Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Corinaheel veel succes vandaag! Duim voor je het isjullie zo gegund!

Tool, poeff dat wachten is inderdaad niet erg leuk die onzekerheid gelukkig zit je al op wd 10 meis ook voor jou draaien mijn duimen overuren.

Iris wat mooi 2 vruchtzakjes een tweeling dus wat een geweldig nieuws, ookik benbenieuwd of ze iets aan die poliep kunnen doen of gaat hij vanzelf weer weg?

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goedemorgen Allemaal,

Corine heel veel succes vandaag kom maar gezellig bij me op het bankje zitten!!!!! :)

O Tool wat vreselijk spannend! heb je niet de neiging al te gaan testen :) ik ben echt zo slecht in wachten zit nu op wachtdag 4 en word nu al nerveus hahahaha

Succes nog maar een paar daagjes.

Geplaatst

he Renate, het liefst deed ik nu al testen, maar ik durf niet, bang voor de uitslag. Al zoveel negatieve testen gezien, dat ik bang ben nu ook weer een negatieve te zien.

Ondanks dat mijn temp vanochtend weer omhoog gegaan is (van 36.53 naar 36.95).

We wachten tot dinsdag, en mss testen we dinsdag ook nog niet, hahahahaha, nee effe serieus. denk wel dat we dinsdag testen en hoop zo dat er een tweede streepje komt of dat er komt te staan: zwanger

jij ook succes met de wachtweken!!

Corina, wil je nogmaals veel succes wensen vandaag met je tp!!! sterkte en welkom op het wachtbankje!!!

Geplaatst

Corina,

succes vandaag! Hopelijk heb je net de terugplaatsing al gehad?

Er zit dus een poliep op mijn baarmoedermond maar die willen ze voorlopig laten zitten tot 12 weken. Ze willen er nog even over nadenken hoe ze dat willen aanpakken dan. Want het levert infectiegevaar op als ze die nu weg gaan halen. Dan maar even "voorzichtige"sex of geen sex:-)

Geplaatst

Hallo lieve meiden.

@Tool: SPANNEND ik hoop zo dat er een tweede streepje voor jullie komt of dat er staat ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik blijf duimen je bent er bijna en je weet de motto he?? geen bloed geeft moed.

@ Renate: Spannend en slopend he die ww ik hoop ook voor jullie dat het positief mag zijn.

@ Maya: Hoe is het eigenlijk met jouw??

Meiden ik zit vanaf vanmiddag 14.15uur officieel op het wachtbankje 18nov. mag ik testen. De emmy was redelijk tot goed, alleen te horen gekregen dat we verder geen cryo's meer hebben de ander heeft het namelijk ook niet overleefd dus al onze hoop is op deze kleine iniemini frummel gevestigd...

Alles was goed gegaan en voor ik het wist was het al gebeurt zelf de gyn was er verbaast over dat het zo soepel ging.

Wat ik me ook verder af vroeg hoe is het eigelijk met elsje??? En verder met degene die ook hier had gepost maar al een tijd niets meer van gelezen heb maar kan ff niet meer op de namen komen.

Meiden fijne avond en tot snel.

XXX

Geplaatst

Hoi lieve meiden,

Ook van mijn kant is het een tijd geleden dat ik hier heb geschreven. Heb wel af en toe mee gelezen.

Wat is hier een hoop gebeurd de laatste paar weken.

Freggel wat ontzettend balen dat het niet gelukt is. Kan me goed voorstellen dat je eventjes afstand neemt.

Chantal, hoop dat het voor jouw meezit morgen en dat je een TP krijgt. Succes!!

Tool, Renate75 en Corina jullie zitten allemaal op het wachtbankje. Wat een spannende weken komen er voor jullie aan.

Corina TOP dat je eindelijk aan de beurt bent.

Iris, JOEPIE zwanger en ook nog eens van een tweeling. Proficiat.

En hoe gaat het verder met onze zwangere Mees en Nofje.....

Ik heb het idee dat ik enkele vergeten ben, sorry daarvoor.

Hier zijn we sinds 18 juli begonnen aan onze laatste poging. Tot eind september geprobeerd op te bouwen, maar dit ging erg moeizaam.

Kwam nauwelijks aan de 4.0 Besloten werd om te gaan afbreken en opnieuw op te bouwen.

Sinds de eerste menstruatie dag moest ik beginnen met 1 maal daags 5 tabletten estradiol. Hier ben ik nu bijna een maand mee bezig. 20 oktober was het BMS 6.4. Morgenvroeg moeten we terug voor een nieuwe meting. Ben benieuwd.

Verder gaat het wel redelijk, ik merk dat ik er heel anders in sta als de andere keren. Ben niet meer zo euforisch.

Hou jullie op de hoogte, liefs Maya

Geplaatst

Corina, wat een goed nieuws,wel jammer dat de andere cryo het ook niet heeft overleefd.

Deze moet dus gewoon goed gaan nu jullie verdienen het zo!

Misschien kom ik morgen lekker bij je zitten maak je vast een mooi warm plekje voor mij vrij?

X

Geplaatst

@ Maya: Leuk om weer iets van je te lezen. Ik hoop zo dat je morgen te horen krijgt dat je BMS gegroeid is. Ik begrijp je gevoel wel na al die tegenslagen.

@ Chantal: Ik hou een plekje voor je warm hoor op de bank. Meis ik duim heel hard dat je morgen een positief telefoontje krijg dat je mag komen voor een TP.

Meiden trusten.

Geplaatst

Yess we hebben een TP vanmiddag!

beide eitjes zijn goed bevrucht en 1 krijg ik vandaag terug en de andere gaat de vriezer in.

Corina, kom bij je zitten vanmiddag, Gezellig!

Geplaatst

Goedenmorgen meiden,

@ Chantal: JOEHOE geweldig vanmiddag een TP kom er maar gezellig bij hoor op het bankje, gaan we samen gezellig broeden hahaha. Op naar een positieve test voor mij pas over 3wkn en jij Chantal?? Wanneer mag jij dan testen??

@ Claudia : Dankje wel.

Meiden fijne dag en tot snel.

XXX

Geplaatst

Hoi Meiden,

Wat wordt het lekker druk op die bank :)!!!!

Chantal kom er lekker gezellig bij hihi

Corina waarom mag jij pas na 3 weken testen? Ik mag al 12 dagen na de terugplaatsing????

O ik ga zo hard voor ons duimen ;)

Geplaatst

Hoi meiden,

Hé Chantal wat sjiek zeg, vanmiddag een TP. Inderdaad een gezellige drukte daar in die wachtkamer!!

Nou wij zijn vanmorgen terug geweest. Erg teleurstellend om te moeten horen dat het BMS niet verder gegroeid is. Stond nog steeds op 6.4

Ik moet gewoon 5 tabletten estradiol door blijven slikken. En op maandag 7 november weer terug voor controle. Eigenlijk weet ik dit allemaal van te voren, maar toch hoop je telkens weer op dat ene goede nieuws: je mag.

Iedereen veel succes de komende weken met wachten, zou toch super zijn als jullie allemaal een of 2 kleintjes mogen verwelkomen in het jaar 2012.

Denk aan jullie, liefs Maya

Geplaatst

wow Corina! jammer dan de andere.. Maar er is er maar 1 nodig!!!!!! Ik heb er ook maar 1 terug geplaatst gekregen en het is gewoon gelukt!

En iris!! een tweeling!!!!! wow wat leuk. dat verklaard ook dat hoge HCG. Ik dacht het wel al hoor als ik eerlijk ben hihihi.. En nou genieten!

Succes maya met de meting morgen! En lief dat je naar me vraagt! Maar ondanks de klachtjes gaat het prima met mij en de beeb.. Enne mijn buik is al ontzettend zichtbaar. heb al ongewenste voelers gehad en alles lol!!!

Zo nu ff eten en dadelijk naar de film met hubbie!

xxx

Nofje

Geplaatst

Chantal: Wauw wat gaaf zeg. Zet hem op kanjer.

Corina: Ook voor jou heel veel geluk meis!

Renate: Jij ook op de 3 persoonsbank. Go for it!

Op naar 3 mooie kanjers erbij!

Maya: Ik duim voor je dat jij binnen kort ook mag deelnemen op de bank. Als je bms goed is hebben ze dan snel een donor voor je? Of heb je al cryo's in de vriezer?

Op naar alleen maar positief nieuws! Wordt ik ook blij van.

Geplaatst

Hoi Pulletje,

Nee we hebben geen cryo's meer in de vriezer. Volgens eerdere berichtgeving van de arts was ik eind november aan de beurt.

Maar vanmorgen kreeg ik te horen dat als het BMS goed is dat ze gaan proberen of ik er eerder tussen kan, zal dan misschien 1 of 2 weekjes eerder zijn.

Mits het over ruim een week naar 7.0 is gegroeid. Indien dit dan nog niet zo is, dan zal ik toch wel op eind november uitkomen.

Inmiddels ben ik alweer 3 en een halve maand bezig om aan de 7.0 te komen. Dus nog even afwachten

Maya

Geplaatst

Hallo lieve meiden,

@ Maya: Meid wat is dat verschrikkelijk balen voor jullie zeg ( en druk ik het nog netjes uit). dat je bms niet goed wil groeien. Bah ik ga heel hard voor jullie duimen dat het 7nov. wel goed is het moet gewoon.

@ Tool: Hoe is het met jou?? Bijna testen of heb je dat al gedaan??

@ Chantal: Hoe is het meissie knusjes he op de 3persoons bank?? Hoe voel je je??

@ Renate: Ik weet ook niet waarom ik 3wkn moet wachten staat in het schema die wij van GG hebben gekregen zal wel een regel zijn denk ik?

Hie gaat het goed. Ik voel van alles maar zal wel door de wel gemeende bollen komen denk ik. Zwaar en gevoelige onderbuik, af en toe steken zowel in mijn liezen als gewoon in mijn onderbuik. Maar goed je kan gewoon nu nog helemaal niets zeggen erover.

Meiden fijne zondag verder.

XXX

Geplaatst

Hé meiden,

@ Maya, wat fijn om wat van je te lezen zeg!

Balen dat je BMS niet wil goed wil groeien ga ook heel hard voor je duimen dat dat 7 nov. wel zo is.

@ Renate, hoe gaat het jou af het wachten? Ga jij nog eerder testen?

@ Corina,inderdaad lekker knus op die bank ben dan ook niet van plan er vanaf te vallen en heb ons dan ook strak aan elkaar vast geknoopt;)

Hier gaat het goed voel nog niks natuurlijk ben dan ook nog heel erg druk voor de verjaardag van mijn kleine meissie die word woensdag alweer 1 en hebben dus woensad en zondag feest.

Dus hier genoeg afleiding.

Ik mag op zondag 13 nov testen 15 dagen na de tp ben erg benieuwd of ik het zo lang uit kan houden om niet te testen;)

Nofje, Leuk dat je buik begint te groeien nu vond het erg leuk.

fijne zondag iedereen.

Geplaatst

Hallo,

@ Chantal: Hahahaha goed plan dat we met z'n drieen aan elkaar vast gebonden zitten, kunnen we er niet afvallen. ;-0 ;-). Fijn dat je voorlopig afleiding heb gaat het extra snel toch??

@ Renate: Oeps ik heb wel op je de vraag gereageerd maar niet aan je gevraagd hoe het nu met je gaat, dus hoe voel jij je nu??

Meiden fijne avond.

XXX.

Geplaatst

Hoi Lady's,

nog 8 daagjes voor het testen en ik word nu al gek hahahaha

onzekerheid begint nu echt te komen. onze allerlaatste poging alleen al de gedachte eraan. Ik kan me zo niet voorstellen dat als het dadelijk niet lukt wij er echt definitief een punt achter moeten gaan zetten.

Ik wil op dit moment het liefst telkens in mijn buik kijken of het er inderdaad allemaal nog zit. Maar helaas we mogen nog steeds 2 weken in de onzekerheid zitten.

Op dit moment vooral veel last van pijnlijke borsten en een hele gevoelige volle buik (net als iedereen hahaha).

Sinds vandaag echt mega onzeker geworden kan wel janken de hele tijd.

sorry hoor dames ik moet gewoon even mijn ei een beetje kwijt.

Ik hoop zo dat die 2 mini's het redden :)

@Corine en Chantal ik ben zo blij dat jullie ook op het bankje zitten hihi mede wachters is toch altijd prettig om even mee te vergelijken hoe die zich voelen.

Liefs Renate

Geplaatst

Hé Renate,

Wat een ontzettende spannende tijd voor jouw. Ik duim zo voor je dat je positief test over twee weken.

Ik kan mij ook de onzekerheid voorstellen, is normaal al slopend. Maar wetende dat het je laatste poging is, is de druk nog erger.

Enne laat je maar lekker gaan hier op het forum, daar zijn we voor. Toi toi toi.

Maya

Geplaatst

Sjongejonge wat een leven in de brouwerij hier zeg! Wat spannend...velen op het bankje!

Zeg Tool, heb je nou al gestest? Of durf je nog steeds niet?

Iedereen veel succes. We wachten in spanning af.

Geplaatst

Tool hoe is het met je????? ik ben zo benieuwd hoe je je voelt??????

Heb je ergens last van heb je het idee dat het raak is of juist helemaal niet.

Ik ben gewoon een beetje zenuwachtig voor jou test morgen :icon_smile: hahahaha o ik hoop het zo voor je.

echt ik blijf duimen en hoop snel wat van je te horen heel veel sterkte.

liefs Renate

Geplaatst

Ik duim Tool!!

En ook veel geluk voor de 'wachtbankdames'. Heerlijk broeden!!

Maya, ik hoop zo dat je bms goed groeit!

En Nofje, gaaf hoor, je buik die groeit!!

Xxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden