Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Corina, kan me voorstellen dat jullie in dubio zitten maar...het is iig al n positief teken, die vage streep. Heb je met kv getest? Zo niet, die reageert al bij laag hcg dus zou je kunnen proberen.

Ik blijf door duimen voor n steeds duidelijker streep....en alvast gefeli! Het begin is er...! Xxxx

Geplaatst

Hallo lieve meiden.

Onwijs bedankt voor jullie reacties doet mij goed is allemaal heel onwerkelijk net of ik wakker moet worden uit een boze droom.

Ga straks ff naar de kv in test van 2 van 5 euro halen en eentje met indicator.

Die met indicator gebruik ik maandag met eentje van kv zodat ik het zeker weet als ik GG moet bellen. En morgenochtend doe ik er denk ik nog 1 prrrr.

@ Mees: Ik heb vanmorgen idd die van de kv gebruikt 2 voor 5 euro.

Meiden als jullie willen hou ik jullie op de hoogte. Ik ben heel blij maar vind het ook heel spannend eng en onzeker allemaal. Weet gewoon ff niet wat ik moet denken.

xxxx

Geplaatst

CORINA!!! MENS!!!! Een 2e streep!!?!?!?? Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ik had op mijn eerste testdag ook een lichte streep hoor....ik zal het rijtje even plaatsen, voor je geruststelling.

Welke test heb je getest? Idd zijn van de KV duidelijk met een laag hCG...pfffffffff wat spannend mens! Ik heb het gevoel dat je zwanger bent hoor!!!!

Inderdaad niet te vroeg opnieuw testen., wat Claudia zegt. Ik werd er onwijs onzeker van en zou het de volgende keer nooit meer doen...

Ik hoop echt zo dat het doorzet en je straks knal testen hebt!!!!!!!!!!!!!!!!! :-) :-)

17s4gl.gif

5bpxfo.jpg

Geplaatst

@ Freggel: Ik doe maandag de laatste test is mijn insteek zodat ik hopelijk daarna kan genieten. Jou eerste test zie er zo uit zoals die van mij vanmorgen ahhhhhhha..

xxxxx meiden fijn weekend.

Geplaatst

spannend meid!!!!!!!!!!!!! Ik heb je een Pb gestuurd.

Pfffffff ik stuiter helemaal!!

Geplaatst

Aaaaaahhhh, corina!! Wat mooi!! super zeg! Het begin is er! Begrijpelijk dat je nog ongeloof hebt! Duim VOO je dat je binnenkort een echte knaltest hebt!

Geplaatst

Goedenmorgen meiden.

Ik heb vanmorgen een kv test en een cl test met indicator gedaan het tweede streepje was duidelijker en op het display stond ZWANGER 2-3 weken. AHHHHHHHH ik ben gewoon zwanger ik ga straks GG bellen voor een afspraak.

@ Sas67: Hoe voel jij je? Je komt me wel volgen morgen he aub????

Meiden ga proberen nog ff te slapen.

xxxx

Geplaatst

Corina, super om te lezen dat de streep nu heel duidelijk is.

Was al de hele tijd aan het kijken, en zag nu je bericht. Nogmaals gefeliciteerd, YOEHOEEEEEEEEEE

Geplaatst

hihiihi, Gefeliciteerd lieverd, ga ervan genieten, jij!!!! Ben heel erg blij voor je.

Geplaatst

Corina,

wauw wat ben ik blij voor jullie!

Eindelijks is het dan zo ver je

bent zwanger, jullie hebben hier zo lang op moeten wachten, nu op naar een mooie echo!!!

Liefs Chantal

Geplaatst

@corina, Zie je wel je bent "gewoon"zwanger!!! Ik hoop je morgen te volgen maar heb er geen goed gevoel bij. Sinds gisteren gevoel van naderende menstruatie. Is moeilijk om positief t blijven,maar ga het proberen. Ik zal niet eerder dan eind van de middag de uitslag hebben.

Geplaatst

@ Corina... jippie ben zo blij voor je.. Nu lekker genieten lieverd..

@ Sas.. wat k.. dat je je niet zo goed voelt. Duim nog steeds voor een positieve test.. Knuffel van mij

Geplaatst

Sas, heel veel succes meid. Ik duim mee voor je!! Toitoitoi!

Ennuh, naderend ongi gevoel had ik ook heel erg toen ik zwanger bleek te zijn. Kop op meissie!! Alles staat nog open nu hoor ;-)

Geplaatst

Corina, wat gaaf dat je een positieve test hebt. Ik hoop dat je er al een beetje van kunt genieten.

Sas, ik heb de avond voordat ik bloed heb geprikt nog hard zitten huilen omdat ik ervan overtuigd was dat het niet goed was, dus probeer de moed erin te houden. Ik heb overigens nog nooit gehoord dat Progynova voor een vals positieve test zou kunnen zorgen. Ik wilde het nieuws absoluut niet van de assistente horen dus ik heb de dag na de bloedtest zelf getest, zodat ik voorbereid was. Ik moest overigens twee dagen op de uitslag wachten. Ook wij hadden bij deze poging geen embryo's die ingevroren konden worden, dus ook dat zegt absoluut niets.

Ik ben vanochtend weer naar de verloskundige geweest en alles was goed. We zagen een heel beweeglijk kindje met armen en benen. Ik kon me gewoon niet voorstellen dat ik naar mijn eigen buik aan het kijken was. We zijn erg opgelucht en ik ga er vanaf nu alles aan doen om te genieten. Vanmiddag ga ik voor het eerst 'iets' kopen.

We gaan het nu ook vertellen en het rare is dat ik nog helemaal geen behoefte heb om het met iedereen te delen. Ik vind het leuk om het aan mijn moeder en schoonvader te vertellen, maar verder heb ik niet de behoefte om het rond te bazuinen, terwijl ik dacht dat ik niet zou kunnen wachten. Zo zie je maar, je blijft jezelf verbazen in zo'n traject.

Dikke knuffel voor iedereen die dat nu hard nodig heeft.

Djanne

Geplaatst

Wat super toruwens die CB met digitale aanduiding. Geen gezeik met die vage streepjes, wel of niet....Ik ga die ook kopen zodra ik straks mag testen van onze cryo.

Hij is wel flink duurder, maar ik ben toch voornemens om niet meer dan 1 of hoogstens 2 testen te doen.

Momenteel een echte zwangerengolf hier op het hele forum....ik wil ook weer!

Geplaatst

Hallo lieve meiden.

@ Sas67: Meid de moed op de laatste dag niet verliezen hoor er is nog niets bewezen dat het niet gelukt is geen bloed geen negatieve test niets....

Meis we slepen je door de laatste dag heen en jij volg mij gewoon op morgen.. Ik blijf duimen en je in de gaten. You go girl.

@ Freggel: Dank je wel lieverd jij volg mij ook straks op he?? Dan kletsen we verder in uitgerekend in april topic samen met Sas..

Alle andere meiden super bedankt voor jullie reactie's jullie zijn toppers echt waar ik wens jullie ook heel veel goeds toe.

Heb vanmorgen GG gebeld en een afspraal gemaakt voor de eerste echo deze staat gepland op 20aug. om 15.00uur bij dr. Wissman ( mijn favoriet) oh echt spannend allemaal en nog niet te bevatten.

Vinden jullie het eventueel erg als ik probeer een foto te plaatsen?? Zo niet begrijp ik dat geheel hoor.

Meiden fijne dag en tot snel...

XXX

Geplaatst

Corina, wat fijn dat je een wederom een positieve test had!, je bent eindelijk zwanger!!whoehoe!! nog een paar weekjes en dan de eerste echo!! spannend!

Freggel, knuffel meid!!! lees ook dat er nu een zwangerschapsgolf is en dat maakt mij ook weer dat ik zwanger wil zijn.

Sas, meissie, probeer moed te houden. je lichaam kan je voor de gek houden, ik hoop dat je morgen ook goed nieuws hebt!!!

Djanne, fijn dat alles weer in orde was. hoe ver ben je nu?

Geplaatst

JIPPIE! Woehoeee!! Corina, geweldig!!!!!!!!

Genieten nu!!!!!

En Sas, gewoon Corina volgen hoor! We duimen nu allemaal voor jou!!

Xxx, mees

Geplaatst

hoi corina, gefeliciteerd echt te gek. heb even gewacht met een reactie, vind het altijd wat moeilijk als het dan niet zo is, dus vandaar. maar echt super nieuws, dat er nog maar veel mogen volgen.

sas moed blijven houden, ook hier word aan je gedacht.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden