Ga naar inhoud

Wachtbankje september


hope hope

Aanbevolen Berichten

Tess van harte gefeliciteerd!! zwanger.gif

 

 

 

Babeth, ik heb alleen pregnyl gespoten en heb geen bolletjes..mss is het daar dan van?

 

 

 

Daniella, zal idd gewoon 'geduldig' moeten wachten wink.gif

 

 

 

Anouk, Denise en Kriskras, Welkom en heel veel succes smile.gif

 

 

 

Jeanine, ik heb Factor 5 Leiden een stollingsafwijking. Het 5e gen in mijn bloed is verstoord en daardoor stolt het al in mn lichaam. Het is genetisch bepaald. Ben daar in sinds 2003 achter omdat mn arm het niet meer deed van 1 op andere dag, motoriek was compleet weg. zo'n 2,5 jr later is gebleken dat het een beroerte was. Kan (bijna) alles weer. Zodoende ook bloedverdunners en op dit moment ivm mogelijke zwangerschap spuitjes; innohep.

 

 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Ik ben een aantal dagen afwezig geweest en toen ik net inlogde moest ik wel even wennen aan de nieuwe site...

 

Maar ik heb het wachtbankje weer gevonden en ik zag dat er ondertussen weer veel gebeurd is;

 

 

 

@ MBM, Gerlinde, Isa, Sheenara, Naomi & Manty

 

Wat klote dat het deze maand niet gelukt is zeg!!

 

Ik wens jullie veel sterkte en ik hoop jullie de volgende keer wel GROEN kleuren!!!

 

 

 

@ Object, Hellen & Tess

 

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZWANGERSCHAP!!! Lekker genieten nu!!!

 

 

 

En voor alle wachtenden; veel succes en ik hoop op veel GROEN!!!! wav.gif wav.gif

 

 

 

Ik hoop dat ik verder niemand vergeten ben, want sommige berichten zijn 'verdwenen'.... Misschien dat het komt door de nieuwe site??

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Babeth, ik heb alleen pregnyl gespoten en heb geen bolletjes..mss is het daar dan van?

 

 

 

Daniella, zal idd gewoon 'geduldig' moeten wachten wink.gif

 

 

 

 

Hai Lafinah,

 

 

 

ehhhh ik zou het niet weten,is me nooit opgevallen!, ik heb gisteren nog 3500 Pregnyl gespoten maar ik heb mijn urine niet bekeken hihi.

 

 

 

wie weet is het wel raak hoor maar nooit gehoord van vlokken in urine bij een zwangerschap.heel veel succes, je eerste wachtweek is tenminste voorbij!

 

 

 

liefs

 

Babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

We moesten natuurlijk eerst ff bij de familie aan maar we hebben vanochtend getest en zwanger.gif

 

Van een CRYO!!!!!!!

 

 

 

Tess

 

 

 

 

Hey Tess,

 

 

 

Wow zeg! Wat een geweldig nieuws voor jullie, ontzettend fijn om zo'n uitslag te krijgen.

 

Geniet er van en nu op naar de echo.

 

 

 

GEFELICITEERD woohoo.gif

 

 

 

Liefs,

 

MBM

Link naar reactie
Delen op andere sites

goedemorgen dames, ik hield het niet meer en heb vroeg getest..quess what? geen controle en/of test streep! ongeldig dus ohmy.gif wink.gif pff das voor mij duidelijk genoeg gewoon" wachten laugh.gif Ga maar gauw weer afleiding zoeken in de oefenzaal (fysio)..

 

 

 

Dames die vdaag morgen testen; SUCCES!!

 

 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

goedemorgen dames, ik hield het niet meer en heb vroeg getest..quess what? geen controle en/of test streep! ongeldig dus ohmy.gif wink.gif pff das voor mij duidelijk genoeg gewoon" wachten laugh.gif Ga maar gauw weer afleiding zoeken in de oefenzaal (fysio)..

 

 

 

Dames die vdaag morgen testen; SUCCES!!

 

 

 

Liefs

 

 

 

 

Dat is idd een teken dat je misschien nog even moet wachten. Succes met de volgende test.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI MEIDEN !

 

 

 

Moeilijk geval hier weer, blijf een licht streepje houden. Liefst roep ik maak maar groen maar wil even een slag om de arm houden.

 

Gisteren ontzettende last gehad van mijn rechter eierstok, naja ik denk dat die het was die zeer deed. Tussen je navel en je heup zeg maar.

 

Pijn is nu weg maar verder helemaal geen krampen of zo iest. Ook geen boed dus ( das altijd goed wink.gif)

 

Willen morgen nog een keer testen en als die dan nog steeds licht is dan vraag ik een bloed test.

 

 

 

Mijn man denkt dat 1 cryo heeft genesteld en dat die nu afgestoten wordt en dat de 2de laat heeft genesteld ( ik snap dat hij zo een antwoord probeerd te bedenken maar kan een cryo nog na 1.5 week nestelen ??

 

 

 

Bij mijn andere tp was ik al op dag 10 ongesteld. nu dus niks... nog niet een vleuge roze ... owhhh HELP wat moet ik nu denken??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh heidss, wat spannend zeg. Ik heb geen idee of iets later kan nestelen. Ik heb het volgens mij wel eens gehoord, maar ander halve week later?? Geen idee.

 

Ik weet wel dat er dames zijn die pas heel laat HCG gaan aanmaken. MIjn moeder had dat bijvoorbeeld ook en kon dus pas laat aan een test zien dat het raak was.

 

Anders misschien toch even om een bloedtest vragen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Heidss

 

 

 

wat spannend zeg!!!! ik weet niet of een innesteling zo laat nog mogelijk is, je hebt iig. een licht streepje op je testdag, je kan ook gewoon een innesteling hebben maar nog niet veel hcg aanmaken waardoor de test lichter is.

 

Ik had met dag 14 na de punctie ook geen donkere test, op de officiele testdag (dag 17 na punctie) was ie maar ietsje donkerder en de waarde was 110, gewoon goed.

 

Het hch verdubbelt per 48 a 72 uur dus hoop dat eent est overmorgen wat donkerder is!

 

 

 

van mij alvast een (voorzichtige?) felicitatie!!!!

 

 

 

 

 

liefs

 

Babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Willy, idd K#t! Sterkte!

 

 

 

@ Lafinah, oei ik ken het gevoel... Al kan ik me meestal wel bedwingen tot een dag voordat ik officieel mag testen. Nou morgen maar weer testen?

 

 

 

@ Heids, een streepje is een streepje toch?!

 

 

 

Tess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga nog een poging doen voor het wachtbankje, ik had mezelf toegevoegd maar door de nieuwe site ben ik er weer van afgevallen ...

 

 

 

Nou het gaat me dus niet lukken, als ik knip en plak vallen de kleurtjes weg en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Dus mijn vraag: wil iemand mij toevoegen?

 

Nikkie: 13 september 1e x IUI en testen op 30 september

 

 

 

Voor de "rode" meiden: heel veel sterkte met het verwerken van weer een teleurstelling, neem je tijd.

 

Voor de "groene" meiden: gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!

 

Voor de "blauwe" meiden: spannend hè die wachtdagen, veel positiviteit gewenst!

 

 

 

groetjes, Nikkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

hoi dames

 

 

 

het is weer eens zo ver ongi is gekomen mijn wachtweken zitten er op

 

ik ben er kappot van k*t zooi

 

we houden maar even een paar maandjes rust ff helemaal niks

 

 

 

willy

 

 

 

 

 

 

Lieve Willy

 

 

 

heel veel sterkte, ontzettend klote hoor!, groot gelijk dat je even rust neemt!

 

liefs

 

Babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wachtbankje september 2010

 

 

 

Aafke: 19 augustus tp van 2 emmies , testen op 3 september

 

Boogie: 21 augustus TP van 1 emmie, testen op 5 september

 

Violeta: 25 augustus UIU i.p.v. IVF,2 eitjes,testen op 6 september

 

Miepie80: 23 augustus TP (2xcryo), testen op 7 september

 

MBM: 24 augustus TP (2 x cryo, 7-cellig en 8-cellig), testen op 7 september

 

Gerlinde:24 augustus 2 emmie's tp,testen op 8 september

 

Ilona: 26 augustus 1e x IUI, testen op 9 september

 

Sheenara: 30 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

 

Object: 30 augustus 2 emmie's tp, testen op 10 september

 

Manty: 26 augustur tp 3 emmie's,testen 10 september

 

Naomi28: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

 

Isa: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

 

Tess: 30 augustus TP van 1 cryo, testen: 12 september

 

Heidss: 31 augustus TP 2 cryo's testen: 13 sept

 

Hellen: 1 september tp van 2 topemmy's: 15 september

 

Yola: 30 aug tp van 1 emmy, testen 15 september

 

Egeltje: 02 september tp van 2 emmie's,testen op 16 september

 

Willy : 3 september tp van 1 cryo testen 17 september

 

Anoek: 6 september tp van 2 emmie´s, testen op 17 september

 

Lafinah: 5 September tp van 1 cryo, testen 19 september

 

Sissy81 : 5 september tp van 1 emmy, testen 20 september

 

Annemarie84: 8 september tp van 1 cryo, testen op 22 september.

 

Jeanine1970 : 9 september TP 1 topemmy testen 23 september

 

KrisKras: 11 september 2010 IUI(7), testen, 25 september 2010

 

Denise1979: 13 september tp 1 emmy, testen op 26 september

 

Nikkie: 13 september 1ste IUI, testen 30 september

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, dat korte lontje ken ik wel, maar niet in mijn wacht weken....helemaal Zennnnnnnnnnnn rolleyes.gif

 

 

 

om het te beweken druk ik op anwoord en bewerk het bestaande bericht.

 

Ik heb ook eens gehad dat ik geen kleurtjes meer had maar wet niet hoe ik dat voor elkaar kreeg....

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Wachtbankje september 2010

 

 

 

Aafke: 19 augustus tp van 2 emmies , testen op 3 september

 

Boogie: 21 augustus TP van 1 emmie, testen op 5 september

 

Violeta: 25 augustus UIU i.p.v. IVF,2 eitjes,testen op 6 september

 

Miepie80: 23 augustus TP (2xcryo), testen op 7 september

 

MBM: 24 augustus TP (2 x cryo, 7-cellig en 8-cellig), testen op 7 september

 

Gerlinde:24 augustus 2 emmie's tp,testen op 8 september

 

Ilona: 26 augustus 1e x IUI, testen op 9 september

 

Sheenara: 30 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

 

Object: 30 augustus 2 emmie's tp, testen op 10 september

 

Manty: 26 augustur tp 3 emmie's,testen 10 september

 

Naomi28: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

 

Isa: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

 

Tess: 30 augustus TP van 1 cryo, testen: 12 september

 

Heidss: 31 augustus TP 2 cryo's testen: 13 sept

 

Hellen: 1 september tp van 2 topemmy's: 15 september

 

Yola: 30 aug tp van 1 emmy, testen 15 september

 

Egeltje: 02 september tp van 2 emmie's,testen op 16 september

 

Willy : 3 september tp van 1 cryo testen 17 september

 

Anoek: 6 september tp van 2 emmie´s, testen op 17 september

 

Lafinah: 5 September tp van 1 cryo, testen 19 september

 

Sissy81 : 5 september tp van 1 emmy, testen 20 september

 

Annemarie84: 8 september tp van 1 cryo, testen op 22 september.

 

Jeanine1970 : 9 september TP 1 topemmy testen 23 september

 

KrisKras: 11 september 2010 IUI(7), testen, 25 september 2010

 

Denise1979: 13 september tp 1 emmy, testen op 26 september

 

Nikkie: 13 september 1ste IUI, testen 30 september

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

 

 

 

Weer veel gebeurd hier zeg!

 

 

 

@ tess, gefeliciteerd!! Wat een gezeldig nieuws!

 

 

 

@ Lafinah, je geduld word dus nog even op de proef gesteld, succes!

 

 

 

@ Willy, wat ontzettend balen, sterkte meid!

 

 

 

@ Babeth, zag dat jij de TP ook hebt gehad, goed vasthouden he!!!

 

 

 

Ik ben net gebeld door het UMCG, ze hebben nog een plekje deze maand en we mogen meteen door voor onze 2e ICSI!

 

Ben vandaag eindelijk ongesteld geworden (nadat ik vrijdag gestopt ben met de medicatie, dus is er toch nog iets feestelijks aan deze dag!

 

Mag woensdag weer met de pil beginnen.

 

 

 

Isa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag mn terugplaatsing gehad...

 

Het is een topper met een score van 10 punten!!!

 

De andere was ook een topper van 10 pnt en deze is ingevroren..

 

Hopelijk heb ik hem pas op zn vroegst volgend jaar nodig.

 

 

 

Nu maar duimen op een positieve test over 13 dagen...

 

 

 

xxxx

 

denise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden