Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bedankt meiden! Ik voel me helaas goed belabberd... Dacht vanmorgen dat ik koorts had, maar is niet zo. De hele nacht steeds wakker geworden door zware verkoudheid... valt mee dat ik niet net begonnen ben met spuiten, is weer echt iets voor ons, vriendlief begint ook al een beetje... Ik zat te denken: het zal toch geen invloed hebben op het bloedprikken? Nee, zal wel niet. Zie er tegenop om heen en weer naar Rotterdam te rijden, maar ja, ga het toch maar doen. Zometeen douchen, voel ik me hopelijk wat beter...

Kaartje, ik ben inderdaad maar naar bed gegaan. Zijn je ouders voorgoed naar Spanje verhuisd? Stoer! Motorrijden in Cambodja... pfff ook heel stoer! Kunnen jullie Skypen?

Syl, hopelijk valt ie mee, de blue Monday...

Sandra spannend, dus je weet vandaag ook wat het is?? Je vertelt het ons wel he!

Nou, ga douchen en tegen 10 uur weg, jullie horen het wel. Fijne dag!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo Meiden,

Hier alles nog positief hoor. Ze zijn in Hilversum al jaren met de wegen bezig en vanaf vandaag is er een grote ader dicht voor het verkeer. Ik als lachende fietser langs de mensen die in de file staan. Wat ben ik blij dat ik op de fiets ben zeg!!

Ik voel me lichamelijk best wel goed. Ben wel moe, maar dat is niet raar. Gisteren nog even gezwommen. De goaltjes voor de pupillen onder de 11 erin gelegd samen met Alwin. Die kleintjes spelen in een kleiner veld dat het wedstrijd bad is. Ook de spierpijn valt mee. Hier schijnt het zonnetje.

Gisteren even naar bataviastad geweest. Niet super indruk wekkend. Maar we zijn tegenwoordig zo vroeg wakker, dat het leuk is om wat te doen op de zondag.

Wist niet dat het museum open en gratis was. Anders hadden we daar wel heen gegaan. Volgend jaar maar weer.

Verder vandaag de hele dag werken en dan vanavond nog naar de muziek. Ga niet laat naar huis, want ben kapot.

Fijne dag allemaal met de dingen die je doet.

Geplaatst

goeiemorgen meiden.

Rubster...gelukkig nog steeds alles positief bij jou...mooi...en idd...ik zie je al lachend de file voorbij fietsen...hierb in het zuiden hebben we niet zoveel last van file gelukkig...tenminste...niet in het uithoekje waar ik woon...hahahaha...of ze moeten al aan de weg aan het werken zijn en omleidingen hebben....

Caroline...succes dadelijk in het ziekenhuis...hoop ook dat je verkoudheid geen invloed heeft. Denk het niet... en leuk een picnicje met je dochtertje en daarna spelletjes...

San...2 x een babykamer inrichten...leuk leuk...en succes vandaag met de 20weken echo..wilden jullie nu weten wat het gaat worden?

Es...wanneer heb jij weer een fm? Gaat het goed met spuiten?

Fren...fijn dat je feestje geslaagd was!!! en meteen aan de drank...goed zo...hihihi...heb zaterdag ook nog eens een glaasje wijn gedronken...pfff...dat zet dan ook meteen aan...hahahaha...

Sen...eind deze maand dus nog onderzoeken en dan weer een maandje wachten op de uitslagen? we blijven wachten wachten wachten...leuk is het af en toe toch niet..

Kaartje...gaaf zeg, motorrijden in Cambodja...een oud-collegaatje van mij is geëmigreerd met haar man naar Cambodje en hebben daar een trekking-bureau. wie weet komen ze er langs: http://www.ecotourismcambodia.info/

en je ouders naar Spanje...ook leuk (minder leuk dat ze nu wat verder weg wonen), maar nu heb je wel een adresje om in de zomer naar toe te gaan...of mss ook wel in de winter, als ze in het gedeelte wonen, waar het heerlijk vertoeven is in de winter...weet nog dat mijn (overleden) oom in de winter altijd ging overwinteren in Spanje...

We hebben zaterdag een positieve ovu-test gehad en gisteren (en vrijdag) was ie negatief...vind het maar iets raars...natuurlijk wel banga gehad, hoop dat het helpt. Hoop ook dat ik weer in mijn oude cyclus zit...

henne...is het al doorgebroken? Of ben je nog aan het wachten...denk regelmatig aan je meid!!! Heb je al besloten hoe je je haar laat knippen? korter of alleen puntjes?

Syl...ik wens je een sunny monday!

Babeth...wat lief van je man...een ipad...ik hou het gewoon om mijn laptop op hier te schrijven..hahahaha...

deze week weer druk met de releases...we releasen altijd 2 weken...en dan volgende week weer rustig...gelukkig...

ga jullie weer eventjes verlaten...

liefs,

Nico

Geplaatst

Zo te lezen, hebben de meesten van jullie een heerlijk weekeinde achter de rug. Hier schijnt de zon af en toe ook heel voorzichtig.

Heb ook al best veel in de tuin gedaan. Kijk dan meestal welke plantjes nachtvorst aankunnen. Tot nu toe leeft alles nog maar moet zeggen dat ik met de éénjarigen idd nog even wacht.

Voor vandaag nog niet zo heel veel plannen. Moet weer even goed gepoetst worden maar nog geen zin...

Sandra, heel veel plezier bij je 20 weken echo. We krijgen er vast wel een verslag van.

Laika, jij ook al over de 12 weken heen. Voel je je wat zekerder nu?

Henne, hoe gaat het nu met jou?

Nico, alweer druk! Gelukkig wel even tijd gehad voor de banga...

Kaartje, jouw leven is ook niet saai. Mocht je niet mee naar Cambodja? Of is het echt zo'n mannending?

Merk dat sommige topics op dit forum niet meer actief zijn. Weet iemand hoe je ze dan toch kunt lezen? Heb een beetje zitten klungelen maar is me nog niet gelukt.

Fijne dag voor iedereen met hopelijk wat zon!

Geplaatst

Zo hier ben ik even want moet straks naar het werk en vanmiddag afspraak met de arbo arts.

Echo was goed, alles zit er op en er aan. In de auto op weg naar huis een traantje weggepinkt hoor, zo blij dat alles in orde is. Helaas weer niet echt duidelijke fotootjes dus ga eens kijken waar ik een pretecho kan laten maken. Ik wil op zijn minst een mooi fotootje aan de opa's en oma's kunnen geven.

Over het geslacht...... De kleur van de banner blijft!!!!!!!!

Kom later wel weer terug en zal vanavond in het augustus topic een foto van vandaag posten!!

Mooie dag allemaal.

Geplaatst

Sandra gefeliciteerd het is een jongetje, wat leuk.....

Goede banner meteen gemaakt, dacht je ook dat het een jongentje was?

Geplaatst

Eerst even naar Sandra gekeken en nu naar de rest.

Heerlijk dat alles verder goed was en die kleine is nog een beetje schuw.

Caroline wat klote dat je verjouden bent, weet niet of dat de bloeduitslagen kan beinvloeden, denk het niet.

Het zonnetje schijnt in Rotterdam dus het is vrolijk weer hier.

Ruby en ook nog eens sportief!

Nico is onze sportbikkel, blijf het vermoeiend vinden al die verhalen van spinning, nieuwe releases, thuis oefenen....

Wie is het tot op heden een heerlijke positieve dag, heel goed nieuws gekregen van de curator die gaat de gemeente Rotterdam aansprakelijk stellen dus meiden het wordt een rechtzaak.

Zal wel een heel lang verhaal gaan worden maar het geeft zo'n enorme boost weer.

Neemt niet weg dat wij nog steeds een kleine 2 wk hebben om toch nog heel veel te regelen en te zorgen dat wij zelf niet failliet gaan.

Mijn bongi zet ook niet door, wij hebben ook rond de eisprong "de liefde bedreven" hihi, en ik weet het is stom maar ik krijg dan stiekum ook hoop, zucht......

Geplaatst

Sandra gefeliciteerd! Fijn hoor dat alles goed was en een jongetje...hoe leuk! geniet ervan!

Kaartje brrr...een paar weken zonder je man! Vind je dat niet vervelend? Ik moest er niet aan denken eerlijk gezegd!

Sylvie heerlijk weekendje gehad in de zon! Hoe is het nu? Moeilijke week voor jullie?

Bah caroline wat irritant om zo verkouden te zijn! Ik was het vorige week ook, je voelt je echt ellendig dan! Beterschap meid! En succes in eht ziekenhuis vandaag!

Nico moet wel lachen om jou met je bongi banga en nog wat hoor! als het maar gezellig was jullie banga!

Fran klinkt gezellig je feestje van zaterdag! En heerlijk is dat hé om een avond spelletjes te doen met goede vrienden! Dat zijn avonden met een strik erom heen!

Henne meis hoe is het met je? Ik heb het gevoel dat je het heel erg zwaar hebt nu, vind het zo rot voor jullie! Heftig om dit weer mee te moeten maken na zo lange tijd gewacht te hebben op dit moment! Jullie hadden samen zo toegeleefd naar deze terugplaatsing en zoveel hoop. Moeilijk hoor!

Ik heb een saai weekend achter de rug...werken, werken en nog eens werken. Nou ja, blij zijn dat ik kan werken...

Vanmorgen asociaal lang uitgeslapen (half 11) en nu ga ik zo douchen. Het is vandaag mijn vrije dag maar ik heb van half vier tot half acht nog een bijscholing. Morgen weer op tijd in de auto voor de 2e fm en ik verwacht vrijdag de punctie. Dat wordt nog wel lastig. Gerard heeft vrijdag een belangrijk hertentamen die hij niet kan missen. Ik hoop dat ik het zo kan regelen dat wij als laatste de punctie hebben, mijn ouders gaan dan met me mee en gerard komt dan direct na zijn tentamen uit zwolle naar utrecht zodat hij zijn aandeel kan leveren :)

AFwachten maar of dat gaat lukken

Geplaatst

Sylvie wat fijn dat het toch een rechtszaak gaat worden! Is er een reele kans dat jullie deze gaan winnen of moet ik het zien als uitstel?

En wachten op je ongi...testje er tegenaan gooien?

Geplaatst

Hoi dames

Nico, kan toch wel 1x een positieve test? is je LH direct erg snel gestegen, wat een goede timing zeg!!!!

Ik weet nog dat ik met de cryo-tp in de ochtend en positieve test had, die ochtend zat de follikel er nog en in de middag was mijn test nog maar licht positief.

Caroline wat een timing weer om niet fit te zijn,maar beter nu als dadelijk met de punctie en tp hoor, extra goed voor jezelf zorgen en veel rust nemen. Beterschap in ieder geval!!!

Ruby wat fijn dat jij je nog goed voelt, nog een weekje wachten voor jou? Morgen zit je precies een week na de tp nietwaar?

Zara, als je naar Forum gaat dan heb je eerst een stuk met definities maar daaronder allerlei onderwerpen (bv. IVF) waar weer allerlei topics onder hangen, daar vind je ook topics die niet meer echt actief zijn maar je wel kunt lezen, nadat je bv. een reactie hebt geplaatst komt dat topic ook weer in zicht.

Sandra, ook hier gefeliciteerd met je mooie echo, zo fijn dat jullie ventje helemaal goedgekeurd is, een spannend moment toch weer nietwaar? en leuk dat jullie gevoel klopte!!!

Jeetje, vannacht van een uur of 4 tot 06,45 wakker geweest en daarna als een blok weer in slaap gevallen, ik weet dat ik mijn man nog gedag zei toen hij op de slaapkamer kwam zeggen dat ie naar zijn werk ging (08,15) en vervolgens aan een stuk doorgeslapen tot 11,15 uur!!! Ik werd wakker van de hond, die gaapte luid en demonstratief op de overloop.

straks even naar de winkel, bedenken wat we gaan eten, ik heb gisteren varkenshaas uit de vriezer gehaald. Ik denk dat het goed gevulde nasi wordt met apart sate van die varkenshaas, is makkelijk en mijn man ook weer blij haha

Geplaatst
Sylvie wat fijn dat het toch een rechtszaak gaat worden! Is er een reele kans dat jullie deze gaan winnen of moet ik het zien als uitstel?

En wachten op je ongi...testje er tegenaan gooien?

Laten we zeggen dat de kansen 50/50 zijn. Maar wij hebben goede hoop dat dit niet ongestraft kan blijven. Maar voordat er een uitsrpaak komt zijn we waarschijnlijk 1 jaar verder.

Wij moeten proberen door te blijven draaien in de tussentijd en hopelijk (even dromen) komen er heel veel centjes onze kant op en het belangrijkste kunnen wij als bedrijf blijven bestaan, want dat wil ik echt niet kwijt.

Alvast veel succes morgen met fm2 en ik denk wel dat ze daar rekening mee houden, G is toch echt erbij nodig, hihi :-)

Ik wacht nog even met testen, pas 1 dag dusse....

Geplaatst

Babeth eet jij varkenshaas? Toen ik zw was en ik kreeg een varkenshaassate op mijn bord heb ik deze niet opgegeten.

Ook tijdens onze lunch heb ik de varkenshaas omgeruild voor kipsate.

Lekker nasi.

Geplaatst

Syl-vie, wat een goed nieuws dan, tenminste zoals ik het van jou begrijp!! ik denk dat het ook wl een beetje voelt als gerechtigheid, jullie als ondernemers tegen de grote gemeente, het feit dat de curator achter jullie staat is dan toch wel een postief beeld nietwaar? Maar wat je zegt, toch nog 2 spannende weken, ik hoop dat dez positieve boost zijn vruchten afwerpt.!!! en wat dat beetje hoop betreft, totaal niet stom!!!! logisch, ik hoop met je mee!!

Henne, ik sluit me volledig aan bij de woorden van Esther, een dikke knuffel van mij!!!

Esther, sjonge jonge dat wordt dan nog best spannend morgen , ik bedoel als dan inderdaad de punctie op dezelfde dag is als dat tentamen.

Misschien anders een idee om voor de zekerheid een potje te laten vullen en in te laten vriezen??

liefs Babeth

Geplaatst

Ja Babeth heel goed nieuws, de curator heeft er veel vertrouwen in, er zijn natuurlijk meer schuldeisers maar wij zijn helaas de grootste.

Zal nog wel een lange weg worden maar het voelt heel goed dat er zoveel mensen achter ons staan.

Geplaatst
Babeth eet jij varkenshaas? Toen ik zw was en ik kreeg een varkenshaassate op mijn bord heb ik deze niet opgegeten.

Ook tijdens onze lunch heb ik de varkenshaas omgeruild voor kipsate.

Lekker nasi.

hoi Syl,

Nu lust ik het weer, tot een maand of 3,5 niet...kipsate is ook erg lekker, ik hoop niet dat je het speciaal voor mij omgeruild hebt en als je liever voor de varkenshaas gaat en je kan nog ruilen dan doen hoor!!!!Het is mij echt altijd goed.

Geplaatst

Nou ik ga morgen maar gewoon overleggen babeth. Gerard heeft van 9 tot 12 zijn tentamen. Als ik als laatste de punctie zou kunnen hebben (rond 12 uur) en gerard mag na de punctie b.v. zijn sperma inleveren dan moet het toch kunnen? Ik geloof niet dat ze dat zo gauw doen in utrecht hoor, invriezen.

Geplaatst

Groot gelijk, en als ze inderdaad rekening kunnen houden met het inplannen van de punctie is het helemaal fijn, wat een timing, maar goed, voor hetzelfde geld is de punctie op zaterdag....succes in ieder geval morgen!!!!

Geplaatst

esther...hoop dat het lukt om als laatste aan de beurt te zijn met de punctie...zou wel zo fijn zijn...en ook wat minder druk voor Gerard. Wens hem maar alvast succes met zijn tentamen!

San...een jongetje...leuk zeg!!!

Syl...we lopen dus een beetje gelijk op...laten we voor ons beiden dan hard duimen dat er een wondertje bij ons gebeurd deze maand (en ook bij de andere meiden die gebangaad hebben..hihihi)...wat de zaak betreft, dat klinkt dus positief. Fijn dat de curator achter jullie staat! en ik hoop ook dat er veel centen jullie kant op komen, zodat jullie bedrijfje kan blijven bestaan...

liefs,

Nico

Geplaatst

Pauze

Fren:wachten op ongi, aanmelden volgende cyclus! (april)

Sab: bellen voor uitgangsecho (eind maart)

Miki: cryo poging in zomer? Eerst supplementen Gent in combi met hormoontip uit DD in 2e helft cyclus proberen

Kaartje: intake Dusseldorf 4 mei

Nico: goed gesprek bij Geertgen gehad, nu naar DD 27-5 en dan beslissen

Sylvie: tijdelijke stop

Spaatje: 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-(

Sen: orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten....

Guusje: 21 april uitgangsecho, begin mei voor 2e poging

Roestvlek: verplichte rustmaand, nieuw bloedonderzoek midden april

Caroline: Kan nog niet stoppen, poging 5 wordt een feit! Denk eind mei? 04 april gesprek.

Behandeling

Henne: cryo poging, tp 22 maart

Esther: 24? maart start 6e icsi: 2de fm 05 april

Rubster: Terugplaatsing op 30 maart

IVFSH: 11 april echo voor cryo tp, waarschijnlijk op donderdag 14 tp (als ze goed ontdooien!!)

Zwanger

Simba:

Witje:

Laika: 6-4 intake verloskundige en nekplooitimeting (12w)

Babeth: 12-4 controle met 22w1d

Dublin: 14-4 1e echo (met 7w)

Ursula: 9-5 controle vk

Zara:

Hoi meiden, ik heb het lijstje weer even naar voren gehaald, vul maar aan of wijzig maar waar nodig hoor......

Geplaatst

Spaatje, hoe was nu jullie gesprek de 31ste verlopen??? ik kan er niets van terugvinden....ligt misschien aan mij hoor!!!

Fren, bij jou al enige Bongi-tekens?? heb je al gedanst?

Geplaatst

Hee meiden!!

Het was een druk weekend hier op het forum. Leuk weer om al jullie verhalen te lezen!!

Sandra: gefeliciteerd! Leuk hoor: je had het goed met je banner! Belangrijkste is natuurlijk dat het helemaal goed is met jullie kleintje, heel erg fijn om te lezen! 20 weken nu, zal je vast wat meer rust en vertrouwen geven.

Henne: meid, hoe is je weekend geweest? Heb aan ej gedacht, het is gewoon $#%#^#%. Sterkte!

Sylvie: jij goed nieuws vandaag! Fijn dat er in elk geval weer een opening/kans is. Jullie gaan ze vast een poepie laten ruiken bij de rechtszaak. De curator gaat zeker geen zaak beginnen als de kansen op succes te klein zijn. Daar kunnen we over twee weken in elk geval op drinken!! Ik las ook dat je een zonnig/winderig/regenachtig weeken in zeeland hebt gehad. Lekker hoor, dat jullie daar een caravan hebben staan.

Caroline: succes vandaag! Hoop dat alles goed is en dat jullie volgens jouw schema kunnen starten.

Fren: catannen! Leuk!! Wil ik ook weer eens spelen. Toch eens kijken of we hier geen vrienden kunnen vinden die dat ook leuk vinden :-) Hebben we in NL heel veel gedaan, in Shanghai hadden we zowaar twee bevriende koppels die het ook leuk vinden. Dus daar ook avonden al catan spelend doorgebracht.

Babeth: heerlijk geslapen! Haha, 11.15, das wel weer een record tijd :-)

Zara: jouw weekend klinkt ook leuk! Wat betreft dat last hebben van de warmte. Ik had tijdens zwangerschap wel eens wat extra 'last' van bloeddruk die dipte. Heb altijd een erg lage bloeddruk en tijdens zwangerschap soms nog wat extra leek het wel. Misschien bij jou hetzelfde?

Dublin: hoe voel je je? Gaat het allemaal goed?

Simba: ook al zo'n lekker elaxt weekend! Motorrijden komt inderdaad wel weer als je die kleine hebt.

Sen: dat is zeker nog pauzestand als ik het zo lees..... wat duren die onderzoeken vaak lang he... Eerst wachten to je onderzoek kunt krijgen, dan weer wachten op de uitslagen... Hopelijk is alles goed en kun je daarna snel door!

Kaartje: stoere man heb je zeg! Motorrijden in cambodja! Vrienden van me hebben dat vorig jaar gedaan en zij hebben zo'n geweldige tijd gehad! Wel heel pittig allemaal, maar ze hebben wel hun mannelijkheid weer bewezen ;-) Super gave verhalen en prachtige foto's! Jij nu even alleen, soms best wel eens fijn he!? Ik kan er soms wel eens van genieten, maar op een gegeven moment is het dan ook helemaal klaar en wil ik weer lekker samen zijn, haha.

Laika: ook al zo'n lekker weekend, goed te lezen dat je bent aan het genieten! Hoe voel je je over je zwangerschap nu? Al bijna 12 weken, toch? Of vergis ik me nu?

Ruby: mooi zo: lekker voorbij fietsen die file!!! Ik had me erg verheugd hier ook veel te gaan fietsen, maar dat valt tegen... super heuvelachtig en hele smalle wegen zonder fietspaden... jammer.

Nico: juist goed toch? Met die ovulatietest? Dan heb je precies ej piek te pakken gehad! Succes met je drukke werkweek.

Last but not least: esther! Het schiet weer op zeg, met je behandeling. Hopelijk gaat het vrijdag lukken om te combineren, maar ze zullen vast met je meewerken zodat Gerard erbij kan zijn. Ooooh, ik ga zo hard voor jullie duimen!!!

Hier lekker weekend gehad, het was lekker weer. We zijn weer opnieuw naar huizen aan het kijken, grrrr. De eigenaar van het huis dat we wilde huren, kwam opeens met een huurtermijn van 6 maanden aanzetten en daarna eventueel verlengen. Daar hebben we natuurlijk geen zin in. Wij hebben gezegd minimaal 1 to 1,5 jaar, vandaag horen we definitief of het doorgaat of niet, maar ik verwacht het niet. Dus weer naar huizen gaan kijken. Echt moeilijk hier! Maar goed, gaat wel goedkomen allemaal. Vandaag een rommeldagje, ga eens onze koffers en een paar dozen luchtvracht opruimen, zodat ons appartementje wat gezelliger is :-)

Ook weer sporten: ben al sinds vorige week dinsdag elke dag gegaan! Heb natuurlijk ook alle tijd nu, maar toch, ben elke keer weer blij als ik ben geweest.

Vanavond staat op het menu: zelfgemaakte kippenragout van een heerlijk biologisch kippetje. Mmmm, nu al zin in!

Geplaatst

Balen IVFco dat het huis waarschijnlijk niet doorgaat. Je avondeten klonk wel errug lekker.

Ik ben weer thuis en ben zo moe dat ik even moet uitrusten. Vermoeiend camperen.

Geplaatst

Pauze

Miki: cryo poging in zomer? Eerst supplementen Gent in combi met hormoontip uit DD in 2e helft cyclus proberen

Caroline: Kan nog niet stoppen, poging 5 wordt een feit! Denk eind mei? 04 april gesprek.

Behandeling

Esther: 24 maart start 6e icsi, 2e fm 4 april

IVFSH: 11 april echo voor cryo tp, waarschijnlijk op donderdag 14 tp (als ze goed ontdooien!!)

Zwanger

Simba:

Witje:

Zara:

Gek had het lijstje vorige week ook al aangepast...

Joh we zien het wel hoe het vrijdag gaat lopen, ik ga me er niet te druk om maken hoor! Komt vast goed.

Ivfsh wat balen van dat huis, kan me voorstellen dat je zo graag een fijn eigen plekje wilt hebben binnenkort waar je je eigen thuis van kunt maken!

Meiden ik ga douchen, stap mijn fiets op naar de garage de auto ophalen die voor apk is geweest en rijd dan door naar het werk! Tot vanavond!

Geplaatst

Pauze

Behandeling

Esther: 24 maart start 6e icsi, 2e fm 4 april

IVFSH: 11 april echo voor cryo tp, dinsdag 19 april tp (als ze goed ontdooien!!)

Zwanger

Simba:

Witje:

Zara:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden