Ga naar inhoud

Wachtbankje september

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Aafke: 19 augustus tp van 2 emmies , testen op 3 september

Boogie: 21 augustus TP van 1 emmie, testen op 5 september

Violeta: 25 augustus UIU i.p.v. IVF,2 eitjes,testen op 6 september

Miepie80: 23 augustus TP (2xcryo), testen op 7 september

MBM: 24 augustus TP (2 x cryo, 7-cellig en 8-cellig), testen op 7 september

Ilona: 26 augustus 1e x IUI, testen op 9 september

Manty: 26 augustur tp 3 emmie's,testen 10 september

Naomi28: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Tess: 30 augustus TP van 1 cryo, testen: 13 september

Trijnie: 1 September IUI; Testen op 19 September

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Vanochtend weer een echo gehad. Alles zit er keurig uit. Ik verwacht de TP rond volgende week woensdag (8/9) en dan kom ik gezellig bij zitten.

@Objetct: we hebben ook elke keer de emmies mogen zien op de tv scherm en we hebben ook foto's gemaakt.daar zat ik vaak naar te kijken tijdens de ww. Tja, die foto's zijn al lang gewist want ik wil alleen de foto van de emmy houden waarvan ik ooit zwanger word.

Aafke maak onze lijstje als eerst mooi groen!

Geplaatst

Kris, ik ga mijn best doen!!!

Oh ja, Miepie, ik was vergeten op jou te reageren: wat spannend! Ik zou het echt niet aandurven om zo vroeg al te testen. Ik hoop dat het positieve signaal blijvend is!

Geplaatst

Hoi Aafke

Zou geweldig zijn als het september lijstje met GROEN van start gaat.

Ik wens je heel veel succes woensdagavond en ik duim voor je.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Miepie, dat klinkt goed joh. Wel spannend ook hoor, zo vroeg testen.

Aafke, jij ook alvast succes woensdag, als je gaat testen.

Bij mij heeft vervroegd testen geen zin, want ik spuit straks de laatste pregnyl 1500 ie erin, die is over 5 dagen pas uit m'n lichaam. Ik vraag me eigenlijk zelfs af of de bloedtest van vrijdagochtend niet een dag te vroeg is ??

Nou, meiden ............. GOOD LUCK !!!!!!!!!

Geplaatst

Hey,wat wordt hier druk zeg :) gezellig!!!!

Ik voeg jullie allemaal toe en veel succes met wachten!Voor dat je het weet moet je al testen ;)

P.S:hoop dat ik niet iemand vergeet....beter maar jullie zelf doen(gewoon kopieren plakken en toevoegen;))

Aafke: 19 augustus tp van 2 emmies , testen op 3 september

Boogie: 21 augustus TP van 1 emmie, testen op 5 september

Violeta: 25 augustus UIU i.p.v. IVF,2 eitjes,testen op 6 september

Miepie80: 23 augustus TP (2xcryo), testen op 7 september

MBM: 24 augustus TP (2 x cryo, 7-cellig en 8-cellig), testen op 7 september

Gerlinde:24 augustus 2 emmie's tp,testen op 8 september

Ilona: 26 augustus 1e x IUI, testen op 9 september

Object: 30 augustus 2 emmie's tp, testen op 10 september

Manty: 26 augustur tp 3 emmie's,testen 10 september

Naomi28: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Tess: 30 augustus TP van 1 cryo, testen: 13 september

Egeltje: 02 september tp van 2 emmie's,testen op 16 september

Trijnie: 1 September IUI; Testen op 19 September

Geplaatst

Kris wat spannend bijna de punctie! Veel succes!

Gerlinde bijna op de helft! Hoe voel je je?

Trijnie veel succes woensdag met IUI!Het is zeker spannen vooral met 2 eitjes :)

Ester ik hoop voor je dat je snell mag beginnen!!!

Tess jij ook spannend aan het wachten!!!

Groetjes,Violeta

Geplaatst

hoi dames

ik hoop jullie vanaf aanstaande vrijdag ook te vergezellen

op het wachtbankje

laten we hopen op een groen bankje

heel veel succes allemaal

liefs willy

Geplaatst

@ Miepie,

Bedankt voor je reactie. Ik voel me nu echt alsof mijn ongesteldheid elk moment door kan zetten. Vanavond m'n laatste bolletje (ik ben er 1 verloren :-( ) en dan zal het wel doorzetten.

Geplaatst

Hey Boogie,

Nog niet opgeven hoor! Missschien zijn die ongikrampen die je voelt juist wel een goed teken. Had je wel genoeg bolletjes meegekregen als je ze nu bijna op hebt? Ik moest ze gewoon tot de testdatum gebruiken en kreeg een flinke voorraad mee (heb sowieso een enorme voorraad over van voorgaande pogingen).

Ik hoop heel erg dat het meevalt en je je zorgen maakt om niets. Hang in there, ik stuur wat positieve vibes je kant op! :wav:

Geplaatst

he girls,

ik zit officieel nergens op een wachtbankje, maar eigenlijk hoor ik op dit bankje thuis. Mocht morgen testen, maar nog voordat ik er wel en goed op zit, ben ik al van het bankje afgekukeld...vanochtend dus vet ongi geworden..

poging 2 is hiermee ook over en sluiten...weet zelfs niet eens of we cryo's hebben...ga straks bellen en vragen of de afspraak van morgen toch door kan gaan en dat ze ons dan maar opnieuw inplannen, al vraag ik me echt af waarom ik eigenlijk alles laat, als het toch niet lukt...

ben 13 kilo afgevallen, drink bijna geen druppel alcohol meer, ik let op mijn eten, ben extra vitaminen aan het slikken, sport regelmatig (is wel handig als je les moet geven) en waarom????? om ongesteld te worden???? Om niets dus???

succes voor de overigen...ik hoop niet dat jullie mij volgen, maar dat jullie een heel groen bankje ervan maken!

liefs,

Nico

Geplaatst

Hoi Dames,

A.S vrijdag mag ik bloed prikken kijken als ik zwanger ben, dit is me tweede ivf poging.

Maar tot nu toe heb ik gelukkig geen bloedingen alleen ik heb zo,n last van een menstruatie gevoel erg last ook van diarre en heb echt het idee dat elk moment me menstruatie kan komen.

Maar aan de andere kant denk ik misschien komt het door de Utrogestan.

Heb ook erge jeuk op me lichaam??.

Verder wil ik iedereen heel veel sucses en sterkte wensen, en dat we allemaal snel en gezond zwanger mogen worden.

x

Geplaatst

Hier nog steeds geen rode duivels.

Zit er echt op te wachten, wil beginnen met poging 2.

Offf zou het misschien toch spontaan zijn gelukt tussen 2 pogingen is.

Kan toch niet denk ik dan maar hopen doen we wel.

Toch gek allemaal.

Gr Esther

Geplaatst

Dank je wel hoor Aafke.

Ik hoef de bolletjes maar 12 dagen te gebruiken en had er precies 74 meegekregen. Ik had er 1 laten vallen en nooit meer teruggezien. DUs kwam ik er 1 tekort.

Verder vannacht afschuwelijke pijn gehad, nu is het minder maar dit herken ik ook helemaal niet. Voel me algeheel rot.

Die vibes kan ik wel gebruiken....

xxx

Geplaatst

Boogie, wat moeilijk h�die laatste dagen. Al die twijfels ..... om gek van te worden.

Moeki, ik heb vrijdag ook de bloedtest ....... het komt wel eng dichtbij h�.........

Gelukkig wordt het wel eindelijk weer eens wat zonniger buiten !!!! We hebben nu wel genoeg regen gehad.

Nou, meiden ......... de zenuwen beginnen hier inmiddels aardig te kriebelen ........

heeeeeeeeeel veeeeeeel succes allemaal !!!!!!!!!wibelwibelwibelwibelwibel

Geplaatst

@Object; 2 emmy`s veel succes:)

@Aafke; Ik hoop zo erg dat je begin september groen wordt haha zwanger wordt... Jij ook 2 emmy`s super zeg...

@Moekie; Veel succes. Ik hoop dat je positief test.

@Esther; voor jou hoop ik ook snel dat je ongesteld wordt. Dan kun je beginnen met je volgende poging. Of spontaan zwanger zou perfect zijn he..

Ik lees steeds meer dat er een terugplaatsing van meerdere embrio`s of cryo`s. Is dat omdat je dan meer kans hebt om zwanger te worden of raden de artsen het gewoon aan..?

Geplaatst

he dames,

de spanning is weer om te snijden.

ik wil jullie allemaal succes wensen.

heb gisteren mijn punctie gehad: 21 follikels, 6 eicellen, 4 bevrucht.

morgen om 11.45 uur een tp van hopenlijk twee toppers.

Dan is de 15e mijn testdatum.

Geplaatst

Iedereen veel sucses ben net een zwschap test gaan kopen maar helaas negatief kon het niet laten hihihih, w8 maar gewon netjes op de uitslag van a.s vrijdag.

Good luke girls

xxx

Geplaatst

Het is moeilijk he om te wachten..

Ik moet alles nog meemaken maar het lijkt me ook moeilijk

Geplaatst

Hellen veel succes morgen met tp en daarna met wachten!

Moeki wat vervelend de ongi pijn....ik hoop dat er niks betekend!

Succes allemaal!

Geplaatst

@ Moeki,

Kan die pijn ook niet van die bolletjes komen?

Ik ben sinds vandaag gestopt met de bolletjes en de pijn is ook eigenlijk weg. Het is alleen zo heftig geweest vannacht dat ik nu nog soort napijn heb. En die negatieve test zegt toch nog niets? Ik mag pas vanaf dag 18 testen (zondag).

Mijn duimen draaien voor je en ondertussen w8 ik met je mee!

Geplaatst

Hee meiden,

Morgen is het 1 september: jullie testmaand! Hoop dat dit een heeeeeel groen bankje gaat worden!

Hellen, mooi dat je punctie goed is gegaan, hopelijk delen ze heel mooi door!

Succes,

Ivfsh

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden