Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik wacht op Henne ;-) En hij is niet zo ranzig, maar hij komt wel zo over zie ik, hahaha

haha Guusje funny, moeten we de antwoorden bewaren voor Henne ;-)
Geplaatst

Hihi Sab, moest wel lachen. Hoor net dat ik op de planning sta voor half zeven. Aaarrggghhh.

Elf gaten in een gat? Hmm.....ben bezig met boek over creatief denken dus moet toch wat kunnen verzinnen. Een broek met elf gaten in een gat in de grond steken. Iets met een vergiet? Dat zijn er meer dan elf. Geen idee Guusje.

Ivfsh en ursula ik lees net op telegraaf iets over een heimweewinkel, online winkel met Nederlandse producten, kunnen jullie toc nog zwitsal gebruiken :-) al is het vast voordeliger als familie het opstuurt haha.

Geplaatst

Door een blokfluit in je mond te stoppen ......... flauw he?

Ik doe mee ....... :-P

Hoe steek je elf gaten in een gat?

Geplaatst

ga weg joh, half 7!!!???? crisis zeg! Komt J nog terug?

Guusje, ik bedoelde er niets ranzigs mee hoor, jij wel? Ik weet het antwoord namelijk, maar dat is toch ook niet ranzig? hahaha

Geplaatst

:-D flauwe mopjes zijn vaak de leukste ;-)

Er komen hier dus trouwens telkens weer keizersnedes tussen, grrrrrr, daarbij vergeleken ben ik minde spoed net als vorige keer met de curettage. Snap ik, maar wel frustrerend.

Geplaatst

J. wilde om acht uur weer hier zijn, maar volgens mij ben ik dan nog niet terug hoor zal wel een latertje worden.

Geplaatst

vooral omdat het zo tegengesteld is een keizersnede...pfff

Hoe lang duurt zo'n operatie, zal toch geen uren zijn? Meestal is een kijkoperatie 'zo gepiept'. Zelfs als ze iets moeten verwijderen...iig blijven dus,, id lange leve de ipad zeg!

Geplaatst

Goh Henne je hebt nogal wat tijd om te doden. Hopelijk wordt het niet nog langer uitgesteld.

Geplaatst

henne....boh...half 7....dat wordt een latertje...maar dan kun je hopelijk wel goed slapen...sterkte

wat een flauwe mopjes...hahaha...ik ben niet zo van de mopjes helaas...

het is geel, krom, maar geen banaan! wat is het?

Geplaatst

Ik ben het zaaaaaat!!!! Krijgen ze dalijk natuurlijk het infuus weer niet in omdat ik na zolang geen drinken hele dunne adertjes heb. Vorige keer ging ik toen van m'n stokje. Hoop ook dat ik dan slaap vannacht, las iets over een katheter in je blaas...lijkt me niet erg comfortabel. En sowieso denkmik infuus. Zucht, diepe zucht. Oneerlijk is nog tot daaraantoe, maar dit is niet leuk meer zo alles bij elkaar. Ik hoor iets op de gang.......nee, niet voor mij...

Geplaatst

zucht...wachten is niet fijn....heb ook bij de curretage van 9 uur 's avonds de dag ervoor tot 16.00 uur 's middag de dag erna niets meer gegeten en gedronken....en daarna een sneetje heel voorzichtig opeten...

hoop dat ze het infuus wel erin krijgen...ik liet ook nog eens alle alarmen afgaan, omdat ik zo'n lage pols heb....hahaha...

tis stiekem toch een banaan....

Geplaatst

Hou vol Henne! Komen ze wel af en toe kijken bij je? Ik zou ff aan de bel trekken hoor. Zeg maar dat je pijn begint te krijgen en erg ongerut bent! Hup opschieten nu!

Geplaatst

Ze komen wel kijken hoor, zijn heel lief. Gezegd dat ik wel meer pijn heb dan eerst. Nog een half uurtje.

Geplaatst

Henne...nog effe dus....meid...heel veel sterkte....mocht ik niet meer hier zijn vanavond...dan alvast welterusten voor jou...hoop dat je enigszins kunt slapen! dikke knuffel!!!

liefs,

nico

Geplaatst

henne, sterkte, toch rot om te lezen, maar je gevoel was er niet goed over...nu dan toch operatie, en dan het lange wachten...knuffel voor jou, ook vanuit italie, hoop dat je snel geholpen wordt nu, xxx

Geplaatst

Wat erg dat wachten, nu nog 25 minuten en hopelijk loopt het niet nog langer uit. Ik heb een katheter gehad na de curettage en vond het erg prettig om een lege blaas te hebben. Dat deed ook zeer vooral na dat infuus. Maar goed dat je de Arbo nog niet had gebeld.

Sterkte dadelijk en dikke knuffel.

Geplaatst

Ohhhh wat is dit nu, jeetje Henne!! Nu a je dadelijk naar de ok, wat ben ik blij dat je in goede handen bent maar ow meid wat een kut situatie! ( sorry meiden )

Ik hoop dat alles voorspoedig zal verlopen!! Veel sterkte lieve Henne!!

Babeth

Geplaatst

Gatsie Henne, nog steeds aan het wachten. Ik heb het zo met je te doen.

Ik had na de operatie ook een catheter, maar die was er weer uit voordat ik volledig bij was. Heb er uiteindelijk niets van gemerkt. Bij mij zijn de ander half uur aan het opereren geweest, dus ik denk niet dat het "zo" gepiept is.

Geplaatst

hee henne,

helaas hier ook geen moppentapper...

wat balen dat je zo lang moet wachten..... Als je daar toch moet liggen moet het ook gewoon snel over zijn!

Nederlandse producten: iedereen die bij ons op bezoek komt neemt idd altijd heel lief allerlei dingetjes mee. Allemaal etenswaren die je niet mist als je ze niet hebt, maar als ze er liggen zijn ze binnen een mum van een tijd op :-). Ik had vandaag zin in eierkoeken. Net het recept opgezocht, ik ga nu eens kijken of het lukt met bakken.

Zooo..... dat was weer nutteloze informatie, maar het heeft je wel weer een minuutje bezig gehouden!

Liefs,

IVFSH

Geplaatst
Het is rood en ligt op een strand?

Tomaat?

Geplaatst

De een ondergaat wederom een dieptepunt en ja, wij zijn weer een stapje verder, hoe dubbel!?

Bedankt voor jullie felicitaties meiden.

We wisten dat het zo kon lopen met Henne maar toch erg heftig nu het echt zover is....gelukkig direct actie en dat ze maar Goed zal herstellen.

Ruby, jij hebt woensdag je eerste Fm? Spannend, ik hoop dat er een mooi aantal aan het groeien is!!

Sorry ik ben het verder weer kwijt...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden