we dat met een rolstoel. En dan heb je altijd mensen die oordelen als ze die rolstoel even uitstapt om bijvoorbeeld iets te passen. Maar daar heeft ze nu ook lak aan hoor. Heeft heel wat acceptatie gekost, maar nu gaat het goed.

Ik heb van 2000 tot 2008 op het Mediapark gewerkt, Jeanine. Ik deed daar de planning voor technici bij producties op het mediapark, maar ook op de locaties, met de wagens. Leuk, maar ik was op een gegeven moment toe aan iets anders. Nu werk ik bij het UWV, als beslisser uitkeren. Ik kijk zeg maar of iedereen wel genoeg solliciteert en zich aan de regeltjes houdt, zorg dat de betalingen de deur uitgaan, eigenlijk alles wat met WW te maken heeft. Een leuke baan, en ze doen daar totaal niet moeilijk als ik 's ochtends naar het ziekenhuis moet voor een echo of de inseminatie. Dus dat is erg fijn.

Nu lekker weekend. Heb zo een workshop Feldenkrais. Wat dat precies inhoud, weet ik nu nog niet helemaal, maar er staat in ieder geval "De Feldenkrais methode, is een neuro-sensorisch leerproces in houding en beweging. Wie zich door gewaarwording eenmaal bewust is van de manier waarop een bepaalde beweging verloopt, kan ook ontdekken hoe een beweging efficienter, gemakkelijker en vloeiender uitgevoerd kan worden". Dus ik ben heel benieuwd!!

Jeanine als ik je niet meer spreek, veel succes in het ziekenhuis dan nog, en ik hoop echt dat je morgen geen echo hoeft, en dat je lekker weekend kunt vieren in Limburg, veel plezier.

Medusa, jij ook een fijn weekend, en ik ben benieuwd hoe het peuterdansen was!!!

Geplaatst

hihihih schepster wat een verhaal weer, ik heb inderdaad de amytripteline of hoe je het schrijft :-) nu 1 week en begin last van de bijverschijnselen te krijgen moet daar ff doorheen.

Ja dat slecht lopen herken ik ook, een ochtendje winkelen sta eind van de ochtend bijna te huilen en kan bijna niet meer lopen dat soort dingen ben met lopen heel beperkt sporten kan bijna niet meer ben snel "kapot"erdoor heen zitten zeg maar en dan de rest van het lichaam nog ik hoop dat het niet slechter wordt en snel stabiliseert.

Ja Jeanine klopt het mag geen bekkeninstabilliteit genoemd meer worden maar bekkenpijn maar in de volksmond blijft het toch bi genoemd worden, ook heftig ja is het bij jou helemaal overgegaan.??? ben je niet bang voor een volgende zwangerschap.

Schepster, ik heb ook altijd van jongs af aan gezegd dat ik onvruchtbaar ben en nooit kinderen zal krijgen en heb toch een dochtertje, hoop dus echt dat jou gevoel wat dat betreft mis heeft, maar wel frapant dat jij ook al heel jong dat gevoel had.

Oei jij werkt voor uwv heb geen goede ervaring mee, maar dat is uwv globaal en niet persoonlijk natuurlijk. wel fijn dat ze zo makkelijk mee omgaan als je naar het zh moet enzo dat geeft wel wat rust in deze heftige mmm.

Klinkt heel ingewikkeld die workshop ben benieuwd hoe het geweest is :-)

Jeanine fijn weekend veel plezier in limburg

Ilona heeft het heel leuk gehad dat peuterdansen ze heeft de rest van de middag en avond steeds om opa en mittie ( dr nichtje myrthe ) gevraagd was erg leuk dus.

fijne avond meiden

Geplaatst

ooooo morgen wd 10 de spaning begint toch wel te stijgen, ik heb een soort of ongi gevoel laag in mn buik en ik merk dat ik wat minder prettig zit door mn schaambeen. het kan nog steeds alle kanten op maar de spanning stijgt de komende dagen wordt echt strijden tegen het testen. die 2e week is ook echt killing.

Hoe is jullie weekend meiden??? gezellig in limburg Jeanine?

Schepster wist niet wat jullie plannen waren maar hoop een leuk weekend, hoe staat het bij jou ervoor heb jij morgen een fm??

Michel belde gisteravond hij heeft griep, is wel aan het werk maar te trillen op zn beentjes, en je weet niet of jullie mannen zo zijn maar michel wel als hij ziek is vergaat de hele wereld zo'n beetje :-) hij moet toch ruim een week op zn vetroeteling wachten maar dan zal hij wel weer beter zijn.

fijne zondag nog X

Geplaatst

Oooo, Medusa!! Nu begint het echt rot te worden. Dagen duren zo lang...

Ik hoop zo voor je dat het raak is!! Hoeveel dagen na de inseminatie wordt je meestal ongesteld (ik meestal op dag 12)?? Hoop dat je dat deze keer niet hoeft mee te maken, zou betekenen dat het raak is, ik hoop het echt voor je!!!

En ik weet helemaal wat je bedoeld over mannen en ziek zijn. Als Erik z'n neus verstopt zit, heeft hij al een zware griep, dus ik ken dat!!

Morgen inderdaad fm. Ben benieuwd. Moet om 10.30 in zkhs zijn. Daarna werken. Dus kan wat later op (ik zie er maar de voordelen van in, kan ik lekker uitslapen!!)

Ben benieuwd hoeveel eitjes en hoe groot ze zijn. Hoop op 2 mooie... Maar het is weer afwachten...

Heb wel een lekker weekend gehad. Gisteren heerlijk uit eten geweest met Erik. Maar hoe doen jullie dat.... Heb van de dames in het zkhs gehoord dat ik gewoon moet leven, maar als ik dan uit eten ga en drink een wijntje dan voel ik me wel schuldig. Hoe doen jullie dat??

Vrijdag Feldenkrais workshop gehad. Das maf... Dan leer je weer bewegen zoals je als baby deed. Dan merk je eigenlijk pas hoe je houding is, en wat emoties en andere dingen met je (lichaam) doen... Was heel lekker om te voelen hoe je weer in je lijf zit. Alleen is 1 workshop denk ik niet voldoende. Ga het zeker nog een keer doen!

Vandaag echt relaxdagje gehad... Filmpjes gekeken en lekker gekookt. Voor de rest lekker ontspannen, lazy sunday!!!!

Geplaatst

Ik wordt ook altijd na 12 dagen ongi dus dan zou donderdag mn nod zijn de laatste week is altijd killing kan bijna nergens anders meer aan denken pffff, vanavond tijdens het douchen ging ik scubben doe ik elke week en ik ging over mn borsten ik kon nog net een gil inhouden JEEEETJE wat deed dat zeer op mn tepels dat heb ik nooit denk gelijk zou het zou het, maar ja zal wel gewoon van de aankomende ongi zijn.

Spannend morgen de fm ben beniuewd hoop voor je 2 of misschien wel 3 eitjes dat zou mooi zijn :-)

lekker zeg samen uit eten, enne heel eerlijk gezegd drink ik dan ook gewoon een wijntje hoor ik drink sowieso niet veel dus dat ene wijntje drink ik dan ook nog gewoon zonder schuld gevoel. gewoon doen, bij mij in zh zeiden ze, je mag alles doen ook in de WW zolang je achteraf je zelf recht in de spiegel kan aankijken zonder dat je denkt had ik maar niet dit of had ik maar niet dat.

hahahaha ja volgens mij is dat man eigen, michel ook 1 keer niezen en menneer heeft zwaar griep.

Klink interressant die workshop maar moet je ervaren denk ik, mijn zus heeft afgelopen week tenenlezen gedaan was ook erg leuk zei ze

fijne lazy sunday X

Geplaatst

Dag dames! Ik heb een boel gemist zie ik!

Ik hoefde gelukkig zaterdag niet meer terug naar het ziekenhuis, dus we zijn naar limburg gegaan. Tuurtje kreeg van opa zijn eerste fiets. Echt schattig. Een felgekleurde mini-driewieler met mountain bike erop! Het was een fijn weekend!

Vanmiddag moet ik terug naar het ziekenhuis. Ik hoop nu wel dat het goed is, zodat ik woensdag de inseminatie kan hebben. Maar dat is weer afwachten.

Ik word altijd precies na 14 dagen ongesteld na de inseminatie. Medusa, bij jou zou het dus donderdag zijn? Laten we hopen van niet! En Schepster, ik ben erg benieuwd naar de grootte van je eitjes en de hoeveelheid? Misschien zitten we dadelijk wel helemaal tegelijk op het wachtbankje!

Ik lees jullie later!

groet,

Jeanine

Geplaatst

Jeanine, wat leuk dat tuur zn eertse fiets gekregen heeft :-) en eenh fijn weekend gehad dus.

Spannend ook voro jou hoop dat dan woensdag de iui is, mag wel weer tijd worden voor jou :-) en zou leuk zijn als jullie gelijk op lopen.

Schepster hoe was de fm vandaag??

Vandaag heb ik echt zo iets nee hoor ik wordt ongi ik voel het, ik was vanmorgen bij kruidvat en heb geen test gehaald als ik dat doe kan ik hem toch niet laten liggen,misschien woensdag testen dan komt de klap misschien minder aan als ik toch al zeker weet negatief

X

Geplaatst

heb net getest wd10 negatief..... in ieder geval is de pregnyl dus uit mn lijf maar ga er nu wel helemaal vanuit dat ik niet zwanger ben.... het komt nu op jullie aan om eens iets pos. te plaatsen

X

Geplaatst

He dames!!

Wat rot zeg, Medusa een negatieve test. Maar wie weet is het toch nog raak. Ik hoop het zo voor je...

Dit was de 5e iui toch? Dan heb je er nog eentje toch??

Fijn dat je weekend zo gezellig was Jeanine, en wat gaaf dat Tuur een fiets heeft gekregen. Hij zal ook wel helemaal trots zijn!

Ik heb vandaag fm gehad. Had 1tje van 13mm en eentje van 10mm. Viel eigenlijk een beetje tegen. De vorige keren had ik steeds rond deze dag, vier of vijf eitjes, en draaide ze de puregon terug naar 50 of 25 en had ik aan het eind twee mooie eitjes. Dus dat was een beetje een domper.

Zoals het er nu naar uitziet wordt het vrijdag of zaterdag. Maar woensdag eerst weer fm. Dan zitten we inderdaad allebei op het wachtbankje, Jeanine. En als jij altijd 14 dagen na de inseminatie ongesteld wordt en ik 12 dagen zou het zomaar kunnen zijn dat we precies dezelfde dagen in spanning zitten.... Hopen dat het deze keer raak wordt!!

Fijne avond in ieder geval en veel sterkte Medusa, met het wachten in spanning. Hopelijk wordt het snel beloond!!

Geplaatst

Hoi schepster snap je terleurstelling deze iui ik had altijd 2 of 3 mooie folliekls rond de 20 mm en nu amper 1tje van 16, hou hoop waarschijnlijk heb je er toch 2.

ad toch al geen hoop in de iui, nu maar wachten op de ongi, ik heb nu nog 2 iui want de 1e is een mk geworden en dan staat de teller weer op 0.

we weetn sin ds vanmiddag dat mn vader prostaatkanker heeft, morgen heeft hij gesprek over hoe wat meer.

x

Geplaatst

Hallo! Jeetje, Medusa, wat een naar bericht van je vader! Vreselijk die spanning er nu nog bij. Om je gerust te stellen heb ik wel een aantal mensen in mijn directe omgeving die helemaal genezen zijn van prostaatkanker. Maar dat maakt de spanning natuurlijk niet minder!

Dan over je test. Ik heb nog nooit iemand gehoord die na 10 dagen positief testte hoor! Dat is echt véél te vroeg. Ik heb nog steeds goede hoop dat je zwanger kan zijn.

Ik was gisteren in het ziekenhuis en krijg woensdag de iui. Ik heb (na héél lang, héél veel spuiten) eindelijk een eitje van 18/19mm. Ze hebben me de spuit pregnyl klaargemaakt en een ander naaldje meegegeven. Deze kon ik zo in mijn buik zetten. Dus dat heb ik door Ruud laten doen. En nu wachten tot woensdag 15.00 uur! En dan wachten... Ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik dan weer even niet naar het ziekenhuis hoef om de dag. Dat geeft me toch iets meer rust. Maar ja, dan de stress van de wachtweken..

Schepster, spannend voor jou ook!

groet,

Jeanine

Geplaatst

Zolang er maar geen uitzaaiingen zijn heb ik nog wel goede hoop, maar voor nu fikse spanning.

Er is een vroegtesters topic en daar word soms zelfs al op wd 8 pos. getest en ik heb vanmorgen op wd 11 getest ( gister was in de middag ) en ook hartstikke negatief en met die gevoelige testen moet er al wel een heele lichte streep staan, nee hoor deze poging is ook mislukt, hoop donderdag mn ongi kan ik misschien vrijdag nog voor de uitgangsecho.

Ik moet zeggen dat ik er deze keer niet gek van ben geworden het vroeg testen, maar weet nu wel zeker dat deze mislukt is.

Nou meiden jullie moeen het doen!!!!! kom op he er mag wel eens een positieve test komen in deze topic

Spannend Jeanine eindelijk weer een poging en Schepster komt erachter aan.

X

Geplaatst

Hoi meiden, daar was ik weer even, niet meer zo actief maar ik lees af en toe nog wel mee, hoor. Wil even iets zeggen over vroegtesten.

Medusa, in het vroegtesterstopic wordt inderdaad al bij 8 dagen positief getest, maar dat is 8 dagen na de terugplaatsing en die vindt over het algemeen 3 dagen na de punctie.

Je kunt de dag van de punctie (eisprong) vergelijken met de dag van de inseminatie bij IUI. Als je daar dan 3 dagen bij optelt, kun je op z'n vroegst 11 dagen na inseminatie/eisprong positief testen. Dus niet gek laten maken, he?

Succes met alles, Schepster, jij ook. Met mij alles goed, hoor. Even lekker geen behandelingen.

[ik breek weer uit]

Geplaatst

Ik ben het helemaal eens met Elliebellie! Dat zijn ivf dagen. die zijn écht anders. Ik zou zeggen op de 14de dag weet je het pas zeker. En dan nog zegt het niks, want er zijn ook vrouwen die pas op de 18de dag positief testen! Dus houdt moed!

Elliebellie, geniet lekker van je rust!

Geplaatst

Medusa, jeetje wat een naar bericht van je vader! Sterkte!

Gisteren hebben wij ook IUI gehad met 2 eitjes. We moest 2x 500 pregnyl spuiten (za-avond). De andere IUI pogingen was dit 500. (Overigens met 1 eitje). Hebben jullie dit ook? Ik ben het helemaal vergeten te vragen, maar misschien hebben jullie hier een verklaring voor. ;-)

Geplaatst

Hoi Pippe,

Ik zit nu in een ander ziekenhuis waar ik opeens ook 2x5000 moet spuiten ipv 1x. Beide ziekenhuizen zeggen dat het niet veel verschil maakt. Maar ik blijf het toch raar vinden...

groet,

Jeanine

Geplaatst

Hi Jeanine,

5000 bedoelde ik natuurlijk ook. ;-) Ik kan er ook niet echt een logische verklaring over vinden.

Vreemd dat ze dan toch zeggen dat het bijna geen verschil maakt? Succes morgen met je IUI. Hopelijk is dit jullie topper!

Geplaatst

Hoi Elliebellie wat lief dat je nog ff komt gluren bij ons, ik zit vandaag op wd 11 en hartstikke negatief nee hoor deze poging is echt mislukt.

Op na pogiging 6.

Fijn dat je het wel ff fijn is de rust geen gepluk aan je lijf.

Pippe, hoi welkom hier, ik kan je ook net uitleggen waarom dat is met de pregnyl ik moet gewoon 5000 spuiten en thats it. gewoon vragen anders. succes in de ww, hoeveelste iui is dit???

Geplaatst

Medussa, wat kl#te dat deze poging niet is gelukt.. Maar anderzijds.. zolang je niet ongi bent.. Misschien zit je er wel helemaal naast! En test je morgen of overmorgen hartstikke positief!

Voor ons is dit de 9e IUI.

Geplaatst

Ik geloof er nog steeds in dat Medusa zwanger kan zijn. Ik voelde me ook net alsof ik ongesteld ging worden en testte toen op dag 13 zwanger. Dus niet zo negatief meisje!!!!

De 9de iui! Pffff... dat is me wat! Geen ivf?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden