Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

223 juli zijn wij 16 jaar bij elkaar en zouden een feestje geven maar zijn op 4 mensen na vergeten verder uit te nodigen.

En als ik heel eerlijk ben ga ik liever met jullie lunchen, hihi.

Jeroen vindt dat prima.

20aug gaat de sleurhut weer richting Zeeland maar daar is toch weinig animo voor.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
zie net dat de teller op 12 staat...kvfsh heeft zich ook nog aangemeld voor 13 augustus...en zag ook dat het jou ook uitkwam Syl...we drinken ons dan samen een (of twee of meer) wijntjes...hihihi:laughing4:

Mooi zo, verder staat volgens mij iedereen droog, ik kom toch al over alsof ik mij beter kan aanmelden bij de AA dan een sportschool....:happy:

Geplaatst

Kaartje, super!!! Leef helemaal mee...ik duim nu verder voor mooie emmy's! Erg fijn om te horen dat het je goed bevalt de 'nieuwe' behandeling.

Eef, heel veel suc6!

Nico, je foto's ziet er uit als een hele gezellig dag. foo figthers vind ik zelf ook erg goed.

Caro, een goede doorbloeding vinden ze erg lekker - dus blijven volhouden!

Wil toch alle dames heel veel suc6 wensen die het nu het hardst nodig hebben. Think positive!

Geplaatst

Nico, ik ben gewoon aan het werk hoor. Heb vanmorgen voordat ik naar mijn werk ging gedouched.

Wat betreft 13 augustus. We zijn in Nederland dus we kunnen zo komen hoor. We zitten in het huisje bij mijn schoonouders in Appelscha. Waar sta je op de camping in Zeeland Syl?

Nog geen bericht van Eef. Wat zal die het zwaar hebben zeg. Denk aan je hoor!!!

Kaartje, mooi, nu op naar goeie emmy's

Geplaatst

mmmmmmmm, nog geen bericht van Eef.

Geplaatst

owh...Ruby...heb ik je geswitched met iemand anders...hahahaha....

Eef....hoop dat je goed nieuws hebt gekregen...spannend...

Geplaatst

Boehé wat een spanning rondom Eef...

Wat zullen ze in de zenuwen zitten! Mijn duimen draaien meid!

Ceeke van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wat een wonder zeg! En sterkte met alle zorgen die er zijn!

Geplaatst

In afwachting van Eef gooi ik even een dilemma in de groep: ovulatietesten (smileys) met datum van mei 2011. Zouden jullie die wel of niet nog gebruiken. De verpleegkundige die ik sprak zei dat ze het zelf waarschijnlijk wel zou doen, maar niet voor mij kon beslissen. Vind het lastig, je wilt geen risico lopen je ovulatie te missen of een vals posi test te hebben, maar het zijn er nog vier en ze zijn gewoon best duur.... Heb er ook nog drie met latere datum, dus zou de oude voor de eerste dagen kunnen gebruiken waarop ik nog geen smiley verwacht?

Geplaatst

Ja, zou ik doen Henne, die ene maand maakt toch niet uit? Zoals wel vaker heb je zelf eigenlijk al de oplossong bedacht hihi...

Geplaatst

Kaartje, jippie goed nieuws voor jou! En je kan trots op jezelf zijn, zo snel al weer op de been. Kreeg je wat te eten in het ziekenhuis? Wij krijgen op een gegeven moment altijd koffie/thee met zo'n kleine Belgische wafel. Alleen krijg je die met zo'n droge strot dan nooit weg.

Wandeling met honden heerlijk! Heb alleen nog geen hond. Mag ik er één van jou lenen?

Eef, je houdt ons in spanning. Vreselijk dat je altijd de laatste minuut gebeld wordt. Kan erover mee praten.

Henne, dat eten is gewoon een kunstwerk. Haast zonde om op te eten...

Volgens mij ben jij een geboren kokkin. Dat talent heb ik helaas niet dus hoop stiekem niet dat het een lunch in het park wordt..

San en Syl, sorry maar moet weer lachen om jullie nachtelijke discussie. Terwijl het natuurlijk helemaal niet om te lachen is. Heb wel met jullie te doen hoor.

San je hebt ook van die kousevoetjes in sokvorm, waar je niet mee uit kunt glijden en die met een bandje over je wreef zitten. Snap je welke ik bedoel? Geloof niet dat die hard kunnen draaien.

Syl, wanneer ga jij nou op vakantie? En is het echt waar van die natte zomer???

Ik zeg de pauzemeiden overwinteren de zomer op een tropisch eiland.

Ursela, heel veel plezier vandaag. Klinkt erg leuk!

Caro, oei die emomomenten toch. Wat heb je er soms veel op een dag. Overal geconfronteerd worden met je grootste wens. Snap het heel goed. Maar meid, misschien komen die emo's ook wel doordat je zwanger bent.

Nico, volgens mij ben je een echte levensgenieter. Spat zo van de foto's af en natuurlijk ook altijd uit de dingen die je post.

Fren, al misselijk?

Babeth, hoe gaat het met jou? Moet aan je denken hoor.

Geplaatst

Houden zo Fren! Hoewel ik het ook altijd weer een soort van bevestiging vond vreemd genoeg.

Eef, het is drie uur geweest. Ik hoop dat je niet op het forum kan komen omdat je nu enorm aan het feesten bent.

Geplaatst
En jammer van Caroline, Syl...
Ooh jij kan dan ook niet, dat is balen! Het is nog niet beslist, hoop het wel. Vorige keer hebben we ook al zo kort van je mogen genieten. Heb nog een sateetje liggen voor je. Simba, Babeth en Sandra reken ik niet op.
Geplaatst

Meiden, weten jullie hoe je er op Hyves voor kan zorgen dat alleen de geadresseerde je krabbel kan lezen en dat hij niet gelijk op de overzichtspagina van al je vrienden staat? Ff offtopic...

Geplaatst

zara rechts boven in zie je mijn menu staan. Als je daarop klikt komt er e.a. mijn account. Hier kun je je privacy instellen op verschillende gebieden.

Duurt lang voordat we iets horen van Eef...

Geplaatst

Eef houdt de spanning er wel in. Ben zo nieuwsgierig...

Zara, ik heb maar 1 hond, maar wel een grote dus allebei een half hondje uitlaten? hihi

Mochten we ergens bij het strand gaan lunchen of zo en het is een hondenstrand, dan is het misschien nog een optie om mijn hond mee te nemen?

Geplaatst

Ohw eef, wat hou je ons in spanning.

Even een andere vraag. Wie heeft er een e-reader?

wil er 1 kopen, maar weet gewoon niet welke.

Geplaatst

Die oude tut van mij neem ik niet mee, die heeft dat binnen 30 minuten bekeken en wil dan weer naar huis.

Ik ben aan het duimen voor Eef.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden