Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Freggel, het klinkt als vakantie!! Lekker he hoe je zo verwend wordt. Dat vond ik van Spanje ook zo fijn. Maar ja uiteindelijk gaat het erom dat je met een volle buik thuis komt.

Succes!!

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Djanne, niet gehuild??? wauw wat knap. maar je klinkt helemaal blij een gelukkig. Goed zo. Geniet maar fijn van je lieve meisje met de lange benen.

Geplaatst

Hooooi zonnige Freggel,

Ja, is waar. Soms ontmoet je mensen en klikt het meteen! Leuk dat zij er ook zijn. Kun je meteen delen hoe alles gaat.

Dus je hebt lekker ontbeten (IN DE ZON, HIER SNEEUW! bleer) en nu je bms meting? Laat even weten hoe het is gegaan?

Je had vantevoren al de meds hiervoor geslikt toch?

Geniet lekker door in de zon haha!!

xxx, mees

Geplaatst

@ Freggel, Fijn dat je het zo fantastisch hebt daar in C.yprus. Hopelijk straks met een volle buik weer terug. Suc6 met de BMs meting straks. Geniet lekker van het uitzicht en van het lekkere eten en drinken. Wel fijn dat je een Nederlands koppel bent tegen gekomen, waar je de komende dagen mee op kunt trekken, zo vliegt de tijd voorbij en voor je het weet is de dag van de TP daar.

@Sas, hoe gaat ie met jou en kleine uk?

@Mees, hoe gaat het met je, al iets gehoord van jullie donor?

@Lizzy, hou je het nog een beetje vol meid, niet de moed opgeven hoor

@Maya, hoe gaat ie met jou, lang niets meer van je gehoord?

@Djanne, Wat heerlijk om te horen dat alles goed gaat met jullie en dat je heerlijk van kleine Fien aan het genieten bent.

@Roos, wanneer mag jij testen meid, of had je nou al positief getest. Soms vergeet ik het hoor. In ieder geval lekker blijven broeden.

@Wimmir, hoe gaat ie met jou meid?

@Corina, hey hey, alles goed daar, wanneer gaan jullie weer verder?

Hier gaat alles verder zijn gangetje, inmiddels de dosering van de P.rogynova opgehoogd naar 3 maal daags 1 tablet en over een paar dagen die heerlijk bollen er weer bij gaan gebruiken. Tot nu toe voel ik me prima, 14e de BMS meting en dan hopelijk als alles goed is de 19e de TP van ons :Smilies-dieren-0047met AH. Ik ga nergens meer van uit, want al die percentages dat zegt toch niets voor mijn gevoel. En het is al zoals Freggel zei: ik had een rekenfout gemaakt dus niks 70%maar misschien maar iets van 40%. Het is in ieder geval iets. Maar ja moeder natuur zal toch na de TP de rest moeten doen. Ik heb de dag na de TP wel vrij genomen, zodat ik dan even kan uitrusten en op mijn werk heb ik aangegeven niet te zwaar te kunnen tillen en daar houden ze dan ook rekening mee gelukkig. Ze weten hoe lang we al bezig zijn en doen er alles aan om mee te werken. Erg fijn zo'n baas. :laughing4: Meer dan wachten kunnen we niet doen, al is dat soms wel makkelijker gezegd dan gedaan.

Meiden ik houdt jullie op de hoogte. Tot snel weer

:evil::positive energie:

Geplaatst

Hey Sannemiek,

Nog niets gehoord...wachten wachten maar.

Ja, is waar. Het blijft toch een raadsel waarom sommige wel innestelen en anderen niet (afgezien van 'verkeerde' emmy's).

Dus jij alweer n eind op weg naar n tp. En bijna weer de bollen... dan komt de tp dichtbij.

Heel goed hoor, dat je de dag vd tp vrij hebt. Ook daarna niet teveel tillen (niet alleen de 1e dagen). Wel fijn dat je werk mee werkt. Is erg belangrijk.

Op naar n mooi bedje!!

O ja, leuk die kleurtjes! Heel handig haha.

Geplaatst

Echo was goed, 9mm. Vandaag estradiol iets verhoogd, dan is bms met de tp helemaal goed! Arts was tevreden. " very nice"

Erg goede indruk van de kliniek. Netjes, vriendelijk, behulpzaam. Echt allemaal even super!!!

Morgen de punctie!!!! Mega spannend!! Dan hebben we tp op dag 5, dus zaterdag pas.

Het is dat we naar de kliniek moeten, want vakantie gevoel overheerst enorm. We zijn eigenlijk niet echt met de ecd bezig. Zalig. Hier gaan we zeer zeker nog eens heen. Dit hotel heeft echt alles in zich om er helemaal uit te zijn. Top!!!!

Xxx

Geplaatst

@ Freggel,fijn dat jullie een vakantiegevoel hebben en het zo naar jullie zin is,dat zorgt er voor dat je lekker ontspannen je TP ingaat wat natuurlijk weer erg bevorderend is voor een innesteling ;-)

@Sannemiek,ik mag testen op de dag dat jij je TP hebt,namelijk 19 maart,dus nog 1 weekje.

@ Lizzy,niet wanhopen,echt pas op 15 maart testen!! bij sommige vrouwen vindt de innesteling pas laat plaats waardoor ze ook pas laat hcg gaan aanmaken.

@ Mees,hebben ze nu al contact kunnen krijgen met de donor of zijn ze nog steeds aan het zoeken?

Voor alle andere dames ,ik hoop dat het goed gaat met iedereen!

Hier gebeurt er nog steeds helemaal niets,ik voel niets..geen krampjes e.d..maar ach ik heb nog 1 weekje te gaan en dan mag ik weer testen.

Gelukkig is de komende week goed gevuld met leuke dingen doen,dus waarschijnlijk is de week zo om.

Geplaatst

Hallo lieve meiden.

@ Freggel: Wat leuk om vanuit Cyprus wat van je te horen. Fijn dat je heerlijk aan het genieten bent hebben jullie wel verdient. Fijn dat de echo was een mooi bedje hoor. Ik ga heel hard voor jullie duimen dat er zaterdag een hele mooie TP mag plaats vinden. Meis toi toi xx Enjoy op Cyprus.

@ Lizzy: Niet de moed opgeven hoor wat de andere al zeiden je bent te vroeg met testen hoor... Ik duim ook voor jullie.

@ Roos: Hoe is het met je?? Hoe voel je je trek je het nog een beetje in de ww??

@ Sannemiek: AAAHHH bjina weer heel veel succes meis.. Hier gaat het goed hoor volgende week BMS meting en dan hopelijk de 26ste een TP ( zal een mooi verjaardags cadeau zijn ik ben namelijk de 30ste jarig)..

@ Sas67: OOHHH wat fijn dat de echo goed was. GGGRRRR wat een tuthola zeg die de echo deed groot gelijk dat je die nooit meer wil hebben..

@ Jelly: Wat fijn dat het een goed gesprek was en dat ze je willen helpen weer een hele geruststelling lijkt me..

Hier gaat het goed ik begin echt weer een beetje de kriebels te krijgen dat het bijna weer zover is over 2wkn hopelijk een TP en gaat er geen ook hopelijk geen cryo verloren.

Volgende week BMS meting brr.

Ik zeg kom maar op eskimootje ik ben er klaar voor en hopelijk blijf je dit keer bij me ....

We zullen zien.

Fijne avond allemaal xx.

Geplaatst

Roos, nog 1 week! Ohh meid, wat spannend! Hou je t nog vol. Ja, als je van alles te doen hebt, gaat de tijd sneller. Lekker blijven broeden!

En lief dat je t vraagt vd donor. Ik weet nog niet of ze ze hebben kunnen bereiken. Ik hoop het zo! Ze zouden deze week weer bellen. Dus...afwachten maar...!

Freggel, top nieuws wb je bms. Heel goed en niet te dik! Heel mooi! En lekker verder genieten. Juist goed voor de spanning, dat het eigenlijk een vakantie is. Lekker relaxed.

Corina, mooi alweer op weg. Ga je er 2 terug laten plaatsen? Ook weer spannend!

Geplaatst

Djanne: Gefeliciteerd. Ga lekker genieten.

Freggel: Heel veel geluk meis. De volgende keer dat je naar Cyprus wel met een extra ticket voor jullie wondertje. Het moet lukken meis. Geniet nu het begin van het grote genieten.

Lizzy: Ik hoop zo dat je te vroeg bent. Zulke lieve mensen het moet gewoon lukken.

Corina: Ik duim voor je en denk aan je. Ik zou het zo fijn voor jullie vinden.

Roos: Heel veel geluk

Sas: Ik hoop dat je nu weer kan genieten en alles goed zal zijn. Veel geluk meis. Helaas kunnen echo's soms ook onterecht wanhoop brengen. Gelukkig is alles waarschijnlijk goed. Op naar nu alleen maar goede echo's.

Iedereen heel veel geluk jullie verdienen het!

Geplaatst

@ Freggel, heerlijk dat je zo geniet en egenlijk weinig bezig bent met de het ecd gedoe. Wij hadden dat ook in Spanje, zo relaxed en allemaal zo aardig en lief. Geniet nog maar lekker van het mooie weer daar want hier is het bagger...

@ Corina, jaja voor jou gaat het ook weer beginnen. Ik gun het je zo!

@ Sannemieke, voor jou is het helemaal al weer bijna zo ver. De duimen gaan dan weer draaien voor je.

@ Mees...ik vraag niets meer over een mailtje uit spanje...:-))

@ Pulletje, dank je wel, ik probeer er steeds meer van te genieten. Het is zo wonderlijk idee dat er een uk in mij groeit.

@ Roos, oh die rottige wachtweken, zeker die 2de week is echt killing.

@ Lizzy, hou je het nog een beetje vol tot de 15de?

@ Bootje, hoe is het met jou?

@ Wimmir, heb je op fb al even gesproken

@ Djanne nog steeds heerlijk aan het genieten van je dochter??

Geplaatst
Tiktak, en jij? Nog op n roze/blauwe wolk? Mees

Het is nog steeds onwerkelijk. Afgelopen maandag bij de vk hartje gehoord. Dan heb ik nog steeds zo iets van 'gelukkig uk zit er nog'. De 20 weken echo is ook spannend. Wel een beetje de vrees dat er ergens een kink in de kabel komt. Maar mijn vriend en ik zeggen zo vaak tegen elkaar dat we zo veel geluk hebben gehad.

Ik hoop dat alles goed gaat. We hebben het er al wel over gehad, als alles goed is gegaan dan, of we voor een 2de voor Ecd zouden gaan. Ik had de knoop toch al doorgehakt en voor ecd gekozen. Maar we zien wel. Er kan nog zoveel veranderen.

Mees, wat nou als ze se donor niet meer kunnen traceren. Ga je dan voor een ander of heb je daar nog niet over nagedacht?

@Freggel: klinkt allemaal er goed. Ben heel benieuwd! Fijn dat de kliniek bevalt. Allemaal goede voortekenen!

Geplaatst

Hoi meiden,

Sannemiek ik lees nog wel af en toe mee, maar heb niet veel puf om te reageren. Het gaat momenteel helemaal niet goed. In het nieuwe jaar had ik een bijbaantje gevonden voor de ochtenduren, het leek de oplossing. Doordat ik nu weer een regelmatige werkweek had, zou ik wel weer uitkijken naar het weekend. Maar helaas na 2e keer zag ik er weer tegenop. Het was me allemaal te veel, een hoop gejaag, geen pauzes tussendoor en ik ging iedere dag met een zwaar gevoel. Uiteindelijk met al mijn klachten naar de huisarts en daar bleek dat ik bijna tegen een burn-out aan zit. Tevens ook aangegeven dat ik het allemaal niet meer trok en toch hulp wil hebben bij de verwerking. Eenmaal thuis meteen gebeld en 5 april heb ik een intake. Wederom kreeg ik te horen dat ik overal in vlucht, ander werk etc. Nu heb ik mijn 18 uur bij de bieb, en neem ik mijn rust. Want ook het slapen wil niet lukken.

Liefs Maya

Geplaatst
Het is nog steeds onwerkelijk. Afgelopen maandag bij de vk hartje gehoord. Dan heb ik nog steeds zo iets van 'gelukkig uk zit er nog'. De 20 weken echo is ook spannend. Wel een beetje de vrees dat er ergens een kink in de kabel komt. Maar mijn vriend en ik zeggen zo vaak tegen elkaar dat we zo veel geluk hebben gehad.

Ik hoop dat alles goed gaat. We hebben het er al wel over gehad, als alles goed is gegaan dan, of we voor een 2de voor Ecd zouden gaan. Ik had de knoop toch al doorgehakt en voor ecd gekozen. Maar we zien wel. Er kan nog zoveel veranderen.

Mees, wat nou als ze se donor niet meer kunnen traceren. Ga je dan voor een ander of heb je daar nog niet over nagedacht?

@Freggel: klinkt allemaal er goed. Ben heel benieuwd! Fijn dat de kliniek bevalt. Allemaal goede voortekenen!

Hey tiktak, wat gaaf dat je maandag het hartje gehoord hebt! Spannend he, zo'n echo. En ja, had ik ook steeds van : "gelukkig zit beeb er nog", na n echo.

En zometeen de 20 weken echo. Weer spannend. En ook heel leuk. Want dan zie je al heel veel!

Wb je vraag...denk het wel. Het idee van een 2e....kriebels! En..zou eigenlijk n beetje hetzelfde zijn als jullie voor n 2e ecd zouden doen. :happy8:

Geplaatst

Maya, wat zwaar voor je. Het is ook niet niks...stoppen. En ja, het is ook wel logisch dat je probeert om zoveel mogelijk te doen, om je af te leiden en niet teveel na te hoeven denken. Kan dat goed begrijpen hoor. Maar..je moet het toch verwerken allemaal. En dat kost veel tijd en doet ook verdriet.

Goed dat je hebt aangegeven om er hulp bij te vragen. En even stap op de plaats. Een burn-out bijna, ook dat nog eens erbij.

Neem je rust en enk aan jezelf! En ook veel kracht toegewenst in deze moeilijke tijd! En...je komt het te boven. Het leven wordt uiteindelijk weer leuk!:positive energie:

Knuffel, mees

Geplaatst

@Maya: ik lees je berichtje. Ik zie dat je eind vorig jaar besloten hebt om met zijn 2'en verder te gaan. Waren je opties uitgeput of had je er vrede mee om te stoppen. Ik kan niet zo goed uit je verhaal opmaken of je er inderdaad vrede mee hebt en je verhaal kwijt wilt aan een deskundige om het verder een plekje te geven of dat je het niet kunt loslaten. Misschien kan een deskundige in het laatste geval ook wel helpen hoor. Ik heb daar geen ervaring mee. Mijn vriend zegt altijd dat hij alle opties die wij hadden uitgeprobeerd had moesten hebben. Als het dan nog steeds niet was gelukt zou hij er vrede mee hebben gehad dat wij kinderloos zouden blijven. Meer dan alle mogelijkheden proberen kun je immers niet doen.

Misschien zijn er ook speciale groepen vrouwen (of mannen) die hetzelfde mee hebben gemaakt en op de een of andere manier er toch vrede mee hebben gekregen. Vind het heel rot om te lezen. Maar kan je onrust zo goed begrijpen. Je moet eerst oplossen, accepteren om verder te kunnen. Proberen weer van mooie of kleine dingen te genieten. Jezelf te verwennen. Ik heb helaas geen oplossing. Sterkte in je zoektocht.

Geplaatst

@Mees: ik snap die kriebels wel. Weet niet of mijn vriend dat ook krijgt? Ik denk dat hij ook snel heeft van dat wij tevreden moeten zijn met eentje. Is natuurlijk ook zo. We proberen deze eerst maar eens in de wieg te krijgen.

Geplaatst

Ja, wij ook hoor. Zo blij met een kleintje. Had ook nooit gedacht dat het al zo snel zou gaan kriebelen voor n 2e. (Was eigenlijk al na n half jaar :-))

Geplaatst

Lieve Maya,

ik herken je gevoel van gejaagdheid, zwaar gevoel, geen zin hebben, het vluchten in andere dingen om wellicht zo niet naar jezelf te kijken en op jezelf te letten en herinnerd te worden aan je eigen verdriet.

heel goed dat je hulp hebt gezocht! Want dat heb je nodig (bedoel ik niet slecht!). Al die tijd bezig zijn met jullie kinderwens, een positieve test gehad en dan toch een mk. Een echte achtbaan, van hoogtepunten, naar dieptepunten en weer omhoog en weer omlaag.

Oo een gegeven moment gewoon teveel om zelf op te lossen en het is helemaal niet erg om hulp in te schakelen.

ik heb heel veel profijt gehad van de hapto en de water.bed.muziek.therapie die zij erbij gaf. Ik ging weer luisteren naar mijn lichaam en ook weer voelen hoe en wat ik in situaties voelde en ervaarde. Ik kwam weer 'in touch' met mezelf en zo heb ik mijn rust weer gevonden. Als je wilt kan ik je het adres wel doorsturen via een pb, aangezien we niet al te ver uit elkaar wonen.

en het niet kunne slapen. Rot dat je dit hebt. Want hier haal je juist vaak je rust uit (als je niet net als ik hele drukke dromen hebt waar je nog moeier van wordt). Is net mss een optie om via de ha lichte slaaptabletten te vragen? Ik zelf gebruik ook wel eens van de v.s.m de pla.nti.val. Niet alleen voor concentratie, maar ook voor rust. Krijg je bij de k.ruid.va.t.

meissie, ik wilde dat ik iets voor je kon doen. We zijn zelf ook pas gestopt met alles en ik kom nu eigenlijk tot hetgeen dat ik ook een vluchtgedrag vertoon, meer bezig ben met anderen dan met mezelf.

mijn bedrijfsarts zei tegen me, je moet meer voor jezelf gaan zorgen, je moet zorgzamer voor je zelf zijn.

en ik probeer overigens ook het woord moeten zoveel mogelijk weg te laten. Dit is echt zo'n dwingend woord.

Dkke knuffel voor jou en neem de tijd. Je zult misschien het idee hebben dat het langzaam gaat en lang duurt, maar dat is niet erg. Aan rouw is geen tijd gebonden.

xx

Geplaatst

Freggel, wat fijn dat jullie zo'n mooi hotel hebben en dat het zo relaxed is! Goed bms al en hopelijk blijft alles gewoon goed gaan!

Mees, vervelend dat jullie vorige donor niet te vinden is. Zou idd wel fijn zijn als ze het nog een keer zou willen doen.

Corina, hoop dat je over twee weken goed nieuws krijgt en een tp!

@de rest, ik denk aan jullie en leef met jullie mee!

xx

Geplaatst

Mees happy? Onbevlekt ontvangen? Of iets van de donor gehoord?:happy11:

Freggel, hou je het nog een beetje uit daar in de zon? Hoor je meteen na de punctie hoeveel eitjes er zijn of hoor je het pas later, hoeveel er bevrucht zijn?

Maya, fijn om wat van je te horen. Minder fijn om te horen dat je het zo moeilijk hebt. Moet veel aan je denken, gewoon omdat ik het idee heb dat wij ook die kant van jullie op gaan... Wat dan en hoe ga je er mee om? Zo moeilijk... Net als voor jou Tool.

Corina, weer positieve energie voor een terugplaatsing eind deze maand. Voor jou wordt het toch ook onderhand tijd voor goed nieuws! Ik duim voor je!

Sannemiek, jij ook al weer bijna, succes!

Roos, hoe is het? Voel je al wat? Nog niet getest??

Sas, fijn dat je echo goed was. Ik hoop dat alle spanningen gewoon voor niks zijn geweest. Soms lijkt alles goed en is het goed mis en soms is er paniek en blijkt alles goed. Ik hoop echt voor je dat jij bij de laatste hoort en dat je kan gaan vertrouwen in het kleintje in je buik.

Pulletje, knuf! Gewoon omdat je een kanjer bent!

Hier op wd 12 nog steeds negatief. Gaat m echt niet meer worden hoor jongens. Afgelopen zo en ma zwaar gehad. Nu berustender. Zit wel sterk te denken om pipelle te willen doen in de komende cyclus.

Geplaatst

Ach lizzy. Wat rot! Mag ik toch nog even hoop houden voor jou? Al zul je je lichaam natuurlijk wel t beste kennen. Blijft toch rot!

Mees...en....goed nieuws??? Donor gevonden en wil ze nog n keer doneren?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden