Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Dames,

Ik heb even een aantal dagen niet gekeken om grote zorgen om mezelf lees ik dit allemaal.

Corina en Joske wat vreselijk dat jullie negatief hebben getest! Ik hoopte zo dat jullie je ook aan zouden sluiten op het groene bankje.

voor jou Corina ik hoop echt voor je en ga ook zeker duimen dat er misschien toch een streepje te zien is vrijdag.

echt jeetje wat heftig ik weet zo goed hoe je je voelt. Heel je wereld stort weer in elkaar en je weet echt niet wat je moet doen en waar je het moet zoeken. Echt meis probeer nog even een klein sprankje hoop te houden.

Ikzelf dacht dat ik afgelopen vrijdag wakker werd in een plas bloed dat het afgelopen was. Ook wij krijgen het weer niet cadeau. zaterdag bloed weg gister weer begonnen. wist ook niet meer wat ik moest doen. vanmiddag hebben ze gelukkig weer gekeken in het ziekenhuis en het vruchtzakje zit er gelukkig nog steeds. Helaas kunnen ze niets zeggen over waar de bloedingen vandaan komen. Geloof mij dit maakt je helemaal gek. Gelukkig mogen wij vlgd week vrijdag weer voor een echo om te kijken of we dan een hartje zien kloppen.

vingers crossed dus nog even.

@ Doorzettertje ook voor jou heel veel sterkte wat een gedoe allemaal! dikke knuffel voor jou

Veel liefs Renate

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Renate , wat n spanning. Ik kan me voorstellen dat jullie ongerust zijn. Gelukkig dat het vruchtzakje te zien is; een heel goed teken. En ik duim voor vrijdag; met kloppend hartje.

Corina, kan me voorstellen, jullie vragen. Hoop dat je antwoorden krijgt. En nogmaals n big hug!!

Doorzettertje, hoop dat jullie nu n betere comm. krijgen daar. Dat is zo belangrijk. En veel succes hè!!

Geplaatst

@Joske; KNUF, wat @#%$% een negatieve test!

@Corina; bij mijn IVF-en werd ik ook niet eerder ongi dan dat ik met de bollen was gestopt helaas. Dus vandaar dat we dan altijd een bloedtest deden voor de zekerheid. Sterkte en knuf

@Doorzettertje; ik heb wel goede ervaringen met dat ze wel snel reageren. Misschien ligt het aan wie je coordinator is? Vraag anders een andere coordinator? Die extra onderzoeken...ik snap heel goed dat je daarvan baalt! Maar het is wel heel belangrijk. Laatst sprak ik nog iemand op een ander forum die er na herhaalde ECD pogingen achterkwamen dat er toch iets mis was met het zaad van de man, en daar kwamen ze bij de karyotypering achter.

@Renate; wat een stress die bloedingen....ik herken het. Ik had zondag weer een bloeding...dus ook met spoed naar het ziekenhuis...echo was helemaal oke. Dit om je gerust te stellen..dit was mijn tweede keer al dat ik met spoed een echo heb laten maken. de eerste keer op 4 weken en 5 dagen en nu op 7 weken en 5 dagen. Maar we zagen twee mooie kloppende hartjes! Ik blijk dus wel een poliep op mijn baarmoedermond te hebben. Wrs komt het bloed (dat hoop iik maar) daar vandaan. Hebben ze daar bij jou naar gekeken?

Ik mag gelukkig volgende week weer voor een echo.......liefst had ik er elke dag 1 :-)

liefs Iris

Geplaatst

Hoi meiden,

Verdorie Joske wat een tegenvaller. Veel sterkte ermee. Corina heb jouw een pb-tje gestuurd.

Nou hier schiet het ook voor geen meter op, inmiddels alweer 17 weken bezig om mijn BMS op de juiste dikte te krijgen.

Vandaag is opnieuw besloten om af te bouwen en weer opnieuw op te bouwen. Kan gewoon de bloedverdunner blijven slikken en de tarwekiemolie blijf ik ook maar gebruiken. Vanaf de 1e menstruatiedag weer beginnen met 5 tabletten estradiol en dan bellen voor een nieuwe afspraak. Pfff zo frustrerend, dat ik hier verder niets aan kan doen. Dit moet mijn lichaam echt zelf oppakken. Dus op naar de nieuwe ronde!!!

liefs maya

Geplaatst

Iris, super hoor, 2 kloppende hartjes! Wat Gewrldig!

Balen Maya, van je bms. Heb je ook weleens progynova gebruikt? Dat had ik en werkte prima. Is natuurlijk bij iedereen weer verschillend.

Succes met weer opbouwen zometeen.

Xxx

Geplaatst

Hoi Iris, voor mij hetzelfde ik zit geloof ik elke 5 dagen in het ziekenhuis als het weer vol langs m'n benen loopt. Die kleine heeft al een hele foto reportage gehad hahaha. Het komt bij mij echt uit mijn baarmoeder vandaan dat konden ze ook zien op de echo. Gelukkig zit die frummel helemaal bovenin mijn baarmoeder en het vruchtzakje was zelfs 2x zo groot geworden. Dat gaat gelukkig allemaal goed. Alleen kunnen ze ons niet vertellen waar het bloeden vandaan komt. Ze zijn wel erg lief voor ons. Zodra ik het niet vertrouw mag ik gelijkkomen voor een echo.

Maar heb hetzelfde als jij hoor hahaha het liefst elke dag een echo.

Veel liefs Renate

Geplaatst

Iris,

Zou je mij (evt via PB) de naam van jouw coordinator door kunnen geven bij Eugin? Heb zojuist gebeld en geëist dat ik mijn eigen dokter daar wil spreken. De onderzoeken gaan we natuurlijk gewoon doen maar vind het belachelijk hoe daar zo met ons wordt omgesprongen en dat ik niet eens weet waarom we zo'n onderzoek moet doen. Heb op internet op moeten zoeken wat het uberhaupt inhoudt. Zou blij zijn als ik een andere coordinator zou krijgen en als jij goede ervaringen hebt met de jouwe... :-) Zou ik heel blij mee zijn.

Geplaatst

Zo heb er even een Spaanse Peper ingeduwd bij die gekke Spanjaarden: Om 14.00 uur gebeld naar Eugin en werd net al teruggebeld voor het maken van een telefonische afspraak! Volgende week woensdag de 23e heb ik een telefonische afspraak met mijn arts van Eugin en daar ben ik super blij mee. Vanavond vast is beginnen met een vragenlijst. Wordt vervolgd.

Geplaatst

Goedenmorgen meiden.

@ Iris en Renata: Jeetje wat een spanning en een stress zeg dat bloedverlies elke keer BAH. Ik ga heel hard voor jullie duimen dat het goed mag blijven gaan en in jullie hele mooie wondertjes in jullie armen mogen sluiten.

@ Chantal: Ik wens jou een hele goeie zw toe op naar een mooi beebje en brusje voor je dochter.

@ Maya: Bah wat verschrikkelijk balen dat het bms niet wil groeien en dat je nu weer af moet bouwen en opbouwen voor jou een hele dikke knuf.

Nou meiden hier is het definitief mislukt vanmorgen een test gedaan en weer negatief en de ongi begint zich nu ook echt aan te dienen BAH ik ben er echt kapot en verdrietig van.

Ga vanmiddag GG bellen om het door te geven.

Dan gaan we maar weer wachten tot GG een donor heeft want we staan nu weer met lege handen.

Dat we moeten wachten vind ik op dit moment niet zo erg kunnen we deze mislukte poging een plekje geven.

Meiden een fijne dag.

XXX :aaaflowersmiley:

Geplaatst

Hallo meiden,

Even een kort berichtje van mij!

Alle zwangeren: van harte meiden, het is jullie gegund!|Superdepuper!!!! Iris zelfs een tweeling, waanzinnig!!

Aan alle nega testers (Corina) heel veel stertke.....hopelijk volgt er snel een nieuwe poging of nemen jullie even je welverdiende rust.

Hoe gaat het met jullie?

Hier is het erg slecht gegaan. Afgelopen weken voelde ik me helemaal niet goed. Ging steeds slechter, lichamelijk.

Dus een afspraak met de huisarts gemaakt. Verhaal aangehoord, toen bloeddruk meten. Ik had een gevaarlijk hoge bloeddruk van alle spanningen en verdriet. geen wonder dat ik em zo slecht voelde.

Hij was ruim 230/130 (!) Hij stuurde me naar huis waarna hij met de dienstdoende Cardioloog heeft gebeld om te overleggen. S' avonds toen hij me terugbeld om 21:00 uur, zijn we naar de HApost gegaan en medicatie gehaald. Die avond 1 dosis van 2 medicijnen innemen en de ochtend erna moest ik nog een dosis nemen. Dan paar uur laten een meting op de praktijk.

Was gelukkig gezakt, maar ik mocht die week niet gaan werken.

Toen na 2 dagen weer een controle en nog steeds was de bloeddruk hetzelfde. Toe kon ik gaan afbouwen met de kalmeringstabletten die ik al weken slikte tegen de symptomen van de hoge bloeddruk. Dat gaat best goed, maar heb wel bijwerkingen van de medicijnen en mijn rug doet mega zeer. Bah. Maar goed, ik voel me al beter zonder de ritmestoornissen die erbij kwamen kijken dus ik klaag niet.

Nu de 23e terug voor controle. Ik mag praten met iemand om et bekijken of ik er nog wat van opsteek of om te kijken of er toch nog een 'vuurtje ergens zit'; in mijn hoofd, wat ik kwijt moet. Ook ga ik sporten onder begeleiding van een fysiotherapeut.

Dus meiden, laat verdriet toe maar trek op tijd aan de bel, het hakt er onwijs hard in als er iets mis gaat!!

Wacht ff, ben zo terug......

Liefs mij

Geplaatst

ben ik weer ff, stond een patient aan de balie. ;-)

Mijn vriendin die moest bevallen, is inmiddels bevallen van een dochterje, middels een keizersnede. Helaas liep ook deze bevalling niet zo goed waardoor ze weer (1e bevalling ook al) op de IC gelegen heeft. Waarschijnlijk moet ze de rest van haar leven medicijnen voor haar hart gebruiken. dat vind ik al zo erg. Maar omdat ze overwoog te doneren, vrees ik dat ze niet meer in aanmerking komt, gezien haar gezondheid.

Voorlopig doen we niets meer, zeker tot volgens jaar zvoorjaar/zomer. Ik wil eerst weer fit zijn en gezond van lichaam en geest. Daarna zien we wel verder.

De relatie met de donor (mijn zusje) is ook niet zo super momenteel. Ligt niet aan de donatie hoor, er spelen andere dingen mee. Door deze dingen hebben we ook besloten zeer waarschijnlijk niet meer met hen in zee te gaan in de toekomst. Ze hebben ons teveel pijn gedaan met enkele uitspraken en dat past ons niet. Zo wil ik het niet.

Dus...waar het eindigd? geen idee nog. Ik hoop zo erg dat het er nog inzit.....

Maar nu eerst komende maanden rust in de toko hier! Ik wens jullie allemaal heeeeeel veel succes toe! Ik kom nog wel eens spieken hoor, zo snel zijn jullie niet van me af hihi!

xxx Freggel

Geplaatst

@ Freggel: Wat fijn om weer iets van je te lezen. Alleen vind het rot om te lezen dat het nog niet helemaal lekker met je gaat. Meissie uit de grond van mijn hart wens ik je heel veel sterkte en ik hoop dat er gauw weer rust in je lijf en omgeving komt.

Ik denk aan je.

@ Mees: dankje wel lief. Ik wens jouw heel veel succes met de komende bevalling en laat ons weten wat het is geworden.

Meiden voor iedereen die het nodig heeft een hele dikke :hugs2:.

Geplaatst

Corina, balen meid dat het aan het doorzetten is, echt waar!. nu dus weer op de wachtlijst. Sterkte met verwerken en een dikke knuffel

Freggel, jeetje, schrik een beetje van je verhaal. heftig zeg! dat dit zo'n invloed heeft gehad op je gezondheid. Goed dat het nu in de gaten wordt gehouden. Vindd het erg rot om te lezen dat het verder niet goed met je gaat. Vond je altijd een van de optimisten/positievelingen hier. Kwam zo sterk over.

Denk ook wel dat dit weer terugkomt, maar het heeft zijn tijd nodig.

Jammer dat de relatie tussen je zus nu niet meer zo goed is en balen dat je vriendin waarschijnlijk toch geen donor voor jullie kan worden.

Meissie, kon ik maar iets voor je doen.

Kan je alleen een dikke knuffel geven.

hou je goed meissie en als je wilt praten, je weet ons te vinden!

liefs

Tool

Geplaatst

Chantal: Hoe is het nu met je?

Ik duim voor je dat alles goed is. Wat hoor je toch veel bloedingen met ECD. Gelukkig is het in veel gevallen loos alarm. Maar alleen de schrik is al heel erg.

Op naar een goede echo volgende week.

Corina: Heel veel sterkte. Ik vind het echt heel erg voor je. Leef met je mee.

Joske: Voor jou ook heel veel sterkte. Begrijp ik het goed dat dit een poging met eigen eicellen was? Gaan jullie nu voor ECD?

Freggel: wat verdrietig dit allemaal zo van je te lezen. Heel veel sterkte meis.

Renate: Ook voor jou wat een onzekerheid zeg. Heel veel sterkte en op naar een goede echo!

Allemaal het allerbeste sterke vrouwen!

Geplaatst

@ Freggel, meid ben wel geschrokken van jou verhaal goed dat je nu goedin de gaten gehouden word hopelijk voel je je snel weer wat beter.

@ Corina, meis voor jou een dikke knuffel had gehoopt op een wonder maar helaas hoop zo dat je nu niet weer zolang hoeft te wachten op een match.meis denk aan je.....

lief dat je toch aan mij denkt nu!

@Joske stuur je straks nog even een PB terug hoop dat je het een beetje een plekje kunt geven en natuurlijk ook voor jou een hele dikke knuffel

@ Doorzettertje, goed zeg laat maar van je horen zo gaan ze toch niet met mensen om jullie hebben al zoveel verdriet gehad dan doe je niet zo....... hoop voor je dat je wat wijzer wordt na die onderzoekenen dat julliedan snel verder kunnen.

Iris en Renate, ook ik heb gisteren bloedverlies gehad en helaas kon ik geen echo krijgen waar het vandaan kwam gelukkig is het ook heel snel weer gestopt maar als ik vragen mag hadden jullie ook helder rood verlies?

Heb nu wel eerder een echo mag nu donderdag komen dan ben ik als het goed is 6w en 1dag hoop dan al een hartje te zien kloppen maar ga daar maar niet van uit.

Pulletje, dankje wel je bent een toppertje!

Geplaatst

Lieve freggel, wat n moeilijke tijd voor jullie. Ik hoop dat het weer beter mag gaan. Het is ook zo zwaar, lichamelijk en emotioneel.

Heel heel veel sterkte!!

Knuf , mees

Geplaatst

Hoi Chantal,

Wat schrikken zeg ook bloedverlies. Ik had afgelopen week alleen een beetje bruine drap en nu sinds gister ook weer helder rood. Maandag gaan ze weer een echo maken.

Heb jij ook krampen in je buik? Ik lig vandaag de hele dag met pijn in mijn buik op de bank ik ben zo ontzettend bang dat ik het kwijt ga raken.

Sorry meiden dat ik zo weinig reageer maar zit op dit moment zo even met mezelf in de rats. Ik lees wel alles hoor van jullie.

Dikke knuffel van mij

Geplaatst

Renate, meis wat balen snap heel goedd hoe jij je voeld. Nee ik had niet echt krampen en gelukkig is het naar 9 uur gestopt en heb ik niks meer gezien. Heb jij er ook kleine stolsels bijzitten? Als je echt zo bang bent dan gewoon bellen of ze niet even kunnen kijken je kunt zo toch niet het hele weekend door!

Heb je misschien wat zwaar getild of heel veel gebukt want ook dat kan een bloeding veroorzaken.

Bij mij was het waarschijnlijk (ga ik vanuit) dat ik te veel mijn dochter heb gebeurd ze was namelijk ziek en heel aanhankelijk en ze weegd toch al bijna 12kg.

Duim voor je dat het snel weer op mag houden en dat het dan ook weg mag blijven.

Hopelijk slaap je vanacht nog een beetje!

Hug......

Geplaatst

Ik duim ook voor je Renate!!! Xxx

(Zelf iedere dag naar zh ivm kans op zwangerschapsv. en Hellp syndroom. Morgenochtend weer.)

Geplaatst

Mees, dat meen je niet hopelijk zet het niet door. Gelukkig houden ze je goed in de gaten! Hoelang moet je nog?(zit op mijn mobiel dus kan het zo niet zien).

Ook een dikke hug voor jou!

Geplaatst

Dankjewel Chantal!! Ik ben 29e uitgerekend. Dus al wel snel.

Ja, wist amper wat het inhield, dat Hellp enzo. Dacht : valt wel mee maar toch best heftig.

Bijna weer naar zh en tas maar weer mee.

Ik laat het weer weten...!

Xxxx

Geplaatst

Goedenmorgen dames,

@ Mees: Jeetje wat heftig hopelijk zet het niet door, maar gelukkig wordt je goed in de gaten gehouden zet hem op he??

@ Renata: Jeetje nee toch zeker. Hopelijk is het allemaal weer rustig geworden en blijft het nog heel lang bij je zitten. Meissie ik denk aan je sterkte.

@ Chantal: Jeetje dat was wel even schrikken zeg, maar gelukkig is het over. Maar hoe is het nu en hoe voel je je??

Meiden ik denk aan jullie. :hugs2:

XXX

Geplaatst

Meiden even heel wat anders.........

http://nieuwsuur.nl/video/314356-kritiek-op-ruildonatie.html

Ik kan mij hier zo boos over maken!!!!

Wij hebben ervoor gekozen om aan wederkerigheid te doen... En het is gelukt! Ik ben er heel gelukkig mee.. Maar manliefs zaadcellen worden pas gebruikt op het moment dat onze baby geboren is..... Dus dat betekend inderdaad dat er over 16 jaar zon 10-12 kinderen aan onze deur kunnen staan.. maar dat vinden wij niet erg! Hoe meer zielen hoe meer vreugde! Ik ben er alleen maar trots op dat we andere mensen hebben kunnen helpen met hun wens en blij dat er mensen zijn geweest die ons dit ook gunden!

En daar hebben we politiek Den Haag niet voor nodig met hun kortzichtigheid. Ze gaan compleet voorbij aan de hele procedure voorafgaand aan de ruil, namelijk dat je AL je wensen kenbaar moet maken en wel 3 gesprekken hebt met een Psycholoog! En die koppels in dat filmpje.. nou het spijt me zeer.. maar als je hebt mee laten wegen dat je dan sneller aan de beurt bent voor een donor... Dan ben je absoluut fout bezig geweest!!!!! Dan is je keuze egoistisch geweest en ben je alleen voor tijdswinst gegaan en niet voor het hele etische aspect erachter..... Nogmaals.. Ik ben zo kwaad! Ik kan het niet geloven dat die mensen van nieuwsuur dus toch patienten van Geertgen zover hebben weten te krijgen om hierover te praten.... Ik wist vantevoren dat het artikel een hele negatieve inslag zou hebben en heb daarom wijselijk niet gereageerd.. Stom dat anderen dat wel gedaan hebben........ Heel het werk en de politieke lobby die Dr. R de afgelopen 10 jaar heeft lopen voeren is nu in een filmpje van 8 minuten gewoon door zijn eigen patienten naar de klote geholpen....... Erg jammer voor de mensen die nog in behandeling zijn bij GG voor ecd.... Of voor de mensen die dicht tegen de optie ecd aanzitten......

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden