Ga naar inhoud

alleen naar de punctie

Gast egeltje

Aanbevolen Berichten

• Reacties 84
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Egeltje,

Ik zie net je bericht en ben erg benieuwd hoe het met je gaat.

Wat een spannende tijd moet jij alleen doorstaan zeg. Waar wij samen in dit traject staan, doe jij het helemaal alleen.

Ik wil je heel veel succes wensen en ik hoop dat deze punctie ook meteen het gewenste resultaat voor je heeft.

Ik hoop dat het goed is gegaan.

xxx

Geplaatst

Lieve Henne, Guusje en alle anderen.

Ik hoop dat jullie dit mailtje lezen.

Henne, ik heb ook aan jou gedacht. Wat fijn dat het ook goed is gegaan. Ik zag weer groen van de zenuwen, maar gelukkig was die vriendin van me mee.

Mijn oogst............jawel...............43 jaartjes jong...............14 eicellen waarvan 11 bevrucht en 11 goed doorgedeeld!!! Ik viel bijna van mijn stoel . Vandaag TP gehad. Rest wordt ingevroren.

Verloor wat bloed , maar was bruin. Waarschijnlijklijk nog van de punctie. Het kon geen kwaad zeiden ze. Ik vind het zo een gek idee dat die eitjes rondzwemmen........... heb totaal niet het idee dat ik zwanger kan raken. Het is zo gek. En dan die stomme balletjes die je drie keer per dag van onder erin moet stoppen. Daar krijg je dus zwschapsverschijnselen van. Had ik vorige keer ook.

Ik ga proberen er niet teveel op te letten. En vooral veel afleiding.

Wat leuk dat jullie er allemaal zijn. Kunnen we niet een keer afspreken ergens?

NOu lieve dames, benieuwd naar jou Henne, en naar wat jullie allemaal schrijven.

Liefs

Egeltje

Geplaatst

Egeltje, ik houdt je topic ook al een tijdje in de gaten.

Wat een goed score!! Heel veel sterkte in succes in de (slopende) wachtweken. Ik hoop dat je ze met een positief resultaat kan afsluiten!

Geplaatst

Lieve Henne

Had je mijn mailtje gelezen in de discussie?

Hoe doe je dat eigenlijk in zo'n mooi kleurtje je geschiedenis kort vermelden.

Deze wiskid kan dat maar niet uitvogelen.

Nou ik spreek je snel I hope.

Geplaatst

HOi Diana,

wat leuk van je te horen.

Heb jij wel eens gechat op dit forum?

Kan ik dan gewoon iemand uitnodigen die online is...?

Geplaatst

Egeltje, je kan hierboven in het forum op de "chatknop" drukken en dan kom je in de chatroom terecht en dan is het een kwestie van afwachten wie daar ook is.

Succes!

Geplaatst

Hallo Egeltje,

Ik heb je hele discussie ook gemist. Sorry daarvoor. Nu kan ik je alleen nog maar heel veel succes wensen met het lange lange wachten, dat is als je alleen zit alleen nog maar moeilijker.....

Maar hier op het forum, al duurde het in dit geval wat langer voordat de reacties loskwamen, ben je echt niet alleen, dus schrijf alles van je af!

Groetjes,

Lot

Geplaatst

Zo zo, 11 stuks, dat doe je goed hoor op jou leeftijd ;-)

En vandaag al de TP gehad. Nu is het maar wachten en wachten. Je kan ook plaats nemen op de wachtbank van september!

Succes!!!

Guusje

Geplaatst

dank je Lot.

Nou, ik begin aardig de weg te vinden hier.

Zal wel vaker eens kijkenop deze site. Ben er niet elke dag, maar ga wel proberen wat vaker te kijken.

Nu lekker slapen. Tot de volgende keer weer!!

Egeltje

Geplaatst

Dank je Guusje. Ben wel blij hoor dat die punctie weer geweest is. Toch weer eng...............hoewel ze het goed verdoven.Ik heb inderdaad een plekje op de wachtbank. Wat heerlijk om vrouwen te spreken die helemaal los zijn op dit alles, en begrijpen wat het is.

Ik ga slapen en tot gauw.

Egeltje

Geplaatst

Egeltje heeft handtekening gewijzigd..........even kijken of het nu eruit ziet zoals de bedoeling is..........

Geplaatst

Wat goed Egeltje en ook nog cryo's erbij.

Ik hop dat we deze poging ook gezegend zijn met iets meer kansen.

Nu afwachten en duimen, spannend!

Succes.

Geplaatst

Egeltje dat is een topscore hoor! Grappig dat jij ook twee dagen na de punctie al de tp hebt, meestal is het dag 3. Ik mag 14 dagen na de tp testen, op zijn vroegst 14 dagen na de punctie. Ze zijn niet zo strikt met een testdatum noemen in Voorburg. Ik ga sowieso eerder testen om te kijken om het te weten als het weer in een vroeg stadium misgaat. Ben nu al aan het testen om te zien wanneer de pregnyl uit mijn lijf is.

Doe lekker rustig aan, goed voor je ukkies zorgen.

Henne

Geplaatst

hey egeltje

wat een score ik zal voor je duimen dat ze lekker warm blijven zitten

en je handtekening is ook goed gelukt

succes met je wacht weken

liefs jessica

Geplaatst

Hai Egeltje

wat een geweldig restultaat zeg, super!!! wie weet nog cryootjes.

fijn dat de tp ook weer achter de rug is, veel succes met de wachtweken, gelukkig zijn er meer dames die je er wel doorheen slepen.

veel succes!!

Geplaatst

Hey egeltje,

Heb net je topic voor t eerst gelezen..

Wil je heel veel succes wensen en ik hoop dat je over een paar weken een hele mooie positieve zwangerschapstest in handen krijgt!!

En ja die bevalling...ik hoop dat je iemand vindt die erbij kan zijn...

Kan me voorstellen dat je dat echt niet alleen wilt doen!

En als je echt niemand kan vinden, ik heb eens iets over een doula gelezen...misschien iets om te onthouden

Sterkte met wachten en good luck

liefs Daan

Geplaatst

@Henne

Hoi

Leuk van je te horen. Dat jij tussendoor ook al checkt. Ik zou daar gek van worden. Want als de pregnyl uit je lijf is dan werken die balletjes nog door. Of hoef jij die niet erin te doen? Ik heb al een aantal keren gedacht dat ik zwanger was en t was steeds niet zo. Zelfs een keer 5 dagen overtijd geweest. Maar geen positieve test. Ben een beetje bang om te geloven dat het gaat lukken. Ben vorige poging zo keihard van mijn berg afgedonderd...........was zo intens verdrietig..............durf het pas te geloven als bloedtest positief is.....................

Lijkt me zo gaaf als we beiden straks zwanger zijn!! Je bent nu al een beetje mijn maatje....haha!!!

@daantje

doula...........eh nooit van gehoord. Wel lief dat je meedenkt. Maar ik heb gelukkig al een paar mensen die dat wonder graag met me zouden willen delen..........weet je.........................ik durf niet meer te fantaseren. Mijn enige prioriteit is zwanger raken nu en dan zie ik wel weer..........

Alle andere lieve meiden............dank voor jullie leuke reakties. Het is zo fijn om dit te kunnen delen.

Egeltje:bf_new:

Geplaatst

Ik heb al drie keer een licht positieve test gehad, waarna ik toch ongesteld werd. Op dit moment doet het ziekenhuis dat nog af als pech. Maar ik wil zelf nu wel bij elke poging weten óf er iets gebeurt. Ook al gaat het daarna alsnog mis. Om er ook zeker van te zijn dat het niet nog een restje pregnyl is, test ik nu dus eerst net zo lang tot ie negatief is. En dan hopen dat ie weer positief wordt. Had vandaag een prachtige positieve test haha.

De bolletjes beinvloeden je test niet. Ze kunnen alleen je menstruatie tegenhouden, maar ik ben nog alle keren dwars door die dingen heen gaan bloeden.

Het is voor iedereen anders, de één wil graag vroeg testen, de ander stelt het liefst zo lang mogelijk uit. Belangrijk is om te doen wat voor jezelf goed voelt en je niet te laten opjagen door wat anderen wel of niet doen.

Geplaatst

Hoi Henne,

Heb je helemaal gelijk in hoor. Je moet je eigen gevoel volgen. Maar wat die balletjes betreft, die beïnvloeden niet de test, maar die geven wel degelijk zwangerschapsverschijnselen. Is mij gezegd. Dus ik weet niet meer wat mijn lichaam tegen mij zegt. Ga daarom op de bloedtest af.

Maar ik begrijp jou wel hoor. En je moet dat ook gewoon doen op jouw manier.

Ik ben erg bang dat ik straks weer zo'n klap krijg.

Had prachtig resultaat met punctie qua emmy's en uiteindelijk...........er is niks blijven plakken.....................Ben t vertrouwen beetje kwijt. Probeer er maar geen punt van te maken............laat t over me heen komen.

lieve groetjes en let's keep in touch.

Egeltje

Geplaatst

Hallo zeg, wat dapper dat je het in je 1tje doet!! Ik kan me voorstellen dat je soms gek wordt van de onzekerheid die je dan op dat moment niet ff kan delen. Daar zijn wij dan weer voor.

Mooie scores hoor en broeden maar!!!! Op naar een positive test!!!!

Liefs

Geplaatst

Engeltje, ik had je topic ook niet eerder gelezen.

Ik wens je heel veel suc6 in de wachtweken en hopende op een mooi resultaat!

Ik vind het trouwens erg knap dat je dit in je eentje doet! ...girlpower :)

Groetjes Nathalie

Geplaatst
Hoi Henne, wat die balletjes betreft, die beïnvloeden niet de test, maar die geven wel degelijk zwangerschapsverschijnselen.

Egeltje

Klopt! Maar ik heb al zwangerschapsverschijnselen voor de tp, door de pregnyl. Dus ik probeer me daar niet al te erg door te laten (mis)leiden. Ben meer van de feiten dan vage gevoelens haha, vandaar mijn testgedrag ;-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden