Sylvino Geplaatst 16 Mei, 2011 Geplaatst 16 Mei, 2011 Ik doe mee ....... :-P Hoe steek je elf gaten in een gat? Weet het niet!
Gast Guusje Geplaatst 16 Mei, 2011 Geplaatst 16 Mei, 2011 Ik wacht op Henne ;-) En hij is niet zo ranzig, maar hij komt wel zo over zie ik, hahaha haha Guusje funny, moeten we de antwoorden bewaren voor Henne ;-)
Henne Geplaatst 16 Mei, 2011 Geplaatst 16 Mei, 2011 Hihi Sab, moest wel lachen. Hoor net dat ik op de planning sta voor half zeven. Aaarrggghhh. Elf gaten in een gat? Hmm.....ben bezig met boek over creatief denken dus moet toch wat kunnen verzinnen. Een broek met elf gaten in een gat in de grond steken. Iets met een vergiet? Dat zijn er meer dan elf. Geen idee Guusje. Ivfsh en ursula ik lees net op telegraaf iets over een heimweewinkel, online winkel met Nederlandse producten, kunnen jullie toc nog zwitsal gebruiken :-) al is het vast voordeliger als familie het opstuurt haha.
Gast Guusje Geplaatst 16 Mei, 2011 Geplaatst 16 Mei, 2011 Door een blokfluit in je mond te stoppen ......... flauw he? Ik doe mee ....... :-P Hoe steek je elf gaten in een gat?
Sab Geplaatst 16 Mei, 2011 Geplaatst 16 Mei, 2011 ga weg joh, half 7!!!???? crisis zeg! Komt J nog terug? Guusje, ik bedoelde er niets ranzigs mee hoor, jij wel? Ik weet het antwoord namelijk, maar dat is toch ook niet ranzig? hahaha
Henne Geplaatst 16 Mei, 2011 Geplaatst 16 Mei, 2011 :-D flauwe mopjes zijn vaak de leukste ;-) Er komen hier dus trouwens telkens weer keizersnedes tussen, grrrrrr, daarbij vergeleken ben ik minde spoed net als vorige keer met de curettage. Snap ik, maar wel frustrerend.
Henne Geplaatst 16 Mei, 2011 Geplaatst 16 Mei, 2011 J. wilde om acht uur weer hier zijn, maar volgens mij ben ik dan nog niet terug hoor zal wel een latertje worden.
Sab Geplaatst 16 Mei, 2011 Geplaatst 16 Mei, 2011 vooral omdat het zo tegengesteld is een keizersnede...pfff Hoe lang duurt zo'n operatie, zal toch geen uren zijn? Meestal is een kijkoperatie 'zo gepiept'. Zelfs als ze iets moeten verwijderen...iig blijven dus,, id lange leve de ipad zeg!
witje Geplaatst 16 Mei, 2011 Topic Starter Geplaatst 16 Mei, 2011 Goh Henne je hebt nogal wat tijd om te doden. Hopelijk wordt het niet nog langer uitgesteld.
Tool Geplaatst 16 Mei, 2011 Geplaatst 16 Mei, 2011 henne....boh...half 7....dat wordt een latertje...maar dan kun je hopelijk wel goed slapen...sterkte wat een flauwe mopjes...hahaha...ik ben niet zo van de mopjes helaas... het is geel, krom, maar geen banaan! wat is het?
Henne Geplaatst 16 Mei, 2011 Geplaatst 16 Mei, 2011 Ik ben het zaaaaaat!!!! Krijgen ze dalijk natuurlijk het infuus weer niet in omdat ik na zolang geen drinken hele dunne adertjes heb. Vorige keer ging ik toen van m'n stokje. Hoop ook dat ik dan slaap vannacht, las iets over een katheter in je blaas...lijkt me niet erg comfortabel. En sowieso denkmik infuus. Zucht, diepe zucht. Oneerlijk is nog tot daaraantoe, maar dit is niet leuk meer zo alles bij elkaar. Ik hoor iets op de gang.......nee, niet voor mij...
Tool Geplaatst 16 Mei, 2011 Geplaatst 16 Mei, 2011 zucht...wachten is niet fijn....heb ook bij de curretage van 9 uur 's avonds de dag ervoor tot 16.00 uur 's middag de dag erna niets meer gegeten en gedronken....en daarna een sneetje heel voorzichtig opeten... hoop dat ze het infuus wel erin krijgen...ik liet ook nog eens alle alarmen afgaan, omdat ik zo'n lage pols heb....hahaha... tis stiekem toch een banaan....
Testr Geplaatst 16 Mei, 2011 Geplaatst 16 Mei, 2011 Hou vol Henne! Komen ze wel af en toe kijken bij je? Ik zou ff aan de bel trekken hoor. Zeg maar dat je pijn begint te krijgen en erg ongerut bent! Hup opschieten nu!
Henne Geplaatst 16 Mei, 2011 Geplaatst 16 Mei, 2011 Ze komen wel kijken hoor, zijn heel lief. Gezegd dat ik wel meer pijn heb dan eerst. Nog een half uurtje.
Tool Geplaatst 16 Mei, 2011 Geplaatst 16 Mei, 2011 Henne...nog effe dus....meid...heel veel sterkte....mocht ik niet meer hier zijn vanavond...dan alvast welterusten voor jou...hoop dat je enigszins kunt slapen! dikke knuffel!!! liefs, nico
Simba Geplaatst 16 Mei, 2011 Geplaatst 16 Mei, 2011 Ah nou zeg... wilde ik antwoord geven op die banaan.. liep ik alweer achter..
Eef Geplaatst 16 Mei, 2011 Geplaatst 16 Mei, 2011 henne, sterkte, toch rot om te lezen, maar je gevoel was er niet goed over...nu dan toch operatie, en dan het lange wachten...knuffel voor jou, ook vanuit italie, hoop dat je snel geholpen wordt nu, xxx
Sylvino Geplaatst 16 Mei, 2011 Geplaatst 16 Mei, 2011 Wat erg dat wachten, nu nog 25 minuten en hopelijk loopt het niet nog langer uit. Ik heb een katheter gehad na de curettage en vond het erg prettig om een lege blaas te hebben. Dat deed ook zeer vooral na dat infuus. Maar goed dat je de Arbo nog niet had gebeld. Sterkte dadelijk en dikke knuffel.
Meiske74 Geplaatst 16 Mei, 2011 Geplaatst 16 Mei, 2011 Ohhhh wat is dit nu, jeetje Henne!! Nu a je dadelijk naar de ok, wat ben ik blij dat je in goede handen bent maar ow meid wat een kut situatie! ( sorry meiden ) Ik hoop dat alles voorspoedig zal verlopen!! Veel sterkte lieve Henne!! Babeth
Gast Guusje Geplaatst 16 Mei, 2011 Geplaatst 16 Mei, 2011 Gatsie Henne, nog steeds aan het wachten. Ik heb het zo met je te doen. Ik had na de operatie ook een catheter, maar die was er weer uit voordat ik volledig bij was. Heb er uiteindelijk niets van gemerkt. Bij mij zijn de ander half uur aan het opereren geweest, dus ik denk niet dat het "zo" gepiept is.
ivfsh Geplaatst 16 Mei, 2011 Geplaatst 16 Mei, 2011 hee henne, helaas hier ook geen moppentapper... wat balen dat je zo lang moet wachten..... Als je daar toch moet liggen moet het ook gewoon snel over zijn! Nederlandse producten: iedereen die bij ons op bezoek komt neemt idd altijd heel lief allerlei dingetjes mee. Allemaal etenswaren die je niet mist als je ze niet hebt, maar als ze er liggen zijn ze binnen een mum van een tijd op :-). Ik had vandaag zin in eierkoeken. Net het recept opgezocht, ik ga nu eens kijken of het lukt met bakken. Zooo..... dat was weer nutteloze informatie, maar het heeft je wel weer een minuutje bezig gehouden! Liefs, IVFSH
Meiske74 Geplaatst 16 Mei, 2011 Geplaatst 16 Mei, 2011 De een ondergaat wederom een dieptepunt en ja, wij zijn weer een stapje verder, hoe dubbel!? Bedankt voor jullie felicitaties meiden. We wisten dat het zo kon lopen met Henne maar toch erg heftig nu het echt zover is....gelukkig direct actie en dat ze maar Goed zal herstellen. Ruby, jij hebt woensdag je eerste Fm? Spannend, ik hoop dat er een mooi aantal aan het groeien is!! Sorry ik ben het verder weer kwijt...
Aanbevolen Berichten