Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

he Fren, heb ik dat gemist??? wist niet dat je bij de afspraak van MvM weigerende testen hebt gehad...zal wel even onzeker zijn geweest, maar gelukkig met de test van cb weer meer gerustgesteld, toch?

Veel plezier dadelijk bij de verjaardag!!! hoop dat je een beetje uitgeslapen bent!

kaartje....de laatste restjes spuiten....kort protocol ga ik ook volgen...je kunt idd aangeven waar je mee akkoord gaat...denk dat wij ook voor icsi gaan en ah....ben nog helemaal niet begonnen, maar vind het nu al reuze spannend...erg he...hahahaha...

eef...een knuffel voor jou...voor de laatste dagen...die zijn zo zwaar en je kunt nu even niet op je lichaam afgaan...weet hoe het is meid....weet dat ik aan je denk en met je meeleef....en duim heel hard voor een positieve bloedtest dinsdag!!! lief van je mannetje dat hij je een bos bloemen meeneemt!!!

de film I come with the rain is een echt denker....de beschrijving vat de film eigenlijk helemaal niet samen...hadden allebei zoiets van...mmm...weten niet of we m nu wel of niet goed vonden...

A. is nu de andere film halen, die was nog niet binnen...ik geloof dat het True Grid (Grit) gaat worden...een western met jeff bridges....ben normaal niet zo van de westerns, maar deze is geloof ik van de Coen brothers...en die maken meestal wel goeie films...

tot later maar weer!

liefs,

nico

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo meiden,

Ben weer terug van een heerlijke vakantie! Lekker uitgerust etc.... Heb 'alles' bijgelezen en dus ben dus weer up to date.

Fren, van harte gefeliciteerd! Op na een mooie echo.

Eef, duim voor je. Wat een verhaal en wat een grote doorzetter! Alle geluk en pak mooi het estafettestokje aan en vast.

Kaartje, spannend voor je. Wat fijn dat je je bij dr. Scholtes goed voelt, duim voor een mooie oogst.

Babeth, vindt het een hele mooie kamer voor je Meisje.

Witje, ga straks ook nog naar het kamertje voor je knulletje kijken...

Verder ben ik het helaas weer kwijt....maar leuke plannen voo een weerzien/lunch etc!

Fijne zterdag nog allemaal!

Geplaatst

welkom terug roestvlek ;-)

Nico, gister true grit gezien, ben ook geen fan van western maar hier heb je zeker n leuke avond aan ;-)

Geplaatst

roestvlek...welkom terug!!!

Eef....gelukkig...hihihi...we hebben nog een film erbij....Devil...over mensen die in een lift komen vast te zitten en een daarvan is de duivel....laat nog wel weten hoe deze was...

gaan nu beginnen aan onze filmavond, deel 2...hoop dat ik het volhou...meestal red ik twee films niet...hahahaha...

liefs,

Nico

Geplaatst

Guus, hoe is het vandaag met je hoofdpijn?

Sylvie, denk niet dat ze wijn schenken bij Honeypie maar genoeg andere leuke adresjes waar ze dat wel doen. Verder jezelf niet omlaag halen want ik heb alleen maar positieve dingen gehoord over jullie lunch.

O ja, hebben ook nog een zaakje in M met geweldig yoghurtijs in softijsvorm. Ook goed voor de afvalmeisjes!

Sandra, weer wakker op een onmogelijk tijdstip. Heb met je te doen! Had/heb het ook, na plassen niet meer in slaap komen en dan heerlijk gaan liggen malen.

Het zaakje wat ik noemde, is echt een aanrader! Ben er al met collega's, vriendinnen en familie geweest en iedereen is enthousiast. Enige nadeel is dat je best ruim van te voren moet reserveren. Soms wel meer dan een maand als het om een zaterdag gaat. Als je er heen gaat, laat je het maar weten. Nodig ik mezelf ook uit ;-) Ben ook wel benieuwd naar die chocolate-tea.

Maar mocht er een afspraak in juli/augustus komen, kan je altijd met mij meerijden.

(Weet trouwens niet of ik heb aangegeven dat ik een geboortekaartje van jou wil maar zou er graag één krijgen.)

Hihi Syl, lees net dat je over mij gedroomd hebt. Manlief is wel redelijk gespierd maar een VW-busje? Wat deed ik daarmee?

Eef, hoe is het vandaag? Kan me voorstellen dat je nog meer last krijgt van spanningen zo vlak voor je testdatum...

Je telefoon klinkt erg goed. Heb de laatste jaren ook steeds een erg simpele Samsung en ben er ook erg tevreden over.

Ruby, wat ben jij creatief zeg! En dat nog wel met je hoofdpijn.

Roestvlek, welkom terug! En al bijgelezen???

Henne, zie je datumplanner of variant daarop graag tegemoet! Voel je je nog steeds zo positief?

Je eten van gisteren klinkt goed. Alleen jammer van je gezelschap.

Kaartje, is het nu al zeker dat je dinsdag een punctie hebt?

Volgens mij is het vandaag ongezond-eten-dag hier. Ben in Antwerpen ook gezwicht voor een puntzak Belgische frietjes met mayonaise. Heerlijk!

Oeh Nico, wat voor films kijk jij? Ik zou spontaan een week niet meer naar mijn bed durven als ik die films keek.

Geplaatst

hee roestvlek!

welkom terug! Fijn te lezen dat je een goede vakantie hebt gehad! Waar staan jullie mu precies met de behandelingen?

Groetjes,

IVFSH

Geplaatst

O ja Caroline, als je nu naast Ivfmoeders nog een internetpagina opent kun je dus tegelijkertijd op FB en hier zitten.

Geplaatst

Hier vanavond black sheep uit de ondemand gekeken....

stond onder Humor... maaruh..... no way...

Na een half uur eens geggoogld, blijkt het een horror te zijn met komische inslag...

Vriendje lief blij... ik iets minder...

Maar hij vond hem ook een flauw filmpje...

Dus ik ben lekker gaan forummen.....

Geplaatst

Lieve meiden,

Hier een dag van uitersten. Omdat menstruatie uitbleef na kuur provera hebben we vanmiddag een test gedaan: positief... En daarna nog een. Ook positief;) Bizar na een hysteroscopie en provera. Maandag bloed prikken en als dat goed is dan durven we een beetje blij te zijn. Nu zijn we alleen nog maar stomverbaasd!

En na dit goede nieuws ook slecht nieuws. Schoonma vanavond opgenomen in ziekenhuis met longontsteking en hartinfarct. Nu onderweg naar ziekenhuis in Almelo... Daar hotel zoeken. Iemand tip?

Lieve meiden, ik wil ff een oogje op de weg houden nu m'n lief erg geschrokken is. Ik probeer morgen ff terug te lezen en dan vertel ik ook wat over de hysteroscopie, Zara!

Voor nu, een knuffel voor allen!

Geplaatst

Zou je echt spontaan zwanger zijn geworden??!!!!

Dat zou bizar zijn.. maar goed...... wel heeeel erg welkom natuurlijk!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben benieuwd naar het vervolg..

Slecht nieuws over je schonmoeder... Ik hoop dat ze snel de goede kant op gaat!!!

Sterkte daarmee!!!

Geplaatst

Hallo, de hele dag weg geweest, paardrijfeestje van mijn dochter en het feestvarken is de dochter van mijn beste vriendin dus gezellig blijven eten nog...

Heb wel bijgelezen maar twee dingen zijn me bij gebleven: Jippie Kaartje dinsdag al de punctie! Lijkt ineens heel snel te gaan... Alvast succes!

En Ceeke? Wat spannend! Maar helaas ook minder goed nieuws, sterkte daarmee.

Nou, wachtdag 1 zit er op, lekker veel afleiding! Ik merk wel dat als ik gezeten heb en snel opsta, ik steken onderin mijn buik heb, nog steeds van de punctie en misschien ook wel van het gedoe gisteren bij de TP. Rustig aan doen nog maar. Ga maar eens kijken of er nog wat op tv is, tot later!

Geplaatst

Dames, heel stom maar ik heb een eigen lijst aangemaakt in outlook en dus een erg oud adres van onszelf toegevoegd , zucht, ik doe echt stomme dingen.....

Het adres dat in de lijst van Sandra staat is correct !

Van simba inmiddels ook het juiste e-adres via pb ontvangen, nu nog even de reactie van Sab afwachten ....dan klopt het weer.

Henne ik zal je mijn juiste email even pb-en

Roestvlek, jij hebt van de vakantie genoten, heerlijk hoor!

Ceeke sorry, ik las door jullie mooie nieuws ram over het bericht van je schoonmoeder heen...heel veel sterkte, wat een ellende zeg!!

Geplaatst

Ceeke wat een spanning zegt, zou geweldig zijn, heel veel sterkte daar in almelo, hoop dat het goed komt,

Zara, je komt zou energiek over, volgens mijn hebt je nu fantastische dag gehad, die friten klinken helemaal goed, naar duivels liften en westdrn volgende aanrader....source code....mooi en spannend, guusje echt iets voor jou, een betere films over leven in het nu, die ook nog spannend is kunt je niet krijgen nu ;-)

Hoop dat te goed met jou en gonnie gaat, daar ons te zuiden,

Hier nu uitpuffen van films kijken, schandalig niets gedaan vandaag...hoezo vermoeiend die wachtweken pffffffffff

Geplaatst

Ceeke wauw zeg, ben sprakeloos!

Wel heel naar van je schoonmoeder, sterkte.

Roestvlek welkom terug, lekker genoten.

Eef de tweede wk is verschrikkelijk, lekker jezelf verwennen in deze tijd. Het gaat goed met de pauze meisjes en zw zijn dus jij hopelijk de volgende.

Lig ook een beetje uitgeblust op de bank, man wil nog hobbyen maar geen puf.

Ja zo worden we nooit spontaan zw is zijn goedbedoelde advies, pfffff stomme man....

Geplaatst

Huh Ceeke, zou het echt? Wat zal jij vreemd naar die testen gekeken hebben. En nog maar pas die hysteroscopie gehad toch? Hebben ze dan helemaal niks gezien?

Jeetje, wat een nieuws. Val er helemaal stil van. Denk iets waarvan wij hier allemaal dromen. Probeer ervan te genieten. Zal nu gezien de omstandigheden niet zo makkelijk zijn.

Aan een hotel kan ik je niet helpen want ik ben niet bekend in die omgeving. Pas goed op jezelf en je man!

Eef, ik heb inderdaad genoten vandaag. Mogen wat mij betreft wel meer van dat soort dagen komen.

Had jullie toch verteld over dat hondje waar ik helemaal verliefd op was? Heb ik die mensen al een aantal maal gemaild deze week. Vanmorgen gebeld en de voicemail ingesproken. Nog steeds niks gehoord. Echt raar....

Verder raar gevoel in mijn buik net of ik ongesteld moet worden. Zal toch niet weer? Heel de boel is hier van slag volgens mij.

Geplaatst

Oh wat irritant: er is een feestje bezig een paar tuinen verderop en ik hoor alleen maar STAMP STAMP STAMP muziek! En nu het later is, zullen er wel wat mensen bezopen zijn want ze gaan steeds harder praten, zingen en lallen. Pfff... wilde op tijd naar bed gaan maar zo wordt slapen niks natuurlijk.

Geplaatst

hoi dames

even nog gauw online...

Zara wat vreemd dat je die lui niet te pakken krijgt, heb je er nog wel een goed gevoel bij? wat je menstruatie betreft ik heb geen idee, zoud at betekenen dat je hcg al weer lang genog nagenoeg 0 is en alles weer in een ritme komt? Wel confonterend maar van een kant ook wel weer goed toch? Sterkte!!!

Sandra, je vroeg laatst nog naar een vloerenboer, wij hebben onze eiken vloer (verouderd) gekocht bij http://www.escovloeren.nl/contact/, overigens ook de grenen vloeren die we boven hebben liggen.De priojs/kwaliteit is goed en ook de service, misschien heb je er iets aan maar ze hebben slechts 4 vestigingen in NL.

Ohh Ceeke ik kan er niet overuit zeg, dit is een regelrecht wonder maar kan me zo voorstellen dat dit allemaal erg veel is, de gezondheid van je schoonouders, de zwangerschap en vooral het vervolg van de zwangerschap...... oh meid wat gaat er nu allemaal wel niet door je hoofd!!!!

Eef, laatste spannende dagen, dat je nog gen veranderingen in li lichaam voelt hoeft echt niets te betekenen hoor!!! houd moed en goed dat je gen testen in huis hebt gehaald! ik duim voor je!

Hier vandaag een drukke dag gehad, het alleen maar opzetten van de box heeft tot net toe geduurd....kamer veranderd, meubels tijdelijk weggezet, laatjes (noodgedwongen) leeggemaakt etc.

Weer een grote stap, een kastje waar wij altijd nog de urn van de jongens op hadden staan met een orhidee en waar de kaarsjes branden is opgeruimd.Eea. heeft een ander plekje gekregen,viel niet mee maar is goed zo.

Kaarsjes branden er sowieso altijd en nu staat beneden hun glasreliek en er zijn 2 foto´s. Boven gaan we de urn neerzetten en 2 mooie witte knuffelbeertjes komen op de babykamer.

dadelijk mijn bed weer opzoeken, ben echt brak nu, ben benieuwd waar mijn man vannachs slaapt...afgelopen nacht weer op de bank, nou ja, komt ie aan zijn rust en heb ik echt mega veel ruimte haha

Geplaatst

Babeth weer een mijlpaal voor jullie, een stapje verder maar wel moeilijk. Leven is soms zo dubbel.

Lekker slapen dadelijk.

Ceeke ik ben nog sprakeloos, ik hoop het zo voor jullie.

Zara heel raar maar misschien op vakantie?

Vertrouw sommige mensen ook niet.

Caroline vreselijk irritant die muziek. Ons buurmeisje geeft 1x per jaar een feestje op haar verjaardag. Voor de rest heel rustig hier.

Hoor alleen nu iets can vuurwerk of onweer, gisteravond ook al.

Welerusten.

Geplaatst

Nou... Nu ben ik de wakkere..

Schoppende Frummel en MAAGZUUR.... En dat laatste schopt dan mijn darmen weer van de rel.

Eerder al een rennie genomen, net beneden even een paar slokjes cola.... En nu maar weer zo naar bed. Na maar weer een wc bezoek..

Zucht..

Moeilijk Babeth om het kastje op te ruimen. Maar wel fijn dat alles een mooi ander plekje heeft gekregen. Zo'n glasreliek heeft mijn vriendin van haar vader. Vind ik zo mooi!!!!

Trusten allemaal maar weer...

Geplaatst

Arg... En dan lig je in bed en zijn er 3 katten wakker, die dan vervolgens tikkertje ofzo gaan doen. Met de regel: op het bed ben je vrij.... Zucht.

Je raadt het gevolg..... Heen en weer gesjees over ons heen..

Jongens....zoek een plek, ga liggen en GA PITTEN..

Dan ga ik dat ook doen

Geplaatst

Nieuwe poging Simba, succes misschien werkt de cola.

Hier een flinke regenbui met een knal onweer erbij. Zat net op de wc maar fijn te weten dat er toch iemand troost komt zoeken en in mijn armen springt, onze kleine muts.

Hoop niet dat er nog iemand bijkomt.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden