Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Corina, dat is een mooi bedje voor jullie cryo of cryo's!!! ik ga voor je duimen dat ze goed ontdooien en vrijdag lekker bij je gaan nestelen!!!

Nofje, klagen mag, waarom zou je niet mogen klagen? Omdat je eindelijk na zoveel jaar eindelijk zwanger bent??? mallerd!!! gelukkig heb je lieve mensen om je heen die je met liefde helpen!!

iris, wat een hoog hcg al!! wow, wie weet zijn het er 2, hihihi

Chantal, 2 is niet slecht en wie weet krijgen die andere aan de linker kant nog wel een groeistuipje. Kan de dosis bij je donor wellicht omhoog gezet worden? Waarom wordt er al zo snel een punctie in gepland??? kan er niet beter nog een fm gedaan worden? of waren die 2 aan de andere kant zo groot? In principe is de kans op springen klein, want als het goed is, gebruikt je donor ook een hormoon dat de eisprong juist voorkomt. Ik zou het even navragen!!! Zou zonde zijn als die kleinere follikels geen kans krijgen om ook nog wat te groeien.

Succes!!

liefs,

Tool

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

tja nu vinden ze het in het zieeknhuis weer te hoog...morgen weer testen en voilgende week do al een echo...het zou een molazwangerschap kunnen zijn......en dat is niet goed, dus volop stress. iemand waardes van HCG op 4 1/2 tot 5 weken bij een tweeling? misschien kan mij dat geruststellen???

Geplaatst

iris, ik zal eens in het topic D&D kijken. Daar zijn laatst wat links doorgestuurd over hcg waardes.

wel fijn dat ze het goed in de gaten houden. de reden is minder. sterkte meid!

Geplaatst

corina,

Zou het dan eindelijk gaan gebeuren!!!

Hopelijk gaat het ontdooien nu wel goed en heb je een TP

Zou fantastisch zijn!!!!!!!

SUCCES!!

ik duim voor je...!

Iris

gefeliciteerd met je zwangerschap

idd een hoge hcg waarde

Ik begrijp je stress, hopelijk is er niets aan de hand!

succes

Liefs Claudia

Geplaatst

Hey meiden, even snel zitten nog in het UMC en de puntie is geweest, we hebben nu weer 2 eitjes die hun best moeten gaan doen ze hebben de kleintjes we aangeprikt maar deze waren leeg en onbruikbaar. Onze donor is het deze keer meegevallen gelukkig. Later meer!

Geplaatst

iris!!!! ik had met krap 5 weken ook een heel hoog hcg.... en zo ken ik nog een paar dames van het zwanger februari topic... 2 daarvan krijgen een tweeling en 1 daarvan heeft er gewoon 1.. Laat je niet gek maken!!!

Geplaatst

Chantal: Heel veel geluk meis.

Ik zal heel erg voor jullie duimen.

Je verdient het.

Iris: Heel veel geluk voor volgende week donderdag!

Ik zag dat Wish is bevallen. Super hoor. Volgens mij ook toch via ECD?

Geplaatst

Goedenmorgen lieve meiden,

@ Iris: Ik ga heel hard voor jullie duimen dat het goed zit, en het niet is wat ze denken.

@ Chantal: Hoe is het nu met jullie?? Weten jullie al iets meer?? Ik hoop zo dat er een bevruchting heeft plaats gevonden.

@ Tool: Hoe voel jij je nu?? Ik hoop en ik gun het jullie zo dat het is/gaaat lukken, mijn duimen draaien verder voor jullie.

GG heeft vanmorgen gebeld dat er een TP kan gaan plaats vinden morgen. Morgen om 13.00uur moeten wij ons melden, eindelijk ik heb zitten uitrekenen na 7mnd en 26dgn krijgen we eindelijk weer een kans, ben echt opgelucht en blij. Dus vanaf morgen in de ww.

Fijne dag allemaal en voor iedereen een dikke:hugs2:.

Geplaatst

Goedemorgen Lady's,

Ik heb echt zo lang niets van me laten horen. Na de mislukte poging heb ik echt even mezelf bij elkaar moeten rapen. Het was ook niet zeker of mijn zusje nog een keertje wilde doneren. Ik heb me toen even volledig gestort op mijn werk en de mensen om mijn heen om alles even een plekje te kunnen geven.

Natuurlijk heb ik af en toe wel even bijgelezen om te kijken hoe het met jullie allemaal gaat.

Ik vind het alleen zo jammer dat er maar zo weinig meiden zwanger geworden zijn.

5 weken geleden ineens een hele grote verassing! mijn zusje kwam naar me toe met de mededeling toch nog een keertje te willen doneren maar wel echt voor de aller laatste keer.

Ziekenhuis gebeld mocht ik de volgende dag beginnen met de deca omdat onze cyclus gelijk opliep :). Echt het is allemaal zo snel gegaan afgelopen zaterdag punctie dinsdagochtend telefoontje dat er 4 embryo's waren en in de middag een terugplaatsing van een 9 cellig en 1 8 cellig embryo hoe snel kan het weer gaan.

Even een hele snelle up-date dus van mijn kantje hier. Echt zo spannend het is nog maar wachtdag 3 en heb jullie geloof ik echt weer even nodig.

@Nofje wat gaat het allemaal snel bij je en wat leuk dat het een jongetje wordt :)

@ Freggel ongelofelijk dat het bij jou niet is gelukt met zoveel emmies :) vind het echt zo erg voor je.

@ Iris whoehoe van harte gefeliciteerd met in ieder geval een positieve test. volgens mij komt het allemaal best goed.

Veel liefs

Geplaatst

Corina, geweldig dat je (eindelijk) n tp hebt morgen!! Super meid!!

Iris, kan me je zorgen voorstellen maar sommigen hebben n hele hoge waarde zonder dat het 'mis' is. Daar duimen we voor!! Positive thoughts!!

En Renate, fijn dat het allemaal goed is gegaan en nu lekker broeden maar!!!

Freggel, knuf!!

Xxx

Geplaatst

Joehoee Corina,

Wat een goed nieuws eindelijks dan iets positiefs voor jullie ga heel hard duimen dat het raak mag zijn.

Als het allesgoed gaat zitten we samen op het vreselijke bankje, ik krijg zaterdagochtend te horen of er een bevruchting heeft plaats gevonden en alsdat zo is dan zaterdag middag een tp.

Moet eerlijk zeggen dat ik het toch wel weer heel spannend vind vooral nu er maar 2 eicellen zijn.( we zullen zien)

Claudia dank je wel hoe gaat het bij jullie met jullie mooie Noa

Iris,ook ik duim voor je dat alles goed is jullie verdienenhet zo.

Renate, wauw jullie dus ook een tp gehad en ook voor jou duim ikdat het deze keer mag lukken.

Pulletje lief van je!

Geplaatst

Corina, Wat goed meid, eindelijk een tp!!! nu alles goed warm houden en ik ga voor je duimen dat het goed gaat!!

pfff, heb net een mailtje gestuurd naar iedereen (die weet dat we ermee bezig zijn) dat ze ons vooral niet moeten gaan sms-en, mailen of bellen of het wel of niet gelukt is volgende week. we gaan daar niet op reageren. Het is voor ons al spannend genoeg en ze krijgen het tzt wel te horen.

MIjn temp was vanochtend 0.4 graden gezakt en ik voel nu ook overal krampen alsof ik ongi moet worden, zucht, dag 9. Maar heb ook twee flinke steken links gehad toen ik naar het werk aan het rijden was. en rechts voel ik ook de hele tijd van zo'n soort van steken in de buurt van mijn lies, echt steken zijn het niet, hoe moet ik het omschrijven, alsof iemand daar de hele tijd druk aan het uitoefenen is.

Ben dus nog helemaal niet gerustgesteld.

Renate, fijn dat alles goed is gegaan en lief van je zus!!! jij oko succes de komende weken!!

Chantal, duim voor je dat je goed nieuws krijgt!!! succes meid!!!

liefs,

Tool

Geplaatst

Corina

Je wilt niet weten hoe blij ik ben voor jou/jullie dat je eindelijk weer een TP hebt

echt geweldig, dit heb je verdiend!!!

Hopelijk over 8,5 mnd een gezond babytje in je armen!!!!

Ga hard voor je duimen!!

liefs Claudia

Geplaatst

Corina, wat fijn!! Maak er een feestje van morgen, eindelijk weer een terugplaatsing!!

Renate, succes in de wachtweken. Dat is snel gegaan zeg!

Nofje, wat vervelend die gezondheidsproblemen. Natuurlijk ben je hartstikke blij dat je zwanger bent, maar dit zal toch niet meevallen op deze manier. Nog vier maanden te gaan. Fijn dat je hulp krijgt.

Tool dag 9... En ga je niet eerder testen? Killing he, die wachtweken?

Chantal, hopelijk 2 mooie emmy's. Ik duim voor je voor een terugplaatsing! Het wordt dan druk op het bankje.

Freggel, knuffel voor jou. Het is een worsteling zo'n traject als het niet gaat zoals je gehoopt had. Veel sterkte.

Mees, hopelijk voel je je weer wat beter. Nog maar een maand, wat vliegt de tijd. Nu wel een flinke dikke buik of nog steeds bescheiden?

En alle andere meiden: succes met alles!

Lizzy

Geplaatst

owowowowowow CORINAAAAAA eindelijk een TP!!!! Pffff ruim 7 maanden wachten! Ik ben zo blij voor je en hoop dat het resultaat na zo lang wachten wordt beloond...

dikke knuffels, Nofje

Geplaatst

Hoi Corina...TOP MORGEN EEN TERUGPLAATSING!!! succes!

Hier was er vanmorgen weer paniek.,ik stapte vanuit de douche, sta me af te drogen en ineens ligt er bloed op de grond...wel bruin en twee druppels rood. ...paniek alom...aldus ziekenhuis gebeld. Om 13.00 echo. Gisterenavond sex gehad dus ik hoopte maar dat door de sex de bloeding kwam...dat klopte gelukkig ook; ik blijk een poliep op mijn baarmoedermond te hebben die was gaan bloeden....

en direct een vaginale echo en het vermoeden is bevestigd.......zoals het er nu naar uitziet wordt het een TWEELING! er zijn twee vruchtzakjes zichtbaar met daarin ieder een ring...passend bij 5 weken en 1 dag.....

dinsdag weer een echo......

Geplaatst

Hallo lieve meiden.

Super super super bedankt voor jullie lieve reactie's maak me zo blij en gesteund, zodat ik niet het gevoel heb naast mij man er alleen voor te staan. Ben zo blij met deze forum.

@ Iris: WAUW 2 vruchtzakjes horend bij 5wkn super, alleen wel schrikken van de poliep denk ik?? Kan dat kwaad verder tijdens de zwangerschap of niet??? Wat een liefdesspel al niet te weeg kan brengen Haha. Maar nu weet tenminste iets toch?? En hoef je niet langer in de spanning te zitten. Meis ik ga heel hard voor jullie verder duimen dat alles goed mag blijven gaan en dat er over 81/2mnd twee hele mooie lieve wondertjes in jullie armen mogen liggen.

@ Claudia: Ik vond je berichtje super lief van je kreeg haast een brok in mij keel van thanks. Hoe is het verder met jou?? En met Noa??

@ Renate: Jeetje wat is dat snel gegaan . Heel veel succes en sterkte in de WW en op naar een positieve test ik duim voor je.

Meiden een hele fijne avond en tot snel.

XXX

Geplaatst

Hey Lizzy, ja t gaat zo snel! En nog steeds n bescheiden buikje. Een klein beetje te zien. Ga er de laatste maand mee pronken hoor:-)!! En ben nog niet beter maar wel n stuk de goede richting op! Zo blij! Morgen weer naar gyn.

Geweldig Iris! Wat n super bericht! 2!!

Knuffel, mees

Geplaatst

Corina, heel veel succes vandaag met de TP!!! Hoop dat de wachtweken zo voorbij vliegen!!

Iris, wow, 2 vruchtzakjes en dus een tweeling! proficiat meid!!! dus waarschijnlijk paniek om niets geweest ivm hoge hcg-waarde.

effe schrikken idd met het bloed, gelukkig blijkt het 'maar' een poliep te zijn. Kan daar nog iets aan gedaan worden?

wd 10, wordt steeds erger het wachten, zucht.

Morgen gelukkig veel afleiding, eerst naar Dbosch voor een meeting met de forummeiden en dan zijn het nog maar 2 dagen wachten. Maandag mag ik hopelijk thuis werken van mijn baas. en dinsdag dan testen (of niet, durf eigenlijk niet te testen).

liefs,

Tool

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden