Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ben vast nog minder trendy dan jij Fren ;-). Heb nu een heel simpel nokia toestelletje. Doe dat ding altijd in mijn zakken, ook met paardrijden en zo. Had daarom bedacht dat het misschien wel handig was om een beetje een voordelig toestel te kopen en dan sim-only abonnement. Is ook erg voordelig, maar telefoon is nu op aan het gaan. Zit een zwart streepje in mijn scherm dat steeds groter wordt. Straks kan ik niet meer zien wat ik intyp.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier ook een non trendy iemand die wel een iPhone heeft :-). We zijn met vanalles overgestapt op Apple, het werkt gewoon super. Het begon met een nieuwe computer, mijn broertje pushte ons richting iMac, toen kwam de itouch die we telkens allebei mee wilden. Ar kocht toen een iPhone en tja... Toen was ik ook verkocht :-). Apple marketing heeft ons helemaal in de klauwen, zodra we iets nodig hebben, kopen we nu Apple...

Dus kaartje: hier ook iPhone advies :-)

Added value is de Apple spelling check. Kun je tenminste nog eens lachen, haha

Geplaatst

Ja, die spellingcheck heeft wel toegevoegde waarde ;-)

Ik had trouwens inderdaad voorkeur voor 29 oktober. Week ervoor gaan we met hele familie op vakantie, maar nog niet zeker of dit in NL of in buitenland is. We komen dan op 22 oktober terug. Als het in NL is, maakt de datum me niet uit. Wordt het buitenland dan lukt het voor mij dus wrs niet als het 22 oktober wordt. Plaats hangt nog even van hoe het met ons nieuwe neefje gaat. Die is dan natuurlijk pas 4 maanden.

Geplaatst

Hou het sowieso maar op de 29e hoor dames! Dat was immers de oorspronkelijke datum, ik wilde alleen even checken of iedereen ook de 22e kon. Moet sowieso bedenken of ik misschien wel die hele week in nl blijf. Als dat doe, kan ik gewoon de 29e komen. Ik laat het nog weten!!

Geplaatst

Zou gezellig zijn als je er ook bij kon zijn Ivfsh!

Heb trouwens al een aantal meiden gevonden op FB en een vriendschapsverzoek gestuurd. Aantal meiden kon ik niet vinden of twijfelde ik doordat ik jullie nog nooit in levende lijve gezien heb. Als je dus geen verzoek hebt gehad, wil je dan zelf even kijken? Dank je wel!

Geplaatst

Ivfsh, gewoon je vakantie wat verlengen ;-). Dan zijn we hopelijk met zoveel mogelijk op 29 oktober. Dat duurt overigens nog wel erg lang of ligt dat aan mij?

Geplaatst

Kaartje, ik wilde een Galaxy omdat Apple al zat verdient, haha. Hij lijkt wel erg op de iphone qua uiterlijk. Heel groot scherm, swype, compleet en simpel te gebruiken maar qua formaat en kwetsbaarheid niet ideaal om zo in je zak te stoppen tijdens het paardrijden. Dan moet er echt bescherming omheen, maar dat geldt voor alle touchscreens.

Geplaatst

Caro, gefeliciteerd met je 2 emmie’s. Hou ze goed vast he? Ik heb het trouwens ook 2x gehad dat het naar niet wilde lukken de katheter in de baarmoeder te krijgen. Heeeel vervelend. Succes nu in de wachtweken.

Kaartje, dinsdag de punctie, spannend allemaal.

Zara, ik had vandaag wel wat last van de hormonen, hoofdpijn. Maar het is nu weer aardig weg. Ik denk mijn eierstokken/cystes wel te voelen, maar ik weet niet of dat nu al kan. Ik heb pas 3x gespoten.

Geen idee wie het wilde weten, maar hier ook een gebruiker van de Samsung Galaxy. Ik ben er erg blij mee. Werkt hetzelfde als een ipohne

Geplaatst

Wat voor snack had je in gedachten?

Een extra lunch is altijd leuk maar misschien voor sommigen lastig te plannen in verband met vakanties?

Zit hier een super tentje waar ze een goede high-tea serveren. In deze tijd van het jaar wordt die ook buiten op een boot geserveerd. Hierbij de link www.honeypie.eu Beetje ver voor de meesten van jullie zeker?

Geplaatst

Jaja een snack Sylvie... als ik denk aan de lunch van 16 april... Zoveel gegeten en ik had nog wel het hoofdgerecht overgeslagen!

Ik geloof dat eind oktober is ontstaan in verband met vakantie en bevallingen? Weet het niet meer precies.

Oh leuk, woon jij in M Zara? Zo'n leuke stad! Voor mij niet ver hoor! :-)

Geplaatst

Maar ach, wat is ver? Dusseldorf is ook lekker dichtbij haha. Alleen gingen we allemaal heel gezond aan de snacks zonder suiker en melk toch? Dat combineert dan weer niet zo goed met een high-tea ;-)

Geplaatst

Zwarte koffie en thee (zonder suiker en melk) zijn ook lekker hoor. Of bedoelde je dat niet?

Ik woon niet meer in M maar zo'n 7 km daar vandaan. Heb idd in de adressenlijst gezien dat wij redelijk dicht bij elkaar wonen. Gezellig! Sandra ook al in de buurt.

Meiden, ik ga even bank hangen, tijdschriftje lezen en daarna naar bedje. Morgen al redelijk vroeg met vriendin afgesproken om kop koffie te drinken in Antwerpen. Ook niet om de hoek vanaf hier maar vanuit ons moet je altijd reizen wil je in de bewoonde wereld komen.

Trusten! xXx

Geplaatst

Leuk leuk, mijn tweede huis staat over 2 maanden weer in Scharendijke en ben niet vies van autorijden.

Ik bemoei mij deze keer nergens mee, eerste lunch wat er mis kon gaan ging ook mis, nou ja teveel afleiding dan.

Schenken ze ook wijn?

Geplaatst

Ik wil best wat verder rijden voor een meeting hoor. Kunnen we er dan niet beter meteen een weekend van maken? Vorige keer waren we na de lunch eigenlijk ook nog niet uitgepraat ;-)

Geplaatst

Was toch niet jouw schuld? Ging volgens mij allemaal prima, voor ons dan! Alleen jammer dat ik eerder weg moest zodat ik een beetje op de wip zat. Wat hadden we nou ook alweer bedacht voor de najaarlunch? Oh ja, lopend buffet zodat we meer zouden rouleren...

Geplaatst

Vond het best bijzonder die zaterdag om elkaar echt te ontmoeten.

Duik er ook in, morgen drukke dag, veel voorbereiden vakantie en afwerken.

Geplaatst

Was het ook en het praat hier makkelijker, of leuker eigenlijk... En op Facebook haha. Zou leuk zijn als bij de volgende lunch nog meer meiden zijn die er niet bij waren!

Ik ga ook eens slapen, heb eigenlijk 2 nachten slecht slapen in te halen maar ben niet echt moe, adrenaline?

Welterusten!

p.s. Zitten jullie nou hier en op FB tegelijkertijd? Kan dat?

Geplaatst

was super leuk om elkaar te ontmoeten. Lijkt me ook super om er in oktober weer bij te kunnen zijn!

Ik vind eigenlijk dat we allemaal wat moeten koken en meenemen: goede start van het pauzemeisjes kookboek :-)

Nee hoor, we gaan lekker ergens lopend buffet doen, of brunchen ofzo. Wel weer zorgen dat we een eigen ruimte hebben zodat we alles kunnen bespreken :-) Was echt top geregeld vorige keer Sylvie!

Geplaatst

Multitasken Caroline daar zijn we goed in.

Ja privacy blijft een must vind ik zelf. Zal zelf de volgende keer trouwens anders beleven want met al die stress was het toch anders, voor mij dan.

Koken vindt ik ook leuk, kan ook weer een leuke locatie regelen maar dan wel weer in Rotterdam bij ons op de zaak, we hebben betaald dus mogen blijven zitten, haha.

Nog even op FB spieken en dan snurken. Regent en onweert hier, knus.

Geplaatst

miki...lief van je! Thanks!

Wat telefoons betreft...wil ook errug graag een iphone maar die is zo duuuur! Ik volg jullie adviezen en tips met belangstelling! Ik mag over twee maand weer een nieuwe (nu een htc) en moet me echt even gaan veridepen in aanbod.

Wat betreft die meeting...wil heel graag erbij zijn. Lijkt me super!

En wat betreft facebook...heb van de week ook een dinges aangemaakt....dus naast hyves ook facebook! Joh wat zijn we toch digibabes of niet?

Duik gauw mijn bed in...morgen weer een vroeg dienst.

Knuffel voor jullie allemaal (en speciaal voor Eef, de spanning spat van het scherm...sterkte meis!)

Geplaatst

Oh Zara wat lekker dichtbij voor zo'n High tea!!! Daar moet ik eens heen hihi. Krijg gewoon honger op dit onmogelijke tijdstip dat ik al weer wakker ben. Grrrrrr.......

Ging om kwart voor 3 naar het toilet en weer terug in bed, althans dat dacht ik om vervolgens weer om kwart voor 3 wakker te worden om weeeeer te plassen. Gelijk gefrustreerd dat de tijd zo langzaam gaat vanacht.

Hopelijk slapen jullie wel een beetje nu, Caro je had nog wat in te halen dus lekker snurken he??

Geplaatst

Hallooo klotezooi ik ben er ook.

Nu echt wakker, lag al een tijdje te draaien en wat ik heb geslapen heb ik over Zara gedroomd en een vw busje met gespierde man. Zara weet nu hoe je eruit ziet. Niet meer FBoeken zo net voor het slapen.

Sandra lig je alweer op 1 oor, hoop het wel.

Ik vindt het wel leuk een powerlunch tussendoor, hier geen honger trouwens.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden