Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mart wat een toestanden, waarschijnlijk kunnen ze het goed bijhouden met medicijnen maar toch. Wat een raar idee moet dit zijn dat het gebeurt is.

Sterkte!

Nico joehoe!!!! wat een goed nieuws, je wordt een eerlijke vrouw. Zsm trouwen en net zoals Henne daarna meteen zw, ja je leeft toch in zonde he.....:happy3:

Babeth heel veel succes vandaag, hoop dat alles goed gaat, hoe laat mag je?

Oooh ik was verkeerd aan het denken met de kruimeldief (schaam)......

Dat eten wordt ook gewaardeerd door de werknemers, ze moeten ook hard werken (zweep erover) maar het is gezellig en goed voor het team moraal.

Fijne dag allemaal.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo Dames,

Zijn gisteren bij de gyn geweest en heb de uitslagen van de onderzoeken.

Niet zo mooi allemaal. We krijgen nog 1 kans met een icsi. Tenzij daar de eieren uit mijn eierstok springen van plezier dan misschien nog een allerlaatste 3e behandeling, maar wil niet vooruit lopen.

Eerst vanaf wk 45 3 maanden aan de lucrin. Iemand ervaring mee? Vast wel.

Wilde ik gisteravond beginnen aan het maken van de kerstkaarten kon ik iets niet vinden. Meteen alles weer aan de kant gegooid en zielig zitten zijn op de bank. Mijn man was al vroeg naar bed. Die hoest zo ontzettend dat hij eerst goed diep in slaap moet zijn voor ik rustig kan slapen.

Wij zijn voorlopig nog pauze meisje.

Succes iedereen.

Rubster

Geplaatst

Mart wat is dat schrikken zeg... je snapt soms niet hoe makkelijk ze mensen weer naar huis sturen he. Heeft hij nu bloedverdunners? Hoop dat er snel wat aan gedaan kan worden, denk dat je op het moment toch allemaal wat in onrust leeft. Niet fijn.

Wel fijn dat jij en Caroline gelijk op gaan straks, maar dan wel allebei zwanger he!!!

Rubster voor jullie ook rotnieuws. Wat was er zo slecht dat ze nog maar één kans willen geven? FSH of AMH? Echt klote zeg. En totaal off topic, maar heeft je man geen bronchitis? Het heerst nogal op het moment.

Nico, voor jou dan leuk nieuws: TROUWEN! Oh het is zo leuk! Wij hebben het allemaal in vrij korte tijd geregeld en het was heerlijke afleiding. En ja, inderdaad effectief he, de eerste icsi dat we een keurig getrouwd koppel zijn is raak. Hihi, ik belde gister het ziekenhuis om iets te vragen en noemde automatisch nog mijn meisjesnaam.....zegt ze zo...'hier staat u onder xxx'. 'Oh ja, vergeten!', flap ik eruit. Ze moest lachen joh.

Hier een spannende dag, 2e echo. Moet zeggen dat ik toch wel weer zenuwen voel hoor. Zal zo blij zijn als het allemaal goed is, pffff.... Laat het jullie z.s.m. weten.

Liefs,

Henne

Geplaatst

Mart wat vervelend zeg, dat van je vader en dat is nog zachtjes uitgedrukt. Gelukkig hebben ze het nu dan gevonden. Sterkte met het wachten op een oproep.....

Nico!!!!!!!!!!!!!!!!! Gaaf zeg trouwen. Ik maakte er gisteren een grapje over tegen mijn broer, maar mijn vriend wil het niet horen hoor hihi. Misschien moeten we ook wel ff stiekum trouwen en dan lukt het wel......

Sylvie jij hebt weer het nodige te doen vandaag, lekker hoor cakejes bakken....

Hier vandaag eens voor de verandering uitgeslapen. Ga me zo maar een s aankleden en mijn schoonmoeder bellen dat ik vanmiddag weer ga klussen in onze toekomstige jungle (komt door de olifant muur hihi).

Zal voor de liefhebbers een foto plaatsen als de meubels er tegenaan staan.

Liefs

Geplaatst

he San...ik ga de cakejes bakken...of ga jij ook cakejes bakken Sylvie??? hihi...

wie weet komt jouw vriend ook eens tot ommekeer en wil ie met je trouwen...hihi...

Rubster, had ook al in het pauzemeisjes-topic gereageerd...sterkte meid!!

Sylvie...als ik heel eerlijk moet zijn, mijn eerste gedachte was ook verkeerd met die kruimeldief...ik zal al te denken...dat zal dan erg moeilijk worden...die voorkant is toch zo smal??? hahahahaha...a dirty mind is a joy forever! hahahahahaha

yep...op dit moment leven we idd nog in zonde...hahahah...mijn oma (helaas is ze er niet meer) zou het liefst zien dat we ook voor de kerk trouwen, maar mijn vriend gelooft niet...is wel katholiek, maar doet er verder niets mee...maar wie weet...hij weet wel dat ik het liefst dan ook voor de kerk zou willen trouwen...we zien het wel...eerst een datum plannen en kijken wie we allemaal uitnodigen en wat we allemaal nodig hebben...hahahaha...

liefs,

nico

Geplaatst

Oeps foutje, tja ach hormonen kan ik de schuld niet meer geven dus hou het maar op vermoeidheid hihi.

Geplaatst

Hoi Meiden,

Net de Fert.poli gebeld, en de vraag gesteld wat de procedure is na een 3de icsi poging (ander dame dan die van de mail) Ze vetelde dat ze het verstandig vindt om toch een gesprekje te doen, al is het maar om af te sluiten, als je dat niet wilt moet je dat niet doen maar denk wel dat het verstandig is. Dat is toch net even anders dan die mail van die muts!! Ik heb haar verteld dat die mail mij de indruk gaf "toedeloe wij zijn er klaar mee" en ik heb de mail aan haar voorgelezen, haar reactie was hmmm beetje onhandig. En ze kon zich voorstellen dat ik er niet blij mee was. Maar goed over twee weken gaan we voor de evaluatie.

Ik blijf nog even een pauze meisje, dus moet eigenlijk terug naar het pauze meisjes topic, aan de andere kant we gaan zelf ook niet stilzitten en de kruimeldief is voor andere doeleinden dus je weet maar nooit ;-)

En jullie zijn zo gezellig :toppie:

Geplaatst

he Spaatje...wat fijn dat de dame aan de telefoon zo meeleeft en dat jullie toch de evaluatie krijgen..

blijf gezellig hier...ik ben ook nog steeds pauze-meisje, maar klets hier gewoon mee...heb toch een band opgebouwd met de meiden hier...

liefs,

Nico

Geplaatst

Nee, ik ga vandaag geen cakjes bakken, dadelijk wel zoete broodjes bij een klant....

Ik ben al getrouwd Nico, wij zijn voor de kerk getrouwd. Sterker nog in de kerk van mijn schoonvader en hij heeft de dienst gedaan. Hij is Pastor van de oud-katholieke kerk.

Die zijn niet zo streng als de katholieke en veel toleranter en gaan een beetje mee met de tijd. Heb nogal wat meegemaakt dus kan niet zeggen dat ik echt geloof. Denk wel dat er meer is tussen hemel en aarde maar wat weet ik niet.

Ik praat altijd tegen mijn vader die al heel lang dood is (27 jaar).

Het hele topic pauze meisjes is volgens mij hier naar toe verhuisd, weet eerlijk gezegd niet waar ik nu thuis hoor want pauze heb ik ook nog niet.....

Blijf gezellig hier Spaatje.

Geplaatst

Ik hoor hier toch ook helemaal niet meer. We kunnen het beter het oud-gedienden-topic noemen haha!

Oh meiden, ik ben zo ongelooflijk in de wolken na onze echo. Het is echt een minimensje met een wiebelend hoofdje en kleine armpjes.... zo bijzonder om te zien, ik had er zo nog een uur kunnen liggen kijken. Gelukkig heeft m'n man het opgenomen dus als ik mijn eigen domme opmerkingen (ik zie oogjes! nee, dat is hersenvocht) even delete, kan ik daar nog heerlijk mee nagenieten. Ik ben nu al verliefd op onze kleine uk. Oh, wat gun ik dit aan iedereen hier, dit is zo'n ongelooflijk onwerkelijk gelukkig gevoel. Ik kan niet ophouden met glimlachen en zo lekker voel ik me verder helemaal niet.

Een hele dikke knuffel,

Henne

Geplaatst

Henne geweldig!!!!!!!!

Hier ff een flinke dip. Mijn neef belde vanmiddag. Hun 3e kindje is vanmiddag geboren een zoon, ze hebben al 2 meisjes. Ben zo ontzettend jaloers.....................

Heb eerlijk gezegt dat ik pas kom kijken als ze weer thuis zijn, ze heeft een keizersnede gehad, de kleine z'n navelstreng zat om zijn nekje gedraaid dus was nog ff paniek op het laatste moment. Gelukkig gaat het met mama, papa en de baby heel goed.

Zucht..............zullen wij dit ooit meemaken???????????????????

Geplaatst

Ja Sandra, jullie gaan dat ook meemaken. Echt waar, blijf erin geloven hoe moeilijk het ook is!

Supperdikke knuffel,

Henne

Geplaatst

@ Henne, ik vindt het wel een beetje grappig van die oogjes :happy11:

@ Sandra, ik snap het helemaal...het is de ene keer ook "erger" of juist veel minder dan de andere keer....en toch jij komt ook echt wel aan de beurt...dat moet gewoon!

Geplaatst

Hoi dames

Syvlie, ik dacht al dat je (man) het verkeerd begrepen had hihi.. zaten even op een ander spoor......

Nico, van harte gefeliciteerd met jullie aanstaande huwelijk, wat geweldig! alvast veel plezier met de voorbereidingen , erg gaaf!

Henne, wat fijn dat je echo zo goed was, ik wed gewoon helemaal bij van het gevoel dat je omschreef, klinkt gek maar als ik aan de zwangerschap terugdenk krijg ik ook dat gelukzalige gevoel terug! geniet ervan hoor!!!

Spaatje, wat goed dat je nog contact hebt opgenomen en dat je er een beter gevoel bij hebt!

Rubster, wat vervelend van de uitslag van die onderzoeken, en dan straks 3 maanden aan de Lucrin, ik heb er geen ervaring mee maar kan me voorstellend dat je niet op een pauze van 3 maanden zit te wachten!

Sandra, wat een bericht weer, kan me voorstellen dat je nog even wacht met het bezoek, denk aan jezelf hoor!!!

Martha, ik hoop dat je vader snel opgeroepen wordt, zal jou ook wat rust geven lijkt me.

Nou dames, hier wat minder nieuws, ons cryootje heeft het ontdooingsproces niet overleefd......wij gaan met de komende menstruatie met de nieuwe poging in DD beginnen, erg balen maar ja, het is niet anders.Ben nu extra blij dat deze tp toch in deze cyclus ging en dat met toch niet ging afwachten anders werd het voor ons zo januari.....

liefs

Babeth

Geplaatst

@ Nico, trouwen! Wat superleuk zeg. Heb je weer wat leuks om naar uit te kijken.

@ Babeth, hoe gaat ie?

@ Henne, wat geweldig lijkt me dat. Ik ben best een beetje jaloers hoor en ook bang dat ik het nooit zal meemaken...

@ Sandra, zullen wij dit ooit meemaken...tja, wisten we het maar hè?

@ Spaatje, fijn dat je nog een evaluatie krijgt en daarna maar verder kijken. En voor wat betreft de pauzemeisje...dat zijn wij hier toch ook bijna allemaal?

@ Sylvie, ik ben zonder geloof opgevoed, maar ik geloof ook absoluut dat er meer is tussen hemel en aarde, maar wat dat precies is, geen idee. Toch iets ongrijpbaars...

Hier alles oké. Een teambuildingsdag gehad vandaag.

Was wel errug koud hoor!!!! Maar ook wel weer leuk.

Wel een gek idee dat al die mensen die daar rondliepen m'n collega's worden.

Verder niet zoveel nieuws...

Fijne avond!

Geplaatst

Shit Babeth, ik lees net dat je cryootje het niet overleefd heeft. Wat ontzettend balen zeg!

En inderdaad toch nog goed dat je al in deze cyclus verder mocht. Nu kun je toch gelijk door in DD.

Weet je wanneer dat ongeveer zal zijn?

Geplaatst

Shit Babeth...dat is wel een domper zeg, verdikkeme.

Mart, ik vond het ook best moeilijk om hier te schrijven, weet namelijk zo goed hoe het voelt om zoiets te lezen terwijl je zelf nog maar moet zien of je zover komt. Het is ook heel raar om opeens bij dat andere kamp te horen, al voel ik me er niet meer zo illegaal als in het begin. Ik hoop echt met heel m'n hart dat jullie ook snel van die overlopers worden. Het is hier erg gezellig, maar als we met z'n allen verhuizen dan wordt het denk ik nog veel leuker.....

Geplaatst

We willen het allemaal en zijn ook een beetje jaloers maar we gunnen het ook een ander. Zucht wat moeilijk toch allemaal.

Babeth toch een tegenvaller zeg, wel goed dat jullie zijn doorgegaan anders had je nog langer moeten wachten. Blijft kl?te.

Geplaatst

Henne wat fijn zeg dat je echo goed was en dat je wat meer bewust kon genieten! Wat een wonder! Kun je het nu ook iets meer loslaten en wordt het al wat meer werkelijkheid of nog niet?

Babeth wat enorm balen zeg, zovaak hoor je het voor mijn gevoel niet meer dat een cryo het ontdooingsproces niet overleefd of wel? Vind je dit niet heel erg moeilijk, weer uitstellen, jezelf weer opladen?

Oef...sandra ik herken zo je gevoel...heb het momenteel ook sterk hoor dat ik bij mensen die dicht bij me staan toch een soort van jalouzie voel. Ik wil dit niet maar tegenhouden kan ik niet. Ik merk dat ik deze mensen ook een beetje ontwijk hoor.

Meiden...ik vind het momenteel lastig om heel actief mee te schrijven, ik ben geen pauzemeisje eigenlijk en ben nog niet in de race...weet niet wat ik ben. Aanstaande woensdag gaan we voor gesprek naar utrecht, ik hoop dat we dan ook data meekrijgen waarop we weer kunnen beginnen. Ik houd er zelf rekening mee dat dit wel een half jaar kan duren. Maar in elk geval, misschien dat ik dan wat legaler mee kan kletsen voor mijn gevoel.

Ik volg jullie wel allemaal hoor!!!

Geplaatst

Babeth, he wat een domper zeg....maar wel gelukkig dat jullie meteen verder kunnen in DD. Weten jullie al wanneer???

Sandra...leef met je mee...ik zal hetzelfde meemaken tussen nu en een week...mijn oudste broer wordt dan ook weer vader voor de 3e keer...weten alleen nog niet wat het wordt, maar ze hebben al 2 jongens (denk dat het een meisje wordt)...ik zal mijn nieuwe neefje of nichtje pas kunnen zien wanneer ze naar Nederland komen en dat zal eind november/begin december zijn (rond de Sinterklaas) en wanneer ik weer met de pil begin of begonnen ben...slik...

Henne...wat fijn dat je hebt kunnen genieten van de echo...en ook hier de vraag, gaan we dit ooit ook zelf meemaken???

Martha...hoe is het met je vader??? en gezellig...een teamdagje! altijd leuk om je collega's te leren kennen (want buiten kantoor zijn ze toch weer net iets anders dan wanneer ze aan het werk zijn)...

EDR...veel succes de 26e...kan je wel begrijpen hoor! volg je gevoel en als je hier wilt kletsen, dan ben je zeker van harte welkom...je hoort er toch ook bij!!!

gisteren mijn laatste body balance les gegeven...en 's middags nog flink cakejes gebakken en ook nog een chocoladecake...gelukkig maar, anders was het te weinig...na de les heb ik twee hele mooie boeketten gekregen van mijn groepje (door een miscommunicatie had men er twee gekocht...hihihi) en ik dacht...oh...dan kan ik naar huis nu...niets daarvan...er werd gezegd...ga even zitten, wij (personeel) hebben ook nog wat voor je...dus ze gaat het hok achter de receptie naar binnen en daar komen opeens bijna al mijn collega's naar buiten met slingers en toeters...wist effe niet waar ik moest kijken...echt wel leuk en totaal onverwacht...ik had er helemaal niet aan gedacht...werd toen natuurlijk versierd met de slingers en toen moest ik een speech geven...gelukkig gaat me dat altijd goed af...hahahaha...en daarna nog effe gezellig nakletsen en nog een cidertje gedronken...echt gezellig en echt heel leuk...[ATTACH=CONFIG]128[/ATTACH]hier ben ik nog bezig met mijn speech...

een geslaagde avond dus...helaas kon niet elke collega erbij zijn, maar ik mag toch nog daar sporten dus ik zal ze zeker nog wel eens zien...

ga nu weer verder met werken...

oja...mijn vriend had gisteren gesprekje gehad met de voorman bij de fabriek waar hij werkt en ze waren erg tevreden over hem en ze laten hem nu wat langer bij een machine staan zodat hij deze beter kent en dan kan hij door naar een volgende machine totdat hij die weer goed kent...hij kent nu van alle machines een beetje (zit in de productie van soyaproducten en tofu). dus ook weer goed nieuws... en zo komt langzaam toch weer die positiviteit terug in ons leventje...

liefs,

Nico

Geplaatst

Nico wat leuk een verrasingsfeestje en 2 boeketten altijd leuk.

Vind het leuk als mensen soms foto's plaatsen, had alleen wat groter gemogen Nico, je verzint er toch een idee bij van hoe mensen eruit zien.

Ikzelf heb ooit een foto van mijn man met de hond geplaatst, van mezelf ook nog nooit een grotere foto, ben niet zo fotogeniek.

Weet alleen hoe Henne eruit ziet in haar trouwjurk.

Ooh ja en Mart is ook duidelijk.

Als jullie het doen doe ik het ook om eens een fotootje te plaatsen........

Geplaatst

he Sylvie, ik heb deze gekopieerd van de hyvespagina van het fitnesscentrum waar ik bij werk (of gewerkt heb nu dan)...en daar zijn ze wel groter, maar op mijn pagina niet...zal eens checken..

foto's is altijd leuk...en ook jij bent fotogeniek!!!

xx

Nico

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden