Ga naar inhoud

Nieuw beleid van 1 embryo terugplaatsing


Babies

Aanbevolen Berichten

je hebt gelijk Wish, voorheen deden ze de tp in Eindhoven maar dat is nu alleen nog maar in Genk. Zo is het mij verteld bij het intakegesprek.

 

 

 

@babies: wat je zegt over Dusseldorf klopt, je moet dan zelf een gedeelte betalen omdat de facturering vanuit het buitenland plaats vindt. Als je de behandeling in Geertgen doet, gaat hem om een nederlandse instelling en wordt het dus geheel vergoed (de eerste drie behandelingen dan) ongeacht de tp die in België plaats vindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 116
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hoi Yes,

 

Wat leuk dat jullie ook een 2ling hebben!!! Ik weet er alles van. Wij hebben 2 prinsesjes van bijna 13 maanden oud. Hoe ben jij zwanger geraakt en wat is je leeftijd (Van de terugplaatsing). Want wij willen weer zwanger worden met 2embryo's terug te laten plaatsen. Nu heeft emc een nieuw beleid van 1 embryo terug te plaatsen.Ik ben al 29jr. Ik wil graag iemand beter leren kennen met een 2ling, want deze ervaring is echt leuk.

 

 

 

Hoi Sen1972,

 

 

 

Ik belde Geertgen voor info,

 

Maar zei willen niks door de telefoon zeggen, alleen willen ze dat ik op de intake moet komen. Weet jij of ze beleid hebben van 1embryo terug te plaatsen en of de punctie die in Belgie word gedaan of die wel word vergoed met de basisverzekering? Wat doen ze vaag vergeleken met andere ziekenhuizen.

 

 

 

 

 

Tot horens,

 

 

 

Babies

 

Lieve schat, je ben AL 29, voor mij ben je PAS 29 (hiermee wil ik niet zeggen dat je nog tijd genoeg heb, iedereen wil liever vandaag dan morgen zwanger zijn) en een trotse moeder van 2 prinsesjes, wees daar heel dankbaar voor (dat zal je ook zeker wel zijn)

 

 

 

Ik ben AL 38 en helaas, tot mijn grote verdriet nog geen moeder.

 

 

 

Succes met je komende behandeling en wensen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dankbaar met mijn zoon, ik zie hem echt als een wonder... en zeker omdat het voor ons ( vrouwen die in de molen zitten) niet van zelfsprekend is dat je ooit moeder word....

 

 

 

ik hoop OOIT nog eens moeder te worden, van een WONDER...

 

Ik ben God/allah elke dag dankbaar dat hij mij en mijn man ons zoon heeft geschonken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOi babies,

 

 

 

Ik las even tussendoor een vraag van jou over 4e poging. Maar na een voldragen zwangerschap (wat bij jou dus het geval is), krijg je weer gewoon 3 nieuwe pogingen voor een volgend kindje.

 

 

 

groetjes,

 

TvL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Guusje,

 

 

 

Mijn wens was altijd een groot gezin (ik kom zelf uit een klein gezin). Vandaar dat ik de kriebels krijg om weer zwanger te worden. Het is heerlijk, leuk, druk en gezellig thuis. Ik hou van de drukte thuis, zelf heb ik zoveel energie met mijn baby's dat ik weer een poging wil wagen (iedereen denkt dat ik 21 ben hahah). Ik zelf, vind mij wel te oud (dat is persoonlijk over mij zelf).

 

Waarom probeer je niet in Dusseldorf of Barcelona? Ik duim voor je, dat je snel mama mag worden!

 

 

 

Hoi tvl,

 

 

 

Ik weet niet waar je vandaan haalt dat ik voor de 4e poging ga. Misschien vergis je je in iemand anders. Ik ben bij mijn 1e ivf zwanger geraakt van een tweeling inmiddels al bevallen enz. Nu wil ik weer zwanger raken, maar ik zoek ziekenhuizen waar ze 2 embryo's terugplaatsen onder de 35. Ik weet dat ik 3 pogingen heb. De artsen zeggen dat de kans bij ons groot is om zwanger te raken. Maar ons wens is om weer 2 embryo's terug te plaatsen.

 

 

 

Groetjes,

 

 

 

BABIES

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou niet weten wat ik in Dusseldorf of Barcelona moet doen. Ik ben in hele goede handen in het LUMC. Misschien ben je in de war met iemand anders?

 

 

 

Net als jij wilde ik ook een groot gezin, maar mij zal dat niet gaan lukken. En iedereen is zo oud als je je voelt! Ik voel me juist heel jong, maar mijn biologische klok niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijnbaby,

 

 

 

Mijn vrienden kring bestaat uit leeftijd tussen 21 en 25. En iedereen heeft al kinderen. Ik wilde graag allang kinderen, maar mijn man wilde toen nog niet.

 

Ik voel me heel erg jong!!! Alleen vind ik de leeftijd 29 oud, dit is mijn mening over mij zelf vergeleken van mijn vriendenkring, snappie.

 

 

 

LANG LEVE DE VRUCHTBAARHEID

Link naar reactie
Delen op andere sites

Babies,

 

 

 

Ik ga naar voorburg en daar hebben ze tegen mij gezegd dat als alles goed gaat ik 2 emmies teruggeplaatst ga krijgen. Weet niet het of het aan mijn leeftijd ligt en dat we al bijna 8 jaar een kinderwens hebben. Ik ben bijna 33. De eisen die ze daar hebben is dat je BMI onder de 32 moet zijn en niet roken natuurlijk. Ze kijken ook naar je geschiedenis, ben je al zwanger geweest en heb je al kinderen? Dus ik weet niet wat ze in jouw geval zeggen, maar je kan het alijd proberen. Heel veel Succes en dat je droom mag uitkomen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hopend,

 

 

 

Twee jaar geleden hadden ze geen 1 embryo beleid. En nou opeens wel. Want ze zeiden al tegen mij, ik word makkelijk zwanger via IVF. En wij wilden graag 2 embryo's terug laten plaatsen. Toen hadden we de keuze. Dus nu willen we weer zwanger worden en dan kom ik voor een verrassing te staan dat ik geen keuze heb voor terug plaatsing.. Dat was voor mij wel een harde klap. Ik blijf gewoon zoeken waar ik toch 2 embryo's kan terug laten plaatsen. Ik heb in september afspraak bij Catherina Eindhoven en Sint Lucas Andreas Amsterdam voor intake. Dus ik ben nog aan het rond 'shoppen'.

 

Bedankt dat je mij begrijpt..

 

Jij ook veel succes en alle andere dames ook!!

 

 

 

Veel liefs Babies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden