Ga naar inhoud

Uitgerekend in mei 2011!!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hee Pauline, Ik hoop echt dat het bij jou gauw begint ! Komt goed ! Maar dat wachten duurt gewoon lang nu. Ik ben erg moe mede door het vele bloedverlies en lig veel op bed maar af en toe piep ik hier even naar binnen om te kijken hoe het met iedereen gaat maar in het byzonder met jou. Sterkte meid !

• Reacties 3,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat een schatje Jeanine. Je herstel zal ook wel wat langer duren omdat je voor je bevalling ook al niet lekker was. Je conditie was al zo goed als weg en daardoor is het nu allemaal zwaar voor je. Gelukkig heb je een prachtig mannetje om je op te concentreren!!:happy:

Hier gaat het lekker. Evi is vandaag niet in haar hum. Vannacht ook al niet maar ja dat mag ook wel een keer hoor. Ze heeft een paar keer gespuugd wat ze voorheen nooit deed. Maar al met al ligt ze nu heerlijk te slapen nadat we een stukje gewandeld hebben.

Bij deze ook nog een paar foto's. Even lekker pronken. Vandaag is ze alweer 22 dagen.

Geplaatst

Wow jeanine en boogie. Prachtige foto's van prachtige kindjes!!

Pauline, zwaar hoor, de laatste loodjes. Het wordt een juni baby voor jou (of je bent nu goed bezig haha). Maat je blijft toch wel bij het mei groepje???

Hier een verandering die goed lijkt te werken. Selma ligt niet meer in de woonkamer. Na de voeding even op schoot en bij de eerste vermoeidheidssignalen hup, naar bed (boven dus!!!). Moeilijk voor mama want weg is de baby. Maar voor iedereen goed!!! Jolien hoeft nu ook niet krampachtig stil te spelen haha.

Hoe lang zijn jullie baby's wakker?? Selma is waarschijnlijk ook wel erg gevoelig voor prikkels. Trouwens, ze doet er dan nog wel lang over om te gaan slapen hoor!! In de puckababy!!!

Ook andere voeding: 50 / 50 nutrilon 1 en omneo. We kunnen er nog niet veel van zeggen maar ze heeft niet gekrijst na de fles.

Wie weet nu opgaande lijn???

Marjan

Geplaatst

Tuurlijk blijf ik bij het mei groepje, maar gaat inderdaad een juni baby worden. Vandaag met finn naar vliegtuigmuseum geweest, was inpannende dag. Veel last van mijn bekken, maar enige babykomst activiteiten ho maar. Morgennaar gyn voor controle, pffff. Wil ook mijn baby!

Hoop dat jullie allen een lekkere nachtrusthebben vannacht!

Kinkt goed bij jouhoor Marjan, deed ik met Finnook, meteen in bed als moe en dat ritme werkte fantastisch!

Geplaatst

verdikkeme ik heb een borstontsteking, au! krijg antibiotica maar kijk even of ik die meteen al neem, gaat toch naar Caz.

verder knort Caz veel vind ik, zijn neusje lijkt wel dicht te zitten. Moet ik hier iets mee? vk stelde voor een ui te schillen, dat gaan we maar eens proberen!

marjan ik hoop dat je het gevonden hebt, ik leg caz altijd boven in bed! even eng, tig keer kijken maar werkt wel.

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]1496[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1497[/ATTACH]Hee!!

Ivfmoeke: bah, borstontsteking is erg naar (heb ik drie keer gehad bij Jolien). Ik zou je toch adviseren het te nemen hoor! Ik werd erg koortsig en da's ook niet alles. Sommige artsen / verloskundigen zeggen dat je de melk gewoon kunt geven, anderen niet. Laat je even goed voorlichten!

Wij hebben zoutoplossing gekocht voor Selma, een neusspray. Tja, zielig om te doen, maar het is voor het goede doel. Ook dat moet je even overleggen met een arts hoor!!

Ja, het ritme lijkt te werken!! Na de fles van 6.45 tot ongeveer 7.35 bij me gehouden; lekker gemasseerd (buikje; ze poept maar 1 keer in de twee dagen) en dat vond ze fijn. toen jengelig en gapen >> huppaa, bakkerzakje in en in bed gelegd. Eerst huilen hoor, en flink!! Speen er 15 x ingestopt en uiteindelijk werd ze rustig…. en viel ze rond 8.10 in slaap. Als dit het moet zijn: prima!! Ik heb nu ook wat tijd voor Jolien (die overigens een 'leuk' machtsmiddel heeft gevonden: gillen) en nu zelfs even tijd voor mezelf; manlief heeft jolien meegenomen naar de Praxis en Gamma!!

Toch een vervelend gevoel; zo kort bij je en dan alweer wegleggen…. maar dat doen jullie ook?

Geplaatst

Ai, borstontsteking, lijkt me erg naar! Afkloppen maar... mijn kraamhulp waarschuwde voor tocht op de borsten, dus altijd even een vestje aan als je naar buiten gaat en zo? Tot nu toe heb ik geen klagen want het lijkt prima te lopen.

@Jolieneke: het vinden van een ritme vind ik ook wel lastig hoor! Morris huilt gelukkig niet veel, maaar hij loopt steeds net iets voor op het oedingsschema dat ik in gedachten heb. het zal nog wel een paar dagen duren voor ik er systeem in ontdek. Wel heel fijn is dat hij vannacht heeft doorgeslapen. Het ziekenhuis en kraamzorg geven overigens andere richtlijnen. In het ziekenhuis zeiden ze dat een baby 's nachts rustig 6 uurtjes door mag slapen (al komen ze vaak eerder), kraamzorg hield 4 a 5 uur aan. Gisteravond laat rond 23.30 nog een flesje gegeven (al dronk hij maar de helft leeg) en wekker om 5.30 gezet, en ik moest meneer wakker maken!!! Heerlijk! Alleen wil hij soms een half uur aan beide borsten waardoor een voeding echt enorm kan uitlopen en soms heeft hij aan 10-15 minuten genoeg.

Ik probeer hem ook zoveel mogelijk in zijn bedje te laten slapen (inderdaad vanwege teveel prikkels) maar heb er wel een raar gevoel bij als ik dan zelf beneden ben. Gelukkig hebben we sinds gisteren een babyfoon die goed werkt. Wel 's ochtends na de voeding en 's avonds na het eten halen we hem even naar beneden in de box, in de hoop dat hij daar een beetje moe van wordt en daarna (lees: tijdens mijn middagdutje/ 's nachts) lekker slaapt. Ook vind ik het wel fijn dat de hond zo geleidelijk aan went aan de aanwezigheid van een kleintje. Vooralsnog vindt Fritsie het maar raar. Hij is wel lief (voorzichtig likken) en houdt ook wel afstand maar dat gejank vindt hij maar niks geloof ik...

Vrijdag komt voor het eerst de wijkverpleegkundige. Ik ben benieuwd of ze Morris ook gaat wegen en of hij alk weer op zijn geboortegewicht zit. Het lijkt me toch wel leuk om dit weekend eens met hem te gaan wandelen. Zijn jullie al met de kleintje snaar buiten geweest?

Geplaatst

Ha meiden,

Vraag: de huid van onze kereltjes is erg droog en aan het vervellen, hoe verzorgen jullie de huid van jullie kanjers? Wij gebruiken nu niks, omdat de huid zich inprincipe zelf kan herstellen. Maar nu twijfel ik toch? Wassen jullie ook al haartjes?????

Ik ben al 10 keer aan dit bericht begonnen en elke keer komt er iets tussen.. een luier, een voeding of even koffie zetten, of bezoek! Ik hoop dat ik het nu ga halen.

Wat vervelend die borstontsteking, jasses, goed voor je zelf zorgen hoor, want alleen dan kun je je beeb tevreden houden..

Wij zijn al vaak naar buiten geweest, elke dag een loopje en elke dag een stuk verder. De wijkverpleegkundige is eergisteren geweest en de kids doen het top op alleen borstvoeding... ze zitten ver boven geboortegewicht.

Pauline: hoe is het, is het al begonnen? Wij zijn er klaar voor, wil je dat tegen je buik fluisteren. Hier hebben we soms een ritme te pakken en af en toe zijn we het helemaal kwijt, maar we nemen rustig de tijd, gelukkig is andre nog een paar weken thuis.

Morgen gaan we voor het eerst met ze op stap, ze zijn dan een dikke 2.5 week... spannend, ik ben benieuwd. zaterdag willen we graag mijn familie opzoeken, zij staan met zijn allen op een camping (familieweekend), het is hier 2 uur vandaan.... ik ben nieuwsgierig of dit gaat lukken..

Onze nachtrust wordt 2 maal onderbroken voor voeding, soms is het inslapen een probleem, maar de laatste 2 dagen gaat dat heel goed. We hebben nu voor de nacht een speentje geïntroduceerd en dat werkt wel prettig. Met mijn herstel gaat het steeds beter, het lopen kan elke dag verder en ik slaap niet meer elke middag. Wel gaan we met de hele familie om half 10 naar boven, de kinderen zijn dan lekker aan het pruttelen met ons op het grote bed, vaak wakker tot voeding van 11/12 uur, dan zijn ze zo moe dat ze in slaaprollen en wij ook.

Heel gezellig en ontspannen eigenlijk!

Miep: Bedankt voor de gouden tip.... Als de kinderen moeilijk inslapen gaat 1 van ons er nu ook naast zitten om speentje in mond te houden, dit ipv ze eruit pakken. Het inslapen gaat nu beter en sneller... Mijn vent bedankt je elke avond.

Boogie: als 1 van onze beebs niet in zijn hum is wijten wij dit altijd aan een regeldag... daar kunnen ze namelijk echt niks aan doen!!! hahahahahahhaha het ligt nu al nooit aan die van ons:clap2:

Geplaatst

Surf, wat spannend de trip met je jongens, zal een hele exercitie zijn,

Vandaag controle gehad, nog 5 cm vruchtwater en bloeddruk 110 over 74. Alles nog kalm dus.

Dinsdag hakken we knoop door als beeb er dan nog niet is. Ik wacht dus maar af, zou bijna gaan verlangen naar hele pijnlijke weeën ;-)

Fijne avond allemaal, hebben jullie tijd om babyboom te kijken?

Geplaatst

@ IVF moeke,

Wat vervelend en het klinkt pijnlijk. Ik hoop dat het snel opknapt!!

@ Aafke,

Ik ben na een week al op stap gegaan met Evi. Mijn man ging werken en de hond moest ook uitgelaten worden.

@ Surf,

Ja, dat gevoel heb ik ook. Het ligt nooit aan EVI :laugh: Het is zo'n schatje!! Evi verveld ook vreselijk. Ik smeer er Zwitsal droge huid op. Helpt geen zier maar ze vindt het heerlijk en ze ruikt ook zo lekker. Haren wassen we niet te vaak. En in bad of onder de douche doen we om de dag. Ook niet goed voor een droge huid dus doen we het maar zo.

Heel veel plezier morgen. Het wordt heerlijk weer.

@ Paulien,

Hou vol meid. Deze warme dagen zijn ook niet makkelijk als je op het laatst loopt. Ik duim voor je dat ze snel komt.

Vandaag zijn we de hele dag op stap geweest. We hebben de sleutel van het andere huis!! Ik ben er alleen nog niet geweest. Vanmorgen badkamer en toilet uitgezocht. Ruim 3 1/2 uur!! bezig geweest. En Evi heeft alleen maar geslapen. Tussendoor heb ik haar in de auto gevoed. Daarna door naar het nieuwe huis. Mijn man een rondje gelopen met de makelaar en ik met Evi naar schoonmama en daar weer gevoed en toen naar de notaris. Vanavond is ze erg huilerig. HEt is gewoon teveel geweest. Voel me erg schuldig maar na een half uur op schoot gezeten te hebben, gevoed te hebben, gezongen heb ik haar toch in bed gelegd. En ze sliep na 5 minuten huilen.

Ik vind haar af en toe zo benauwd. En ze verslikt zich soms vreselijk. Zonder te drinken. Heel zielig. En de hele dag door de hik. Ook zo sneu. Het zal wel normaal zijn??

Ik ga op de bank hangen met de hond.

Geplaatst

Boogie, wat fijn dat je je al zo goed voelt en op stap kan. Ik ben een wrak mede door de rugpijn en het vele bloedverlies zo slap als een vaatdoek. De moeheid kan ik wel handelen maar de pijn in de onderrug is zo erg. Ik heb al allerlei medicijnen gehad maar als zelfs morfine niet helpt ! Dat komt weer doordat ik antidepressiva slik tegen angst en paniekstoornis en die heft het effect van morfine weer op. IK leef nu op paracetamol, ibuprofen, tijgerbalsem en kruiken. Ik wil zo graag genieten maar dat is best moeilijk nu. Morgen is Storm een week en dan zou de pijn af moeten nemen nou ik word zelfs wakker in mń slaap ervan. Als ik loop wordt het wel minder maar door de extreme moeheid lig ik ook veel ook niet ideaal met rugpijn. Als de huisarts morgen komt ga ik vragen om een wonderpil ! Ik heb het idee dat er wat vast zit of iets verschoven is in mń rug tengevolge van de bevalling.

Geplaatst

oh pauline hoe is het toch me jou? denk aan je en hoop dat je niet meer lang hoeft te wachten

boogie je zit al lekker in een ritme, goed om te lezen. Fijn dat Evi het zo goed doet.

Jeanine wat vervelend zeg die rugpijn, dat valt toch tegen dan alweer. Hoop dat de dokter wat voor je kan doen.

hier gaat alles best wel aardig. Heb gisteren antibiotiva gekregen, gisteen nog 39 koorts en vanochtend niet. Verder kolf ik die borst steeds goed leeg.

Caz dronk wel erg lang vond de dokter (soms wel 1 uur) ik ben sinds gisteren dus echt bezif 15/20 min per borst, lijkt beter te gaan. We proberen deze week ook een inbakerzak te kopen want hij komt regelmatig niet in slaap en zwaait dan met armen en benen voortdurend, gisteravond ingebakerd in hydrofiele luiers maar ik vind het maar een gedoe!

Ben benieuwd of dat nog helpt.

dames geniet van het weer

Geplaatst

Jeetje Jeanine, het zit jou ook echt niet mee hè?! Hoop dat de dokter je een wonderpil kan geven!

Hier gebeurt nog niets, heb er zo langzamerhand wel vrede mee, als het komt dan komt het. Morgenavond heb ik diner voor het huewelijk van mijn zwager, vind het wel leuk om daar bij te zijn. Idealiter beginnen dan zaterdag na het huwelijk de weeën ;-)

Geplaatst

Puckababy is super!! Via mp zou ik het kopen hoor!! Puckababy piep. Woombie hoor ik ook goede verhalen over! Echt veilige zakjes hoor!!

( ik heb alvast een mini, vervolgzakje, op mp gekocht!!)

Jeanine, wat naar zeg! Kom voor jezelf op! Ha bellen en zeggen dat ze je moeten helpen. Kan ook best zijn dat je tijdens de bevalling 'iets hebt opgelopen'. Mijn vriendin had ook erg lang last van haar onderrug. Met fysio er weer van afgekomen.

Gister met mijn man uiteten geweest. Opa en oma pasten op de meiden. Helaas krijste Selma erg. Opa en oma vinden ons erg zielig :)

IVFmoeke: leuk dat we nu elkaar ook kunnen zien op Hyves!! Gaan er nog meer dames meedoen??

Marjan

Geplaatst

Rustig hier....

Wat betreft vervellen: Selma vervelt ook enorm!! De vellen vliegen in het rond soms (bij het uitdoen van de sokjes bv). Ik smeer haar na het badderen in met zeurzak bodylotion. Helpt niet echt, maar het droge is er wel wat van af.

Het halsje van Selma blijft ruiken (komt door uitgespuugde melk) ik badder haar om de dag en was het goed, en droog het ook goed, maar toch: ruik ik oude melk!!! Iemand de gouden tip??

Regeldagen; lastig als je kv geeft. Wij hebben ook het idee dat Selma soms meer vraagt, maar ja, kv mag je niet zomaar meer van geven. Dus..... Huilen tot de volgende voeding. Lastig is dat hoor.

Ik merk dat ik weinig kan genieten van mijn gezinnetje. Ik ben elke dag 'bang' wat de dag zal brengen. De combi van een peuterpuber en een huilbaby (want ze voldoet makkelijk aan de definitie) is vreselijk zwaar. Iedereen heeft goede ideeën en tips, maar ja.... Ik heb al even gegoogeld op post natale depressie en schrik van alles wat ik lees. Ik pas precies in het plaatje. Maakt me enorm verdrietig. Naar de ha gaan, zoals manlief zegt, voel ik zo weinig voor. Twee weken terug kreeg ik slaappillen mee. Dat lost mijn 'angsten' ed niet op. Tot wanneer heten het kraamtranen, wanneer is het een depressie???

Sorry voor de 'zware' stof....

Marjan

Geplaatst

Marjan jee wat rot hoor je. Als ik je verhaal zo lees zou ik zeker naar de ha gaan. Zeker als je jezelf herkent in kenmerken. Echt doen hoor! Het lijkt me ook zo zwaar met een peuter en baby! Dat vraag ik me nu al regelmatig af.

Ik heb geen koorts meer maar wel nog een mega tiet die rood en een harde plek heeft. Ik kolf goed de borst leeg. Zijn nog naar een feestje geweest. Caz heeft de hele tijd geslapen en zich na 4 uur nog niet gemeld. We hebben besloten om meer op verzoek te voeden vanaf nu. Eens kijken of dat gaat lukken. We gaan hem nunin de puckababy leggen. Ben benieuwd hoe het gaat. Slaap lekker allemaal

Geplaatst

Hee IVFmoeke. Je bent net mijn man haha!! Hup naar de ha!! Jullie zullen wel gelijk hevben maar ik ben niet goed in het onder woorden brengen van mijn probleem. Ik kan het goed typen maar mondeling??? Voel me zo'n zeur.

Ben benieuwd of de puckababy bevalt!! En sterkte met hè borst. Brrrr, auw auw!!

Marjan

Geplaatst

Eindelijk weer eens tijd om te lezen, en wat zie ik...Jeanine inderdaad bevallen!!! Wat goed, van harte gefeliciteerd met Storm! Je hebt het niet makkelijk gehad zeg, ik had je een betere bevalling gegund na je moeizame zwangerschap. Maargoed, hij is eruit en nu kan je lijf langzaam van alles gaan herstellen. Sterkte, en vooral: geniet van je kleine ventje!

Pien, ik heb met je te doen, als enige nog wachtende van ons, het gaat nu echt een junibaby worden. Trek je het nog wel? Hoe ver ben je precies?? Ik duim voor je dat de weeen snel komen!

Andere dames, heb niet alles berichten uitgebreid gelezen maar ik lees wat over droge huidjes: onze kraamverzorgster raadde aan de baby elke dag in te masseren met weleda baby-olie. Is echt lekker vet spul en helpt dus heel goed tegen droog huidje. Ties vindt het heerlijk en geniet zichtbaar als we hem insmeren.

Marjan, ik kan me voorstellen dat het voor jou niet echt genieten is als je 2 kids hebt die een hoop van je vragen! Het zal je wel enorm uitputten. Een postnatale depressie komt vaak pas na een paar weken, als je eraan twijfelt of dit nog normaal is of dat je tegen een depressie aan hangt moet je echt naar je huisarts gaan hoor!! Je kunt er maar beter op tijd bij zijn en aan de bel trekken, anders gaat het misschien van kwaad tot erger. Ben je ooit eerder depressief geweest? want dan heb je er wel meer kans op. Luister naar jezelf en zoek echt hulp als je denkt dat het nodig is. Sterkte in elk geval.

Hier met ons alles goed. Wij lijken gezegend met een zoet mannetje, al is hij pas een week en kunnen we er dus nog niet heel veel van zeggen. Maar hij drinkt super aan de borst op verzoek, elke 3-4 uur. 's avonds is hij een paar uur lekker wakker en 's nachts slaapt hij weer als een roosje. In de nacht komt hij ook gewoon a 3-4 uur, dus ik word 2 keer wakker om te voeden maar slaap totaal wel ongeveer 7 uur. Heel fijn, hoop dat we het zo houden!!!

Dames, welterusten en tot later. Hopelijk is de nacht voor jullie ook niet al te gebroken.

Liefs leeuw

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden