Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ursela, jij vroeg geloof ik nog naar aantal follikels. Vrijdag 5 gezien. 4 grote en 1 wat kleinere. Hoop dat die kleinere nog een boost heeft gekregen van het prikken vrijdag en zaterdag en nu ook nog zal krijgen van de pregnyl. Dinsdag punctie. Nu gaat het weer spannend worden.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dinsdag om 8.30 uur aanwezig zijn en om 9.00 uur de punctie. Lekker vroeg, maar ook een rottijd met files. Denk dat we dus tussen 5.00 en 5.30 uur al weg moeten. Had als alternatief bedacht om maandagavond al in Dusseldorf te gaan slapen ergens, maar manlief moet maandag tot 23.00 uur werken. Tja, dan toch dinsdag maar vroeg mijn bedje uit.

Geplaatst

Kaartje dat zou fijn zijn geweest een hotel, jammer dat het niet gaat. Ben echt heel beniuewd naar Ass hatch.

Wel alle files voor.

Nico ik kan ook zo genieten van een frietje heerlijk.

Die duivel in de lift ga ik ook kijken.

Geplaatst

Kaartje, heel veel succes met broeden ;-)

Nico in mijn ogen woon je het verst maar wel het mooist.

Caro jij vroeg toch naar die bollen, nou ja bende dus, en gebruik dus meerdere tenten per dag ;-) kan niet tegen maandverband helaas wat n troep is dat spul

Geplaatst

Ruby sterkte meid, ook een knuffel van mij.

Kaartje ga mij maar achterna: zelfde aantal follikels, zelfde dag, zelfde tijdstip punctie: dus op naar 5 eitjes en 4 embryo's!

Haha Henne moest hardop lachen dat je meestal al binnenkomt met je broek op je enkels! (En terwijl ik dit schrijf moet ik weer lachen)!

Ga ook zo slapen, welterusten!

Geplaatst

Eef, we weten wat je voelt dus tuurlijk zijn we lief voor jou. Maar van die shant zou ik de zenuwen krijgen. De enige spieren die bij mij in beweging zouden komen, zijn vrees ik mijn lachspieren.

Heb je het aantal toiletbezoeken vandaag bijgehouden?

Henne en Caroline, lees met veel vermaak jullie discussie. Hebben jullie nog een broek aan dan? Ik doe die niet eens meer aan. Als je daar komt, weet je toch dat hij gelijk uit moet ;-)

Picknick in het park lijkt me ook erg leuk maar heb geen koelbox, geen alcohol en geen kooktalent. Mag ik dan nog wel komen?

Nico, ik weet ook wel zeker dat mijn manlief niet mee wil en vind het eigenlijk ook wel leuk om met meiden onder elkaar te zijn.

Weet je trouwens wat erg goed bij vis en groenten smaakt?: frietjes!!!

Kaartje, zo'n fijn moment na dat prikken even een prikvrije dag. Mijn duimen blijven draaien hoor!

Ruby, wat kan ik zeggen waardoor je je ook maar iets beter gaat voelen? Vind het zo erg wat jullie moeten mee maken en natuurlijk heb je dan dipdagen maar daar hoef je je zeker niet voor te verantwoorden.

Is een tussendoormeeting te confronterend voor je of kan je ook niet? Als ik Jomanda was, stuurde ik heel veel kracht en warmte jouw kant op maar helaas ben ik dat niet. Sterkte!

Meiden, ik ga ook slapen. Erg moe. Tot morgen!

Geplaatst

He meiden,

Gisteren bjj mijn schoonouders onbedaarlijk zitten huilen.

En vanaf dat moment weer megahoofdpijn.

Inslapen is erg moeilijk. Dus meestal niet voor elf uur.

Werd vanmorgen wel wakker voor de wekker.

Wil wel van iedereen een geboortekaartje.

Kaartje, pregnyl erin en op naar de punctie. Succes

Eef, guusje en ceeke hoe is het met jullie?

Ivfsh, hoe is het met je missdlijkheid?

Caroline, hou je de ww nog vol?

Syl, hoe is het met jullie bus?

Nico, weer wat strenger met afvallen? Hier ook hoor? Vind het best moeilijk nu om het vol te houden.

Maar we zijn sterk toch?

Ga er zo maar eens uit. Weer werken. Echt zo geen zin. Vanavond fysio en muziek.

Simba geniet van je verlof.

Succes allemaal en bedankt voor jullie steun.

Geplaatst

Goeiemorgen dames,

Ruby....absoluut zijn we sterk!!! ik vond het ook heel moeilijk om verder te gaan met de herbalife na de 3e ivf...want ik dacht toen nog, wat heeft het voor zin, waarom zou ik het doen? heb het voor de ivf gedaan (en ook een beetje voor mezelf), maar die is nu mislukt dus waarom verder gaan...mijn motivatie was ook ver te zoeken...na de 2e ivf weet ik bv. nog dat ik bijna dagelijks 3-4 blikjes energy dronk...alsof mijn lichaam erom schreeuwde....hier met die suiker...

ik kon die knop niet meer omdraaien en eigenlijk pas sinds een maandje wil het weer redelijk lukken, owkee...pinkpop kwam er tussen, dus heb een week nog nagenoten van pinkpop en mijn eetritme...hahahaha...maar deze week wil ik idd weer gaan beginnen...

en gisteren dus een megahuilbui...meid...als ik iets kon doen, dan deed ik het...laat je tranen maar gewoon de vrije loop...beter dat ze eruit komen dan dat je ze binnenhoudt...dit is ook een manier van verwerken en zal je ook steeds meer iets meer rust brengen...

Kaartje...dat wordt dan idd een vroege...ik ben benieuwd voor ons....kan niet wachten tot het de 30e is...hihih...

Syl...als het goed is, starten wij dan ongeveer gelijk weer met een behandeling....je schreef ook dat je over DD aan het nadenken bent...is zeker de moeite waard! Hoe is het met de bus??? Enne...ik zou denk ook liever een kleine schat hebben die op mijn schoot zou springen bij onweer, dan mijn grote vriend...hahahaha...

Eef...ja...daar heb je gelijk in...ik zou ook echt nergens anders willen wonen....maar....ook in de rest van Nederland zijn mooie plekken te vinden...hihi...wij zijn vroeger vaak met zijn allen op vakantie geweest in Heino en dan maakten we trips naar Zwolle, Kampen, Drenthe...hebben ook al eens vaker vakantie gevierd in Heerenveen...ook errug mooi daar...

Hoe voel je je? Nog een dagje...ben me helemaal gek aan het duimen!

Simba...lekker verlof...geniet ervan...wel balen dat je al zo vroeg wakker was...zucht...hoop dat je nog geslapen hebt...

ivfsh...hoe is het daar in het ierse land??? Wanneer komt Ar weer terug??? Of is ie al terug??? Heb je nog leuke sociale dingen op de planning staan? wanneer had je ook alweer de echo???

Ga weer eens beginnen met werken...hier ook geen zin...

liefs,

Nico

Geplaatst

Ach ruby, wat een moeilijke tijd maken jullie nu mee. Zo te lezen eentje van ups en downs. Vond je het vervelend dat net bij anderen (schoonouders) de huilbui eruit kwam? Wel goed dat hij kwam, zit veel verdriet en rouw in wat jullie nu meemaken. Sterkte meis!

Eef, laatste dag om op je tanden te bijten!

Simba, dat was een vroegertje, ondanks verlof niet prettig, je moet immers proberen zoveel mogelijk energie te behouden. Gelukkig heb ik heerlijk geslapen, de wekker ging alleen om 6 uur. Ik snapte er niets van...dacht eventjes dat het weekend eeuwig zou duren. Henne, die regen is vannacht toch gevallen, zullen ze ten zuiden van ons blij mee zijn (not, ivm overstromingen). Maar de zon heeft gewonnen.

Geplaatst

Ursula pb me je email als je de complete adressenlijst wil krijgen. Dan kun je zelf wegstrepen degene die geen kaartje willen.

En degene die nog niet op de adreslijst staan en er wel op willen, omdat ze bij ons clubje horen ook??

Sab al een tijd niet meer gezien, hoe is het met julllie?? Sen hoe is het met jullie, ook al een tijdje rustig toch????

Geplaatst

He Simba was er vannacht niet om je gezelschap te houden, gelukkig hier wel geslapen maar 1x wakker maar niet wakker gebleven.

Misschien lig je nu nog lekker te slapen.

Ruby wat moeilijk toch ook voor de ouders, allemaal extra verdriet erbij ook voor jullie.

Dikke knuffel.

De bus misschien morgen, weet dus nog niet wanneer we vertrekken. Nu hoorde ik gisteren dat de eerste al donderdag aankomen maar IK wil de eerste zijn, daar ben ik zo erg in.......

Hele planning naar de klote.

Vandaag wel weer rommelen en alvast kleren in caravan.

Ooh ja en werken :-)

Geplaatst

Ursela, was juist goed om het bij mijn schoonouders gebeurde. Ook hun hebben het er best moeilijk mee. En mijn schoonmoeder wil altijd helpen. Het is een lief mens. Maar zo anders dan mijn moeder. Komt wel goed. Ik ken mijn schoonouders pas 4 jaar. Ook al ken ik A als 27 jaar. We zijn pas 3 jaar getrouwd. Het leven kan raar lopen.

We hebben besloten om geen stoomcabine in de douche te zetten. Waarschijnlijk wordt het een inloopdouche, mischien nog een wirhlpool bad maar die kans wordt ook steeds kleiner. Maar wel een beetje rondgekeken. Waarschijnlijk wel weer een toilet boven. Dus nog lekker vaag allemaal.

Ga maar eens aan de bak vandaag. Heb nog genoeg te doen.

San, heb jij een beetje geslapen?

Geplaatst

Ik mag niet klagen over mijn nachtrust deze nacht.

Tussendoor wel veel liggen piekeren, over hoe anders het straks allemaal is/wordt. De onzekerheid komt en gaat met vlagen. Hoort er allemaal bij denk ik en zolang het mijn dagen niet gaat overheersen of mijn nachten dan is het vast gezonde spanning.

Vandaag dus weer een rustige dag, moet zeggen dat het wel werkt om echt niks te doen zo..... nog even en ik ben er aan gewent en wil niet anders meer.....

Geplaatst

Zucht.... nou..... dat goedemorgen van vanacht, was bijna echt een goedemorgen.... om 6.00 geloof ik wat in slaap gedommeld, en om even na 7.00 begonnen ze 3 huizen verder met het plaatsen van 2 dak kappellen....

gevolg......

Ik zit al op de bank.. JW is net weg, die heeft vandaag cursus, dus ik ben er ook maar uitgegaan.

Heb moeten beloven aan JW dat ik er braaf vanmiddag weer even in kruip... Nou, dat gaat wel lukken denk ik.

Net nog ven contact met mijn leidinggevende gehad... Ik ben begin juni die 2 dagen ziek geweest,maar blijkbaaris de beter mlding niet helemaal goed gegaan. Kreeg dus nu en brief hoe we zouden moeten gaan werken aan de reintegratie.. HIHI.... nou, ik blijf gewoon nog 4 maanden thuis...

Maar die vroeg zich ook al af, warom ik niet heerlijk uit ging slapen vandaag... Nou... zou graaaaag willen..

Ruby... laat komen die tranen als het nodig is.... ze zullen er een keer uitmoeten!! Btere nu dan opgekropt over 5 jaar. Dan zijn ze veel zwaarder...

Sterkte meid!!!

Geplaatst

Je zal wel moeten, een baby is hard werken San, haha!

Hier best goed geslapen, helaas vanmorgen weer een onwillige dochter die niet naar school wilde (ze is aan vakantie toe) en zich dan op haar bed stort (drama queen) en daarbij heel hard haar hoofd tegen de achterkant van het bed stoot met hard huilen als gevolg, pfff... Lekker relaxed de dag begonnen...

Ik durf eigenlijk nog steeds niet te gaan zwemmen, is dat gek? Normaal ga ik op maandag en donderdag maar ik weet niet, vind het eng...

Geplaatst

Haha ja Caro denk ook dat het straks hard werken is, maar ook zeker veel en intens genieten....

doe wat goed voelt, dus als je twijfeld niet gaan zwemmen, doe je toch een lange wandeling. Een omweg naar school als je de drama queen op gaat halen straks????

Geplaatst

Hier voor de verandering een heerlijk nachtje gehad. Wel paar keer wakker geweest maar kon gelukkig gelijk weer in slaap komen. Nu al wasmachine en vaatwasser aan. Straks nog beetje poetsen dus ben wel goed bezig volgens mij.

Ruby, wat vervelend dat je dit allemaal moet meemaken. Wel fijn dat je het bij je schoonouders kwijt kan. Het lijkt alsof je met je verwerkingsproces begonnen bent en ik zou het je zo anders toewensen maar die gevoelens moeten er idd uit. Krijg je hier hulp bij of is het een idee om hulp te vragen?

Kun je je op je werk wel concentreren?

Geplaatst

Zara, kan me niet concentreren. Maar ja, als het echt niet gaat ga ik naar huis. Tot nu toe elke dag helemaal kapot als ik thuis ben.

Maar het is ook een stukje afleiding. Als ik thuis ga zitten doe ik letterlijk de hele dag niets dan alleen dat hoofd overuren laten draaien. Dat wil ik niet.

het leven gaat wel gewoon door. Leuke dingen en minder leuke dingen.

Maar nu wel net een email gekregen van Defensie.

We hebben 2 kaarten gewonnen voor het openingsconcert van de marine dagen. Die zijn 1,2 en 3 juli.

Wij gaan dus 's avonds op 30 juni richting den Helder om een concert bij te wonen. Combinatie marinierskapel met Jeroen van der boom. Ben zo benieuwd.

Dus ook leuke dingen doen we gewoon.

Simba, vervelend dat je nu niet even lekker in je bedje kon blijven liggen.

Zara, dus lekker geslapen. Wij zijn gisteravond nog erg actief geweest, Alwin beneden en ik de was weggestreken. Nu ligt er echt nog maar een heel klein plukje. Dat doen we morgenavond dan maar even.

Geplaatst

Niet kunnen concentreren is geen goed teken hoor Ruby. Tuurlijk is werk afleiding maar je moet ook wel aan jezelf en je gevoelens toe komen. En ja, het leven gaat door maar voor jullie zal het toch vast vreemd lijken dat de wereld doordraait terwijl hij voor jullie gevoel stil staat.

Wel heerlijk dat je weer iets leuks hebt om naar uit te kijken. Kun je je verhaal ook al wat beter bij Alwin kwijt?

Geplaatst

Bij Alwin kan ik ook goed uithuilen.

We hebben tegen elkaar gezegd, en dat klinkt heel hard voor de meeste hier. Wel de lusten maar niet de lasten van kinderen. Maar dat kan ook iets zijn dat we uit zelfbescherming nu voor houden. Ik weet het gewoon allemaal niet.

Heb mijn ontbijt waar ik vanmorgen om half 9 mee begonnen ben nog staan. Die moet ik maar opeten en de thee is ook al koud. Werk dus wel gewoon door.

We kijken wel hoe het gaat.

Lief dat jullie allemaal zo bezorgd zijn. Ja het is raar de wereld gaat door en wij staan nu even stil bij het enorme verdriet wat we hebben.

Dikke knuffel voor jullie allemaal.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden