Ga naar inhoud

Wachtbankje september

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Meiden,

ik heb net positief getest!!!!

de plus is licht zichtbaar, ook weer niet heel licht maar zonder twijfel zichtbaar! we zijn echt vol ongeloof!!!

woensdag nomaals testen (zit nu op dag 10 na tp) en ipv. zaterdag gaan we vrijdag bloed laten afnemen.

jeetje, ben echt even helemaal van de kaart!! vanavond zouden we naar mijn moeder gaan om het glasreliek van Lars en Nick te laten zien, ze zal tevbens een goed bericht gaan krijgen!!!

liefs

Babeth

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wooooohhhwwww Babeth, wat goed zeg!

Heeeel voorzichtig een felicitatie van mij voor jullie.

Liefs Guusje kuzzzzz

Geplaatst

Hiephoi Babeth, ik blijf je gewoon in elk topic feliciteren haha. Heerlijk. Nog wel even spannend, maar het begin is er.

Sissy, ik heb hetzelfde 3x gehad, telkens een lichte streep en dan twee dagen later toch ongesteld. In het ziekenhuis zeiden ze dat het of nog van de pregnyl is of een innesteling die toch niet heeft doorgezet. Waarschijnlijk omdat er dan toch iets niet goed is geweest met het embryo. Ze kunnen de buitenkant wel beoordelen, maar de binnenkant - de genen - niet. En daar gaat het uiteindelijk om. Het is dus nu een enorme klote situatie en een fikse domper, maar het is ergens ook positief dat jouw lijf 'zelfs' een minder goed embryo wil laten innestelen..... En als je niet te vroeg had getest, had je dat ook niet geweten.

Geplaatst

Hoi Babeth

Ik lees al een tijdje mee, maar ik reageer niet zo vaak. Maar vandaag kan ik het niet laten. Het is geweldig nieuws ik zal voor je duimen.

Dit is echt leuk.

Gr. remci

Geplaatst

:bf_new:babeth, helemaal geweldig...Feli....

Aangezien jij hetzelfde voelde als ik....zou het dan bij mij ook positief worden, vind het zoooooooooooooo spannend....

Hoe dan ook, jij van harte en geniet ervan....

XXXX

denise

Geplaatst

Wauw Babeth,

Dit is mooi nieuws zeg ! Wat een durf om zo vroeg te testen. Maar de uitkomst is echt helemaal te gek !

Meid, geniet van dat fantastische gevoel.

Liefs Gerlinde

Geplaatst

Babeth,

Om nog even terug te komen op je vraag hoe het nu met mij gaat. Ik heb zaterdag getest en kreeg een licht blauw streepje te zien. Ben nog niet echt overtuigd want dat had ik bij de 1e IVF poging ook nl. en daarna toch nog een negatieve test en ongesteld geworden. Donderdag is de eigenlijke testdatum maar ik ga hem morgen vroeg nog een keer doen. Hoe lang blijft pregnyl in je urine /bloed te zien ? Ik heb op zaterdag 4 september de laatste pregnyl gehad en op maandag 6 september de punctie. Ik heb wel elke keer een soort van buikpijn en voirge week 3 dagen vreselijke hoofdpijn gehad.

Verder vind ik het best moeilijk een plekje op het Forum te vinden iedereen zit er al zo lang op en kent elkaars verhaal en elkaar goed. Ik voel mij af en toe een vreemde eend in de bijt. Wil niet zeuren en lastig gevonden worden maar ik heb het niet zo makkelijk maar ja wie wel ? Gelukkig heb ik via dit Forum een hele lieve meid gevonden waar ik ook prive mee mail.

Nogmaals van harte met je positieve test !

Liefs,

Jeanine

Geplaatst

Jeanine

Sorry ik breek even in.

Schroom niet je ergens tussen te mengen hoor! Zo hebben we dit in het begin allemaal gedaan en echt niemand vindt dit raar:-)

Gewoon lekker vragen stellen en dingen van je af schrijven al je er behoefte aan hebt, daar is het forum voor!

Ik hoop voor je dat je donderdag een mooie positieve test in handen hebt!

Heel veel succes!

Geplaatst

babeth

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, jippie, hoera, gefeliciflapstaart.

gezellig meekletsen in het mei topic, je was er toch al een beetje actief :)

yes, yes

Geplaatst

Meiske van harte gefeliciteerd!!!!!!

Jeanine ik weet wat je bedoeld,ik heb het soms ook! Gewoon blijven schrijven wat je voelt en hoe met je gaat! Bijvorbeel Ik reageer niet altijd op berichten maar ik lees ze wel en leef met idereen mee!!!!Als ik lees dat een positieve test is gedaan word ik zo blij!!! want ik zie ook hoop voor mijzelf en als ik lees een slecht berichtje word ik echt verdritig van.....soms weet ik niet hoe ik daarop moet reageren en soms zeg ik niks!

Het is zeker heel spannend voor je straks testen!Veel succes!

Ik ben 06-09 van het bankje gevalen....en vandaag heb ik de punctie gehad!Dus als het morgen bevruchting plaats neemt kom ik vanaf donderdag weer terug! :)Ik vind het heel spannend!

Groetjes, Violeta

Geplaatst

joehoe joehoe Goed nieuws, eindelijk vanmiddag een positieve zwangerschapstest. Ik hoor op het wachtbankje, ....

hoe zet ik mezelf erop?

surf

Geplaatst

Wow meiden, het gaat goed hier volgens mij.

Babeth, wat super meid, ik ga je alvast feliciteren :D De test kan nu alleen nog maar positiever worden! Joepie, eindelijk weer een lichtpuntje na zo'n zware en moeilijke tijd.

Word je nu een meimama of een junimama?

Groetjes

Geplaatst

hai meiden,

bedankt voor de lieve felicitaties, het is nog pril, dat realiseren we ons maar het begin is er.

Ik hoop dat de test overmorgen donkerder is en dat de hcg-waarde vrijdag mooi is, jeetje zeg, ben er nog helemaal van ondersteboven!

Violete, jeetje, de punctie heb jij weer achter de rug, wat senl, ik duim voor je hoor!!!!

@Jeanine, hcg, blijft lang in je bloed meetbaar maar in een test minder lang. Normaliter is pregnyl na 10 dgn niet meer meetbaar in een urintest, maar ik begrijp je terughoudendheid hoor.

ondanks de ook soms verdrietige verhalen voel ik me net zo als de vorige keer`: het begin is er.

Ik hoop voor je dat je morgen een duidelijkere test hebt hoor!

Geplaatst

Alle dames die groen zijn:PROFICIAT. Voor de rode dames: sterkte.....

Hier ben ik ook nog steeds aan het afwachten.... Denk wel dat ik vrijdag of zaterdagochtend maar alvast ga testen. Dan zit ik op 14/15 dagen na de punctie.

Heeft hier trouwens iemand nog meer ervaring met het slikken van antistollingsmedicatie?? Ik ben vanaf de punctie bezig met ascal slikken. Ik heb nu 15 zakjes mee gehad voor tot de (hopelijk positieve)test. Maar het recept is voor tot 90 dagen. Moet je dan bij een zwangerschap dit tot 90 dagen doorslikken??

Ik ga daar anders nog wel even naar Geertgen voor bellen.

Geplaatst

Babeth, wat een GEWELDIG nieuws!!!

Van harte gefeliciteerd!!!!

Wij hebben vandaag onze 2e IUI gehad.

We kregen te horen dat de kwaliteit van mijn man's zaad erg goed was en dat de poging er veelbelovend uitzag!!!!!!

Nu dus maar weer afwachten... Spannend!!!

Geplaatst
Meiske van harte gefeliciteerd!!!!!!

Jeanine ik weet wat je bedoeld,ik heb het soms ook! Gewoon blijven schrijven wat je voelt en hoe met je gaat! Bijvorbeel Ik reageer niet altijd op berichten maar ik lees ze wel en leef met idereen mee!!!!Als ik lees dat een positieve test is gedaan word ik zo blij!!! want ik zie ook hoop voor mijzelf en als ik lees een slecht berichtje word ik echt verdritig van.....soms weet ik niet hoe ik daarop moet reageren en soms zeg ik niks!

Het is zeker heel spannend voor je straks testen!Veel succes!

Ik ben 06-09 van het bankje gevalen....en vandaag heb ik de punctie gehad!Dus als het morgen bevruchting plaats neemt kom ik vanaf donderdag weer terug! :)Ik vind het heel spannend!

Groetjes, Violeta

@Violeta,

Je hebt vandaag je punctie gehad!!! En een mooie opbrengst? En is het allemaal meegevallen?

Ben ik in de war, of is het allemaal zo vlot gegaan? Nou meid, iig hoop ik op veel bevruchtingen en een goeie TP komende week.

Guusje

Geplaatst

Surf,

Ook van harte meid

:wav:

:wav:

Guusje

Geplaatst

Meiden gewoon blijven schrijven, we zijn allemaal eens alleen op het forum begonnen en te zijner tijd ga je elkaar herkennen en krijg je met sommige meer een klik dan met andere.

We zijn hier allemaal voor dezelfde reden en dat geeft een binding. Helaas maar soms ook gezellig!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden