Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja, is groter.

Ik dacht dat jij een staartje had op je profielfoto maar je hebt kort haar.

Ik zal eens kijken voor een foto.

Wordt vervolgd...

Geplaatst

ooh...nee...heb idd kort haar...zal eens kijken voor een andere profiel foto...ene waar ik leuker opsta...deze is van Pinkpop en toen was ik een beetje dronken...hahahaha

Geplaatst

Loop hier een beetje te k*tten, werk in uitvoering zeg maar.

Recente foto's die ik heb zijn van mijn trouwdag, of vakantiefoto's maar die zijn niet voor publicatie bestemd.

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]131[/ATTACH]

Dit ben ik dus op mijn trouwdag, normaal heb ik mijn haar los.

Als je er op klikt kun je me in het groot bewonderen :-)

Wie volgt???

Geplaatst

Hallo allemaal

Wat is er veel gebeurd in dit topic. Leuke dingen maar ook nare dingen.

Ik moet nog even goed gaan lezen om alles bij de goede namen te gaan houden.

Ik ben vanaf vandaag officieel pauze af meisje. Ben 3 dagen eerder ongi geworden.

Dus racen naar de apotheek, gelukkig hadden ze de bestelling al helemaal compleet. Toen de IVF poli gebeld en we mogen deze maand gaan beginnen.

Dus zo naar werk met mijn eerste spuit op zak en dan weer als een junk in de wc gaan zitten spuiten vanavond.

Ik vind het erg spannend en mijn ventje vindt het ronduit eng!

Hopelijk dat de extra pillen voor MTHFR mutatie goed gaan werken!

Groetjes

Geplaatst

hai meiden

bedankt voor jullie lieve reacties.

Als het goed is gaat alles snel, op cd3 beginnen met stimuleren dus ergens in week 46 de punctie.

Edr, in Brussel hebben ze ons destijds verteld dat 50% van de cryo´s het proces overleven in ons geval klopt het precies. en juist omdat de eerste goed ontdooit was hielden we al wat rekening met een slecht dooiing, maar inderdaad, het is klote, was toch weer een kans.

Je hebt het erover dat je mogelijk wel een halfjaar moet wachten, jeetje wat een tijd, is dat vanwege de drukte in het ziekenhuis? Ik hoop dat het sneller kan hoor, de stap is nu genomen, dan wil je ook niet te lang wachten toch.

Henne, we komen je volgen hoor!!! daar gaan we voor!

Nel, fijn dat je ook weer begint, heel veel succes!

Sylvie, goed idee van de foto´s, ik zal eens kijken

Geplaatst

Nico ik moet echt even mijn beeld bijstellen, ik herken mensen als eerste aan hun profielfoto, Nico is paars shirt/zonnebril.

Nu niet meer.

Vind het wel leuk om mensen nu "echt" te zien.

Babeth ik heb van jou ook een beeld volgens mij klopt er niets van.

Sandra hetzelfde, hoe gaat het verder?

Mart vindt ik redelijk duidelijk van de foto's.

Vindt hetzelf een leuk onderwerp na alle dipjes die we hier gehad hebben.

Geplaatst

haha Sylvie,

ik had graag gehoord wat jouw beeld van mij was, maar de foto staat er al haha

Nico, wat ontzettend leuk hoe ze je verrast hebben, maar zo te horen ben jij ook echt de vrolijke noot !

Fijn dat het op het werk van je vriend ook lekker gaat

Geplaatst

Babeth wat leuk en ook een trouwfoto. Daar staan we toch beter op dan vakantiefoto's, behalve Mart dan.

Ik zat er niet ver naast, weet niet of je normaal ook wat krullend haar hebt maar dit was wel het beeld wat ik had.

Van mij is de foto alweer anderhalf geleden, ben wel wat dikker geworden helaas :-(

Afgelopen weken heeft me zeker 5 kilo zwaarder gemaakt, wat jammer is dat het niet eens door het eten komt.

Geen plezier aan gehad, stomme hormonen.

Geplaatst

hihi ik ben ook niet zo van de foto´s....mijn haren krullen (helaas) normaal niet, maar wel mijn eigen kleur.

extra kilootjes klinkt bekend..... pfffff

Geplaatst

Meiden wat leuk die foto's! Ik weet niet hoe het werkt, een foto op internet zetten? Leuk om gezichten bij namen te zien!

Babeth had ik ook wel ong zo verwacht...hoe oud ben je eigenlijk?

En nico...wel grappig, ik had bij jou een bos lang haar verwacht...waarom weet ik niet.

Sylvie kon ik me geen voorstelling bij maken eigenlijk. Hou oud zijn jullie allemaal eigenlijk?

Babeth...ik belde in september om een afspraak te maken voor oktober, toen vertelde de secretaresse me dat de wachtlijst ong een half jaar zou zijn. We wachten wel af volgende week maar ergens hoop ik nog een beetje dat het wat sneller kan.

Geplaatst

Babeth? Gave jurk! Volgens mij had ik van hetzelfde merk de jurk.

Ben alleen de naam even kwijt. Mijn jurk hangt op zolder maar daar kan ik niet

naartoe (eng smal trapje).

Geplaatst

Esther, wat balen zeg als het echt zo lang duurt, ik dacht dat Brussel als erg was.....ik ben overigens 35, wordt in december 36 (auw haha)

vanessa, echt waar?, wat grappig ,merk is volgens mij Sincerity, hij wsa er in het volledig wit, met rode accenten of zoals die van mij met taupe

Geplaatst

Hebben jullie nog wel eens heimwee naar die tijd...trouwen enzo? Achteraf veelte weinig van genoten.

Zo...schermafbeelding gewijzigd...

En foto toegevoegd....toch meer techneut dan ik altijd van mezelf dacht :)

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]134[/ATTACH]

Deze is in schotland afgelopen voorjaar

heb helemaal de slag te pakken :)

Geplaatst

Wat leuk al die (trouw)foto's! Ik was vanmidag bezig met onze trouwfoto's en toen knalde de computer eruit. Zal het weekend een nieuwe poging doen. Jullie hebben tenslotte nog een trouwfoto tegoed waar we voluit op staan :-D Kan gelukkig zeggen dat we heel bewust van die dag genoten hebben, maar ach...negen weken geleden, dat is natuurlijk niks haha!

Geplaatst

Eindelijk zie ik jullie ook 's.. Leukleukleuk!!!!! Hier nog wat kiekjes van mij.

[ATTACH=CONFIG]137[/ATTACH]Vroeger (hihi)[ATTACH=CONFIG]136[/ATTACH]Saampjes[ATTACH=CONFIG]138[/ATTACH]Ikke[ATTACH=CONFIG]139[/ATTACH]En ikke helemaal (moest even zoeken waar ik helemaal op stond...:-)

Geplaatst

Hallo allemaal, wat is er weer een hoop gebeurt zeg. Als je het eens een dag mega druk hebt....

Het is hier in ieder geval gezellig en dat is lekker, zeker als je al weer niet meer kan slapen, net als ik nu hihi.

Gister echt een k*t dag gehad, na de geboorte van de zoon van mijn neef en zijn vrouw ff helemaal ingestort. Mezelf gister opgesloten in onze nieuwe woning en als een gek tekeer gegaan. Mijn tranen regelmatig op de vrije loop gelaten. M'n vriendin kwam nog even langs en had voor haar zoontjes oppas geregeld, die lieverd voelde gewoon aan dat ik even geen kids hoefde te zien (nog). Heb alles eruit gegooid wat me dwars zat.

Vandaag moet alles gewoon beter zijn.

Ik lees wel mee, maar reageer minder, kan het even niet opbrengen. Maar weet wel dat ik met jullie meeleef, ik sta gewoon mentaal ff in de pauze stand. Dat komt allemaal wel weer goed. Helaas vanaf zaterdag weer gaan werken, dan kan ik me niet meer verstoppen voor de buitenwereld. Was op momenten best lekker, maar ik weet ook dat het niet eeuwig kan duren en de echte wereld wacht op me...............

Liefs

Geplaatst

wat leuk allemaal die foto's...

Sylvie...had me jou voorgesteld met blond haar en lang...

Babeth...jij had in mijn ogen bruin haar

Esther (EDR)...jou had ik me voorgesteld met kort haar...hihihi

ik heb idd voor dit kapsel lang haar gehad, dreadlocks...[ATTACH=CONFIG]140[/ATTACH] deze foto is van vorig jaar tijdens onze vakantie...

Sandra...lieve meid...ik geef je een dikke virtuele knuffel en doe maar lekker rustig aan meid!!! kom kletsen wanneer jij er zin in hebt en wanneer je er klaar voor bent...voel je nergens toe verplicht!! je kunt altijd bij ons terecht!!!:knuf:

nel...wat fijn dat jullie mogen beginnen!!! duim voor je!!!:luck:

Babeth...jullie ook weer binnenkort...duim ook voor jou!!!:luck:

een trouwfoto van mij zal ergens volgend jaar dan komen..hihihi...

allemaal een fijne dag, doe lekker rustig aan en doe geen dingen die ik ook niet zou doen...:toppie:

liefs,

nico

Geplaatst

Hallo Dames,

Zie het al weer wat zonniger in. Leven gaat verder dus ook de dingen die je moet doen.

Ik zal het weekend ook even een foto van mij/ons erop zetten.

Babet, die jurk die jij hebt heb ik gepast met rode ballijnen erin. Ben helemaal gek van rood, maar het was het net niet.

Nu hangt mijn jurk, 2-delig in de kast. Bovenstuk kan ik altijd nog aan op een nette broek. Bij een trouwerij bv.

Verder is het bijna weekend. Helaas kan ik neit zonder pijnstillers,maar probeer er zo min mogelijk te nemen. Dus dan maar een liquid cap van advil. Die werken wat langer. 1 in de ochtend en 1 in de avond.

Heb heel goed geslapen vannacht. Heb mijn man ook niet horen weggaan om 04.00 uur.

Sterkte voor iedereen een dikke knuffel en doe het rustig aan.

Groetjes

rubster

Geplaatst

Wat leuk allemaal die foto's.

Nico je hebt dus gelijk blond en (lang) haar heb ik. Ik vind dat korte leuker bij je staan dan dreadlocks.

Esther ik had me jou heel anders voorgesteld maar dat kwam door je schermafbeelding met dat hoedje op. Je kwam op mij als heel kwetsbaar over op dat moment en dan ga ik het vanaf daar verder invullen.

Hetzelfde als met een boek lezen je geeft iedereen een gezicht.

Mart jij was altijd al duidelijk met je foto's, alleen die van vroeger moest ik even 2 x kijken, hahaha, punktijd!

Zal ook nog een foto van mijn trouwjurk erop zetten, volgens mij was dit ook van Sincerity ofzoiets.

Zal een gaan graven in het fotoalbum..

Sandra wat moeilijk toch dat de wereld voor andere doordraait en dat jij even stilstaat. Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet om weer gaan te werken zaterdag.

Misschien valt het mee en heb je genoeg afleiding om even je gedachten te verzetten.

Leef je lekker uit in je nieuwe huisje....

Fijne dag allemaal.

Ooh ja ik ben 35 wordt in april 36.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden