Ga naar inhoud

Uitgerekend in mei 2011!!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Jeannet,

Wat is megan een onwijs mooi meisje. super hoor.

Hoe kom ik op dat meimama topic, ik kan het helemaal niet vinden??? Ligt zeker aan mij.

Grusse Marjo

• Reacties 3,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ey Jeannet!

Mooi meiske hoor die Megan!! Wat gaat het snel hè? Alweer bijna 2 maanden! Hoe gaat het verder?

Wild vlees heb ik nog niet gezien in elk geval bij Selma. Naveltje ziet er mooi uit.

Nou... We lijken een beetje een andere Selma te krijgen. Althans: de afgelopen 2 dagen hebben we goede dingen gezien. Ze heeft zelfs geslapen vandaag!!! Dat is echt bijzonder hier!!

En wat bijzonder: na een voeding lacht ze en maakt ze heerlijke geluidjes!! Wat kun je daar van genieten.

Miepie: Noor doet dat dus ook zo lief?? Echte smeltmomentjes hè??

Surf: hoe gaat het met jouw mannen? Is ... Lev of Dex (?) sorry weet even die wie het was al wat rustiger?

Jeanine: hoe voel jij je?? Gaat het allemaal al wat beter? Ik heb het met je te doen hoor!!

Aafke: jij bent idd minder mobiel vanwege de ks. Ik kan me voorstellen dat jij uitkijkt naar het op stap gaan met de kleine!! Die maxi cosi's zijn ook ondingen!! Heavy om te tillen en al het gedoe van in en uit de auto, op de wagen en weer van af!!

Pauline: hoe is het met jou en Dodi?? Is het een zoet meiske?? Ben benieuwd naar de foto's!!

Marjan

Geplaatst

Hoi,

Jolieneke, hebben jullie ook een easybase. Gekocht op marktplaats voor 75 euro. Echt fantastisch. Ik wil niet meer terug naar dat gedoe met de gordels. Het is klikken en hij zit vast en klikken en hij is weer los.

groetjes,

Jeannet

Geplaatst

Nee, dat hebben we niet. Het gedoe met de gordels vind ik nog niet het ergste. Ik vind het al met al zo zwaar tillen!!! Zeker als ze straks 7 maanden ofzo zijn!! Weet dat nog van Jolien.

Hier een 'ziekenboeg'. Jolien is al 2 dagen snotterig en wat griepig. Ik werd vannacht wakker met vreselijke keelpijn. Mijn man idem dito. Selma is net een varkentje ;). SNOT is hier goed aanwezig!!

Marjan

Geplaatst

Net terug van de huisartsenpost het houd niet op hier. Gisteravond had ik enorme olifantenpoten en vanochtend hele dikke oogleden ik had het idee een allergische reaktie te hebben in ieder geval hield ik vocht vast dat was duidelijk. Het blijkt dat het de diclofenac is ! Eindelijk een pijnstiller die helpt ben ik weer terug bij af want ik moet gelijk stoppen. Nu rest alleen nog de paracetamol de rest aan pijnstilling heb ik al geprobeerd en of werkt niet of ik word er beroerd van. Kortom ik zit nu aan de plaspillen en m'n benen staan strak gespannen. 2 weken na de bevalling ben ik nog steeds aan het aan modderen met m'n lijf. Ooit komen er betere tijden ! Ik ben zo moe. Storm doet het heel goed hij is nu 2 weken oud en is gisteren gewogen en is inmiddels 4 kilo !

Fijn weekend allemaal !

Geplaatst

Och jeanine, wat een pechvogel ben je zeg!!

Dit kon er ook nog wel bij!!! Nou, op een andere manier dan met je lijf, hier met een 'huilbaby', weet ik dat: ooit komt het goed, NU toch wel even zwaar k*t kan zijn. Tuurlijk komt het ooit goed, maar nu zit je er wel mee. Zwaar hoor, dat staat het genieten echt in de weg hè??

Heel veel sterkte !!

Marjan

Geplaatst

Marjan, het is best zwaar omdat ik nog zo slap ben van de bevalling en ik zo graag meer wil dan ik kan. Ik zit ook elke keer te janken ben het zo zat ik wil nu opknappen en geen pijn meer hebben ! Maar voor jou is het ook zo zwaar een baby die bijna de hele dag huilt. Net als jij zegt het staat het genieten in de weg hoe blij we ook zijn met onze baby. Storm is een lieverd maar die nasleep van de bevalling valt mij vies tegen. Ik heb 1 plaspil genomen en moet iedere 10 min naar de wc ! De arts bij de huisartsenpost zei ik hoop dat het vanaf nu in een opwaartse spiraal gaat nou dat hoop ik ook !

Slaap jij ś nachts wel een beetje ?

Geplaatst

Hoi jeanine,

Ja ik slaap best goed 's nachts hoor!! We hebben geluk met een dochter van 2 die zeer goed slaapt. Ik zou het absoluut niet trekken als zij 's nachts ook nog wakker werd!!

Hoe vaak komt storm voor een voeding 's nachts? Selma nog maar 1x. Die voeding doet mijn man. Alles om mij te helpen.

Heftig dat je zoveel last hebt vd nasleep vd bevalling. Het was jou zo gegund dat je meteen kon genieten, en dan volop!! Je hebt wel pech wat dat betreft. Ik magnna deze, snelle bevalling absoluut niet klagen lichamelijk gezien. Ik fiets alweer anderhalve week!! De verloskundige vond dat ook wel bijzonder. Van de hechtingen geen last meer. Ik ben nu wel weer voor het eerst ongesteld: JEU!! wat kan je dan vloeien zeg!! Als ik geen tampons gebruik, kan ik beter op de pot blijven zitten!! Ik stroom gewoon leeg!! Nu zijn er wisselende verhalen over tampongebruik, maar ik kan niet anders!!

We leken wat vooruitgang te boeken met Selma. Ze huilt wel iets minder, maar overdag slapen is echt moeilijk!!! Ze wordt, als ze in slaap valt, redelijk snel weer wakker en gaat dan krijsen!!! Op een gegeven moment moet je haar wel troosten (is moeilijk want vaak ontroostbaar) en gaat ze soms weer boeren. Soms wil het slapen daarna wel, vaak ook niet. Iets plaagt haar!!

Nu ook weer huilen terwijl het leek of ze, 3 uur na de fles, eindelijk in slaap zou vallen..... zucht. Het is steeds aflossen wie de speen erin drukt.

Marjan

Geplaatst

Hi meiden

Ik ben sinds vandaag uit het ziekenhuis. Kom later uitegbreid lezen en schrijven, maar manlief heeft sinds dag na de bevalling de griep dus ben ik extra moe. Jeanine ik vind je een bikkel hoor!

Groetjes Pauline

Geplaatst

Hier juist berichtje vanuit het zh, Rutger is ter observatie opgenomen na een aanval vanmiddag. Lijkt erop dat hij zich door de reflux gewoon enorm verslikt heeft, maar ze willen epilepsie Uitsluiten en kijken wat er aan zijn reflux gedaan kan worden - hij gaat weer steeds meer spugen. Even schrikken en een heel gedoe met twee thuis en een in het zh...

Geplaatst

Hey Miepie,

Wat naar van Rutger zeg, je schrikt je natuurlijk wezenloos van zo'n aanval. Goed dat ze het onderzoeken en evt epilepsie uitsluiten maar het is zeker een heel gedoe!

@Jeanine: ook klote dat het met jou fysiek nog zo beroerd gaat! Herstel gaat langzaam dus is het moeilijk voor te stellen dat je je ooit echt beter gaat voelen. Jij mag dus aan de plaspillen met dat vocht? Ik vroeg me af of die voor mij ook een optie zijn maar denk het niet vanwege de bv :(

Ik ben al wel vocht kwijt maar heb ook nog heeeeeeel vocht zitten. Ik lees op internet dat mensen het allemaal in een paar dagen kwijt zijn, nou ik dus niet! Ik ben bang dat het nog een paar weken duurt voor ik mijn trouwring weer om kan. Mijn pols (ontstoken pees) wordt nu behandeld door fysio, heb er stroom doorheen gehad en er zit nu dynamische tape op. Ik ben blij dat er iets mee gebeurt want ik kreeg alleen maar meer last door het verzorgen van Morris! Wel fijn dat Storm het zo goed doet!

Geplaatst

Jee miepie, wat schrikken!! Ben jij nu in het zh met Rutger? Reflux is idd erg eng!! Ik hoop dat ze veel kunnen uitsluiten en dat er duidelijkheid komt. Sterkte!!

Pauline: fijn dat je weer naar huis mag. Vervelend dat je man de griep heeft. Mijn man en dochter waren in de eerste week ook ziek!! Erg lastig!

Hoop dat je een goede kraamzorg krijgt!!

Hier dachten we in een opgaande lijn te zitten, maar het was maar van korte duur. Selma huilt weer erg veel: overdag! 'S nachts gaat het goed. Overdag valt ze in slaap maar schrikt snel weer wakker en krijst dan meteen. Bijna ontroostbaar en zeer moeilijk om in slaap te komen. Zo leven we weer van voeding naar voeding.

Marjan

Geplaatst

Jolieneke, wat vboor voeding krijgt Selma nu? Anna huilde ook veel overdag afgelopen week, niet zo erg als Selma (want ze sliep wel tussendoor), maar wel veel. Ze krijgt 4x bv en 2x kv en we hadden nutrilon forte als kv omdat ze zo hongerig is, maar zijn nu toch maar gaan proberen hoe ze reageert op de Friso Comfort... en hebben een heel ander meidje. Nu is ze af en toe wat jengelig, maar verder kan ze weer gewoon wakker zijn zonder direct te huilen. Toch krampjes geweest door de voeding dus denk ik....

Rutger ligt nog steeds in het zh, artsen hebben nu overleg en dan horen we of ze nog verder onderzoek willen, of hij refluxmedicatie krijgt of dat ie weer gewoon naar huis wordt gestuurd zonder iets aan te passen - wat ik niet hoop gezien hoe moeilijk hij afgelopen week al was met zijn voedingen. En ben bang dat ie dan zo'n aanval/verslikking midden in de nacht krijgt.

Vanmorgen zelf (gelukkig zonder kind op de arm) van boven naar beneden van de trap gedonderd. Paar schaafwonden en stijf, maar vooral mijn wond van de ks trekt ineens weer erg/. Proberen een beetje rustig aan te d0en dus... (makkelijker gezegd dan gedaan met twee meidjes thuis en een zoon in het zh ;)).

Geplaatst

Jeetje Miepie,

dat is schrikken. Ik hoop inderdaad dat ze het goed uitzoeken met Rutger want ik kan me voorstellen dat je er niet aan moet denken om dat 's nachts te hebben.

En ook nog van de trap gevallen. Kijk je wel uit. Allemaal aan het rondrennen zeker ;-)

Proberen even wat rustiger aan te doen maar wat zal dat moeilijk zijn in jouw geval.

@ Marjan,

Wat jammer zeg dat ze nu toch weer zo huilt. Goed van je dat je woensdag naar dat uitje gaat. Zal wel even moeilijk zijn maar je man is ook goed op de hoogte van de 'problemen' en zo ben jij er even lekker uit.

@ Jeanine,

Het zit ook allemaal echt niet mee zeg. Allergisch voor de diclofenac. Wat ontzettend vervelend zeker omdat het zo goed werkte. En iets van een pijnblokkade ofzo? Of tens apparaat. Pijnbestrijding is niet my cup of tea maar er moet toch iets bestaan wat jouw kan helpen?

@ Aafke,

Je bent vast niet de enige kraamvrouw die het vocht wat langzamer kwijt raakt. Er zullen toch wel diuretica zijn die je in combinatie met borstvoeding kunt krijgen? Doet Morris het verder goed?

Hier gaat alles rustig zijn gangetje. Evi wordt wel iets huileriger maar ze lijkt kramp te hebben. Kan echt flink krijsen dan dus ik heb Infacol gehaald en dat krijgt ze nu voor elke voeding. We wachten het maar af.

Gisterenavond zijn mijn man en ik voor het eerst samen een paar uur weggeweest. Van 20:30 tot 00:00. Echt bruut wezen stappen dus, not. Maar het was wel erg leuk en ook goed voor me. Ik was wel blij dat ik haar weer op kon halen. Ze was erg zoet geweest en had (voor de verandering) alleen maar liggen slapen. Uit het flesje drinken was ook erg goed gegaan. Even wennen zei mijn zus maar ze had de fles zo leeg. 's Avonds aan de borst vond ze wel weer even lastig maar ook dat kwam weer goed.

Om half 1 ging ze slapen en om kwart voor 6 wakker en toen heb ikhaar om kwart voor 10 wakker gemaakt.

Nu gaan we lekker wandelen in de Biesbosch met de hond.

Fijne pinksteren!!!

Geplaatst

Hoi!

Selma krijgt omneo voeding en johannesbroodpitmeel erbij. Dit om evt reflux te verminderen. De voeding wordt hierdoor dikker en zo komt het minder makkelijke omhoog. Omneo is ook al wat dikker. Tja... We weten het allemaal niet meer hoor!! Hoop dat er woensdag wat meer duidelijk wordt. Mijn man leeft echt ernaar toe. Ik (ja, ben altijd huiverig) weet best dat er na woensdag nog weinig zal veranderen. Ze wordt niet opgenomen ofzo, er worden, voor zover ik weet geen onderzoeken gedaan. Bij het vervolg, als dat er al komt, zal er misschien wat gebeuren.

Best wel cool: ze slapen, allebei uhhhh 3. Manlief slaapt ook even haha.

Geplaatst

Stomme iPhone. Was nog niet klaar.

Selma slaapt, na twee huilbuien tussendoor, al vanaf 12.30!! En Jolien doet het altijd goed:-)

Zit met een ouders van nu buiten. Erg bijzonder!!

Marjan

Geplaatst

Aafke, ik geef geen borstvoeding dus dan is het met veel medicijnen wat makkelijker innemen. Ik heb inmiddels knallende koppijn had het vannacht al en nu overdag ook.

Pauline, lekker dat je weer thuis bent ! Alleen vervelend dat manlief de griep heeft. Hopenlijk steekt hij jullie niet aan ! Ik hoop dat jij je gauw wat beter voelt. Zo'n keizersnede valt ook niet mee. het is toch een operatie waar je van moet herstellen. Welke suite lag jij eigenlijk ? Ik in nummer 6.

Geplaatst

Boogie, gelukkig brengt de bekkenband verlichting maar ik word een beetje moederloos van dat ik van het een in het ander vlieg qua gezondheid/lichaam. Zit veel te huilen omdat ik ook van Storm wil genieten en dat nu beperkt wordt. Gelukkig kan manlief een en ander overnemen zodat ik wat bij kan slapen. Manlief heeft van de zomer 6 weken vrij daar ben ik wel erg blij mee. Hij zegt er komen betere tijden maar je herstel heeft tijd nodig. Ik was al niet zo sterk door allerlei "ziektes" maar ik heb wel een klap gehad van de bevalling. Dinsdag maar weer even m'n eigen huisarts bellen.

Geplaatst

Lieve Miep,

ai wat vervelend voor jullie en natuurlijk voor Rutger. Dat moet heel naar zijn geweest om zo'n aanval te zien. Weten ze al waar het aan lag? Ik hoop dat het meevalt en dat Rutger weer snel bij jullie en zijn zussen is.

Pendel je nu elke dag op en neer? Miep, ik sprong bijna door het beeldscherm om je bij je kladden te pakken..... van de trap vallen is nu echt geen optie.... Hup gewoon zittend op je billen ervan af vanaf nu!!!!! Weet jij wel waar je kladden zitten??

Pauline: Hoe gaat het meid? kom je een beetje bij en kan je al lekker genieten van Dodi? Jullie zijn nu lekker thuis, dat is toch het fijnste. Ik hoop dat je lekker verwend wordt en dat je een goede kraamhulp hebt.

zet hem op en laat je man zich maar volproppen met paracetamol!!

Jeanine1970

ai meid, het helpt geen moer, maar er komen echt betere tijden, tijden waarin jij ook helemaal lekker gaat genieten van Storm. Zelfs als het niet regent.

Boogie, wat ben jij toch heerlijk aan het genieten. Lekker stappen met je man, ook al zijn het tijden waar je "vroeger, toen alles anders was"keihard om moest lachen. Heel goed. Dat krijsen is herkenbaar, onze boys doen het super maar hebben ook last van krampjes. Dus wij hebben er al 5 flesjes infacol doorheen gejaagd.. maar of het nu echt helpt... dat is moeilijk na te gaan. Voor mijn idee is het wel fijn, ik doe er alles aan.

Hier gaat alles goed, gisteren was Lev overdag wat onrustig, dus die hebben we veel aan de borst gelegd.. Hij huilt dan niet altijd maar hij kan ook niet slapen. Vannacht was wahalla, ik denk dat wij om 10 uur al allemaal in bed lagen... Te slapen!!! woohooo gevoed om 2 uur, meteen weer geslapen van 3 tot 6.00 uur gevoed en daarna nog even met Lev (die wilde echt niet meer slapen) in het grote bed gedut tot half 9. Bad gedaan voeden en nu liggen ze beiden te tukken in de box... Ze zijn zo lief, mooi en schattig........ik kan wel huilen van pure liefde en geluk. Ik wens dit echt iedereen toe en meiden die het nu wat moeilijker hebben, er komen andere tijden dat weet ik zeker.

X Marjo

Geplaatst

Hoi meiden,

Even een momentje gevonden om me hier weer eens te melden. Zijn sinds zaterdag thuis en het gaat eigenlijk hartstikke goed. Finn moet wel heel erg wennen, die is echt een beetje uit zijn doen. Dodi doet het goed. Ze is heel rustig en drinkt goed (moet wel tepelhoedje gebruiken). Vannacht gevoed om 10, 2 en 6 uur en daarna nog geslapen tot 8.15 uur. Vanmiddag ook anderhalf uur getukt. Was zo uitgeput door de bevalling en de dagn in het ziekenhuis dat ik veel moet slapen. Vandaag heeft ze overdag veel geslapen dus ik hoop dat ze vannacht ook nog wat wil slapen.

Heb eigenlijk weinig last van ks, al merk ik wel dat als ik een paar uur in de weer ben geweest, mijn wond wel wat trekt.

Marjo wat heerlik dat jouw mannen het zo goed doen. Wanneer beginnen die krampjes eigenlijk?

Marjan, hoe is het met Selma? En met jou?

Jeanine trek je het allemaal nog?

Boogie, wat heerlijk ondernemend zijn jullie! Kan niet wachten om met Dodi naar buiten te mogen. Misschien morgen maar eens proberen. Dodi is in 1 dag 155 gram aangekomen van mijn bv. Dat is volgens mij best veel, hahaha straks wordt ze echt een megakind. Het startgewicht van 4338 is volgens mij het meeste van alle meibabies of niet?

Fijne avond allemaal, dat we allemaal maar lekker mogen slapen ;-)

Geplaatst

Hoi Pauline!!

Klinkt echt goed!! Fijn dat Dodi het zo goed doet. Ja, die finn, zal net zo zijn als bij Jolien.... (oké, Jolien is wat jonger geloof ik maar toch). Het wordt steeds beter en makkelijker.

Hihi, Dodi is volgens mij idd de grootste pop!! Niks mis mee!! Je hebt ook langer met haar in de buik gelopen !! Fijn dat ze zo goed groeit vd bv.

Rustig aan hè, laat je wel goed verwennen!!

Hier wisselend. Vanmiddag heeft Selma weer super geslapen en dat op een vreemde plek in een vreemd bedje. Maakt dus niet zoveel uit!! Er is hier altijd markt met Pinksteren en dan gaan we altijd naar mijn oma. Die woont mooi in het centrum en dan zitten we dus eersterang :-) er is dan ook altijd kermis. Jolien vond het prachtig. Allemaal 'nuffels'. Hihi.

Marjan

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden