Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mogge....nog 23 uur, dan weten we iets meer.... Tel het echt af. Voel me iets minder lamlendig dan gisteren, hopen dat ik dat vol kan houden. Niet aan morgen denken. Gewoon maar nergens aan denken ;-0 Kruip nog even in bed, slapend gaat de tijd het snelst.

Geplaatst

Pauze

Sab: uitgangsecho 20 mei (als cyclus op orde is)

Miki: cryo poging in zomer? Eerst supplementen Gent in combi met hormoontip uit DD in 2e helft cyclus proberen

Kaartje: 5 mei start pil, 1 juni uitgangsecho, 1e fm waarschijnlijk 14 juni

Nico: goed gesprek bij Geertgen gehad, nu naar DD 20-5 en dan beslissen

Sylvie: tijdelijke stop

Spaatje: 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-(

Sen: orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten....

Roestvlek: verplichte rustmaand, nieuw bloedonderzoek midden april

Caroline: Kan nog niet stoppen, poging 5 wordt een feit! Groen licht, eind mei starten

Esther: even afstand en rust

Rubster: We gaan beginnen zodra de bongi er is, ws midden mei.

Eef: Starten eind mei

Guusje: 25 mei afspraak gynaecoloog voor echo

Zara: herstellen en verwerken

Henne: afwachten miskraam/bbz

Behandeling

Fren: 22 mei FM1

Zwanger

Simba:

Laika:

Ursula:

Babeth:21-5 pretecho, 24-5 controle gyn 28w1d

Ivfsh: 23 mei eerste echo

Dublin: 26 mei controle gyn 13w

Witje: 31-5 controle gyn 28w3d

Geplaatst

Dank voor jullie warm welkom! Het wordt even een kort berichtje want onze rustige zondagplanning is omgegooid door een ziekenhuisopname van schoonvader (bezig met chemo en gisteren bleek dat hij koorts en een blaasontsteking had). Aangezien we op zo'n 2 uur rijden wonen, is het een dagvullend programma om daar even te zijn...

@Henne, slapen wat je kunt. Wat je zegt, de dag is wat eerder voorbij en het zorgt ervoor dat je even niet hoeft na te denken/malen.

@Kaartje, goed bezig!! Zo vroeg op de zondagochtend al naar de sportschool. Het is mijn goede voornemen dit jaar maar ik kom er maar niet toe. Gewoon te moe geweest de afgelopen tijd. Nu is het mijn doel om na onze vakantie écht te gaan beginnen;-)

@Fren, hoe gaat het nu met je verbande vinger? Helpt de zalf een beetje?? Ik hoop het want een brandblaar blijft vaak een tijdje pijnlijk.

@Guusje, afgelopen maand zou ik eigenlijk m'n cryo terug krijgen. Na de laatste IVF heb ik echter telkens bloedverlies nadat mijn menstruatie gestopt is (niet veel en alleen als ik naar het toilet ga) hetgeen niet echt te verklaren valt. Tijdens de echo's bleek het baarmoederslijmvlies niet regelmatig opgebouwd te zijn en dus hebben we besloten er een escape IUI van te maken. Helaas zonder resultaat. In verband met onze vakantie hebben we de afspraak op dag terugkomst (1 juni) kunnen plannen (en dan gaan we er dus vanuit dat we geen vertraging gaan hebben;-).

Op 8 juni hebben we een afspraak in Geertgen voor een second opinion. Enerzijds om te bespreken of een techniek als ah iets voor ons kan betekenen, anderszijds om te bekijken of eiceldonatie een optie voor ons is. We zijn de laatste maanden ook bezig geweest met hoogtechnologisch draagmoederschap maar komen daarvoor in Amsterdam niet in aanmerking: ik heb nog een baarmoeder, kan zwanger raken en met een buikcerclage is de kans 90% dat die zwangerschap goed gaat... Probleem is dat ik nu niet meer zwanger raak. En dat vindt Amsterdam jammer maar geen reden om mee te werken. GRRRRRRR.

@Sylvie, ik hoop dat het bij jullie inmiddels droog is! Hier is het grijs en regent het gestaag door. Echt een dag om blij van te worden. Not;-(

Degene die ik vergeten ben, sorry! Manlief is klaar dus we gaan zo op pad. Een stukje rijden (!) , schoonmoeder ophalen, op ziekenbezoek en dan weer terug naar het zuiden (liefst dan weer zonnige zuiden!). Tot vanavond waarschijnlijk.

Lieve groet,

Céleste

Liefs

Geplaatst

Ja bedankt Fren, had er helemaal overheen gekeken.

Wie zag je dan Kaartje, Eef natuurlijk weer :-)

Henne waarom probeer je het juist niet om te draaien en ga ee met J op uit. Afleiding zoeken of werkt dat juist niet bij jou. Roep maar iets hoor.

Lekker ontbeten J gaat knutselen, oei oei, eng altijd.....

Geplaatst

Ceeke mijn schoonvader heeft ook chemo en koort erbij deze week. Hopelijk knapt hij snel op. Wij hoeven gelukkig niet ver te rijden.

Succes en sterkte vandaag.

Geplaatst

hier alles prima hoor, vinger lijkt beter, maar durf pleister er nog niet af te halen. Vanmiddag (waarschijnlijk laatste) hockey wedstrijd. Volgende week spelen we om 11 uur, maar wij moeten om 9 uur in nijmegen zijn, gaat dus niet lukken. De week daarna heb ik net de punctie gehad denk ik, dus dan is hockey het laatste waar ik aan moet denken. En dan is het seizoen al weer klaar en val ik in mijn zomer-vacuum. Ik weet nooit wat ik dan moet doen qua sport, want alles gaat in de zomerstand...

ceeke, lees nu pas je onderschrift... ben er helemaal stil van. Een kindje verliezen is al verschrikkelijk, maar dat twee keer moeten doormaken is werkelijk onmenselijk...

Ander vraagje: na hoeveel dagen stimuleren hebben jullie gemiddeld de punctie gehad? Ben gewoon benieuwd.

Henne, minder dan een dag...

Wanneerf zou caroline eigenlijk terugkomen?

Geplaatst

Pauze

Sab
: uitgangsecho 20 mei (als cyclus op orde is)

Miki:
cryo poging in zomer? Eerst supplementen Gent in combi met hormoontip uit DD in 2e helft cyclus proberen

Kaartje
: 5 mei start pil, 1 juni uitgangsecho, 1e fm waarschijnlijk 14 juni

Nico:
goed gesprek bij Geertgen gehad, nu naar DD 20-5 en dan beslissen

Sylvie
: tijdelijke stop

Spaatje
: 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-(

Sen
: orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten....

Roestvlek
: verplichte rustmaand, nieuw bloedonderzoek midden april

Caroline:
Kan nog niet stoppen, poging 5 wordt een feit! Groen licht, eind mei starten

Esther
: even afstand en rust

Rubster
: We gaan beginnen zodra de bongi er is, ws midden mei.

Eef
: Starten eind mei

Guusje:
25 mei afspraak gynaecoloog voor echo

Zara
: herstellen en verwerken

Henne
: afwachten miskraam/bbz

Ceeke
: 1 juni hysteroscopie, 8 juni 2nd opinion Geertgen, juli cryo tp?

Behandeling

Fren
: 22 mei FM1

Zwanger

Simba
:

Laika
:

Ursula:

Babeth:
21-5 pretecho, 24-5 controle gyn 28w1d

Ivfsh
: 23 mei eerste echo

Dublin:
26 mei controle gyn 13w

Witje:
31-5 controle gyn 28w3d

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Ceeke, ik heb jou aan het lijstje toegevoegd, als je het vervelend vind dan gewoon weghalen he? Jeetje wat ellendig met je schoonvader, gelukkig kunnen jullie hem nu bezoeken want de vakantie is toch in aantocht? Sterkte, erg moeilijk.

Ik ben zeer benieuwd wat er bij je uit die hysteroscopie komt, wordt die overigens in Nijmegen gedaan? en ook uiteraard wat het gesprek bij Geertgen brengt....

Fren, fijn dat het met je vinger wat beter gaat, hoop dat je niet teveel last hebt bij het hockeyen....wat betreft je zomervacuum, ik stel voor zwangerschapszwemmen en yoga? ;-)

Lieve Henne, ik moet zeggen dat ik blij ben om te lezen dat je lichamelijk geen pijnklachten hebt, maar ik geloof goed dat je het liefst zou willen dat het al dinsdag was, dat je iets meer wist.....hou je taai meid!

Hier verder even rustig, we gaan vanmiddag op kraamvisite bij een nichtje van mijn man.

Fren je enquete heb ik overigens ingevuld

meiden, een fijne zondag

liefs

Babeth

Geplaatst

@ Syl-vie, je vroeg of ik al wat zekerder ben van de zwangerschap. Ik leef nog steeds van echo naar echo. Ben de 12 weken nog niet uit en probeer alle zwangerschapskwaaltjes niet te veel uit de diepen. Natuurlijk zijn we heel gelukkig met de echo van vorige week, maar ik denk dat ik net als zovelen pas echt onbezorgd zwanger ben als het gezond is geboren.... Die onbezorgde roze wolk is hier niet meer aanwezig en verwacht ook niet dat die terugkomt. Daarnaast hou ik ook nog een slag om de arm met die fantastische cyste. Met 16 weken gaan ze bekijken of hier iets aan gedaan moet worden, dus ook daar zit nog best wat onzekerheid. Maar goed ik prijs mezelf heel gelukkig dat het gelukt is en we tot zover zijn gekomen. Wat wel heel dubbel voelt is dat mijn 1e uitgerekende datum nu zo dichtbij komt en de dames hier op het forum al bijna uitgerekend zijn. Maar goed we hebben een heel mooi sterretje die over onze kleine waakt.

Wat betreft mijn reacties op de rest dat lukt mij op dit moment minder. Lees wel mee, maar ben erg moe en niet in een schrijfbui. Weet dat ik allemaal voor jullie duim in welke fase jullie zitten.

@ Henne, ik hoop dat je vandaag een dag hebt waarin je voldoende afleiding vindt en het snel morgen is!

Geplaatst

Syl ik sla als ik echt de zenuwen heb helemaal dicht, werkt letterlijk verlammend. Ik probeer wel afleiding te zoeken, maar dat kost me echt enorm veel moeite en energie. Ik verval vanzelf in een soort 'wil er niks mee te maken hebben' stand: slapen. Gisteren mijn broer gesproken, die heeft precies hetzelfde. Kan (ook) slecht tegen verandering, maar onderneemt wel van alles omdat we in eerste instantie overal enthousiast over zijn. Ik ben altijd de eerste om met iets te roepen 'ja leuk', maar als puntje bij paaltje komt....Heeft te maken met onzekerheid, graag vooraf alles willen weten, overal op voorbereid willen zijn. Komt bij mij deels ook door energieporbleem en eetgedoe, maar het zit ook gewoon in de aard van het beestje. Zal niet snel spontaan uit eten gaan bijvoorbeeld, moet ik te veel voor omschakelen. Terwijl ik juist ook reuze lol heb als ik het wel doe en ik alles los kan laten. Heel gek. In ieder geval begreep hij dus wel heel goed hoe ik me voel, dus dat was wel even fijn.

Inmiddels aangekleed, zo proberen eindje te lopen. Bewegen brengt de juiste hormonen op gang, belangrijk. Ondertussen voelt m'n lijf raar. Echt buikpijn heb ik niet, soms wat menrtsuatieachtige kramp in rug en benen. Bloedverlies was gisteren minimaal, vandaag ook nog niet veel. Of hcg stijgt of daalt durf ik op basis van kwaaltjes niks over te zeggen.

Geplaatst

daar ben ik weer ; - ) hou het kort hoor, vandaag regendag, de enige voorspelde dag en het is lekker aan het motten. Relaxdag dus en lekker lezen. En op forum kijken natuurlijk ; - ) betrapt. Weet niet of ik de hele vakantie niet ga kijken hoor, maar zal niet zoveel reageren...daar is die mobiel niet handig genoeg voor.

Fren, bij kwam de punctie op dag 10 e 11 in zicht, lumc vond dat te vroeg, en verminderde hormonen. Vu zegt weer dat het geen probleem is en wil starten met dubbele dosis. Ga het straks gewoon beleven of het tot resultaat leidt, geen flauw idee maar ik wil het graag proberen, wel met eerder n echo...

Hou het kort verder iedereen veel liefs x

Geplaatst

Lieve dublin

ik snap je gevoel wel hoor, en ja zekerheid is er inderdaad nooit, wat je zegt, als de kleine geboren is en wie weet waar we ons dan weer zorgen over maken...daar denk ik nog maar niet aan.

Maar ik hoop dat er voor jou ook een periode komt dat je je wat meer wolkachtig voelt, misschien na de echo mbt de cyste, misschien met de 20 weken echo...

Wat betreft je uitgerekende datum van je sterrekindje dat nu dichterbij komt, het zal zeker dubbel zijn maar ik hoop dat je die dag goed kan doorkomen samen met dit wondertje

liefs

Babeth

Geplaatst
Een vinger valt mee, middelvinger heeft een blaar, hele topje, maar kleiner dan 1 eurostuk. Icepack help niet, zit Nu tegen ijs blokjes, dat helpt wel. Stromend water ook al 10 min gedaan. Vin is Nu tanken denk dat hij wel een medicine meeneemt zo... Chocolade :-))

Fren...even snel, weet niet of je al genoeg tips hebt gekregen, reageer meteen op bovenstaand bericht, heb rest nog niet gelezen....met koud stromend water is volgens mij niet goed...beter met koud/lauw water koelen...en idd een verzachtende brandzalf...sterkte meid!!! wee thoe het voelt...heb het een keer bij het afschudden van de spaghetti gehad....pannenlap bleef aan fornuis hangen en ik kreeg het water over mn hand heen....aaaaahhhh...

sterkte.

liefs,

nico

Geplaatst

Dublin als je zoveel meemaakt en weet wat er kan gebeuren en in jou geval ook nog een cyste is het begrijpelijk dat je toch gespannen bent. Elke dag is er een en so far so good. Wat betreft de uitgerekende datum dat blijft moeilijk. Mijn tweede datum komt dichtbij, 9 juni dan si het ook 3 jaar geleden dat ik de curretage kreeg van onze tweeling. Dubbel gevoel!!! Datums kunnen klote zijn maar dat is niet anders denk ik dan maar.

Eef ik kijk nu al verschrikt uit naar ons vliegkamp op de camping zonder wifi, wij gaan bijna 3 wk, vorig jaar 2 wk volgehouden en uiteindelijk ookmwel relaxed om niet de hele tijd te willen kijken. Geniet van je vakantie.

Henne toch apart dat iedereen zijn ding doet bij stress momenten. Ik slaap bijna nooit overdag en ga eigenlijk niet in bed liggen, dan op de bank vindt ik prettiger. Ik kijk dan veel tv om gedachte los te laten. Hoe slechter hoe beter soms, ben nog steeds met Dynasty bezig. Ik heb eigenlijk altijd Kayla bij mij dus ik MOET naar buiten, uiteindelijk lekker om even een rondje te lopen.

Aard van het beestje idd vooral als jou broer dat ook heeft. Ik was voordat ik Jeroen leerde kennen ook heel terughoudend, alles ging via de planning en geen ruimte voor spontaan. Veel bijgeleerd maar ook goed grenzen aangeven is belangrijk.

Jeroen weer aan het knutselen en ik lekker met mijn witte iPad in de voortent, heerlijk. Nu nog even genieten want het is alweer bijna maandag, fucking monday is à bitch! Sorry dames.....

Geplaatst

Ooh Fren je vinger vergeten, dat jij daart mee durft te sporten.

By THE way die tips van Babeth over sport lijkt mij super leuk.

Geplaatst

he girls,

ben bijgelezen en Fren...ik las het idd al dat je vinger alweer aan de beterende hand is! gelukkig maar!!!

Ceeke...welkom hier...jullie hebben ook al behoorlijk wat meegemaakt...klets hier rustig mee, we hebben het over vanalles en nog wat...

eef...meid...geniet van je vakantie en niet teveel forummen....hihi....even afschakelen en je op andere leuke dingen richten...doe ik ook...hahahaha...

heb net wel alles bijgelezen, maar ben het ook alweer allemaal kwijt...sorry... spiekbriefje werkt bij mij toch echt het beste...

gaan dadelijk effe wandelenn...tussen de buien door...regenjasje aan en gaan...

Dublin...sterkte meid....als je al eerder hebt meegemaakt idd dat het mis is gegaan, kun je niet meer onbezorgd genieten, maar ik hoop dat je toch na een tijdje een gouden randje vind aan de onzekere wolkjes die nu nog boven je hangen. Vervelend van je cyste en ik hoop dat ze er iets aan kunnen doen bij de 16 weken...succes en sterkte!!!

kom later nog terug...

Henne...nog minder dan een dag....sterkte meid...

dag lieve meiden...

liefs,

nico

Geplaatst

Niet veel te melden.... Op de bank met een boek, niet nadenken. J. zit voetbal te kijken en te schelden voor de computer. Af en toe wat kramp/zeurgevoel, geen pijn. Zucht.

Geplaatst

Hoe laat moet je er morgen zijn Henne?

J. klaar met knutselen nu in de zon buiten met een rosé bubbel, dit is mijn levenstijl!

Geplaatst

Haha, geniet maar lekker syl!

Hou vol henne, dag is weer bijna om...

Hier net ajax life kampioen zien worden. Was groot scherm op de hockeyclub, groot feest. Jammer dat ik niet ook een biertje kon drinken, maar ook met een spaatje was het superspannend...

Nu even snel douchen....

Geplaatst

8.30uur morgen, kan me niet vroeg genoeg zijn. Net opeens heel naar, warm misselijk. Komt doordat mijn darmen overhoop liggen en samen met vocht achter de baarmoeder is dat geen goede combi. Erg moe, of van spanning of van hcg. Weet ook niet meer wat ik moet hopen, operatie en er vanaf zijn (maar wel lang herstel) of dalend hcg en nog meer afwachten. Wil gewoon dat het over is.

Fran dat zal wel een feestje zijn geweest.

Syl lekker genieten.

Nico nog lekker gewandeld? Hier geen regen gezien, wel wind en bewolking.

Geplaatst

Henne wat rot die onzekerheid, uiteindelijk lijkt het mij prettiger als het vanzelf afkomt, omdat je dan geen lang herstel hebt en ook met die meds die er eventueel waren mag je toch 3 maanden niet zwanger worden? Maar je merkt verder niet echt veel en je wil natuurlijk graag duidelijkheid. Ik hoop dat het hcg morgen iig gedaald is, dat geeft dan misschien iets of wat een geruster gevoel? Snel overal vanaf is pretttig maar dan die verdomde wachttijd weer, je wil ook graag meteen door!! logisch....

sterkte!

Syl dat klinkt goed met een roseetje op de camping, even lekker genieten, groot gelijk!! waai je overigens niet weg daar? hier waait het behoorlijk......iig droog en wat zon

Geplaatst

He meiden! Ik ben er weer hoor! waren om 6 uur thuis, even de koffers uitpakken en net drie kwartier zitten bijlezen, pfff!!! Wat hebben jullie weer veel geschreven.

Wat me natuurlijk het meest is bijgebleven is het nieuws van henne, wat klote voor jullie, is het weer mis... En nu die onzekerheid, sterkte meisje!!

En Sab die moet wachten, ook balen!!

En Fren met een brandwond op haar vinger en een heleboel follikels die klaarliggen, goed zo!

En Laika met een extrahartslag: heb ik al jaren bij stress (soms ook onderhuidse stress als ik me helemaal niet gestresst voel). Schijnt niet gevaarlijk te zijn maar soms wel eng, vooral 's nachts.

Pfff verder weet ik het effe niet meer, sorry. Manlief is nu Chinees halen dus moet zo ook weer stoppen.

De vakantie was heerlijk! Gelukkig kwamen we vrij gauw in de stemming en we zijn bij Kortrijk richting kust gereden en de hele kustweg naar beneden, wat we normaal nooit doen, erg leuk! En mooi weer, veel gewandeld, naar het strand geweest en rosé gedronken...

Kortom: prima vakantie gehad, jammer dat morgen het gewone leven weer begint...

Tot later meiden, heb jullie stiekem een klein beetje gemist maar expres niet op internet gezeten, dacht ik moet effe helemaal weg van alles...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden