Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dat is idd balen ook al is het een luxe probleem.

Ze roepen een natte zomer af nu zou een hittegolf zoals vorig jaar wel uitkomen.

Wij hebben vocht in een dakluikje in de caravan ;-)

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ook al zo'n luxe probleem wat vervelend is.

Weet je waar ik me ook aan erger? Dat onze nieuwe bank kl*te ligt en dat door beweeglijke benen mijn sokken nu aan mijn voeten draaien zodat ze niet lekker meer zitten zucht..... wat heb ik het zwaar....

Geplaatst

ik duik nog maar eens even mijn bedje in. Wie weet val ik weer in slaap en voel de pijntje niet meer. Gelukkig mag ik vanmiddag weer naar de fysio, kan ze gelijk even naar mijn schouderblad kijken. Ook al zo'n last van. Goh ik lijk wel erg oud zo langzamerhand.......

Hopelijk kan jij ook nog wat slaap pakken Syl!!

Geplaatst

Sandra dat is zwaar klote van die bank, meen ik echt.

J en ik hebben ieder onze eigen bank, wij zitten niet op een bank maar liggen, en dat wordt uitvoerig in de winkel getest.

Wat betreft die sokken....dan maar uittrekken.....of kniekousen kun je ze makkelijker goed trekkken.

Ik vindt ook dat je het zwaar hebt hoor.

Geplaatst

Zou hier is weer aardig huisgehouden vannacht, alleen simba heeft hopelijk doorgeslapen...sant ene syl, jullie hebben het allebei zwaar!!

Zo weg, tempo 37.1, flink gezweten vannacht, voelt niets behalve malaise, zal zwaar dagje worden:-(

Geplaatst

Mogge meiden.... wat een nachtbrakers weer. J. was vannacht op muggenjacht en ik heb dus van 1 tot 3 wakker gelegen. Als ik had geweten dat het hier zo gezellig was, was ik eruit gegaan ;-)

Heb weinig te te voegen sinds gisteravond. Eef duim door je, ook voor Kaartje. Kruip snel nog even in bed.

Oh en kom maar eten hoor, ik snij wel. Zal voor onze picknick-lunch bonenpannenkoekjes maken, die kun je ook goed koud eten.

Geplaatst

Kwam lezen of je al een testuitslag had eef, maar ik begrijp dat je het telefoontje afwacht. Zoooo spannend. Pff, hoe hou je het vol???

Sylvie, fijne vakantie.

Kaatje, veel succes vandaag. Hoop dat al die kilometers eindelijk een kleine ontdekkingsreiziger opleveren.

babeth, syl, heftig zo'n bericht. Misschien dat je iets voor ze kan betekenen met jullie ervaringen? Soms is het prettig om met iemand te praten die hetzelfde heeft meegemaakt. Maar dat lijkt me ook heel zwaar.

Ruby, pas je op jezelf?

Henne, ziet er kleurrijk uit. Was ook lekker zo te lezen. Gelukkig heb ik al ontbeten anders zou ik nu enorme trek krijgen.

Pff, ik organiseer een foto-wedstrijd hier, opening/expo en een hele dag op de markt met muziek, eten, acts, etc.komende zaterdag. Is het fotobedrijf al het materiaal van de analoge foto's kwijt. Hiephoi. Tja, doe je niets aan maar nu mag ik in mijn beste noors een brief gaan schrijven aan de analoge deelnemers waarom de jury geen kans heeft gehad hun foto's te beoordelen. Misschien stel ik het nog een paar dagen uit, voor het geval dat ze toch nog opduiken maar vrees van niet.

Geplaatst

Eef...ben bij je in gedachten en hoop op goed nieuws vanmiddag...het is je gegund meid!!!

Kaartje...je leest het denk ik niet meer, maar heel veel succes met de punctie dadelijk...neem aan dat je ook volledige narcose krijgt...toi toi toi!!!

Ceeke...dubbele gevoelens....je bent zwanger en wilt het vertellen, maar van de andere kant weet je ook weer niet wat het bericht voor impact heeft...moeilijk...als je gevoel zegt, dat je het 'moet' vertellen, dan zou ik het doen, als je twijfelt, tja...dan zul je de afweging moeten maken...denk wel dat het een opstekertje zou kunnen zijn voor hun...en met de chemo...zelf geen ervaring mee, maar ik zou het advies van de andere dames opvolgen...sterkte!

Dublin...wat goed nieuws...gefeliciteerd meid met de mooie echo...en nu op naar jullie Ierse vakantie...heerlijk!!! geniet er lekker van!!!

Syl en Babeth...heb het berichtje nog niet gelezen, maar veel sterkte...word je toch weer geconfronteerd met jullie eigen leed en dat is nooit leuk....

San en Syl...heb met plezier jullie nachtelijke discussie gevolgd...San...je schrijft het heel cynisch, zo zul je het ook mss bedoelen, maar wel balen dat je bank niet lekker ligt...meen ik echt...wij hebben ook twee banken, een voor hem, een voor mij (de kleinere is helaas het meeste door mij in gebruik) en ook wij liggen erop...hihihi...dus ook daarop getest voordat we hem aangeschaft hebben...Hoop dat jullie beide nog iets hebben kunnen pitten...

Syl...sommige gemeentes zijn idd aso...bah bah...donderdag vertrekken jullie richting la douce France...lekker...en gelukkig dat het weer beter gaat worden!

Ruby en Guusje...het blijft moeilijk en weet ook niet goed meer wat ik kan/moet zeggen...kan jullie alleen een knuffel geven en er voor jullie zijn, maar dat weten jullie!!!

Henne...toe maar....dat ziet er heerlijk uit...geen wonder dat jullie even hebben moeten uitbuiken...hihihi....ik vind het ook een goed plan...wil je best komen helpen hoor voor de tussenlunch...

Volgens mij gaat het idd 30 juli worden...

en toen....was ik het kwijt...

Caro....een emotioneel moment in de Hema...ik loop meestal heel snel langs die afdeling...vroeger hadden ze de babyafdeling bij de ingang, maar nu is ie verplaatst naar achter...dus kom er alleen langs als ik voor een bh ga kijken....

ivfsh...erg fijn dat ar weer thuis is en dat je nu ook weer gezelschap erbij hebt van zijn zus...veel plezier!!!

Gisteren meegedaan met de shapeles, de les die ik op donderdag ga overnemen...dat zal ik jullie vertellen...het verzinnen van stapjes/pasjes is niet zo moeilijk, maar ze aan elkaar plakken wel...hahahah...gelukkig gaan we het goed aanpakken en ga ik al beginnen met wat blokjes (pasjes die aan elkaar geplakt worden) te verzinnen...heb er zin in...

hier verder niet veel te melden...

liefs,

Nico

Geplaatst

Kaartje succes met de FM.

Eef, succes met wachten. Hoop zo voor jullie dat het gelukt is!!!

Ceeke, hoe is hetmet jullie. Jullie krijgen ook veel op je bordje en dan wel een spontane zwangerschap erbij. Succes

San en Syl, slapen doe je 's nachts. Van San kan ik het me voorstellen. Syl, probeer wat dingen los te laten anders gaje er echt aan kapot. Makkelijker gezegd dan gedaan.

Caro, ja die emo momenten heb ikook in e winkel. Probeer die afdelingen op dit moment echt te ontwijken. Maar je ontkomt er soms niet aan.

Ga weer een dagje werken en vanavond doen waar ik zin in heb.

En ook de groepshug van mij.

Geplaatst

San en Syl wat balen dat jullie nou weer op waren! Wel even gezellig gekletst maar dat kan overdag ook he! Ik heb gelukkig goed geslapen en ga vandaag wachtdag 4 in...

Ben zo benieuwd naar de uitslag van Eef! Oh, ik zie dat je er bent, wanneer verwacht je de uitslag? Of heb ik dat gemist. In ieder geval succes, zullen wat stressuren worden...

Geplaatst

Nico dan kun je ons meteen een shapeles geven in het park.

Alhoewel het mij vreselijk lijkt om te picknicken, al dat ongedierte en dan met mijn hooikoorts erbij....

Maar ik schik en bemoei me nergens mee, moeilijk hoor....

Ursela dat is balen, wat slordig zeg. Misschien komen ze nog boven water.

Tja dingen los laten, weet het maar krijg het niet voor elkaar. Het is altijd stressen en afwerken voordat we weggaan maar nu op een dusdanig level dat het bijna onmenselijk is.

Wat mij op de been houdt is mijn Franse wijntje en een pannetje mosselen.

Geplaatst

Ongedierte valt toch wel mee? Of je moet in de duinen gaan zitten, daar kom je fijn met teken vandaan brrr..... Maar we hebben nu dus: geen zand voor Caro (was het Caro? weet het niet meer), geen gras en beestje voor Sylvie.... We vinden wel wat LOL!

Geplaatst

Maar verder zijn we heel makkelijk hoor.

Ik ben er ook meer van om bediend te worden :-)

Maar ik ga wel mee ook wordt het picknicken!

Geplaatst

Uhm nee dat was ik niet? Of ging dat over dagje strand? Heb liever een kiezelstrand altijd, dat wel, maar picknicken vind ik prima hoor!! Enige nadeel is dat ik na een half uur op de grond zitten wel pijn in mijn rug krijg dus wel graag een stoel ofzo erbij... Haha, toch eisen stellen. Volgens mij kunnen we beter in een strandtent op een terras gaan zitten.

Ben trouwens erg benieuwd wanneer het nou wordt want volgens mij zijn er nu 3 data met 10 mensen die kunnen? Gaan we die nog kritisch bekijken of hoe kiezen we dan??

Geplaatst

zo hier ben ik ook nog even. tot 8.45 uur nog even lekker geslapen gelukkig.

Nico wat die bank betreft heb je gelijk. Was ook erg cynisch bedoeld. Onze bank zit heerlijk hoor en slaapt ook niet verkeerd, maar nu ik zwanger ben.......... de kleine bank ik ook meestal van mij en wij liggen ook meer op de bank dan zitten en dat is natuurlijk ook uitvoerig getest in de winkel......

Eef heel veel sterkte met wachten op het vreselijke telefoontje. Dat je nog niet ongi bent is volgens mij heel positief en ook dat je last heb van algeheel niet lekker bent. Maar goed geen valse hoop, veel sterkte!!!!

Kaartje wordt nu geoogst, ben benieuwd hoeveel follikels en eicellen ze vinden.

Ik ga me zo maar aankleden en 2 uurtjes naar het werk, heb ik dat ook al weer gehad... zo geen zin meer in, maar nog tot 10 juli en dan heb ik ook officieel verlof en hoef ik niks meer.. Heerlijk. Dan om 1 uur naar de fysio en dan lekker weer niks doen. Daar heb ik toch de minste pijn van, van niks doen hihi.

Rustige dag verder en ik hoop weer snel in te loggen, ben zo benieuwd naar Eef....

Geplaatst

hier enkele foto's van Pinkpop....

de eerste is van mij en mr. Pinkpop....hihihi...de tweede is mijn vriend met de chickies die bij onze groep hoorden (eentje daarvan is de dochter van vrienden van ons)...de derde ben ik met een vriendin...en op de vierde staan we allebei, toen we onderweg waren naar het festivalterrein

[ATTACH=CONFIG]1600[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1599[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1602[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1603[/ATTACH]

liefs,

Nico

Geplaatst

owkee...hoe die bijgevoegde miniatuurafbeelding daar nu bij komt, geen idee...wist ook helemaal niet meer dat deze foto genomen was...hahahahaha...

Geplaatst

Leuke foto's Nico zo te zien hebben jullie het erg naar je zin gehad.

Als we gaan picknicken neem ik wel de caravan mee, kunnen we ook allemaal gezellig zitten :-)

Geplaatst

Leuke foto's Nico! Brings back memories... Mr. Pinkpop wordt een dagje ouder zie ik, maar ja, logisch ook hij doet het al zoooo lang!

Geplaatst

Even een korte reactie. Zit krap in mijn tijd.

Eef en Kaartje, ben in mijn hoofd enorm met jullie bezig. Hoop toch zo dat jullie later op de dag met ontzettend goed nieuws hier komen!

Ben er gewoon zenuwachtig van....

Babeth, lieverd leef zo met je mee. Ik werd al helemaal "raar" toen ik net hier de post van Syl over de overleden kindjes van Zomer las dus hoe moet het wel niet voor jou zijn? Natuurlijk ben je boos! Waarom, waarom! Wil je heel veel sterkte wensen (klinkt nu zo magertjes....) maar pas vooral ook heel goed op jezelf en je lieve dochtertje.

Ceeke, mijn HCG was op testdatum (exact 4 weken) altijd tussen de 200 en 280. Je HCG verdubbelt ongeveer per 2 dagen in het begin. Ik weet niet hoever jjj bent maar misschien kun je hier iets mee?

Verder m.b.t. de chemo. Ik sluit me helemaal bij Elliebellie aan met nog een aanvulling. Mijn vader krijgt vrijdag een operatie voor zijn prostaatkanker. Hij krijgt dan inwendige chemo die ongeveer 6 maanden werkt. Gedurende die 6 maanden mag hij geen kinderen op schoot nemen en geen zwangere vrouwen op korte afstand.

Mijn oom is beroepsbrandweer en zijn pieper slaat regelmatig ook aan bij mensen die chemo krijgen.

Wat betreft je schoonmoeder zou ik met de artsen overleggen en hopelijk gaan zij accoord. Lijkt me een mooie opsteker.

Geplaatst

Hihi, leuke foto's Nico!

Hier inmiddels weer op werk, zal gebeld worden tussen 13.30 en 15.00 uur. Ze dacht niet dat de verhoging kon komen door de punctie nog, dan had ik het gelijk moeten hebben, eerder dat het misschien griep was. Heb verteld dat de voorgevel "ingestort "is en ik dus niet veel hoop heb, dat kon ze wel begrijpen. Maar ja verder afwachten dus. Gelukkig vliegt het werk me hier om de oren. Dankjulliewel voor jullie lieve steun en aanmoedigingen, dat doet me echt heel erg goed. Mannetje lief heeft me vanmorgen dwars door alle files naar het vu gebracht, dat was ook bijzonder fijn ; - ) pfff nu dus afwachten..

San, die bank, kan alleen maar roepen, terug er mee!! Wij hebben tien jaar gespaard voor een nieuwe bank, en al die tijd op een flut bank van het bommenfiliaal gezeten, en geloof me, spijt dat we dat niet eerder hebben gedaan!! Nu elke avond feest. Het ding past bijna niet in de woonkamer, maar we kunnen er alletwee op liggen ; -))))))) lekker voetjewrijven ; - )))))))) Jullie moeten jezelf echt niet te kort doen, als het niet goed voelt, terug er mee ; - ( Hoop dat dat nog kan, want dat lijf van jou moet verwend worden en niet gemarteld!

Syl, nog even en je bent weg, krijg echt de slappe lach van al die wijn en lekkere hapjes verhalen van je, hoop dat het vakantiegevoel je snel zal overvallen.

Ruby, hoop dat werken lukt, knuffel voor jou,

Caro, al weer een dag!!!! Ga nog proberen vanmiddag achter die utro aan te gaan

xxx

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden