Ga naar inhoud

Vragen of problemen met het forum?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ claus: ga in het scherm waarin je je handtekening aanpast eens naar rechts en klik op de knop met de A'tjes (wissel editor) dan kan je zien of de handtekening die je wilt toevoegen niet allerlei verborgen tekens heeft waardoor de limiet van 1000 tekens overschreden wordt.

• Reacties 237
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
@ claus: ga in het scherm waarin je je handtekening aanpast eens naar rechts en klik op de knop met de A'tjes (wissel editor) dan kan je zien of de handtekening die je wilt toevoegen niet allerlei verborgen tekens heeft waardoor de limiet van 1000 tekens overschreden wordt.

Right Jheroen! Er zitten mega veel verborgen tekens tussen. Ik ga ze verwijderen. Is dit eenmalig of komt dit iedere keer weer terug?

Bedankt!

Geplaatst
Right Jheroen! Er zitten mega veel verborgen tekens tussen. Ik ga ze verwijderen. Is dit eenmalig of komt dit iedere keer weer terug?

Bedankt!

Helaas niet gelukt. Zodar ik alle verborgen tekens verwijderd heb en ik pas weer iets aan krijg ik weer dezelfde melding over de limiet die overschreden zou zijn. Nu staat er alleen geen 1000 tekens maar 500! Vaag!

Geplaatst
Als ik mijn handtekening heb gewijzigd en ik wil het opslaan krijg ik nog steeds de foutmelding.

De volgende fouten zijn opgetreden tijdens het versturen van dit bericht

• Your signature cannot be longer than 1000 characters including BB code markup.

Ik kan 'maar' 500 karakters in mijn handtekening verwerken. Hoe komt het dat daar verschil inzit?

Geplaatst

Ik had dit zelfde probleem ook al op het oude forum, maar ik dacht dat het kwam doordat bepaalde letters gekleurd, vet, cursief of onderstreept waren. En ook de smileys nemen heel veel ruimte in volgens mij.

Maar ik heb het ook eigenlijk nooit helemaal begrepen...

Geplaatst

Hoi Jheroen,

Zoals beloofd heb ik m'n handtekening geprobeerd aan te passen maar heb ook nog steeds dit probleem, alleen dan met een limiet van 500 tekens. Ik heb de verborgen tekens weggehaald, maar dat heeft tot nu toe niet echt geholpen.

Help!!

Groet,

Geplaatst

Hoi Jheroen,

daar ben ik weer. Als ik mij inlog dan wil ik dat mijn wachtwoord word onthouden, maar bij de volgende bezoek aan dit forum moet ik toch weer mijn wachtwoord intikken. Waarom onthoud hij het niet?

Alvast bedankt,

Babies

Geplaatst
Hoi Jheroen,

daar ben ik weer. Als ik mij inlog dan wil ik dat mijn wachtwoord word onthouden, maar bij de volgende bezoek aan dit forum moet ik toch weer mijn wachtwoord intikken. Waarom onthoud hij het niet?

Alvast bedankt,

Babies

dat ligt waarschijnlijk aan de instellingen op je pc, daar kan ik niks aan doen

Geplaatst

Hoi Jheroen dat abonneren heb ik gedaan maar ik krijg geen meldingen van een reactie ofzo. Nu heb ik geabonneerd naar mijn email adres.

Jheroen ik heb net een heel lang verhaal getypt op de tweelingmama's topic en daarna ging ik het versturen, is alles weg omdat ik me WEER moest inloggen. Dit is echt heel vervelend en storend. Kan hij niet gewoon online blijven?

Gr.

Geplaatst

hoi,

de time out tijd staat momenteel op 30 minuten (1800 seconden) dus dat lijkt me al best lang...

heb je het nu gewijzigd mbt je abonnement (via email?)

Geplaatst

kan niet alles meer vinden. Ik zie van de afgelopen tijd weinig in mijn profiel van welke forums ik op gereageerd had.

zo was er een forum dat ging over een boek over fertiliteit was in het engels geschreven. En op dit forum werden citaten over dit boek geschreven. En positieve gedachten om door deze tijd heen te komen. Geen idee wat de titel was. Hopelijk weet jij meer?

Geplaatst
hoi,

de time out tijd staat momenteel op 30 minuten (1800 seconden) dus dat lijkt me al best lang...

heb je het nu gewijzigd mbt je abonnement (via email?)

niet

Hoi Jheroen,

De abonnement via de email doet het.

Kan het niet op 45min time out. Want ik heb een tweeling en ben met hun ook bezig en ook tegelijk op dit forum, dan vliegt die 30 min;).

Liefs,

Babies

Geplaatst

Hey Jheroen,

Ziet er goed uit het nieuwe forum!

Ben vandaag weer na +/- 2 weken op het forum.

Wel even zoeken, maar dat geeft niets.

Mocht ik vragen hebben of iets niet kunnen vinden dan meld ik mij!

Fijn weekend verders!

Groet,

Goofy.

Geplaatst

Hoi Jheroen,

Heb nu toch al een vraag voor je.

Als je een pagina hebt gelezen en je keert later terug kon je de functie laatst gelezen bericht aanklikken.

Kan dit nu ook?

(Ben niet zo'n ster in computeren en die engelse termen zijn ook niets voor mij.)

Bedankt alvast!

Groetjes,

Goofy

Geplaatst

hoi Jheroen,

Forum ziet er mooi uit. Wat een werk zul je hier aan gehad hebben zeg! Eervolle vermelding voor je hoor!

Nieuwe lay-out is even wennen, maar heb al gauw de weg weer gevonden.

Wel een vraagje: Als ik ingelogd ben en ik schrijf bijv. in het topic 'ivf en endometriose' dan zie ik vervolgens mijn opmerking, dus dat gaat goed. Maar als ik vervolgens bij een ander topic ga kijken en erna weer naar topic 'ivf en endometriose' dan ben ik ineens bij dat topic niet meer ingelogd en zie ik ook mijn laatst getypte opmerking niet meer. Als ik dan op opmerking toevoegen klik, dan zie ik bovenaan dat ik ineens toch wel (weer) ingelogd ben, en staat ineens mijn laatste opmerking wel weer in beeld??

Als ik vervolgens weer een keer in en uit het topic ga, zie ik bovenaan mijn scherm weer dat ik niet ingelogd ben. Terwijl ik vervolgens op een ander topic klik en daar dus blijkt dat ik nog wel ingelogd ben.

Ik heb trouwens ook al een tijdje dat ik altijd pas na 2x inloggen echt ingelogd ben, de 1e keer 'pakt' ie niet.

Kortom, een raadsel...

Geplaatst

Sinds vanmiddag is het forum weer ontzettend traag, geen enkel ander programma is dit verder dus ligt echt aan het forum. Hiervoor waren er geen problemen mee.

Toch niet weer overbelasting??????

Geplaatst

Hallo Jheroen

ik krijg de volgende melding bij inloggen, kan door naar het forum, dat wel

Systeembericht

Meiske74, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:

1. Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
  2. Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.

Uitloggen Home

Deze melding krijg ik ook nog steeds.

Groetjes

Rubster

Geplaatst

Dat klopt, daar heb ik vorige week iedereen een mailtje over gestuurd. Sla de forum url op met /forum.php aan het eind dan kom je meteen op het forum.

• 3 weken later...
Geplaatst

Hoi Jheroen,

Als ik via een klik op 'nieuwe berichten' het rijtje met topics krijg kan ik van het topic "wachtbankje oktober" niet de laatste pagina openen.

Op het blokje met het laatste paginanummer staat precies de paperclip vermeld van de bijlages in dat topic.

Nu kom ik er wel terecht met een paar extra klikken, maar zou dit aangepast kunnen worden?

Ook zie ik de tijden niet wanneer iets gepost is.

Het forum werkt verder super!!!

Geplaatst

Hallo Jeroen,

Op 6 oktober jl heb ik je een PB gestuurd, maar geen antwoord gekregen:

"Hallo Jeroen,

Na een aantal weken niet actief geweest te zijn, heb ik me gisteren weer ingelogd. Ik heb gemerkt dat de site veranderd is. Bij het inloggen krijg ik dit steeds te lezen:

Systeembericht

Manouk
, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:

1. Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?

2. Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.

Home

Ik log me gewoon in en krijg dit te zien zonder dat ik verder iets doe. Gelukkig kan ik wel berichten lezen en schrijven, maar vind het wel vervelend dat ik dit blok elke keer zie als ik me inlog. Het voelt alsof ik er niet mag zijn. Dat zal wel niet, hopelijk kun je het aanpassen.

Bedankt alvast en groetjes

Manouk "

Nu heb ik dit Topic gevonden en ook gelezen dat meer mensen hetzelfde probleem hadden, maar ik kan tot nu toe niet vinden wat het antwoord/de oplossing is.

Graag hoor ik van je. Bedankt!

Groetjes

Manouk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden