Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]1545[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1544[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1543[/ATTACH]Ruby

hier de foto´s zoals beloofd, misschien brengt het je op een idee.

[ATTACH=CONFIG]1542[/ATTACH]

ohhh Syl jij bent lekker "los" gegaan!!! je hebt gelijk hoor dat jemet de apparatuur geluk moet hebben alleen deze vaatwasser die wij hebben is juist niet erg fijn, reinigt niet altijd even goed, niet prettig met indelen, ik meende dat het een Siemens was maar is een Bosch.

Sandra je hebt je toch wel omgekleed he voor het werkoverleg ;-) , veel plezier vanavond!

Henne, jeetje 6 uur dat is dan een hele rit niet? lekker uitrusten meid!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zo, net wakker, ging even liggen ben keihard in slaap gevallen... Halverwege kwam vriendlief naast me liggen en die slaapt nu nog, heeft er bij hem ook ingehakt... Hij vertelde dat het heel druk was en heel benauwd... Er zijn twee kamertjes om je ding te doen daar, een kleine en een grotere. Hij moest in het kleinere maar kreeg ineens enorme hoofdpijn en ging er weer uit om te vragen of hij in die andere mocht... moest ie weer wachten. Het duurde allemaal vreselijk lang hij was zo gaar, gelukkig wel in 1 x goed genoeg voor ICSI. Dat is het enige dat ze over de kwaliteit zeggen Syl...

Manlief zou boodschappen gaan doen en koken maar het is al 6 uur geweest? Ben bang dat vandaag weer niet zo'n gezond dagje wordt voor ons, morgen maar weer. Nu snel een appeltje of peertje maken voor dochter en mij, hebben we dat vast binnen. Tot later!

Geplaatst

Caroline dat weet je iig iets en hoef je daar niet over te stressen.

Gezond een appeltje en jezelf nog even vertroeteln vandaag.

Geplaatst

Caroline, ook voor je vriend is het natuurlijk een ontzettend spannende situatie, en hij moet ook maar presteren op dat moment... Ik heb daar zelf nooit zo bij stilgestaan tijdens de behandeling maar achteraf dat ik wel eens, ja, stel je voor het lukt niet......

Lekker relaxen nu, wat extra fruit ter compensatie van de wellicht iets mindere maaltijd.....

Morgen zijn jullie vast weer uitgerust.

Syl, relaxen met Rituals jaa.....alleen ik ben al lang niet meer in bad geweest, bang dat er bij het uitstappen teveel de druk zou komen op de baarmoeder, we hebben een erg diep bad en aangezien het niet meer zo soepel gaat ;-) , komt straks wel weer, vind het sowieso lekkerder in de koude maanden.

voor de liefhebbers, ik heb meteen maar wat foto´s van het kamertje gemaakt, ze staan in het aug. topic.

het is nog niet klaar maar wel voor een groot gedeelte

http://www.ivfmoeders.nl/showthread.php?13388-Uitgerekend-in-augustus-2011...&p=449278#post449278

liefs

Babeth

Geplaatst

Zo, hij is net wakker en voelt zich belabberd! Enorme nekpijn en misselijk... Heeft er ingehakt vandaag! Ik zou eigenlijk de patient moeten zijn maar hij zit als een ziek vogeltje op de bank...

Gelukkig voel ik me vrij goed maar boodschappen doen gaat me te ver. Wij eten een Bistro baguette en misschien nog een boterham en dochter een tosti, wel net allebei een peer op. Vond ze wel raar, tosti als avondeten? Voel me enigszins een ontaarde moeder vandaag, ze moest tussen de middag ook nog mee met haar vriendinnetje en had even gehuild, maar ja, het is een rare dag vandaag. Morgen weer normaal, gezond koken en hopelijk voelen we ons dan goed!

Geplaatst

Volgens mij hebben wij dezelfde tegels in het antraciet Babeth haha. Ruby misschien nog een besparingstip: ik hou zelf niet zo van een volledig betegelde badkamer (dus wij hebben alleen bij de douche en het bad tot bovenaan betegeld. De rest tot iets van 1.20 ofzo denk ik en daarboven is het gewoon glad afgewerkt en geschilderd met antischimmel badkamerverf. Scheelt je zo een hele hoop vierkante meters aan tegels! Wij hebben de vloer en de muren bij bad en douche antraciet, de rest wit. Vind wel dat die antraciete heel rot schoon te maken zijn. Snel kalkvlekken op en ook de voegen snel wit. Wat dat betreft zijn gewone gladde witte tegels toch het makkelijkst.

Geplaatst

Caro misschien dat die slijmbeursontsteking nu ook wel extra opspeelt? Stress en spanning gaan ook allemaal in die regio zitten en dan in een benauwd ziekenhuis.... Kan hij nu gelijk beginnen met de diclofenac? Van mij nog even complimenten dat ie er zo lang mee gewacht heeft, beetje instorten mag nu wel. En je dochter maar even een extra knuffel geven, die heeft ook een rare dag. Vanaf morgen wordt het allemaal wel weer normaler. Sterkte daar lieverd!

Geplaatst

Oh bah Caro.. das nie fijn....

Hoop dat jullie allebei gewoon snel opgknapt zijn...

bij mij is de kogel door de kerk.. ik heb maandag en dinsdag vrij..

Hoef dus nu nog maar 2 dagen te werken!!!

Geplaatst

Naproxen Henne en ja hij heeft vanmiddag een tablet genomen... Hij is nu even lopen naar de C 1000 want de koffie is op. (Heel belangrijk...). Ik heb aangeboden om even snel op en neer te rijden maar hij hoopte dat hij ervan zou opknappen. Ik hoop het ook, niet fijn zo. Ben ik eigenlijk heel blij met m'n eitjes en weinig last van de punctie, voelt hij zich klote! Ga 'm straks vroeg naar bed sturen!

Sorry dat ik even niet op de rest heb gereageerd maar even een ego dagje...

Geplaatst

Wat sneu Caroline! Gelukig heeft hij al "goed werk" geleverd maar liever niet ziek natuurlijk!

Henne wij dachten er ook aan om gedeeltelijk te betegelen maar durfde het toch niet aan omdat we geen raam in de badkamer hebben.

Ruby, jullie komen er vast wel uit....

Geplaatst

Wij hebben ook een inpandige badkamer, maar wel goede afzuiging dat is dan belangrijk. Bij mijn ouders was die niet goed en daar was het dus idd beschimmeld. Bij ins na vier jaar nog stralend wit.

Geplaatst

Babeth, dat hebben wij ook. De badkamer zit in he midden van het huis. En zal ook niet anders worden na de verbouwing. Wel goed ventilatiesysteem erin zetten.

Verder heb ik een afspraak gemaakt bij de fysio. Kom ik er achter dat de eigenaar ook een fysio is overleden. Schrok echt enorm. Me mond bleef open staan. Hij had net de laatste chemo achter de rug en dan overlijden aan een hartstilstand. Echt heel erg. Laat een vrouw met 2 kinderen achter. Ben benieuwd wat er met de praktijk gaat gebeuren.

Caroline, wat sneu dat je vriend zoveel last heeft.

Ga zo maar eens naar de vergadering. Wil op de fiets misschien heb ik dan minder hoofdpijn.

Succes iedereen en bedankt voor de foto's en de tips. Wit met grijs en zwart is toch het meest neutraal.

Geplaatst

Lekker gekleurde handdoeken en accessoires kiezen kun je nog eens wisselen ook. Wij wilden in eerste instantie een muur met turquoise mozaïek, nu best blij dat we dat niet hebben. vind het nog steeds er leuk op plaatjes, maar om er elke dag tegenaan te kijken....

Geplaatst

Ruby wat een akelig bericht zeg!!

Henne mooi om te horen dat het bij Jullie mooi wit blijft, ventilatieststeem hadden we bij de verbouwing idd na laten kijken en is een goede maar van de vorige bewoners zat er wel wat, gelukkig niet erger geworden en sinds de verbouwing ( 1 jaar geleden) ook niet meer teruggezien gelukkig.

Wat dat mozaik betreft heb je gelijk hoor, wij twijfelden ook nog over een leuke kleur erbij maar ik houd ook van veranderen, doe ik ook met assecoires.leuk, goedkoop en simpel ;-)

Geplaatst

Even roepen; manlief en ik zijn het helemaal met henne eens, caro je man heeft een topprestatie geleverd, haha, en jij ook, maar jij ook hoor, wat een verhaal weer van die kamertjes, ddat wachten, de warmte en dan je prestatie leveren...en die artsen en vpk maar fijn.tjes praten over produceren, scheelt zelf wel een hoop gene :-) zo

En dan jij nog even roepen, prik je die ook nog even aan? Pfff wat een dag voor jullie allemaal, effe lekker niksenn hoor!

Leuke al die plaatjes en plsts over badkamers, en mooi, babeth, volgens mijn hebben jullie een geweldig huis, wat een plaatjes, de kinderkamer is echt kwijlen ;-)

Henne, wat een prestatie, volgens mij lig je al te pitten? Hoop dat je geen nieuwsgierige vragen hebt gehad ..

Syl, lekkr aan te genieten met al je aankopen? Je hebt te verdiend!

Xxx

Geplaatst

Babeth, mooie badkamer hoor! Dat is ons volgende project.....

En de babykamer, echt super mooi! Ik geloof dat dat mijn smaak wel is.

Geplaatst

He meiden, ben niet heel attend vandaag, maar was pasom 8 uur thuis en nu kapot...

Even snel:

Caro, 5 stuks, super! Brutale mensen hebben de halve wereld!

Ruby, moeilijke, maar dapperebstap wb de babykamer...

Kaartje? Al nieuws?

Babeth, PRACHTIG kamertje!!

Syl, dat geld moest toch naarre...

Bij dietiste geweest en tips gekregen voor eten tijdens zw.schap. Was zelfs nog 2 kilo afgevallen, zelfs na al die hormonen!

Hier vanavond lekker zitten plraten over de zwagerschap. Lijkt nu in te zinken. Vanavond ook al een klap gegeven op 2e en 3enaam voor zowel jongetje als meisje... Nu alleen de roepnaam nog, haha

Morgen hopelijk meer

Geplaatst

Zooo, zit achter de computer, dus nu even reageren op de andere meiden.

Ruby: wat een nare reactie van je schoonzusje… Ik hoop dat het snel kunt verkopen aan een fijn Koppel. Jullie hebben mooie verbouwplannen. Het lijkt me heerlijk om een keer zelf een badkamer uit te zoeken: zalig! Mooi luxe probleem hebben jullie trouwens: stoomcabine met whirlpool of een whirlpool bad met douchecabine met massagestralen. Haha, wordt hoe dan ook een feestje die badkamer van jullie!

Nico: super dat je zo’n goed weekend hebt gehad! Even lekker helemaal los gaan en ontspannen, zal je vast goed gedaan hebben! Ik ben het trouwens even kwijt: hebben jullie al uitslag vabn het zaad gekregen? Je klinkt een stuk rustiger over de behandelingen, fijn als je wat meer rust in je hoofd krijgt.

Miki: fijn te lezen dat het wat beter gaat met je. Ben je alweer aan het werk gegaan?

Sandra: lief van je vriendin om je te brengen. Jullie hebben echt een super goede band he: fijn!

Babeth: waanzinnig mooie badkamer hebben jullie en wat is jullie babykamer schattig zeg! Jullie hebben volgens mij een super mooi huis!

Ursula: nieuwe opleiding starten: heel mooi dat je die kansen krijgt en nog beter dat je ze benut J Ben eens benieuwd hoe dat zou gaan inderdaad als je de kleine man mee zou moeten nemen… Hoe voel je je verder? Alles bijna op orde voor jullie wonderkindje?

Simba: joehoe! Nog maar twee daagjes werken! You go girl! Dan kun je heerlijk je rust nemen en volop genieten van je zwangerschap!

Zara, hoe is het met jou vandaag meid?

Sylvie, blijf om jou berichtjes lachen J heerlijk dat je goed hebt geshopt! En bijna op vakantie: zo fijn dat jullie in alle rust op vakantie kunnen en dat de geldzaken zijn geregeld. Gun het jullie echt allemaal zo!

Caroline, je arme vriend…. Hoop dat de medicijnen snel werken! Nog drie dagen wachten…. Zoooo spannend of er bevruchting is! Hier blijft het kaarsje voor je branden!

Fren: haha, jullie doen het goed: nu al de 2e en 3e naam. Leuk hoor! En wat betreft die tips voor eten tijdens de zwangerschap: zou ik graag meer van weten!

Geplaatst

Haha Fren je heb nog acht maanden hoor voor een naam LOL!!!!

Oh ik heb trouwens toen ik zwanger was zowel daphne Deckers gelezen als 'krijg nou tieten' van Claudia de breij. Vond Daphne op een enkele leuke uitspraak geen reet aan, maar de breij wel een aanrader. Af en toe vind ik het iets teveel gevloek, dat hoeft van mij dan weer niet, maar verder hilarisch herkenbaar en heerlijk nuchter. 'help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' van Kluun vond ik drie keer niks. Maa ik ben ook geen man ;-)

Tot zover de boek recenties, ik ga maffen....hoop ik tenminste. En niet allemaal solidair gaan wakker liggen hè! Truste!

Geplaatst

heb hier trouwens ff een dipdag. Ar is gisteravond weer weggevlogen voor werk, moet naar denemarken en polen om allemaal apparaten te bekijken voor in de nieuwe fabriek. Hij komt zaterdagavond laat pas terug.... grrr, vond ik echt niet leuk. Komende twee weken zijn zo spannend voor ons en ik heb maar drie afspraakjes met vriendinnen staan deze week, dus mis hem echt wel. Maar ja, hoort erbij, gewoon jammer dat ik hier nog niet zoveel vrienden heb.

Voelde me vandaag erg misselijk, dus veel op de bank gehangen en tv gekeken en dan zie je alleen maar slechte programma's. Op de een of andere manier gingen ze allemaal over kinderen: Dr Phil (ja ja, er was echt alleen maar muk op tv) ging over vrouwen die wiet en alcohol verslaafd zijn terwijl ze zwanger zijn. Een andere talkshow ging over vrouwen die geen idee hebben wie de vader van hun kind s en waar dus een DNA test aan te pas moet komen. Maakte me zoooo kwaad en verdrietig. Dat stelletje &^%& krijgt gewoon kinderen!!!! En hier, heel wat lieve pauzemeisjes (nog) niet. gadver, maakte me echt kwaad.

Zit er trouwens aan te denken om volgende week in een commerciële kliniek een extra scan te laten maken, vind het echt lang wachten tot 30 juni. Ben nu 10,5 week, eerste zwangerschap ging mis met 11,5 week....

Sorry voor mijn zeurberichtje: kan nu niet tegen ar zeuren, dus dan maar even tegen jullie :-)

Hoop dat jullie allemaal lekker slapen vannacht!

Geplaatst

Hè gatsie ivfsh, weer alleen en dan net in de spannendste weken voor jullie. Zal ar ook wel klote vinden om je nu alleen te laten. Als het jou meer rust geeft, dan zou ik een echo laten maken. Aan de andere kant, het kan misgaan op het moment dat jij je broek ophijst..... Zekerheid is zo beperkt en de angst zal blijven denk ik tot je die twaalf, dertien weken voorbij bent.

Vind het erg sneu dat je zo alleen zit. Heb je geen leuke film of serie die je kunt kijken? Of een boek dag een beetje afleidt? Kom ook maar lekker veel hier kleppen, er is altijd wel iemand online, zelfs snachts ;-) Hou je taai daar meisie. Knuf, Henne

Geplaatst

hee henne, das lief van je :-)

Heb mezelf getrakteerd op de volledige mad men box :-) Had de eerste drie series wel al gezien, maar ga herhalen en dan als kers op het toetje de vierde serie kijken :-)

Ar baalde er inderdaad ook van dat hij weg moet. Had hem net helemaal chagrijnig aan de telefoon: de trip naar Denemarken was namelijk totaal niet nuttig omdat het allemaal nog helemaal niet af was. Was niets te testen dus. Mijn lieve ar die nooit boos wordt, was dat nu wel :-). Gelukkig staat de boel in polen blijkbaar wel klaar om bekeken en getest te worden.

Ik kom jullie inderdaad lekker veel lastig vallen deze week. Morgenavond wel naar theater met een vriendin, donderdag hapje eten met mijn fotoclubje en zaterdag met dat meisje dat ik ken van het forum naar een of andere fair. Dat waren mijn sociale contacten, haha, of ik moet met ar z'n collega's op stap gaan :-). Ach, zit hier wat te zeuren, reeel gezien weet ik dat het allemaal zo erg niet is. Heb gewoon een mutsdag en mis mijn lief.... :-)

Geplaatst

Lekker bij ons komen mutsen Ivfsh en die echo laten maken als dat rust geeft, zou ik wel doen.

Caroline ook even aan jezelf denken en vriendlief, gaat hij nu beginnen met de pijnstilling?

Wat betreft onze geldzaken en het verloop daarvan durf ik niet eens meer te melden hier. Laten we zeggen dat de gemeente op het laatste moment de spelregels heeft veranderd en dat we het geld nog niet volledig hebben. Onze contactpersoon is weer niet bereikbaar en we worden van de ene naar de andere afdeling gestuurd. Echt heel bizar! Morgen weer een dag laten we maar zeggen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden