Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Na al die jaren en zo veel verdriet is het gewoon niet te bevatten. Ben blij, verdrietig en bang te gelijk. O niet te vergeten misselijk, maar ja dat kan ook van de spanning komen.

Alle emoties gaan alle kanten op en die misselijkheid is gewoon van de zwangerschap.

Ik sta te trappelen om weer te gaan spuiten.....

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sandra, het is nu gewoon een dikke plus. Gefeliciteerd meis, je bent hartstikke zwanger!!!!

Ik ben net gebeld en YES we hebben in ieder geval een tp. Hoeveel er bevrucht zijn weet ik nog niet, maar dat hoor ik straks. 11.45 uur moet ik er zijn.

Was toch wel even zenuwachtig hoor na dat verhaal van woensdag...

Geplaatst

O Mart helemaal geweldig. Op naar een mooie tp en daarna het estafette stokje overnemen van ons hoor!!!!!!

Geplaatst

Mooi, veel succes lieve Mart!!!

Witje, nu echt: VAN HARTE! Zo'n mooie stijging, zo hoort het. Zelfs aan mijn man laten zien.

Geplaatst

mart en caroline...wat fijn! Zover zijn jullie alweer. Wat een spannende dagen gaan er komen.

En nu nog afwachten of er cryo's zijn? Ik hoop zo dat jullie babeth en sandra gaan volgen. Wat zou dat fantastisch zijn!

Hoe is het met de rest van de meiden hier?

Klaartje sterkte bij de arbo straks, ik hoop dat je afspraken kunt maken met hem die voor jou goedvoelen en goed zijn.

Geplaatst

Idd door mezelf vergeet ik een beetje julllie. Niet netjes.

Klaartje succes bij de arbo en wat Esther zegt dat je maar afspraken kan maken die goed voor je voelen en die haalbaar zijn.

Ga nu echt ff strijken, heb het nu al 3 weken uitgesteld en ojee wat een berg. Leuk hoor zo'n groot nieuw huis met apparte kamer voor de het ophangen van de was en 1 voor de strijkplank. Jd doet de deur dicht en je ziet het niet, erg gevaarlijk. Van de week al geprobeerd er verschillende keren aan te beginnen maar de testen gooiden roet in het eten hihi. Dat excuus kan en mag ik niet meer gebruiken. Straks ook nog even de kerstboom neerzetten en dan nog een late dienst. Dan lekker 3 daagjes vrij. Het weekend samen en maandag ga ik alleen bloed laten afnemen en dan is Paul 's middags ook thuis voor het ontvangen van de uitslag........

Geplaatst

Hallo dames,

Wat gebeurt er veel hier.

Mijn situatie: leverfunctie waardes zijn nog steeds te hoog voor een ivf-icsi behandeling daarom moet ik naar de internist. Als de internist akkoord geeft mogen we voor de volgende behandeling. De afspraak is al op 21 december bij de internist.

Verder met het probleem van mijn echtgenoot doen ze dus niets totdat we uit de medische molen zijn. we zouden dan naar een seksuoloog moeten.

Mart, succes straks met de TP.

Carolien, geniet van je hoge oogst en celdeling. Hopen dat er cryo's uit voort komen.

Henne, je bent zo sterk altijd. Succes bij de arbo.

Sylvie, hoe is het nu met jou? gaat het slapen al beter?

Witje, mooie test weer. Nog even afwachten.

Nico, niet ziek worden hoor.

Succes allemaal.

Groetjes

Rubster

Geplaatst

Hai Rubster...

Wat ellendig dat het weer uitgesteld gaat worden. Je stelt je toch heel erg in op iets anders en dan weer uitstel. Hoe kom je aan te hoge leverfuncties? Zijn ze daar al achter? En misschien domme vraag hoor, kan zijn dat je het al eens verteld hebt maar dan heb ik er over heen gelezen, wat is het probleem met je echtgenoot?

Geplaatst

Caroline ook succes! En zeker, jij ook Klaartje!

Ik net in de wachtkamer VU, vet druk. Moeten zo door voor operatie man (plaatje uit pols van oude breuk).

Duurde de te lang, dus helaas geen bloed kunnen prikken. Morgen maar weer een pointless poging.

Geplaatst

Rubster, volgens mij heb ik dat stukje ook gemist. Dank je wel voor je succeswensen!

Geplaatst

Miki, hè shit, waarom kun je dan niet meer bloedprikken? Bij ons prikken ze de hele dag door. En succes met je man. Jeetje wat en toestand. Sterkte hiermee!

Klaartje, heel veel succes vandaag!

Geplaatst

Mart...whoehoe...dadelijk de tp.....ga voor je duimen!!! hopelijk ook nog wat cryo's erbij...volgens mij heeft iedereen die nu een tp heeft gehad ook cryo's erbij gehad...dus...ook voor jou en Caroline gaat dat op!!! it's cryo-time!!!:happydance:

Sandra...toch echt wel steeds duidelijker het plusje...ook van mij een proficiat!!! dat blijft gewoon goed gaan..voel het aan mijn water...

Rubster..echt balen dat jullie nu niet verder mogen...maar waarom wordt er niets aan het probleem van je man gedaan?

Esther...ben je nu een tijdje afwezig geweest??? leuk dat je weer even komt...

Testr...hoop dat je na deze bloedtest vandaag weer verder kunt...en is helemaal niet erg dat je zo gereageerd hebt, zou ik ook doen...is niet meer dan menselijk...

volgens mij is het vandaag ook kerstbomendag...gezellig...wat dat betreft vind ik het wel gezellig zo deze tijd van het jaar...alles zo leuk versierd...al die lampjes...

had idd nog foto's gemaakt van onze versieringen, maar er waren problemen met het overzetten van mijn foon naar de pc...probeer het vandaag nog eens...

een dikke knuffel voor iedereen!!

liefs,

Nico

Geplaatst

Mart wat goed dat er een tp is, veel succes straks.

Rubster weer uitstel en wachten wat lijkt me dat frustrerend vooral als je met ivf wilt beginnen.

Slapen gaat hier een stuk beter.

Sandra aan de strijk, hup hup!!!

Miki veel succes met je man en met wachten, daar zijn we goed in.

Geplaatst

Miki tegelijk gepost...balen zeg dat je nu weer een andere dag terug moet komen...zo kun je nog niet verder...zucht...

Geplaatst

Miki, raar dat het maar zo'n korte tijd kan, maar goed niks meer aan te doen. Je weet de uitslag toch wel.

Ja Sandra, hup hup (haha)

Sylvie, fijn dat je slapen beter gaat! Houden zo.

Nico, niet verkouden worden hoor. En kom maar op met de foto's. Vind plaatjes kijken altijd leuk:-)

Geplaatst

Haha, nico met haar it's cryo time. Ik hoor de hele dag niets anders op de radio dan it's christmas time maar nu kan ik echt niet meer naar dat nummer luisteren zonder de woorden te verwisselen haha.

Maar ik ga ervoor, mart, veel succes straks! En hopelijk ook nog cryo's voor een brusje later.

Henne, Zoals ik het lees zijn er veel op dit forum die jou het liefste onder een warm dekentje willen stoppen met een warme sjokomelk. Helaas kunnen wij dat niet voor jullie doen. Hopelijk heb je een meelevende arbo arts. Succes!

Sandra, ooooooh. Zo mooi, die streep wordt echt iedere dag donkerder.

Rubster, dat wordt dus een superspannend gesprek 21e. Wat denk je zelf dat ze gaan zeggen? Ik merk dat het mij altijd helpt om van te voren vragen hebben opgeschreven omdat ik altijd vergeet door te vragen en dan thuis geen antwoorden heb.

Geplaatst

Meiden ik ga even m'n gezichtje op doen36_1_62.gif en dan vertrekken we 10.30 uur.

Ik kom voor die tijd nog wel even spieken hier:-)

sig.jsp?pc=ZSzeb112&pp=ZSman000

Geplaatst

He he heb al 2 bousen en flanelen pyama en een t-shirt gedaan hoor. O niet te vergeten een tafelkleed. Het begin is er maar ja ook ff koffie pauze hihi

Geplaatst

JIPPIE MART!!! Had niet anders verwacht maar toch fijn, die opluchting he... Ben heel benieuwd, zoals ik al zei: doe mij maar na: 7 bevruchtingen!! Nou weet ik ineens niet of je er 1 of 2 laat terugplaatsen? Volgens mij 2, zo te zien aan je handtekening?

Succes straks en we horen het wel!

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]408[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]407[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]406[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]405[/ATTACH]

Geplaatst

van echte goeie kwaliteit zijn ze niet...zijn met mijn foon gemaakt en met de lampen uit...hahaha...alleen kaarslicht en het licht van de kerstspullen...

[ATTACH=CONFIG]409[/ATTACH]

Geplaatst

Nico leuke versieringen hoor!!!!! Wij hebben hier allemaal een onmetelijk groot visualisatie vermogen hihi

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden