Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Henne tot nu toe redelijke dag gehad.

Komende dagen toch druk dus genoeg afleiding!!!!!!!

HEL ja dat is het beste woord ervoor.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Esther ik voel me behoorlijk rot.

Ben gisteravond wat helderrood gaan sijpelen en vanmorgen was het weer wat meer. Geen buikkrampen of stolsels dus het gaat echt spannend worden. Maar gezien onze eerdere ervaringen begint het er toch heel erg op te lijken dat het weer niet gelukt is.

Het dringt nog niet helemaal tot me door, voel me ook afwezig en down.

Gelukkig krijgen we de sleutel van onze huurwoning, zodat we daar samen ons verdriet een beetje mee kunnen opvangen. Afleiding genoeg zeg maar.

Liefs

Geplaatst

Ooh Sandra ik hoop dat je er naast zit dat zou toch heel zuur zijn.

Je krijgt idd genoeg afleiding met jullie nieuwe tijdeijke huisje.

Ik blijf duimen voor je.....

Geplaatst

Verdikkeme Sandra.....ik hoop echt dat het toch goed komt.

Hier heel onzeker. Vanochtend bruinverlies in m'n onderbroek. Janken natuurlijk. Voel me heel onzeker en bang. Kan het denk ik niet aan als het nu mis gaat.....

Geplaatst

Thanks, laten we idd hopen dat we er naast zitten.....maar ja ervaring he?

Ik zal vanavond pas weer on line zijn om verder te berichten, vind het fijn om hier lekker te kunnen spuien. We hebben het lekker druk vandaag, met het huis.

Liefs

Geplaatst

Getver Henne, laat het loos alarm zijn. Er moet toch iemand zijn van de oude rotten die wel de eindstreep haald????

Sterkte meis...........

Geplaatst

Kun je jezelf even afreageren Sandra, hopelijk werkt het!

Henne dat is schrikken en zoals je weet hoeft het waarschijnlijk niets te betekenen maar dat neemt de angst niet weg.

Moet je vandaag werken of blijf je thuis, afleiding is wel goed.

Voor jou blijven mijn duimen ook draaien, hou je taai meid!

Geplaatst

he getver Sandra...het zal toch niet zo zijn??? ik blijf keihard voor je duimen dat er alleen een adertje of zo geraakt is of een bloedvaatje gesprongen en dat je emmies er nog zitten en ook blijven zitten...dikke knuffel...en veel plezier toch ook bij je huisje...een beetje afleiding is altijd goed...effe je gedachten op andere dingen zetten...

Henne...ojee...het hoeft niets te zeggen...misschien is het gewoon nog oud bloed van een vorige keer...kan me je onzekerheid wel voorstellen...kun je niet bellen? wanneer heb je weer een echo??? ik blijf voor je duimen!!

liefs,

Nico

Geplaatst

@ Sandra, getverdemme wat word je daar weer onzeker van. Hopelijk is het vals alarm!

@ Henne, ook voor jou. Dat is verschrikkelijk schrikken. Maar probeer toch rustig te blijven!

Bloedverlies kan nl. altijd! Dat weet je hè? M.n. op momenten dat je eigenlijk ongesteld zou moeten worden, kan je een lichte bloeding krijgen. Houd moed hoor, het is vast vals alarm!!!!!!!!!

Geplaatst

Hei henne,

Ik snap dat je heel erg onzeker bent van dat bloedverlies. Ik had ook bloedverlies in mijn zwangerschap. In het ziekenhuis konden ze zien dat er bloed in mijn baarmoeder zat. Normaal wordt dat opgenomen door de baarmoederwand en verdwijnt het vanzelf maar ik had een beetje veel gedaan en dan kan het ook eruit komen. Ik moest het een paar weken rustig aan doen totdat het verdwenen was. dit werkte. Mijn advies, doe het in ieder geval rustig aan. Dus echt niets tillen e.d. ik werk in de zorg dus ik kon ook een paar weken niet werken. Ze konden geen verklaring geven hoe het bloed daar kwam. Zelf denk ik dat het achtergebleven was van de punctie want toen had ik echt veel bloedverlies. Als je te veel zenuwt, probeer voor een echo te vragen want het geluid horen van je kleintjes hartje neemt veel ongerustheid weg. (Bij mij werkte dat steeds maar 1 dag). Sterkte meid!!!!!!

Sandra, ik hoop dat het geen voorbode is van een beginnende ongi. De vingers worden hier gekruisd!

Geplaatst

He meiden wat een onzekerheid hier.

Sandra wat rot meid. Vaak voel je zelf het beste wat er aan de hand is, je kent je eigen lijf het best. Toch hoop en bid ik echt voor je dat het anders is. Wat een rotdag vandaag of niet? Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, wens je heel veel sterkte!

Henne... Zou het je niet heel veel rust geven als je een echo zou krijgen? Dan zou je wellicht wat meer duidelijkheid krijgen, die slopende onzekerheid tot volgende week is toch niet te handelen? Volg in elk geval het advies van ursela maar op...even voorzichtig aan doen met jezelf!

Geplaatst

Ik heb vandaag gelukkig vrij, dus heb de hele dag in bed gelegen. Ben ook zo idioot moe. Vorige week heb ik me twee dagen ziek gemeld omdat ik gewoon echt niet meer kon. Tot nu toe verder geen bloedverlies, dus hoop dat het echt een adertje geweest is ofzo. Als het verder goed gaat, wacht ik gewoon woensdag af. Een echo geeft ook maar zekerheid tot de deur van het ziekenhuis, het is allemaal zo betrekkelijk. Je moet uiteindelijk toch echt gewoon afwachten. De rugpijn en kramperigheid vertrouw ik nog niet, maar uiteindelijk heb ik die al weken, dus waarom zou het nu dan opeens een slecht teken zijn? Ja en als dat wel zo is, dan kan ik er uiteindelijk ook niks aan doen. Ik kan nu rustig aan doen, maar als het echt niet goed gaat, dan kan ik op m'n kop gaan staan (letterlijk) maar dat zal dan niks helpen. Nuchter, ach ja.... op papier.... de huibuitjes zijn talrijk vandaag hoor....zucht.

Sandra hoe is het jou vergaan? Hoop zo dat het bloed weg is gebleven....moet telkens aan je denken....

Geplaatst

Dat moe zijn is opzich wel een goed teken hé! En dat je verder geen bloed meer bent verloren ook! Je hebt ook wel gelijk met die echo's, het is ook maar betrekkelijk maar toch...

Uiteindelijk heb je gewoon een butdag dus...ben je alleen thuis? Is er niemand die even met je mee kan huilen op de bank en je even kan verwennen? Kopje thee, chocola ofzo (weet ik veel, zeg maar wat). Alleen is ook zo alleen. Hoe is je man er trouwens onder?

En sandra...ja, dat zou wel erg belabberd zijn (zachtjes uitgedrukt). Ze komt pas eind van de dag weer even online. Weet jij of ze nog cryo's had?

Geplaatst

Wat een onzekerheid toch allemaal Henne.

Wat zou het toch fijn zijn als we van binnen mee kunnen kijken.

Esther Sandra heeft 4 cryo's als ik het goed zeg.

Geplaatst

hallo meiden

ben even nagenoeg niet online geweest vanwege allerlei verplichtingen....maar wat is er veel gebeurd!!!

@Sandra, ik hoop echt van harte voor je dat je lichaam je voor de gek houdt en dat het bloedverlies loos alarm was.....hou je haaks he meis!!!!

@Henne, bij jou ook ineens de schrik, goed dat je jezelf in acht hebt genomen, bij mij zagen ze rond 7 weken nog een stolsel zitten, waaschijnlijk va de punctie en dat zou nog af kunnen komen, in dat geval mocht ik niet in panier raken, wie weet is het bij jou ook zoiets?, en bruin duidt op oud.....al zien we het liever niet!!! hou je taai!

@Martha, wat goed dat het nu echt onder de 5 is gekomen, jeetje wat heeft het lang geduurd.... wens jou alvast alle succes voor de komende poging, vind het erg knap als je uiteindelijk kan besluiten, hier is de grens, daar is heel wat moed voor nodig.....

@EDR, jullie gesprek komt ook weer wat in de buurt, nogmaals, ik vind het zo fijn te lezen dat jullie nog een poging gaan wagen.

@Sylvie, hoe gaat het met jou?

@Spaatje, hoe gaat het nu met jou? de laatste test was nog negatief maar nog geen menstruatie toch[? ik duim voor je dat het een dieseltje is die zich wat later genesteld heeft!!!!

@Nico, bedankt voor je info van de cd, net meteen besteld!!!

Morgenvroeg heb ik weer een echo, ik hoop maar dat het goed zit, dat het bms mooi op dkte aan het komen is..we wachten maar af.

Gisteren kregen mijn man en ik ene bericht waar we flink van moeste slikken (en huilen uiteindelijk) zijj broer kwam vertellen dat hij en zijn vriendin willen gaan samenwon en dat ze zwanger is 13w5d.... ik was niet verrast, zei het de avond eerder nog tgen mijn man. We kunnen helaas nog niet blij zijn, het doet zo´n pijn, vind het vooral ook pijnjlijk voor mij man.

Hij vond het moeilijk om het ons te vertellen, snap ik, maar toch, verdomme!

Ze kennen elkaar net een maand of 6, wonen niet samen (willen ze wel), pfffffff.

Ik ben momenteel echt boos op alles en iedereen, en ben bang, bang dat mijn schoonouders hun eerste kleinkinderen zullen vergeten, tuurlijk zullen ze dat niet maar er gaat zoveel door me heen!

liefs

Babeth

Geplaatst

Och Babeth, het doet altijd zoveel pijn als je er van dichtbij mee geconfronteerd wordt. Maar je schoonouders zullen Lars en Nick echt niet vergeten hoor.

In hun hart zijn zij ook altijd bij hen.

Maar ik snap je angst en verdriet en zeer zeker. Het is zo'n machteloos gevoel...

Heel veel succes morgen met je echo!!!

Geplaatst

Babeth wat heftig meid! Dat doet pijn, zulke momenten bij mensen die zo dichtbij staan. Wat lijkt alles dan oneerlijk!

Ik denk dat niemand in jullie nabije omgeving jullie mannen zullen vergeten!

Geplaatst

He meiden, mag ik een klein beetje inbreken en reageren op Babeth?

Lieve Babeth, zulke lieve kleine mooie mannetjes kunnen niet vergeten worden, nooit! Het is zo logisch dat dit pijn doet, maar jij bent een kanjer! Voor jullie komt deze tijd ook weer!

Hele dikke knuffel Mia

Geplaatst

Babeth wat intens dit bericht. Kan me voorstellen hoe je je voelt. Op dit soort momenten is het leven hard. Na de mk heb ik weer moeite met het feit dat ik tante word. Sterkte Babeth, je zal toch tijd nodig hebben om hier het positieve in te zien. Sterkte meid.

Geplaatst

ff kort berichtje van mij.

Menstruatie is doorgebroken, veel helder bloed en stolseltjes. Dus einde verse poging. Het dringt nog niet helemaal tot me/ons door maar de klap komt ongetwijfeld nog wel. Alles heeft zijn tijd nog, het doet gewoon nog teveel pijn als het even de kop opsteekt.

Ik heb nog 6 cryo's maar moet er nu even niet aan denken.

Gelukkig veel afleiding gehad vandaag, flink aan de schoonmaak en spullen kopen. Zo leuk.

Henne gelukkig is het bij jou afgenomen, doe het maar lekker rustig aan.

Babeth wat een zwaar bericht heb je gehad zeg. Hou je taai en doe lekker alles op je eigen tempo.

Liefs

Geplaatst

Oh Babeth lieve meid, natuurlijk zullen ze jullie mooie mannetjes nooit vergeten! Ik snap wel een beetje dat je daar bang voor bent, maar echt dat zal nooit gebeuren. Ik heb van heel dichtbij ook zo'n verdriet meegemaakt en weet gewoon dat ze er altijd bij zullen blijven horen.

Moeilijke momenten zijn dit, ook voor je zwager en schoonzusje denk ik. Verdriet, vreugde, de ontzettende oneerlijkheid van de situatie.... och meis, ik heb zo met jullie te doen :-( Dikke knuffel, veel sterkte, probeer je gevoelens niet te onderdrukken, ook niet richting je familie!

Liefs,

Henne

Geplaatst

*(@&*(@^$*&@%$!)#)!*)$^@)*@()$&@*$^!*#_!*#!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik kan dit echt nu even niet verdragen, wat IS dit????? Waarom mag het nou gewoon niet lukken. Ik ben geen vloeker, maar ik zit hier echt hard te schelden..... Sandra, wat moet ik zeggen....wat kán ik nog zeggen?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden