Ga naar inhoud

Uitgerekend in mei 2011!!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

He meiden,

Ik zit hier op de bank en doe verwoede pogingen om een familiekalender/planner te ontwerpen.. iemand nog suggesties..?

Vannacht hebben we een goede nacht gehad. 1 x 3.5 uur geslapen en de tweede ruk weer 3.5 uur. Alleen in de avond en in de ochtend (rond 8 uur laat Lev zich niet terugleggen in bed.. grrom iemand nog tips?

Nu is hij ook alweer een 30 minuten aan het jengelen, maar ik wil niet voeden voor 1 uur half 2, er moet even wat tijd tussen zitten vind ik hoor, minimaal 3 uur.

Ons midweekje bij de roompoot in epe is geboekt. Ik ben o zo benieuwd.. Zaterdag ga ik voor het eerst alleen, lees zonder jongens, op stap. feestje van een vriendin, ik heb melk afgekolfd en andre gaat het dan alleen proberen.. oef spannend spannend.

Vraagje, Lev heeft soms groene poep.... wat moet ik ermee..

Marjan: Hoe is het met jullie. Gaat het een beetje. Ik hoop dat jullie snel wat duidelijkheid krijgen en mogen knuffelen met Selma. Voel je je iets beter uitgerust nu je wel even hebt kunnen slapen? Tenminste ik hoop dat je wat hebt kunnen slapen ondanks je verdriet. Rust lijkt me ook belangrijk voor je gemoedstoestand. Hou vol, zet hem op en duim voor betere tijden hoor. Hoe doet Jolien het nu, heeft ze het gezellig gehad bij opa en oma?

Liselot: Bedankt voor de tip, wij gaan ook proberen de jongens te laten slapen in de wandelwagenwiegjes.. hmm ik hoop dat het lukt. Lukt het niet dan gaan we gewoon weer naar huis. Ze zijn dan net 8 weken, maar het lijkt ons zo lekker om even in een andere omgeving te zijn.

Boogie: Wat weegt evi al veel.Heerlijk dat ze zo goed groeit. Leuk lijkt me dat lachen. Lev en Dex zitten er volgens mij tegenaan... Ik akn niet wachten.

• Reacties 3,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hee,

Effe kort.

We hebben gesprek gehad met de kinderarts. Ze schrok van de onrust / huilen bij Selma. Meer dan zij daar standaard tegenkomen. Nu gaan ze uitsluiten of erachter komen of ze koemelkeiwitallergie heeft. Ze blijft in elk geval nog 2 dagen. Heftig maar wel fijn dat zij heel goed snappen dat dit zo niet kan.

Selma heeft 'tegen' dat ze er zo goed uitziet (groeit goed en geen eczeem etc). Daarom is de diagnose allergie niet zo logisch. Morgen bloedprikken op andere allergien. Vanaf nu Nutramigen voeding. We zullen zien.

Zwaar, niet leuk!!

Straks weer naar haar toe. Voeden en knuffelen.

Marjan

Geplaatst

Marjan,

Wat fijn dat ze in het ziekenhuis de situatie onderkennen. Dit kan zo echt niet hoor. Maar wat hartverscheurend dat jullie kleine Selma steeds weer moeten achterlaten.

Ik hoop en duim dat ze snel vinden wat Selma dwars zit. Ik hoop op iets heel eenvoudigs... en dan .. lieve Marjan... laat het grote genieten voor jullie maar beginnen, jullie hebben het meer dan verdient.

Gaat het goed met Jolien?

X Marjo

Geplaatst

Hoi Marjo!!

Ze is sinds gisteren over op nutramigen. Gisteren nog weinig positiefs gezien maar vandaag lijkt het best goed te gaan. Straks gaan we weer heen. Vanmorgen ben ik alleen geweest omdat Jolien naar de psz ging. Dat ging erg goed. Wel huilen bij het afscheid nemen maar daarna ging het super.

Selma is vanmorgen ook geprikt op andere allergieën. Vanavond maat eens vragen hoe snel we daar iets van horen.

In elk geval daarna flesje gegeven. Toen stinkende, vieze, natte poepluier verschoond. Wat kan dat toch heerlijk zijn (ik meen het). Ik mis het alledaagse, dus dit is leuk!! Die voeding stinkt!!

Daarna geknuffeld en gespeeld in de wipstoel met trilfunctie. Nou ja spelen.... kijken:-) vrolijk en lief kijken!!

We hopen zo dat dit het is!!!

Jolien is er goed onder. Ze gaat vaak mee. Ze speelt er leuk, en knuffelt Selma ook.

Hoe gaat het met jouw mannen? Knap hoor, een tweeling verzorgen. Lijkt me superdruk!!

Marjan

( IVFmoeke, jeanine, miepie hoe is het met jullie??)

Geplaatst

Ja, alweer een tijdje...zware reflux, hij krijgt nu losec en een hele lading nutriton door z'n fles zodat gerecht pap wordt. Hij heeft geen 'toevallen' meer gehad, hebben voor de zekerheid wel een angel care in z'n bedje liggen.

Fijn dat ze verder gaan onderzoeken wat er met Selma is...en ergens toch ook wel fijn dat zij ook zien hoe onrustig ze is, of niet (ik vond het in elk geval prettig in het zh dat zij daar ook zagen qat ik zag en dat zij het ook niet normaal vonden)

Geplaatst

Marjan, Ik ben voor het eerst sinds 4 weken weer in een winkel geweest ! Vermoeiend maar wel fijn ik werd gek van die muren om mij heen. Maandag krijg ik de uitslag van alle bloedonderzoeken en de 2 biopten via de internist. Ik heb wel het idee dat deze staalpillen beter werken dan die ik eerst had.

Fijn dat het ietsje beter gaat met kleine Selma ik hoop dat deze voeding een deel van de problemen oplost. Sterkte met alles !

Geplaatst

Ja miepie. Dat is fijn hè, dat ze in het zh zien wat er thuis ook gebeurt. Selma krijgt ook Losec en kreeg ook nutriton. Nu dus nutramigen en geen nutriton meer erbij. Ik moet zeggen ze geeft weer meer voeding terug. Doen we er weer een schepje nutriton door als het blijft doorgaan.

Fijn jeanine. Ik snap dat de muren op je afkomen. Hoe is het je bevallen??

Morgen hooelijk Selma mee naar huis!!! Joehoeee!!

Marjan

Geplaatst

Ik hoop dat je Selma mee mag nemen en dat het beter met haar gaat, Marjan!

Fijn dat ook Rutger weer thuis is en geen toeval meer heeft gehad. houden zo!

Dodi heeft spruw... :-(

Gistermiddag naar dokter geweest omdat ze weinig at (helft vd fles) en dat ook nog eens uitspuugde. Hij heeft haar nagekeken en zag witte uitslag in haar mond. Drinken doet dan pijn en dus meer lucht happen en dat veroorzaakt weer spugen. Medicijn gekregen en zou over paar dagen over moeten zijn. Werd er wel heel verdrietig van. Zo rot als zo'n klein mensje zich helemaal onderspuugd. Net met de voeding om 5 uur ook weer. Ze dronk gelukkig haar hele fles leeg, maar spuugde de helft er vervolgens weer uit doordat ik te snel was met medicijn geven. Vervolgens zat er nog dikke boer vast onder melk dus tot twee keer toe lekker spugen, hele nek zat onder en alle kleertjes. Twee keer verschonen dus. Nu probeert manlief alsnog het medicijn erin te krijgen.

Allemaal niet dramatisch maar wel onhandig en rot voor haar. Straks haar maar lekker in bad doen, tis ook niks om zo naar zure melk te ruiken....

Oh man komt naar boven, ze heeft weer gespuugd :-(

Derde ronde nieuwe kleren dan maar...

Geplaatst

He Boogie,

Evi wordt dus al echt een grote dame, bijna 5 kg. Stan was pas 4 kg en 54 cm. Groeit dus goed maar niet zo hard als jouw meisje.

Stan gaat nu ook lachen, heeeelll schattig. Maud is de trotse grote zus. Als er iemand in de kinderwagenbak kijkt, is ze zo trots

als een pauw. Ze wil ook met alles helpen en Stan vasthouden met het voedingskussen. Ze begint nu ook te snappen dat ze soms

even moet wachten als ik Stan aan 't voeden ben en ze wil iets. Soms best lastig als ik alleen met 2 kleintjes ben, maar 't gaat heel goed.

Geplaatst

Hè bah Pauline, da's niet fijn nee. Ik zou haar bedje iets schuin zetten, heeft ze misschien tijdens het liggen minder last van spugen / teruggeven. Hoop dat de spruw gauw overgaat en dat ze d'r flesjes weer lekker drinkt!!

SELMA IS THUIS!!! Joehoee!!

Ze houdt de nutramigen en de medicatie ook. Selma spuugt van deze voeding ook weer meer dus doen we er een schepje nutriton door (johannesbroodpitmeel). Helpt meteen goed.

Marjan

Geplaatst

Hé Marjan,

Ik kwam hier even kijken hoe het met Selma gaat. Gelukkig is ze weer thuis en schijnt deze voeding goed aan te slaan. Hopelijk kunnen jullie nu gaan genieten van jullie meisje.

Geplaatst

Hey!

Selma moet Of nog wennen, Of het probleem is nog niet opgelost. Zucht...

Gistermiddag ging het goed. Rest vd avond en begin nacht niet. Alleen maar huilen.

Nu weer moeilijk! Tja... Nog meer dan eerst ga ik aan mezelf twijfelen. Wat doen we fout??

Ik weet dat we het ook de tijd moeten geven maar dit is wel even slikken.

Marjan

Geplaatst

Marjan,

Fijn dat Selma weer thuis is. Jammer dat het huilen nog voorduurt misschien moet je het idd wat tijd geven hopenlijk gaat het vandaag wat beter. Snap dat het even bitter is want je had zo'n hoop op verbetering, heel veel sterkte !

Jeanine

Geplaatst

Dank je jeanine. Ik vind het echt zwaar. Het is mijn lieve kleine meisje; het genieten had al lang gemoeten!!

Manlief is nu al een uur met haar aan het wandelen. Ze blijft huilen. Vanmiddag was het ook bar en boos. Ik krijg haar alleen stil in de buikdrager.

We zullen zien wat de avond en nacht ons gaat brengen.

Hoe is het met jou?? Gaat het lichamelijk allemaal al wat beter??

Marjan

Geplaatst

Marjan, het gaat wel ietsje beter gelukkig maar ik blijf zo moe en pijn houden. Hopenlijk komt er vandaag wat meer duidelijkheid. De internist belt straks met de uitslagen. Ben zaterdag ook even een paar winkels in geweest ik wilde er gewoon even uit. Manlief heeft even in de auto gewacht met Storm. Ik geloof dat Storm een navelbreuk heeft vrijdag maar even vragen op het CB waar ik dan heen moet. Schijnt vaker voor te komen bij baby's. Storm heeft gisteravond ook veel gehuild hij heeft zulke darmkrampjes, zo zielig. Maar natuurlijk niets in vergelijking met het huilen van Selma natuurlijk. Nu iets besteld via een tip van Chablis (via Forum) in Duitsland. (De druppels uit Nederland helpen niet ook al venkelthee geprobeerd) Komt van de week binnen. Vannacht was weer een goeie nacht. 1 keer wakker geweest en toen een flesje gegeven. Ik heb het idee dat Storm ook meer een nachtslaper is dan een dagslaper. Net zat hij ook weer meer dan een uur te jengelen dacht zelf even te gaan liggen ! Nee dus. Net maar in bad gedaan en nu slaapt hij als een roosje. Ik ben inmiddels weer klaar wakker dus ga maar douchen misschien kan ik vanmiddag even liggen. Het is ineens wel broererig warm bij ons op de slaapkamer inmiddels al 25 graden en het is pas 10u.

Sterkte vandaag met jullie kleine meisje ! Ik moet veel aan je denken en zou willen wat dichter in de buurt te wonen zodat ik je even kon aflossen voor een paar uurtjes. Dat heb je af en toe wel nodig.

Geplaatst

Hi Jeanine,

Hoe heet dat spul dat je in Duitsland besteld hebt?

Hoop dat de internist wat weet tegen de vermoeidheid en pijn.

Dodi heeft nog steeds last van spruw, spugen is wel minder gelukkig. Ga morgen wel naar weeguurtje, denk wel dat ze iets afgevallen is. Ze drinkt nu 6x ongeveer 80-90 cc, maar gezien haar gewicht heeft ze 6x 110 cc nodig. Morgen maar even afwachten.

Ze ligt nu tegen me aan te slapen, in haar bedje lag ze zo te piepen. Vanmiddag maar weer proberen. Ben vandaag nog niet naar buiten geweest, hou angstvallig de deuren dicht tegen de hitte. Morgen schijnt er echt noodweer te komen.

Dit weekend de bakfiets in elkaar gezet, van,iddag stop ik Dodi in de maxicosi en gaan we met de fiets Finn halen.

Marjan, hoest met Selma vandaag? Heeft het ziekenhuis nou eigenlijk iets opgeleverd?

Geplaatst

Pauline, dat middel heet Sab Simplex. Chablis zit op een ander topic en die had dat voor haar baby omdat niets anders hielp. Zelfs iets van de kinderarts niet en dit werkt perpekt bij haar baby. Ik heb ook al 3 dingen geprobeerd en Storm blijft krampen houden. Dus vandaar. Heb je ook interesse ik kan je de link van de apotheek wel even mailen hoor,

Geplaatst

De internist heeft net gebeld. Mń HB is nog steeds 5 veels te laag dus. Ik blijf trouw de staalpillen slikken , die ik via hem kreeg voorgeschreven slik ik nu een week. Dat het HB niet omhoog gaat komt waarschijnlijk ook door mń auto imuunziekte. Verder zijn er nog steeds ontstekingen in het bloed waar te nemen en vertrouwd hij het niet . Omdat het ook in de hoek van de reuma te zoeken is wordt ik doorgestuurd naar de reumatoloog daar krijg ik een oproep van, Verder moet ik weer Plaquenil gaan slikken dit heb ik jaren geslikt vanwege mń auto imuunziekte maar destijds gestopt nu moet ik dus toch weer beginnen. Ik muts ben vergeten te vragen wat er nou uit de biopten gekomen is die genomen zijn van de plekken op mń been door de dermatoloog. Dus zo weer bellen. Als de plekken op mń been erger worden moet ik weer kontakt opnemen en naar het ziekenhuis komen. Ik heb inmiddels koppijn van de stress en de warmte. Storm slaapt byzonder slecht vandaag mede door de warmte en de krampen.

NB,assistente internist gebeld uitslag biopt nog niet helemaal binnen wel ontsteking maar er wordt nog verder gekeken.

Geplaatst

@ Marjan,

Wat ontzettend fijn dat jullie Selma weer thuis is maar wat ontzettend vervelend dat DÉ oplossing nog niet gevonden is.

Ik hoop zo dat het even in moet werken en haar lichaampje aan de andere voeding moet wennen en da thet gewenste resultaat dan alsnog komt. En net wat Jeanine al zegt: ik zou je zo graag ECHT willen helpen door op jullie meisje te passen. Maar we wonen aan de andere kant van het land. Maar het mag even goed hoor :happy:

@ Jeanine,

Je HB is zeker nog laag. Verwachten ze dat die staaltabletten nog beter gaan werken als je auto-immuunziekte beter onder controle is? Goh reuma. Ik hoop zo dat dat het niet is. Dan heb je er nog iets bij zeg. Maar met al die ontstekingen en pijn zou het wel een verklaring kunnen zijn. Spannend wat er uit gaat komen.

@ Pauline,

Vervelend spruw. Ik hoop dat het snel overgaat. Heb je lekker gefietst vanmiddag? Zweet op je rug of niet ;-)

Wat is het warm he? Evi ligt lekker in haar rompertje te drinken. Ik leg haar ook maar wat vaker aan want ben bang dat ze uitdroogt. Ze heeft vannacht weer doorgeslapen en geen huiluurtje gehad de laatste dagen. Ze lijkt weer als de eerste weken een superzoete baby te worden. Ze was anders ook zoet hoor maar wel lekker als ze niet huilen. Ik vond het ook heel moeilijk dat ze huilde als ze in bed gelegd werd. En dan even een minuut of 10 huilen voordat ze ging slapen. Ook dit doet ze al 2 dagen niet meer. Ik baker haar wel weer in en warm haar plekje op met een kruik. Naar volle tevredenheid van dit kleine prinsesje.

Donderdag weer naar het bureau. Wegen en prikjes. Toch wel een beetje spannend....

Hoe gaat het met de rust van de mama's?

Geplaatst

Hier geen rust, maar da's geen nieuws. Bedankt voor jullie lieve steun.

We hebben vandaag weer contact gehad met de kinderarts in het zh. Die schrok van ons verhaal. Zij dacht dat Selma ontslagen was uit het zh omdat het echt super ging. Wij gaven aan dat dat niet het geval was maar dat ze dachten de vicieuze cirkel nu doorbroken was. Selma was daar ook nog wel onrustig. We moeten de nutramigen even de tijd geven maar lang mag het niet duren. Zij belt ons do weer.

Nu alleen met de meiden. Manlief is naar toneel. Heavy!! Selma ligt nu in de wagenbak, stil met speen, slaapt! Ik ga zo Jolien op bed brengen en dan hoop ik dat Selma mij ook een beetje rust gunt:-)

Selma krijst alweer. Zucht.

Geplaatst

Lieve meiden,

hoe is het? trekken jullie het nog een beetje met de warmte. Wij hebben een plat dak en dat is echt heel pittig. Ik vind het zelf heel lastig om te beoordelen wat ik Lev en Dex nu aan moet trekken. Ik heb ze gisteren de hele dag alleen in een rompertje zonder mouwen gehad. Gisteren zijn we in de pauze naar mijn werk geweest om de jongens te showen. Mijn collega's hebben allen zo meegeleefd... In het kantoor (fysio) hingen wel 10 foto's van de jongens in kleur op A4 formaat. Ik wist dat al, maar het was heel leuk om te zien. Ze deden het super goed, ze gingen van arm tot arm, maar ze bleven lekker pitten. Ik heb Dex nog in het kantoor gevoed, ook dat ging prima. Gelukkig maar. Gisteravond lekker een rondje 1.5 uur gelopen.. heerlijk. Drinken jullie kindjes ook meer nu het zo warm is?

Ik moet morgen terug naar het ziekenhuis voor controle.. omdat de bevalling zo gecompliceerd verliep. Ik ben heel benieuwd, we nemen de jongens mee.. Kan de arts ook het resultaat zien van het hele gebeuren (hoezo trots).:happy3:

Marjan, potverdikkie... ik had zo gehoopt en geduimd dat het beter zou gaan, dat de oplossing nu snel gevonden zou worden. Dit is een ware uitputtingsslag. Ik wilde dat ik wat voor je kon doen. Kan je niet een dag even weg, naar een vriendin, familie... even alleen of alleen met Jolien. Om weer even een beetje op adem te komen. Hoewel ze nu net uit het ziekenhuis is, ik begrijp dat je dan ook niet even weg wilt. Maar misschien is het wel verstandig om dat af en toe te doen. Of al is het even naar bioscoop ofzo, even het huis uit. Gezellig met Jolien naar een voorstelling ofzo. Ik weet het ook niet hoor!! Ik kan me voorstellen dat jij je af entoe helemaal machteloos voelt. Maar hoe dan ook er komen andere tijden, je wordt nu zo op de proef gesteld, maar dat genieten gaat ook voor jullie komen.

Ik ben benieuwd wat de arts donderdag zegt.

Jeanine: kanonnen, dat HB is echt heel laag. Dan is het niet gek dat je je zo voelt. En dan nog die ontstekingen? Ik hoop dat die staalpillen snel helpen. Krijg je niet een paar zakken bloedplaatjes? Ik had hb van 4.3 na de bevalling, toen hebben ze mij 3 zakken gegeven en sindsdien voel ik me een ander mens... echt heerlijk.. een soort bloeddoping. haha. Op advies van een verpleegkundige neem ik elke dag floradix.. dat is iets homeopatisch en het lijkt goed tegen bloedarmoede te helpen en werkt weerstand verhogend.. misschien ook iets voor jou?

Pauline:

Hoe is het met de spruw?

Gaat dat weer beter? Lastig hoor. Hoe was het fietsen met de bakfiets?? dat vond Finn ook helemaal geweldig zeker?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden