Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lizzy wat een mooi nieuws zeg. Op naar een mooie tp.

Freggel bijna vertrekken naar Cyprus... Ik heb het even niet helemaal meegekregen ( of door alle omstandigheden niet opgeslagen ) maar krijg je nu gelijk een tp? Ik weet niet precies hoe de procedure in het buitenland is..

Misschien een beetje dom hoor ... Oeps

Jelly inderdaad niets aantrekken van de gyn en zou iemand anders zoeken. Ik kan je niet helpen woon in het noorden van het land.. Succes

Met mij gaat het redelijk, ups and downs.. Gisteren nog gebeld met dr w van gg. Goed gesprek gehad. Hij benadrukte nog dat ik echt heel veel pech had gehad. Dit had bij elke zwangere vrouw kunnen gebeuren . Ik vloei nog steeds en soms krampen en moe. Ben nu ook in de ziektewet even bij komen van alles. Er is zoveel gebeurd in korte periode.

we hebben ons wel weer op de wachtlijst gezet,omdat die zo lang is dit alvast gedaan. Mochten we toch beslissen te stoppen kunnen we zo van de lijst af. Eerst dit een plekje geven en dan maar zien of we nog een poging wagen.

Kinderloos blijven is ook pijnlijk maar elke keer een teleurstelling verwerken is ook zeer pijnlijk.

dus we zien het wel.... Helaas kan niemand een getekende brief geven met het feit dat het de volgende keer wel lukt....

liefs bootje

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ach lieve Bootje, je laatste stukje raakt me diep...knuffel voor jou meid.

Lizzy, mooie score meid! Ik duim dat er mooie bevruchtingen tussen zitten.

jelly, ik kan je helaasniet helpen. Hoop dat je wel iemand vindt of een zh waar ze t wel willen doen.

freggel, het komt langzaam dichterbij. Spannend meid!

Geplaatst

Jelly, nee, nog geen nieuws. Hebben gisteren nog een mail gestuurd omdat ik het niet meer houd van de spanning. Je kent me...de rust zelve.... ;-)

Wat k..dat jullie zh niet mee wil werken. Die tip van Sas is misschien wat. Ik heb ook gehoord dat Amstelveen (kliniek of zh?) ook mee werkt. Ik moet ff op n ander forum checken wat er ook weer stond.

Lizzy, top meid! Looking good haha!

En Freggel, die pakt lekker zomerse kleren. Gaaf hoor! Bijna he Freggel!

Bootje, het is toch zo erg. Eindelijk zwanger, helemaal blij en dan 1 dag voor de echo stort alles in. Zo verdrietig! Als ik dat lees denk ik ook hoe gezegend we zijn. Veel sterkte met jullie keus. t Blijft allemaal zo moeilijk, stoppen én doorgaan! Knuffels!

Corina, hoe is het?

xxx, mees

Geplaatst
Hai meiden,

Vandaag naar de gyn geweest voor een check. Alles ziet er goed uit van binnen. Heb ze gelijk gevraagd of dat ze willen meewerken aan het ecd traject via Dogus. De arts heeft aangegeven hele slechte ervaring te hebben met Dogus, te commercieel en werken op een onverantwoorde wijze. Als ik via Spanje zou doen dan werken ze wel mee. Ik ben echt radeloos, weet niet wat te doen? Weet iemand een ziekenhuis in Midden Nederland waar ze wel zouden willen meewerken? Dacht via Dogus te doen, qua prijs goed te doen, krijg ik dit te horen... GGGGRRRR. Ik zit met name over de medicatie en die echo's die evt. gemaakt moeten worden...

Tips zijn zeer welkom!!!

Freggel: In nl. doen ze geen foto's bij spermadonors maar dacht misschien gaan ze in Cyprus anders om met privacy. Maar gelukkig dat ze dat niet doen, anders blijft die persoon maar op mijn netvlies hahahah

Liefs Jelly

*breek ff in*

Hi Jelly,

Ik zie hier je vraag of er in Midden NL een ZH is die meewerkt aan echo's en dergelijke voor buitenlandse ziekenhuizen, en iemand noemt hier de optie A.mstelveen. Dat klopt, ZH A.mstelland werkt hier aan mee, iig 1 gyn. Als je me een PB stuurt dan kan ik je de naam van de betreffende arts geven! Je kunt ook gewoon de poli daar bellen en het vragen, daar kunnen ze je vast ook wel verder helpen. Daarbij komt dat dit ziekenhuis heel prettig en persoonlijk is... Succes!

Groetjes, Beanie

*breek weer uit*

Geplaatst

Top Beanie!! Dat was t inderdaad. Had dat ergens gelezen maar wist de naam niet meer. Dankjewel voor de snelle aanvulling!!

:-) mees

Geplaatst

Tool, dank je wel maar zo voelt het en helaas kan niemand ons garantie geven. We gaan nu eerst dit een plekje geven en dan alles op een rijtje zetten en dan kijken of we verder gaan. Ik weet nu echt niet of ik dit kon een keer kan. Nu zit je nog zo vol met hormonen en emotie's dan kun je nog geen beslissing nemen.

Ik zei wel gelijk het voelt nog niet klaar voor ons.....

Mees heb je inmiddels al bericht gehad? Je hebt toch nog een mailtje gestuurd? Wat duurt wachten dan lang he...

Morgen heb ik een controle echo bij de verloskundige hoef hiervoor niet helemaal naar GG.

Ben benieuwd of alles schoon is, het vloeien is bijna over maar heb het idee dat ik nog niet alles kwijt ben. Vandaag weer erg misselijk en steek in de borsten maar goed de hormonen zullen mijn lijf ook niet uit zijn..

Wens jullie een fijne dag.

Liefs Bootje

Geplaatst

Hallo Dames,

Voel me naar omstandigheden en de griep redelijk.

Eigenlijk weet ik niet hoe ik me moet voelen.

Nu zullen sommigen van jullie misschien wel denken, ach meid, dit is pas de tweede TP die je hebt gehad, maar toch voelt het niet zo.

Wij zijn al 6 jaar actief bezig om onze kinderwens te vervullen en iedere keer die teleurstelling dat het niet is gelukt doet me zo veel verdriet.

Vooral als ik dan zie dat mensen om me heen wel zwanger worden en hier eigenlijk honderd uit over willen praten ( misschien zou ik dat ook wel doen hoor, als ik zwanger was, maar kan het nu echt niet horen of zien).

Manlief is er nuchter in, die zegt, ach ja, we weten toch dat het misschien wel helemaal nooit lukt, dus iedere keer dat we proberen is mooi meegenomen. Echt de nuchterheid van een man of zo. Hij bedoelt het allemaal wel goed hoor, maar uit het op een andere manier.

Verder heb ik maandag gestopt met de utrogestan en vraag me af wanneer ik dan eigenlijk ongesteld moet worden?

Ik heb geen normale cyclus, dus weet niet wat ik moet verwachten, de vorige keer was het meteen een dag nadat ik gestopt was dat ik al een bloeding had en flinke buikpijn en nu voel ik nog niets.

Tuurlijk houd ik in mijn achterhoofd dat we nog 2 cryos heb, maar ook dat geeft geen garantie.

Soms denk ik wel eens, waarom is er nu niet iemand die tegen me zegt:" ik geef je op mijn woord dat je straks een gezonde zoon / dochter in je armen houdt".

Maar helaas bestaat dat niet. Het is zo oneerlijk.

Mensen die bij wijze van geen kinderen willen, krijgen kinderen bij bosjes ( sorry voor mijn woorden) en mensen zoals wij die kinderen willen, moet er verdorie zo veel moeite voor doen. Wat is het leven toch oneerlijk en hard.

Ik heb het samen met mijn man ook goed hoor, maar kan er nu op dit moment nog niet aan denken dat we voor altijd met z'n tweetjes blijven zo zonder kinderen.

Sorry voor mijn ego berichtje

Geplaatst

Bootje, wat lief dat je aan mij denkt terwijl je t zelf zo zwaar hebt!! Ja, we hebben eergisteren nog n mail gestuurd en nog steeds niets gehoord. Maar natuurlijk is dat niets vergeleken wat jullie doormaken.

Ja, zo n garantie zou geweldig zijn! was t maar zo. Natuurlijk is voor n 2e of 3e ook spannend maar dan heb je iig n kindje. Ik gun het jullie zo!

Ik hoop dat jullie het n plaats kunnen geven en daarna rustig bekijken wat jullie willen. (Sannemiek, jullie ook!)

En hopelijk mooi 'schoon' bij de echo morgen. (al had daar natuurlijk n ukkie moeten zitten :-(

Sannemiek, jullie ook veel sterkte en voor dit soort berichten zijn we juist hoor!

Allebei mega knuffel!!

Xxx, mees

Geplaatst

Hai meiden bedankt voor jullie tips en Beanie mijn pb is op weg naar je!

Sas: Ga mijn HA benaderen en anders jouw tip gebruiken, thanx! Wat behulpzaam van jouw HA, heeft jouw zorgverzekering de medicatie ook vergoed? Ik hoor dat vanaf 43 jaar niet kan....??

Sannemieke: Het is goed dat je je emoties hier op dit forum kwijt raakt, wij begrijpen je heel goed, zitten helaas allemaal in hetzelfde schuitje. Ik ben echt iets meer dan 20 jaar bezig, al mijn twintige en dertige jaren hieraan gespendeerd. Nu helaas aan het knabbelen van mijn 40+ jaren. Pffff.... maar kan echt niet goed leven met het accepteren om kinderloos door het leven te gaan. Iedere keer maar mijn grenzen verleggen, ik hoop dat we eens beloond worden voor al deze moeite!

Bootje: Hoop dat de bloeding doorzet! Ik heb na mijn mislukte pogingen altijd veel vrouwenmantelthee gedronken, werkte bij mij goed.

Geplaatst

Jelly, ik heb alles vergoed gekregen aan medicijnen, wel met een eigen bijdrage maar dat heb je altijd en ik ben 45. Ik heb gewoon de huisarts verteld dat we met ecd bezig gingen in het buitenland en of hij bereid was mee te werken aan bijv onderzoeken en medicijnen. Dat wilde hij.

Succes hoor!

Geplaatst

Sas: Bedankt!!

Angelina: Weet niet of je meeleest maar heb vorige week op jouw pb gereageerd. Geen idee of dat je die ook hebt ontvangen. Onze communicatie verloopt niet echt soepel.:laugh:

Geplaatst

Hallo lieve meiden.

@ Mees: En en en???? Al iets gehoort pff wat duurt dat toch lang... Hoe is het met minimeesje??

@ Freggel: AAHH volgende week is het dan zover voor jullie meid meid ik duim al uit allemacht dat het nu een keer voor jullie mag lukken.

@ Bootjë: Lieve lieve meid ik heb er nog steeds geen woorden voor en vind het nog steeds heel oneerlijk dikke knuf. Ik hoop dat de echo goed is morgen.

@ Sannemiek: Ik herken jou verhaal zo goed. Meid dikke knuffel en niks geen ego bericht daar zijn we voor zo steunen we elkaar door dik en dun...

@ Sas: Hoe is het nu met je??

@ Jelly: Sorry ik had je graag antwoord willen geven op je vraag maar helaas geen ervaring mee.

@ Tool: Meis dikke knuf vind het knap dat je nog een beetje actief blijft op het forum ondanks jullie gestopt zijn....

Hier gaat het wel.

De angst komt wel dichterbij dat de mogelijkheid erin zit dat we ws kinderloos blijven. Maar goed we hebben 4 cryo's wie weet maar toch die 2 strijd blijft door mijn kop heen malen en krijg het er niet uit.

Ik wil zo graag positief de volgende poging in gaan maar wil nog niet echt lukken. Ok we hebben nog 4wkn dus hopelijk kan ik een beetje de knop naar de positieve kant draaien voor die tijd.

Fijne avond allemaal.

xx Corina.

Geplaatst

Veel meiden die zich niet zo top voelen, lees ik wel. Nou ik heb ook even een punthoofd hoor....

Gg doet nu ineens moeilijk over de te declareren pogingen. Of we voor hen op presenteerblaadje ' even' een verklaring van mijn zorgverzekeraar aan willen bieden waarin de verzekering hen toestemming geeft om de 2 laatste pogingen vergoedt te krijgen.

potdomme al uren mee zoet. Heb toch al korter lontje door de spanning van het c.yprusavontuur, komen ze hier nu mee.

En of we anders even € 3900 aan hen willen betalen en zelf willen indienen ( wat dus niet kan, omdat ze gecontracteerd zijn) Ik betaal dus niets, noppes.

Na lang bellen moet gg nu met mijn verz belen, hihihi. Heb ze een telnr gegeven.

Ik hoor of zie t na de vakantie wel. Eerst daarop richten. Zojuist mijn tickets en vouchers ontvangen!! Wordt nu ècht!

Xx

Geplaatst

@ sannemiek..

Nee hoor je bericht is heel herkenbaar en helemaal niet ego... wij hebben hetzelfde we hebben "pas" 2 tp's gehad maar zijn wel al 4 jaar actief bezig met onze kinderwens..en idd elke keer dat het niet lukt voelt als een zware teleurstelling ook al weet je dat de kans maar 20 % is dat het lukt..

En bij ons in de omgeving helaas ook bij bosjes zwanger en zogenaamd ongelukjes..zelfs mijn nichtje van 16 :-(..

Manlief is hetzelfde als die van jou... zijn reactie: we hebben er toch nog 3 in de vriezer... dus wat maak je je druk??

Kop op!! het gaat dit jaar lukken!! 2013 is een geluksjaar voor ons allemaal!!

@ corina

Die tweestrijd is volgens mij heel normaal,die voer ik ook in mijn hoofd..wat nou als het niet lukt..en we hebben er nog maar 3 in de vriezer.. wat als...erg vermoeiend voor jezelf hoor..;-) ik heb nu besloten om maar niet te denken aan wat hierna komt en nu te leven van afspraak naar afspraak..dus eerst de echo... ja goed check! nu op naar het ontdooien...en dan op naar...anders maak ik mijzelf gek..ik kan er helaas toch niets aan veranderen.. let maar op 2013 wordt het geluksjaar voor ons allemaal!

Geplaatst

Corina, kan me voorstellen hoor. Je weet gewoon niet of het gaat lukken. Die onzekerheid is killing.

En nee, nog niets gehoord. Wachten duurt lang he. Je weet er alles van.

Grote knuf meid. En die cryo's moeten het gaan worden hoor!

Roos, is waar. Dit moet n vruchtbaar en droomjaar voor iedereen gaan worden.

Freggel, wat n gedoe. Heel goed, nu eerst richten op Cyprus. Tadaaa! De tickets binnen!

Geplaatst

Lieve meiden,

waf zijn jullie emoties en gevoelens herkenbaar! En helemaal niet ego hoor! Dat is juist het fijne aan dit forum. Je kunt er je hart luchten en niemand die een oordeel velt, want we weten allemaal hoe het voelt. We zijn er allemaal geweest op enig tijdstip. Sommigen van ons hebben het geluk mogen ervaren om mama en papa te worden. Anderen wachten hier nog iets langer op of zullen het helaas niet worden. En dat is zwaar en heel moeilijk. Voor buitenstaanders soms niet te begrijpen al zeggen ze van wel.

ik heb onlangs op fb gezet dat wij nu eindelijk na 7 jaar hopen dat we ons leven terugkrijgen. Een reactie van een goeie kennis/vriend van ons was, dat als zij het konden, dan kunnen wij het zeker. Het enige verschil tussen hun en ons is dat zij wel al een dochter hebben. Helaas heeft zij (dochter) alle contact verbroken en dat doet ook pijn en zal ook zeker voelen alsof ze kinderloos zijn, maar toch is het niet hetzelfde.

En het maakt niet uit hoe lang je al bezig bent, de teleurstellingen van telkens maar "weer niet gelukt", zijn gewoon heel moeilijk, heel emotioneel en kunnen je wanhopig maken "zal het ons ooit lukken??". Als iemand mij een garantie kon geven, dan ging ik meteen door, echt...maar die kan niemand mij geven. En dan kunnen we wel zeggen, zo is het leven nu eenmaal, maar dan denk ik ook, waarom moeten wij het dan zo moeilijk hebben en anderen (die niet voor kind(eren)kunnen zorgen of er geen willen hebben en ze wel krijgen) in onze ogen niet? lijkt wel alsof het gas groener bij de buren is, maar dat is natuurlijk niet zo.

het gras is bij ons groener. Wij worden alleen maar sterker door deze ervaringen en worden ons meer bewust van het wonder dat een kind heet en dat het heel kostbaar is. Onze relaties kunnen er sterker door worden, terwijl anderen wellicht een sterke relatie voor het oog hebben, maar waarschijnlijk van binnen heel breekbaar.

en ja, wij zijn onlangs gestopt met de hele mmm. En ja, ik hoop nog steeds op een wonder, maar weet diep van binnen dat wij dit wonder niet nog een keer zullen meemaken, tenminste niet een wonder dat ons gezin zal verrijken.

en toch zullen ook wij weer gelukkig worden. En zelfs nog sterker misschien. We slaan een ander pad in en halen het beste uit ons leven. Misschien niet meteen, maar we zullen er wel komen.

en lieverds, dat gun ik jullie ook. Of je nu nog voor een eerste gaat, voor een brusje, of helaas de moeilijke beslissing moet nemen om ermee te stoppen.

WE KOMEN ER WEL!

Een heel verhaal als ik het zo teruglees, maar het komt van uit mij hart en wilde ik met jullie delen.

Ik blijf jullie volgen, omdat ik het wil.

Liefs,

Tool

Geplaatst

Lieve Freggel.

Jeetje wat een gedoe pff kan je er nu net echt niet bij hebben.

Je heb groot gelijk hun moeten het maar oplossen zodat jij heerlijk en hopelijk ontspannen kan richten op C.yprus..

Bah waarom kan het het bij jullie nooit normaal gladjes verlopen zonder hobbels. Meis een dikke knuf...

XX Corina..

Geplaatst

Lieve tool, Wat heb je dat mooi beschreven zeg! Krijg er tranen van in de ogen!Maar o zo waar....Liefs bootje

Lieve Tool.Meis zo goed en indrukwekkend omschreven en ooo zo waar.Dikke knuf..XX Corina.
Geplaatst

He freggel,Wat weer een geneuzel zeg kan inderdaad bij jullie niet zonder hobbels en bobbels! Je hebt gelijk hoor laten ze hetzelf uitzoeken.Wens jullie alvast heel veel succes aldaar en hoop op een mooi vervolg ....Liefs bootje

Geplaatst

He sannemieke,Dikke knuffel en je verhaal is zo herkenbaar ! We zijn er voor elkaar om te ondersteunen en we begrijpen elkaar zo goed!Dikke knuffelBootje

Geplaatst

Hallo allemaal,Vanmorgen bij de verloskundige geweest en echo gehad! Mijn lichaam heeft alles "gelukkig" opgeschoond ! Baarmoeder zag er weer rustig uit!Nog een heel gesprek gehad , ook zei gaf aan alles ziet er bij jou mooi uit en hebt echt vreselijke pech gehad! 1 op de 10 vrouwen krijgt een miskraam ! In ons geval dubbel pech je wacht al zolang en als het dan lukt en dit overkomt je .... Is toch niet te bevatten ! Zie zoveel mensen om mij heen die kinderen krijgen en het soms als last zien dan denk ik wees toch blij!!! Ene kant denk ik we gaan door ben nu twee keer zwanger geweest het kan dus wel maar nu moet het nog blijven plakken! Aan de andere kant is het zo eng ... De teleurstelling die continu op de loer ligt.....Dit eerst een plek geven en dan even helemaal niets! De wachtlijst is toch lang....Hebben jullie dat ook het voelt nog niet als afgesloten boek of is dat de hoop die je steeds hebt....Liefs bootje

Geplaatst

Fijn dat alles schoon is Bootje. Is dat iig in orde. Maar emotioneel is het natuurlijk nog lang niet voorbij. Het is een heel proces. Eerst de blijdschap en dan (weer) dit grote verdriet en teleurstelling. En niet zeker weten of het ooit lukt. Die zekerheid is er gewoon niet.

Maar we zijn er om elkaar op te beuren en toch te kijken naar de goede berichten en verhalen van hoop en geluk. Dus..als je het aan kan, geef de hoop niet op meid! Dat houdt ons allen op de been en er zijn toch al aardig wat ukkies geboren, hier op t topic, én zwangeren!

Grote knuf, mees

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden