Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goh Guusje wat moeilijk, ik hoop dat je ook iets kan met ervaringen vananderen zoals Simba, wat is die enodmetriose toch een verschrikkelijke ziekte zeg!!! sterkte meid

Ruby jij bent ook helemaal brak he meid, ik hoop dat de arts morgen iets voor je kan betekenen, die continu aanhoudende hoofdpijn is toch echt niet te doen, en vanavond wegen, je wordt vast positief verrast, je bent zo goed bezig!!!

Syl nog bezig....niet helemaal knock-out he, net genoeg bij hun positieve houden dat ze nog iets in gang gaan zetten...pffff als dadelijk echt alles geregeld is dan de gouden eikel naar de gemeente!!! succes!

we hebben nu al een man van de week, jullie verdienen toch wel het predikaat ondernemerskoppel van de week, wat een kracht!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Henne je hebt toch weer heel wat ondernomen! fijn dat je het sporten weer hebt kunnen opbrengen en zo te lezen nog beter ook. En de ongi die doorkomt, owwww weer in de race voor de cryo!!!

Ik zou ook eerder voor een goede stucadoor /schilder/gaan met een voor jullie goede prijs dan voor een zeer voordelige waar je verder niets over gehoord of van gezien hebt.

Weer mooie plannen...en dan is het huis dadelijk helemaal spik en span.

Geplaatst

Uitslagen schoonvader waren weer goed ze mogen zelfs op vakantie.

Van de 8 broers en zussen was er niemand compatibel dus het wordt een doner voor de transplantatie, bizar zeg niet gedacht maar geen paniek alles gaat nog steeds goed.

Esther nogmaals heel veel sterkte morgen met je moeder.

Geplaatst

Syl dat is (deels) goed nieuws. Je zou idd verwachten dat er met 8 opties wel een match tussen zit, maar idd alles gaat nog steeds goed dus geen paniek.

Esther ook vanuit hier veel sterkte morgen.

Los van ons eigen lijstje, is er hier ook een heel lijstje van nare en moeilijke periodes met familie of vrienden... we krijgen het wel voor de kiezen dames...

Geplaatst

Syl wat een goed nieuws!!! dat ze zelfs op vakantie mogen, wat fijn, maar sowieso komt er tzt ook een transplantatie dus, hebben ze enig idee hoe lang dat gaat duren voordat er een donor is?

maar dit is al weer een opluchting he.

Kaartje, jij had gisteren je meting toch? hoe is het gegaan?

Henne misschien wel een idee ja!

Geplaatst

Pauze

Sab: uitgangsecho 30 juni

Miki: cryo poging in zomer? Eerst eind juni gesprek immuunarts (Pfeiffer in DD) voor groot onderzoek en informatie over intralipid infuus.

Nico: goed gesprek bij Geertgen en DD gehad, uitslag amh-test goed, uitslag zaadonderzoek afwachten en dan beslissen. pauze verlengd tm september

Sylvie: tijdelijke stop

Spaatje: 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-(

Sen: orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten....

Roestvlek: Lekker op vakantie in Juni! :-)

Esther: even afstand en rust

Rubster: We zijn klaar!!

Zara: 23 juni hysteroscopie, 8 augustus uitslag onderzoeken i.v.m. herhaalde miskramen.

Henne: bij menstruatie aanmelden voor laatste cryo's

Ceeke: 1 juni hysteroscopie, 8 juni 2nd opinion Geertgen, juli cryo tp?

Behandeling

Eef: 9 juni tp, testen:

Kaartje: 14 juni 1e FM

Caroline: 14 juni punctie

Guusje: 15 juni afspraak gynaecoloog voor echo, kijken of cystes weg zijn.

Zwanger

Babeth: 22 juni controle gyn 32w2d

Simba: 22 juni controle VK

Witje: 23 juni controle gyn 31w5d

Laika: 29 juni controle 24w1d

Fren:: 6 juli 1e echo!!!

Ivfsh:

Ursula:

Dublin:

Ik heb deze maar even naar voren getoverd, anders hier nog het eea. aan toevoegen? apart rijtje anders moeten we steeds 2 lijstjes terughalen?

Geplaatst

Ben inmiddels bijgelezen, ben helemaal van slag van het slechte nieuws van Guusje, dat de cyste zelf gegroeid is, ongelofelijk, ben je zo trouw al zo'n tijd aan het onderdrukken, en dan toch zit er groei!

Als ik je bericht lees krijg ik het gevoel dat je zelf bang bent dat je lang moet wachten als je geopereerd bent, en dat je dat niet wilt, en dan liever er voor gaat en in de hoop dat er voldoende eitjes zich in de andere eierstok ontwikkelen. Heeft Leiden nog iets verteld over de ontwikkeling in beide eierstokken de eerste keer? als het redelijk verdeeld was, dan kan ik je motivatie om toch door te gaan goed begrijpen, en helemaal als ik dan het berichtje van Simba lees. Moet trouwens ook aan Dublin denken, alleen weet ik niet zo goed hoe dat nu precies bij haar zat en nu zit?

Wat een @#$%&* rotziekte is endometriose toch, en wat een negatieve ontwikkeling, kan goed begrijpen dat het moeilijk is een goede keuze te maken, je weet bepaalde dingen ook gewoon niet van te voren. Heeft de dokter nog zelf iets over de keuze gezegd/ voors en tegens?

Wij hebben zelf destijds gevraagd wat ze zou adviseren als ons geval een eigen familielid/ zus was die haar advies vroeg. We kregen geen leuk maar wel een eerlijk antwoord terug. Ze laten toch de keuze bij de patiënt, maar het is zo moeilijk een beslissing te nemen als de wens zo groot is, het verstand wordt dan helaas vaak overruled. Zij maken dit soort situaties toch vaker mee dan wij ooit zullen horen/zien, en als ik het een beetje begrijp is het zo dat ze meemaken dat je onder strikte begeleiding/ab een ivf poging voldoende kans inschatten, maar dat ze dus ook wel mee maken dat er dan niet voldoende eiblaasjes in 1 eierstok groeien.

In dat geval zou jij zelf kunnen besluiten om de poging af te breken, en dan alsnog de operatie te ondergaan. Voor mijn gevoel de moeite waard hoor, maar kan me je teleurstelling heel goed voorstellen. Al die moeite (OK, medicatie snuiven, uitkijken naar de controles), alle twijfel, toch doorzetten en verder gaan, en dan opnieuw een enorme drempel en onzekerheid. Pffff. Een hele dikke knuffel voor jou en je man, wat een dag, en dan daarna gewoon gaan werken, @#% eerst nu samen maar eens praten, hoop dat je wat hebt aan die opmerkingen van Simba, leek me een duidelijk verhaal.

Ben ook benieuwd hoe het met Kaartje is, en met Dublin en Laika?

Esther, morgen moeilijke spannende uitslag en gesprek arts over ziekte en behandeling van je moeder? Veel sterkte xxx

Drukke dag werken hier. S avonds emotioneel en moe. En blijf zo onzeker. Voel helemaal niets. Alleen mn darmen van slag door de bollen. Probeer bij het nu te blijven. Gisteren er over gehad dat als dit het toch mocht zijn dat het dan echt een wonder is. Vandaag bij de etos geweest uit het werk, maar heb de zwangerschaps testen toch laten liggen. Ben zo bang voor de teleurstelling (het is ook nog veel te vroeg nu, 6 dagen na terugplaatsing). Iedereen is zo lief en tot steun en meelevend, hier op het forum, maar ook op het werk en van mn ouders. Dan lig je s avonds in je bed na te gaan of je IETS voelt (niets), zelf weer verdrietig, dan weer verdrietig voor manlief en dan verdrietig voor onze ouders.. Manlief troost me dan maar weer en zo komen we deze week door. Gisteravond toch besloten om me in te schrijven voor een informatie avond over pleegzorg 5 juli hier in de omgeving. Manlief is er niet echt aan toe, maar zei, als je het zo graag wilt, dan ga jij toch als de troepen een beetje vooruit, horen hoe of wat precies, nou dat ga ik dan maar eens gewoon doen, wat er ook gebeurt, merk gewoon dat ik er behoefte aan heb iets te ondernemen, een positieve stap te zetten. Mn werk totaal om te zetten beklemt me ergens toch wel een beetje, zeker nu er weer nieuwe ontwikkelingen en mogelijkheden zijn aangeboden om extra taken te krijgen. Straks de envelop op de post doen, helpt een beetje, heb al te lang het gevoel dat ons leven STIL staat.

Beetje onzeker over mn temperatuur, lichte verhoging. 37.8 Hoest niet, geen buikpijn, geen gekke dingen maar het is buiten wel drukkend en warm, op het werk hadden meer collega's last, en zag ook dat Henne er ook wat over gemeld had, dus wacht het even af tot morgen, anders toch maar een paracetamolletje.

Lieve meiden, even een warme knuffel hier van mij, heb even het mooie verhaal van Zara voor ogen ; - ) liefs vanuit een onzeker wachtweken gebeuren xxx

Geplaatst

Pauze

Miki: cryo poging in zomer? Eerst eind juni gesprek immuunarts (Pfeiffer in DD) voor groot onderzoek en informatie over intralipid infuus.

Nico: goed gesprek bij Geertgen en DD gehad, uitslag amh-test goed, uitslag zaadonderzoek afwachten en dan beslissen. pauze verlengd tm september

Zara: 23 juni hysteroscopie, 8 augustus uitslag onderzoeken i.v.m. herhaalde miskramen.

Behandeling

Eef: 9 juni tp, testen 21 juni

Caroline: 14 juni punctie

Guusje: 15 juni afspraak gynaecoloog voor echo, kijken of cystes weg zijn.

Zwanger

Ivfsh:

Ursula:

Dublin

Geplaatst

Oh wat moeilijk allemaal Eef... zucht.

Ik kan niet zeggen dat ik er erg naar uit kijk, de wachtweken... Moet ze eerst nog zien te halen trouwens maar ben positief!

Zit te denken om toch Babyboom te gaan kijken zometeen, ik zou het eigenlijk niet doen maar wil toch weten wat er allemaal gebeurt. Vandaag is tenslotte nog een "neutrale" dag, nog een dag ertussen voordat ik mag bellen en nog niet in de ww. Dus kan het wel aan denk ik. Wordt wel huilen maar dat geeft niet. Gaan jullie kijken?

Geplaatst

Was het haast vergeten ben door Pinksteren helemaal d dagen kwijt. Ja ik kijk wel, hoewel j. vorige week zei: "ze proberen je echt alleen maar aan het janken te krijgen zeg" Vond de eerste serie idd informatiever, maar wil nu wel weten hoe het verder gaat. Wordt kijken met een half oog denk ik. Ga je nog zwemmen morgen?

Eef dappere stap, pleegzorg. Hard nodig, heb er zelf goede en minder goede voorbeelden van gezien en bewondering voor pleegouders.

Geplaatst

Guusje, wat een rotbericht en wat een keuze moeten jullie maken zeg... Het is eht kiezen tussen 2 kwaden...

Eef, okm al zo onzeker, he is echt een klote periode, die ww. Ik voelde ook niets hoor! Dus dat hoeft niks te zeggen...

Nico, wat lekker snel door zeg. Wat fijn dat ze n dd zo efficient en snel zijn.

Henne, weer gesport en vooruitgang, ondanks de emobuien en je niet helemaal top voelen. Super toch! Stapje voor stapje vooruit!

Simba, laatste dagje morgen!!

Caro, hoe is het met je buik? Nog last vd punctie?

Ivfsh, gewoon mutsen hier hoor! Zijn we voor!

Hier net huis, hadden haringpary op mn werk, erg leuk en gezellog, maar ben helemaal af nu!! Verschillende mensen maakten een opmerkng dat ik zo straalde. Bestaat die zwangerschapsglow dan toch echt? Ga even een soepje maken, heb wenig energie voor meer...

Geplaatst

Denk dat ik maar niet ga zwemmen voor de zekerheid.

Heb je het al op je werk verteld dan Fren? Ze weten daar toch waar je mee bezig bent?

Ik heb een beetje een opgeblazen gevoel... wat ook niet helpt is dat ik net een paar bonbons heb gegeten die mijn man en dochter mee hadden genomen... zucht.

Geplaatst

Alleen mn baas en de andere uitgever weten het. Wilde het eigenlijk niet zeggen, maar C vroeg er zo specifiek naar dat ik ook niet kon ontkennen. Hij schoot helemaal vol en ik kreeg een dikke knuffel en kus...

Moest goed opletten vandaag wat ik wel of niet at. Wel wennen hoor. Maar ik doe het graag!

Geplaatst

Ach, tis zo'n lieverd, haha, zie het voor me... Zal niet zo heel lang duren denk ik voor de rest het ook weet...

Nou, net Babyboom gekeken en dat viel erg mee! Had me voorbereid op een heleboel tranen maar nee.

Geplaatst

hier net babyboom zitten kijken, wat een aflevering weer...nu niet zo'n emotioneel, maar verdrietig dat het zo kan tegen zitten, en mooi om te zien hoe men doorzet en verder gaat met het leven. Niet zoveel over te melden nu.

Wat een leuke momenten heb jij toch Fren! meer posten ; - )

Nico, nog gefeliciteerd met de goede uitslag van de test, zou het bijna vergeten op deze dag.

Vergeet verder nog wel meer volgens mij..wat kun je soms toch je handen vol hebben aan jezelf ; - (

Ivsh, heb jij een fijne dag gehad? Gaat t een beetje met de misselijkheid?

Moet helaas nog wat doen aan mn werk voor morgen : - ( wel weer fijn dat ik even nergens aan hoef te denken ; -)

Ik ben er nog niet uit wat ik doe dinsdag hoor, zelf een test of de bloedtest. Ik vind dat telefoontje zo killing. Maar eigenlijk is een negatieve test in mn handen net zo erg. Denk toch dat ik ga proberen vrij te regelen.

Ben benieuwd wat jullie van de aflevering vonden. Wat maken mensen toch soms dingen mee, ben er wel stil van.

Geplaatst

Natuurlijk heb je je handen vol aan jezelf Eef! Geeft toch niet dat snapt iedereen hier, ik had gister zo'n dag.

Je gaat dinsdag dus testen? Pfff... sterkte alvast en nog met wachten.

Geplaatst

Wij hebben beide keren zelf 's ochtends al getest. Ik wil niet hoeven wachten, tot zij bellen. Liever een test met z'n tweetjes in eigen sfeer, en eigen emoties.

Geplaatst

Fren natuurlijk straal je. En als is het niet de zwangerschapsglow, dan is het toch nog omdat je eindelijk zwanger bent. Die waas van verdriet, die je bij iedereen die in deze situatie zit in de ogen ziet, (ik wist eerder dat en collega niet zwanger werd dan dat ze het me vertelde), die ben je kwijt. En ja, dan straal je! Lekker blijven stralen meis :-)

Eef lang nog, tot dinsdag...is het te vroeg om in het weekend al te testen? Heb zelf ook een vreselijke hekel aan testen op werkdagen, of nog erger na een tp ongesteld worden op je werk...

Babyboom maar met een half oog gekeken. Janken bij de positieve testen...zo raar, ik weet hoe dat voelt en dat gevoel komt dan dus terug, vreemde gewaarwording.

Dikke knuffel allemaal, Henne

Geplaatst

Simba, bedankt voor je berichtje, geeft mij de moed om toch iets positiever te zijn.

Sylvie, wat goed te horen dat de uitslagen van je schoonvader goed zijn! Wat fijn te horen.

Eef, aller eerst graag gedaan, en jij bedankt voor je smsje x. De gyn heeft verder niets aangegeven over de vorige poging en eierstokken. Maar toen was er nog geen endometriose, en zag alles er goed uit, en het zegt voor nu deze poging niets. Het is gewoon afwachten.

We hebben besloten om de gok te wagen, en de 1e spuit zit er inmiddels weer in. Eef, ik zou in eerste instantie 150 Gonal gaan spuiten, maar omdat ik al zolang de Synarel gebruik moet ik nu 225 gaan spuiten. Dus nu begrijp ik ook waarom jij nu toch meer moest spuiten dan in het LUMC.

Morgen zal de gyn mij gaan bellen wat we gaan doen, dus nu moeten we woensdag als het goed is voor de 1e FM.

Mocht het zo zijn dat er geen of te weinig follikels groeien dan stoppen we deze poging. En ik weet nog niet of ik/we dan alsnog een operatie willen om de cyste te verwijderen. Al met al zal het pas ongeveer 3 maanden kosten voordat ik weer zou kunnen beginnen, dan is de vraag of de cyste niet weer terug is. En om heel eerlijk te zijn, wil ik dat niet denk ik. Ik ben dan ruim 39 jaar, lichamelijk wel in staat een kind te dragen, maar ik moet wel reëel denken. Ik kan het wel, maar wil ik dat wel!? En mijn man is 4 jaar ouder. Dus ja, veel stof tot nadenken. Maar eerst een week spuiten en de FM maar afwachten. Ik probeer positief te denken, en hier en nu te zijn ;-S

Zara, heb het verhaal nog niet gelezen, maar ga ik zeker nog doen.

Meiden, ik ga mijn bedje in, moe van alle emoties.

Slaap lekker voor straks

Veel liefs Guus

Geplaatst

Hoi Guusje, slaap lekker, wat een dag voor jullie. Had zelf ook inmiddels geconcludeerd dat het hormoonniveau wel heel laag moest zijn geweest door de pil en de deca, ( en bij jou door de synarel )want na die lange tijd gonal in hoge dosering in lange protocol, was mn oestradiol in het vu op dezelfde waarde bij de 225 gonal in korte protocol, tja. Wel helemaal onzeker er door geweest, maar voor niks dus. Ik weet zeker dat het wel uitgelegd zal zijn, maar heb het nooit niet zo begrepen. Ergens vraag ik me dan af, kort/lang protocol, is het lood om oud ijzer, maar ga mezelf die vraag nu niet meer stellen, we hebben het op verschillende manieren geprobeerd, en dat gaf een goed gevoel om geprobeerd te hebben. Sommige mensen reageren er wel goed op. Nu jij morgen de start en nu bij tanken, wat een spannende tijd! Kan me wel voorstellen dat het bij deze enorme twijfels nu goed is om een stap/ keuze te maken, en kan me die twijfel bij ok ook goed voorstellen!

Goed van je positieve attitude ; -) en nu houding, boeddha zou zeker glimlachen ; - )

liefs terug x

Geplaatst

Pauze

Behandeling

Eef: 9 juni tp, testen 21 juni

Caroline: 14 juni punctie, 17 juni telefoontje over tp

Guusje: 15 juni echo, eerste spuit gezet

Zwanger

Ivfsh:

Ursula:

Dublin

Heb de lijst iets aangepast, ok zo Guusje en Carolien?

Geplaatst

Best hoor Eef, ik had zelf zoiets van: ik zet het er op als ik weet wat de uitslag is maar dit is ook goed hoor.

Weet iemand iets over Kaartje? Ze had gister toch de eerste FM??

Geplaatst

Hoi meiden

ik heb bb ook half gekeken, weggezapt toen het over dat kindje ging met die akelige spierziekte (mensen wonen overigens in de wijk waar wij tot 3 jaar geleden hebben gewoond)

bij de testen moest ik ook wel een traantje laten, vond ook de reactie mooi van die vader man Annemieke en Guido, efkes de auto aan de kant zetten....

Volgende week neem ik op maar kijk ik denk ik pas na de bevalling.

Guusje ik hoop dat het gesprek morgen toch een wat goed gevoel geeft en dat er het eea. aan het groeien is bij de eerste fm. wat een moeilijke situatie zeg!

Eef, wat een onzekerheid he, je hebt het weer mooi verwoord allemaal! Persoonlijk was ik ook meer van de (vroege) thuistesten, werd het liefst met het slechte nieuws geconftronteerd in mijn eigen omgeving en wilde niet verrast worden op het werk. Ook niet met een beginnende menstruatie. Maar doen waar je je het beste bij voelt!!!

Nog een spannende week hoor, succes!!!!

Caro, trek jij het nog een beetje naar donderdag? ook heel veel succes!

Fren, wat een lieve reactie van je baas!!! ben benieuwd hoe lang je het zelf stil kan houden.....geniet ervan meid!!!

ik duik zo eens mijn bed in denk ik, slaap lekker allemaal

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden