Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve Caroline! Ik hoop op een hele goede punctie voor jou morgen!!!

Lieve kaartje: voor jou morgen een hele goede uitgangsecho!!!

Slaap lekker allemaal!

Geplaatst

Sylvie, volgens mij doe je het erom maar je maakt ons wel aan het lachen en de spanning kan eraf dus het is je vergeven ;-)

Babeth en Eef wat een ontzettend lieve gebaren van jullie. Echt lieverds zijn jullie!

Caroline en Kaartje, ik ga morgen heel hard aan jullie denken en hopen op heel goed nieuws.

Hoop dat jullie en alle anderen hier een beetje kunnen slapen.

Trusten!

Geplaatst

Succes meiden!!

Snap er niks van. Ben nog bekaf, maar klaarwakker. Grr! En dat terwijl ik zelfs een kwartier langer kon blijven liggen vandaag.

Geplaatst

Kaatje, een goede dag gewenst voor jullie.

Caroline, hoop op een mooie opbrengst van mooie top-eitjes. Wat spannend weer. En snel, of ben ik het gewoon die zo langzaam is?

Kan manlief nu ook eindelijk wat aan zijn onsteking doen?

Gisteren de officiele aanmelding binnen voor de opleiding demens-omsorg (dementie-zorg). Heb er veel zin in, zag dat er 90% opkomstplicht is bij de bijeenkomsten, heb ik doorgesproken en ik mag eventueel kleine man meenemen. Zelf zie ik dat niet zo zitten, maar wie weet wordt het een heel rustig slapend babytje.

Henne, fijn dat die huilbui eruit is. Het is immers heel wat, wat klaar ligt om verwerkt te worden. Toch vond ik het erg bij jullie passen om door te gaan, vooruit kijken, doen.

Esther, hoe is je moeder zelf onder het nieuws en de spanning van het afwachten?

Geplaatst

Goedemorgen, we gaan er geen bleu monday van maken hoor!!!!

Caro goede oogst vandaag!!!

Kaartje mooie uitgangsecho!!!

Henne weer aan het werk vandaag?? Succes, even je gedachten verzetten.....

Fren wen er maar aan die moeheid ;)) gaat nog wel even duren....... Je hebt een leuk telefoontje in het verschiet naar het ziekenhuis, ga er vanuit dat de test weer posi is vandaag natuurlijk.

Simba dit is je laatste weekje werkten toch??? Heerlijk, ik moet nog 4 weken AT 2x2 uur en dus ook al aan het aftellen.

Nico weer thuis van Pinkpop??? Niet te nat geregent gisteravond hoop ik.

Hier weer lekker geslapen tot zover nog mogelijk is. Vanmiddag weer notuleren, voor de laatste keer!!!!!!! en verder beetje in huis rommelen. De zon schijnt hier al lekker in ieder geval.

Geplaatst

meiden, ik ga het doen hoor:

Pauze

Sab
: uitgangsecho 30 juni

Miki
: cryo poging in zomer? Eerst 13 juni gesprek immuunarts (Pfeiffer in DD) voor groot onderzoek.

Nico:
goed gesprek bij Geertgen en DD gehad, uitslag amh-test goed, uitslag zaadonderzoek afwachten en dan beslissen. pauze verlengd tm september

Sylvie
: tijdelijke stop

Spaatje
: 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-(

Sen:
orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten....

Roestvlek
: Lekker op vakantie in Juni! :-)

Esther
: even afstand en rust

Rubster
: We zijn klaar!!

Zara
: 23 juni hysteroscopie, 8 augustus uitslag onderzoeken i.v.m. herhaalde miskramen.

Henne
: bij menstruatie aanmelden voor laatste cryo's

Ceeke:
1 juni hysteroscopie, 8 juni 2nd opinion Geertgen, juli cryo tp?

Behandeling

Eef
: 9 juni tp

Kaartje
: 14 juni 1e FM

Caroline
: 14 juni punctie

Guusje
: 15 juni afspraak gynaecoloog voor echo, kijken of cystes weg zijn.

Zwanger

Babeth:
22 juni controle gyn 32w2d

Simba
: 22 juni controle VK

Witje:
23 juni controle gyn 31w5d

Laika:
29 juni controle 24w1d

Ivfsh
:

Ursula:

Dublin
:

Fren:
: 6 juli 1e echo!!!

Geplaatst

't Is dinsdag San ;-) :-D

Heb heel slecht geslapen, maar zal proberen er geen blue dinsdag van te maken....

Geplaatst

Henne wat scherp is idd dinsdag, hier ook in de war, weer eem dag dichter bij het weekend :-)

Hier ook slecht geslapen, ben nog moeier dan toen ik naar bed ging, misschien weer wat langer opblijven.

Geplaatst

Goede morgen meiden,

De laatste dagen ben ik niet zo actief geweest, druk met leuke dingen.... Af en toe wel even on-line geweest om te lezen, maar ook dat was lastig soms.

Fren, Goed zo! Zo willen we het zien! En 6 juli de 1e echo, spannend allemaal hoor!

Kaartje, succes vandaag, 1e FM. Ben benieuwd.

Vandaag ook weer een drukke dag, zo eerst naar de psych (kon bij iemand anders eerder terecht, wel fijn) dan even naar mijn werk, even kijken in het nieuwe pand, dan mijn vader helpen, die is bij ons de buitenboel aan het verven. Dan om 19 uur naar de fysio. Pfffffffffff Maar het is allemaal voor een goed doel!

Geplaatst

Spannend Fran! Inderdaad met een week of 7 dus? Slim. Wat zei de test vanochtend?

Trouwens vroeg wakker zijn was bij mij een verschijnsel van zwanger zijn, deels vanwege testdrang maar ook word ik hyper van HCG ofzo.

Henne. rustig an vandaag. Hopelijk niet een al te druk schema?

Hier voor het eerst echt beter, sinds gister niet meer die zware hoofdpijnen. Sjonge jonge en dan realiseer je je pas echt, wat heb ik een geluk gehad.

xxxx

Geplaatst

Pauze

Sab: uitgangsecho 30 juni

Miki: cryo poging in zomer? Eerst eind juni gesprek immuunarts (Pfeiffer in DD) voor groot onderzoek en informatie over intralipid infuus.

Nico: goed gesprek bij Geertgen en DD gehad, uitslag amh-test goed, uitslag zaadonderzoek afwachten en dan beslissen. pauze verlengd tm september

Sylvie: tijdelijke stop

Spaatje: 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-(

Sen: orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten....

Roestvlek: Lekker op vakantie in Juni! :-)

Esther: even afstand en rust

Rubster: We zijn klaar!!

Zara: 23 juni hysteroscopie, 8 augustus uitslag onderzoeken i.v.m. herhaalde miskramen.

Henne: bij menstruatie aanmelden voor laatste cryo's

Ceeke: 1 juni hysteroscopie, 8 juni 2nd opinion Geertgen, juli cryo tp?

Behandeling

Eef: 9 juni tp

Kaartje: 14 juni 1e FM

Caroline: 14 juni punctie

Guusje: 15 juni afspraak gynaecoloog voor echo, kijken of cystes weg zijn.

Zwanger

Babeth: 22 juni controle gyn 32w2d

Simba: 22 juni controle VK

Witje: 23 juni controle gyn 31w5d

Laika: 29 juni controle 24w1d

Ivfsh:

Ursula:

Dublin:

Fren:: 6 juli 1e echo!!!

Geplaatst

Ik heb de moed gehad om hier mijn babykamer te koop te zetten.

Mooie grenen babykamer. Mijn schoonzusje heeft alleen aar gereageerd met wij hoeven hem niet meer. Verder geen blijk van medeleven e.d. Wat een egotrippers zijn het toch!!!

Dus bij deze mooie grenen babykamer. Comode, ledikant en kledingkast.Heeft maar 1 kind in gelegen van hun.

Heb je interesse laat het dan even weten.

Het is een grote stap, maar denk wel de juiste. Tevens voor mijn vader ook alleen maar confronterend als hij in de schuur komt. Dan kunnen daar straks de keukenkasten staan die we gaan overnemen.

Heb ook voor de verbouwing iets op marktplaats gezet. Heb al een aantal klussers die wel willen komen voor een offerte. Misschien daar maar eens achteraan.

Moeten we wel weten wat we zelf willen. A wil een stoomcabine met whirlpool en ik dus niet. Kan niet naar binnen als geheel. Doe dan maar gewoon een wirhlpool bad en een aparte douchecabine met massagestralen. Tegels zijn ook moeilijk. Willen het wel neutraal houden. Denk dus zelf aan grijs met wit of zwart in die richting.

dus nog genoeg te doen.

Nu weer aan eht werk. Denk dat de hoofdpijn onder andere door de lucrin komt. Ove 2 weken de volgende prik.

Succes allemaal.

Geplaatst

Ruby wat ontzettend zuur. Ik hoop van harte dat de verkoop jullie wat lucht geeft...... pff er zijn geen woorden voor troost te vinden.... heel veel sterkte.

Dus verbouwen, hele klus, je zal er je handen aan vol hebben. Even wat anders om te doen. Hopelijk maken jullie er je eigen prachtpaleis van!!

Dikke knuffel voor jullie!!

Geplaatst

goeiemorgen dames!!!

Caro....denk dat je het berichtje niet meer op tijd leest, maar heel veel succes met de punctie....hoop dat je een topscore hebt!!

Kaartje...jij ook heel veel succes met de 1e fm...spannend....wie weet over een week al de punctie!!!

henne....laat je tranen maar lekker komen meid....over het eerlijke en sociale antwoord...ik heb die vraag ook dit weekend een paar keer gehad, maar had echt geen zin om erover te praten en al helemaal niet bij Pinkpop...dus ik geef dan maar het ontwijkende antwoord....terwijl ik met de hoeveelheid alcohol best wel een heel eerlijk antwoord had kunnen geven...maar ja...dat doe je dan ook niet...knuffel voor jou in elk geval!!!

Esther...hoe was jullie weekend en feest van je ouders???

Syl...hihihi....wat een dirty typo....ahahahaha....geweldig....

Simba...echt al aan het aftellen...wow...succes met de laatste weken...

Ursula...interessant die cursus van dementie....

verder ben ik het kwijt....zal over een paar dagen weer een goed werkend geheugen hebben hopelijk...hahahaha...

Pinkpop was in een woord....super.....het was echt een heerlijke dag gisteren...twee keer een lichte regenbui gehad, ben zelfs nog verbrand gisteren....we hebben echt geluk gehad met het weer....de Foo Fighters...wow....hebben gewoon een half uur langer dan officieel mocht doorgespeeld...hahahah...echt super...wisten niet van ophouden....iedereen vond het ook echt heel gezellig dit jaar...echt....zal binnenkort de foto's op hyves en fb zetten....en natuurlijk ook mijn profielfoto aanpassen met mij en mr. Pinkpop...hihihi...

vandaag lekker vrij....geloof wel dat we de boel hier laten luchten, want we stinken allebei een uur in de wind, m.n. als we een windje laten ...hahahahahahahahahaha....je wilt echt niet bij ons op de slaapkamer komen...whoehahahaha....

owkee....dames...dat was het voor nu dan eventjes...hihi...

liefs,

Nico

Geplaatst

Ruby....toch de stap gezet...enne...wat rot dat je schoonzusje zo koel reageert....

knuffel meid...

een aantal verbouwingen op komst...leuk en weer wat afleiding....de keuken, de badkamer....grijs met zwart/wit staat ook heel mooi....ben benieuwd....

balen van je hoofdpijn zeg....en je kunt er natuurlijk niets anders voor krijgen...sterkte!!!

liefs,

nico

Geplaatst

Nico ga maar flink luchten dan. Ik zal niet op jullie slaapkamer komen hihi.

Hier taxi voor vanmiddag geregeld. Nou ja geregeld. Ik heb een werkbespreking en geen auto tot beschikking. Had dit op hyves gezet en mijn vriendin bood aan om te rijden, hoe lief he???

Henne opperde al een taxi die de baas zou moeten betalen. Maar ja ik werk AT en daarvoor betalen ze vast geen taxi voor, dan zeggen ze vast blijf maar thuis.

Nu kan ik dus de energie die ik wilde gebruiken om te fietsen gebruiken om zo lekker even onder de douche te stappen, ook niet onbelangrijk hihi.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden