Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Liever een kleine muts die in je armen springt als J denk ik..

Hier waait het alleen maar..

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

De vogeltjes zijn vrolijk aan het fluiten tussen de buien door.....

De pauzemeisjes zijn 24 uur per dag online. Misschien moet ik eens gaan kijken voor een nacht baantje, beetje hijgen in een telefoon bij Net5.

J is te zwaar, gaat niet goed.

Geplaatst

He heb ik het nachtelijke typen weer gemist.... Hopelijk allemaal nog wat slaap kunnen pakken???

Babeth dat zal zwaar zijn geweest om de spulletjes van de jongens te verplaatsen, maar dat betekend niet dat hun plekje in jullie hart ook verplaatst is toch???

Ceeke zwanger!!! En dan nog wel spontaan???? Helaas ook minder fijn nieuws, sterkte daarmee.

Simba o o lekker he dat maagzuur. Er schijnt een drankje te zijn maar ben de naam even kwijt dat goed schijnt te helpen, beter dan rennie. Als ik erop kom hoor je het wel.

Gistermiddag dus lekker op bed doorgebracht en daarna lezend op de bank. Gisteravond naar vrienden en we hebben eindelijk de buikfoto's van ons samen gemaakt. Anders staat dat nog niet op de gevoelige plaat. Zijn grappig geworden, zie mijn hyves.....

Wel nog gelezen toen ik thuis kwam vanacht maar ben het meeste weer vergeten sorry.

Wij hebben geen/zo weinig mogelijk plannen voor vandaag.

Geplaatst

Lekker uitrusten en bijkomen Sandra.

Weet niet wat dat is met dat slapen. Kan helemaal niet ontspannen. Echt aan vakantie toe, hoewel we bereikbaar moeten zijn voor dringende gevallen en die zijn er natuurlijk nogal wat geweest de laatste maanden.

Weer net wat ik heb geslapen over jullie gedroomd.

Henne had 2 mannen geweigerd op hef forum en Roestvlek kwam terug van vakantie met grote zwarte ogen en mega nepwimpers.

Geplaatst

Sylvie, ik zou doodmoe worden van die dromen, hoewel ik zelf ook lekker bezig was, mocht mee met straaljager, manlief de ppiloot, maar niet in de cockpit dat zou niet goed gevonden worden, moest mee vasthouden aan 1 wiel.niet zou leuk, want ik had natuurlijk steeds het idee dat ik weggleed. Maar hij vonden het heel leuk en zat vrolijk tegen mee aan te kletsen, op de terugweg wilde ik lleen nog mee in de cockpit, nou dat mocht dan wel,

maar wel geblinddoekt, ik vraag mee af war ik het vandaan haal...

die van jou is leuker syl. In plaats van hiijgen bij net 5, kunnen we ook gaan waarzeggen haha, met tarotkaarten, volgens mijn verdiend dat beste wel, en syl met jouw fantasie komen we een heel einde :-)

Verder hier het gevoel dat ik ongesteld moet gaan worden, zware onderbuik....je zou denken, nou meid, ben je ieg je onzekerheid kwijt, neem hoor, het is alleen maar erger. Schat het toilet bezoek voor vandaag alvast op 50x, zal mezelf vast niet teleurstellen;-)

Geplaatst

Oef, het is hier weer aardig druk geweest vannacht! Ik was vroeg wakker, knorrende buik. Heb ik de laatste tijd vaker.

Ceeke, wat een ongelooflijk nieuws! Dat zou wat zijn zeg! Ik wil niet somber zijn, maar zouden de medicijnen die je gebruikt een valse uitslag kunnen geven (zoals de pregnyl)? Wel fijn dat je een bloedtest krijgt. Hoe ver denk je dat je bent? Aan de andere kant heel veel sterkte met je moeder!

Hoe is het met de andere meiden?

Eef, hou je het nog vol?

Caro, kramp/buikpijn weg?

Henne, hoe is t met de oorpijn? Helpt de spray al?

Babeth, heel attend dat je vraagt wie er wel of niet een kaartje wil. Ik zou ze graag ontvangen van de zwangere meiden!

Nog plannen vandaag? Ik heb vanmiddag een pizza feestje met m'n hockeyteam. Zin in!

Geplaatst

Eef ik hoop dat je er naast zit alhoewel ongi krampen ook zw krampen kunnen zijn, niet te onderscheiden. Lichaam kan je zo voor de gek houden.

Wat droom jij raar, haha aan een wiel hangen bij een straaljager. Wel aardig op de terugweg wel binnen zitten.

Fren gezellig hoor, veel plezier. Maar goed dat je het hockey abb niet verlengd hebt.

Geplaatst

Goeiemorgen! Hier nog steeds oorpijn, wel iets minder geloof ik maar nog lang niet weg. Neefjes waren hier gisteravond te eten en de oudste is ook blijven slapen. Heeft net met opa en oma ontbeten, zo lief. Moeilijk soms om dat te zien...maar ja.

Het enige wat me verder bij is gebleven is het ongelooflijke nieuws van Ceeke. WAUW, hoop met heel mn hart dat het dit keer allemaal goed zal gaat. En verder veel sterkte met de ziekte van je moeder... wat een chaos zal het in je hoofd zijn.

Eef moet ook aan jou denken, de laatste loodjes.

En Babeth, moeilijk om de spulletjes te verplaatsen, maar voelt het zo wel goed?

Hier geen specifieke plannen voor vandaag. De badkamer moet nog gedaan en de strijk....tja. En verder beetje lezen, lekker lui. Moet ook nog iets zoeken voor mn wekelijkse nieuwe recept ;-)

Geplaatst

Ceeke, wat spannend.

Wij hebben gisteravond gezellig gehad. Pizza, ipv bbq. Met z'n allen onder de partytent. Waren om 1uur thuis en nu net wakker. Vandaag beide vaders. Hebben groente zaadsjes gekocht. Kan mijn vader een start maken. En mijn schoonvader heeft een volkstuintje. Dus die kan het ook gebruiken.

Ik weet bijna nòòit wat ik droom.

Geplaatst

Wij doen niets aan vaderdag, mijn pap is al veels te lang dood en bij J. thuis hebben ze nooit iets gedaan.

Normale zondag dus voor mij.

Voor diegene die wel iets doen veel plezier.

Geplaatst

Heb net via afspreken.nl een uitnodiging verstuurd. Als je die niet hebt gekregen even mij pb-en want dan klopt je email niet (check ook even je spam!) Locatie moeten we dan nog even bepalen, maar hangt denk ik ook af van wie wel en niet kunnen en met welke afstanden we dus rekening moeten houden? Leuk, heb er zin in!!

Geplaatst

Wat een handige site henne! Veel overzichtelijker dan datumprikker.

Weet ook nog een heel leuke locatie in lisserbroek op een appelboerderij. Doen ze ook high tea. Moeten maar ff kijken!

Geplaatst

Zo dan, vroege vogels hihi.

Wij doen ook niks aan vaderdag, dus ook hier een luie zondag.

Heb de datumprikker ingevult, maar wil nogmaals benadrukken met mij niet al te veel rekening te houden. Ik ben er de 29 oktober gewoon wel bij. Weten toch niet hoe het allemaal gaat lopen en misschien durf ik alsnog de deur niet te ver en te lang uit.

Geplaatst

We moeten wel rekening houden met het weer en in geval van regen dat we kunnen uitwijken naar binnen dat daar faciliteiten voor zijn.

23 juli en 20 aug dan kan ik echt niet, 16 jaar samen en de sleurhut weer naar Zeeland brengen.

Geplaatst

Goeie morgen lieve meiden, pas net mijn bed uit (schaam....) Dat gebeurt me eigenlijk nooit zo laat en eerlijk gezegd ben ik nog steeds moe...

Henne, wat heerlijk om gelijk als eerste jouw prachtige achtergrondje op afspreken.nl te vinden! Werd er gelijk blij van. Is dat een foto van jou zelf of is dat een achtergrond van de site?

Ceeke, heb je al meer nieuws over je schoonmoeder? Klinkt niet echt goed. Nogmaals sterkte voor jullie!

Babeth, moet slikken bij jullie post. Zullen bij jullie zeker ook wat traantjes gevloeid zijn. Zo'n harde confrontatie maar de liefde voor jullie jongens laat zich niet vangen in een bepaalde plaats. Die is er overal en altijd in jullie hart. En laat die witte beertjes straks maar goed over hun zusje waken. Sterkte en een dikke knuffel.

Ik krijg inderdaad een minder goed gevoel bij de adverteerder maar vraag me tegelijkertijd af of ze op vakantie zijn, nog niet goed weten hoe ze een voicemailbericht moeten afluisteren (weet mijn vader bijvoorbeeld ook niet). Ben echt weg van dat hondje. Verder komt de tekst ook goed over en is de vraagprijs reeël. Niet zo'n spookadvertentie die je soms op Marktplaats ziet.

Ga het morgen nog een keer proberen en bij geen reactie even terug koppelen naar de webmaster.

Meiden, het niveau stijgt hier niet tijdens de nacht. Moet echt ontzettend lachen om wat jullie allemaal schrijven. Sorry, want voor jullie is het natuurlijk wel heel vervelend.

Hebben we hier weer niet iemand die dromen kan verklaren ofzo. Want er zitten toch echt wel "speciale" dromen bij zeg.

Eef, lieve meid, wat ga jij vandaag een rottige dag tegemoet. Geloof ook zeker dat je die 50 x naar het toilet gaat halen in je onzekerheid. Ik hoop zo dat je gevoel niet op een naderende ongesteldheid maar op een zwangerschap wijst. We gunnen het je allemaal hier meid!

Kom maar veel op het forum kunnen we je er misschien een beetje doorheen trekken en je toiletbezoeken terug brengen tot 40 ;-)

Fren, volgens mij heb jij een ongeloofllijk druk sociaal leven. Altijd van die leuke afspraken. Nu weer een pizzafeestje. Geniet ze!

Ruby, jij gisteren ook al aan de pizza! Hoe is het met je hoofdpijn?

Ik kan ook nooit onthouden wat ik droom, als ik al droom. Wel tijdens mijn zwangerschappen maar dat waren altijd enge en heel erg levendige dromen.

Origineel vaderdagcadeau heb je. Ga ik onthouden. Echt leuk!

Meiden, pizzabuffet wordt ook een afspraak in onze agenda. Ik ben voor en vind het een erg leuk idee.

Heb zin in onze afspraak. Voor de zwangere dames misschien zo snel mogelijk en voor zover het mogelijk is in hun buurt? San, je kan altijd met mij meerijden!

Wij gaan vanmiddag naar mijn vader. Volgens mijn moeder is hij nu al op van de zenuwen voor de operatie van donderdag.

Geplaatst

"Arg... En dan lig je in bed en zijn er 3 katten wakker, die dan vervolgens tikkertje ofzo gaan doen. Met de regel: op het bed ben je vrij.... Zucht."

Niet leuk Simba maar ik moest er wel erg om lachen... Wij hebben er maar 1 en die kan ons al tot wanhoop drijven...

Je gelooft het niet maar het feestje van gisteravond, dat steeds luidruchtiger werd, echt lallen en zingen alsof het een voetbalwedstrijd was, wie zijn dat in godsnaam? was om kwart voor 2 vannacht nog bezig... Ik heb oordoppen in gedaan, werd om die tijd wakker, wilde ze uit doen en nog steeds die kloteherrie! Om kwart voor 4 werd ik weer wakker en toen was het eindelijk stil. Wat een aso's zeg.

Ik heb de datumprikker ook ingevuld, ik denk dat het een kleiner groepje wordt dan 16 april (en hopelijk 29 oktober, waarvan ik net zag dat het nog in de herfstvakantie is, maar goed) maar we zien het wel. Ben eigenlijk wel voor Middelburg, omdat het zo'n leuke stad is en voor mij natuurlijk niet zo heel ver, maar ja, het is inderdaad een goed idee denk ik om eerst te kijken wie er mee gaan en dan te beslissen waar...

Krijg vanmiddag vriendin met zoontje van anderhalf op bezoek, ben benieuwd, hij loopt en doet nu, de laatste keer dat ik hem zag was het nog een baby die alleen maar kon liggen...

Geplaatst

Hoi meiden

Ceeke ik heb zoveel aan je moeten denken, hoe was het bij je schoonmoeder? Oh meid, ik was naast blij meteen ook bezorgd, hoe mote dat voor jullie wel niet zijn.

Fren kaart nog even de pregnyl aan tav. een vals positieve test maar jij hebt de laatste tijd (15 dagen) toch niets meer "gebruikt"?

Simba wat een "feest" bij jullie met de katten , sjonge jonge, bij ons mogen ze echt niet op de kamer ´s nachts, de een wil steeds op je kussen liggen en de ander snurkt (al mag ik daar momenteel niet te veel van zeggen haha)

Dat maagzuur is lastig, ik heb er bijna geen last van maar als ik te laat iets eet dan wel, pak ook geen chipjes of zoetigheid gedurende de avond, dan lijkt het erger te worden.

Dat de kleine maar snel gaat indalen, dat scheelt misschien iets.

Syl, jij hebt ook weer een spooknacht gehad, hoe doe jij dat toch overdag, kun je dan wat bijslapen? Moest ook wel lachtn om jullie nachtelijke conversatie, de oorzaak was uiteraard minder!

Ik heb de datumprikker ook reeds ingevuld, met mij hoeven jullie geen rekening te houden, kijk wat jullie uitkomt en ik kijk wat het wordt en hoe het gaat.

Mooie manier om een afspraak te maken trouwens Henne, erg overzichtelijk! en een zeer uitnodigende foto.

Jeetje hier valt het echt flink uit de lucht, regent continu!

Eef wat een zware dagen voor je zeg, ik ken dat gevoel van wel 100x naar het toilet willen gaan en met die bollen had ik al helemaal het idee dat ik soms iets voelde lopen, zo akelig! heel veel succes!!

Caro, jij zult vannacht weer lekker slapen waarschijnlijk, wat een lomperikken zeg, hier is het eigenlijk nooit zo erg en als er een keer iets te doen is vinden we een briefje in de brievenbus. Maar soms kan het net wat straten verderop zijn en als dan de wind met verkeerd staat dan lijkt het wel in je eigen tuin te zijn.

Fren hoe gaat het met jou en met Vin? jullie bevinden je denk ik in een roes van nog steeds ongeloof nietwaar? super!

Wij gaan vanavond uit eten met mijn schoonouders, zwager en vriendin gaan niet mee, zij was laatst niet lekker en de kleine is verkouden.

Heb er wel zin in, die ouders doen zoveel voor ons en willen niets hebben, geef je een keer iets cadeau verstopt ze met het poetsen bv. een envelop met geld, nou we hebben het echt niet nodig en zij denken zij hebben er meer aan als wij (zucht).

Vanavond dn lekker uit eten, moest ook van de gyn, omdat we de 32 weken grens bereikt hebben.

Gisteren was inderdaad erg dubbel maar we moesten wel iets en inderdaad, ons gevoel verandert er niet door. Moet ook wel zeggen dat we de urn toch weg wilden zetten omdat die niet mooi is en we nog steeds niets anders wat naar ons zin is gezien hebben, behalve dat reliek dan en die staat in de kamer.

Verder blij met de nieuwe indeling, met name bij de eethoek, het is ruimer op deze wijze en de hond is ook blij mee, eers met het binnenrennen moest hij wat gas terugnemen maar nu kan hij voluit , met de bank als stopper....zal een kwestie van wennen zijn haha.

even een ontbijtje maken nu

Geplaatst

Haha Babeth jullie hebben ook een lekker beest thuis, eigenlijk een keer de bank wegzetten dan vliegt hij door....

Veel plezier vanavond.

Begin hem een beetje te knijpen met de voorkeur voor 23 juli, slik.....

Meiden die nog moeten invullen ga voor een andere datum aub :-)

Geplaatst

Dames! Deze site was een tip van Kaartje en bizar genoeg bleek ik er een account te hebben haha. Wist ik niet eens meer. Dat achtergrondje is van de site zelf, maar vond 'm zelf ook zo gezellig. Ze hadden ook roze of witte muisjes, die heb ik maar overgeslagen ;-) Zag ook dat de 23e hard loopt Syl, dacht gelijk 'dat kan niet, dan is Sylvie er niet bij' haha, je ziet...we kunnen niet zonder je. Maar ja, denk dat er toch sowieso wel een aantal af gaan vallen ivm vakanties ed. Daarom hadden we natuurlijk ook voor oktober gekozen hhi.

Middelburg....'t is wel 1,5 uur rijden. Maar misschien kunnen Jay en ik er een nachtje bij doen ofzo.... We wilden in die regio misschien een weekje weg, dus als het net die week valt. Maar dat hangt dan weer van het resultaat van de cryo's af aaaaargggghhhhhh!!!!!

Geplaatst

Moeilijk plannen als je weer in de race bent.

Ik wacht rustig af en anders zeggen we ons sweet 16 feestje af, hadden pas 4 mensen uitgenodigd, hihi....helemaal vergeten te regelen......

Geplaatst

Middelburg is voor mij echt wel een takke-eind va Amsterdam... Heb het even gecheckt: is 200 km enkele reis. Vind ik een beetje te gortig, eerlijk gezegd. Zou voor mij iets centraler mogen. Denk overigens dat ik wel alleen kom.

Met dat sociale leven van ons valt het wel mee hoor, toevallig nu een druk weekend. Vin en ik zijn wel een beetje geland hoor. Begint steeds meer in te zinken dat ik zwanger ben, haha. Heb de hele morgen leuke dingen gegoogled (kamertjes, behang, en nopt veel meer) nu mag het!

Geplaatst

Leuk he Fren!

Locatie: ik heb eens naar de lijst gekeken. Er is een grote groep uit de Randstad beetje de lijn Rotterdam-Amsterdam met uitwijk naar Utrecht (en een uitschieter naar Alkmaar). Een klein groepje richting het westen van Brabant en Zeeland en dan een paar eenzamen ;-) uit Barbant/Limburg en gelderland in (Babeth, Esther, Nico). In oktober zitten we in omgeving Utrecht. Is voor nu richting Den-Haag/Scheveningen een optie? Iets aan zee/strand?

Geplaatst

Den haag /Scheveningen is, zeker in de zomer, natuurlijk super leuk! Ben er alleen niet zo bekend, maar kan het aan m'n stiefmoeder vragen, das een geboren en getogen Haagse.

Geplaatst

Haha, dat weet ik caro, Amsterdam is ook zeker niet heilig hoor! Zo bedoelde ik het niet. Maar 400 km rijden voor een lunch is wat veel.. Vandaar dat ik de suggestie van henne een heel goede vind!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden