Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi allemaal,

Omdat we deze maand geen lijstje maken zou ik jullie willen verzoeken om een handtekening te maken.

Zodat we elkaar wat beter 'in de gaten' kunnen houden.

Jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel.

Heb nu helemaal geen overzicht in hoever iemand in de behandeling zit en ik wil graag iedereen die hier in oktober mee schrijft optimale steun kunnen bieden in de vorm van berichtjes schrijven.

Ieder zijn/haar eigen keus om dit te doen, maar het zou denk ik voor vele wel prettig zijn.

Sylvie,

Het enige wat ik kwijt kan is, Pffffffff wat een onzekerheid......

Echt heel veel succes! Wat hoop ik dat het tweede streepje duidelijker tevoorschijn zal komen!

Witje,

Succes voor de punctie morgen!

Je kan het, je kan het, je kan het!!!!!!

Spaatje,

Ook aan jou wordt gedacht.

Hoop dat je morgen een tp zult krijgen!!!!

Suus,

You go girl!!!

Op naar zaterdag en dan hopelijk 's avonds de Pregnyl!

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jeetje, even een paar dagen niet kijken en er is alweer zoveel geschreven.

Voor de nieuwe mensen, welkom! hoop dat we een groene maand tegemoet gaan vanaf morgen :)

Geplaatst
Hoi allemaal,

Omdat we deze maand geen lijstje maken zou ik jullie willen verzoeken om een handtekening te maken.

Zodat we elkaar wat beter 'in de gaten' kunnen houden.

Jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel.

Heb nu helemaal geen overzicht in hoever iemand in de behandeling zit en ik wil graag iedereen die hier in oktober mee schrijft optimale steun kunnen bieden in de vorm van berichtjes schrijven.

Ieder zijn/haar eigen keus om dit te doen, maar het zou denk ik voor vele wel prettig zijn.

Weet je hoe ik mijn handtekening kan veranderen??

Geplaatst

Hey Jaatje,

Rechts boven staat jouw profiel, hierop klikken. Daarna rechts boven op instellingen klikken.

Dan staat links in je scherm, 'wijzig handtekening'.

Lukt het zo?

Geplaatst

SYLVIE GAAT VOOR GROEN

JOEPIE.....

om 3.30 moest ik zo plassen lag al de hele tijd wakker, denk maak me niet meer gek.

2 testen gedaan waaronder de digitale CB, die was voort mij het belangrijkst en ja hoor positief.

Zal mijn handtekening aanpassen en even een foto plaatsen.

Kan het nog steeds niet geloven......

Geplaatst

Sylvie joepie de poepie!!!!!! Zo zie je maar dat alles kan in dit traject, een paar dagen geleden was het "voorbij" en nu dit yes yes yes.

Ik heb zin in de punctie straks, ben zo benieuwd hoeveel eitjes we hebben. Van de spanning voel ik nu bijna niks meer........

Als ik terug ben, dat is als het meezit lekker vroeg, hopelijk een uurtje of 11 half 12. Kan ik voor de bezichtiging van 14 uur vanmiddag nog even mijn bedje in.

Liefs Sandra

Geplaatst

Hihi Sylvie die vier testen!!....gefeliciteerd zo geweldig voor je!!!

Sandra-witje heel veel succes met de punctie dadelijk....hoop op een geweldige opbrengst voor jullie (waar ook vooral veel eicelletjes zitten)

Geplaatst

Oh Sylvie, wat gaaaaaf! Gefeliciteerd zeg! Ben heel blij voor je. Kun je mooi de lijst groen beginnen! hihi

Hier wat onduidelijke buikpijn klachten. ALs ik moet hoesten doet het pijn in mn buik. Het lijkt wel al voel ik dan mn baarmoeder ofzo.. Ik zit nu op wachtdag 5, dus wellicht een innesteling??

Geplaatst

Sylvie,

Geweldig je bent zwanger , wat vind ik dat super leuk voor je ! Gefeliciteerd ! :woohoo:

Witje,

Heel veel sterkte met de punctie en ik duim voor een goed opbrengst !:myfignerscrossed:

Liefs,

Jeanine

Geplaatst

Hoi Silvie,

Gefeliciteerd!!!

En dat met een resque iui, geweldig.

Ik hoop dat ik ook zo blij mag zijn over 1.5 week.

gisteren een terugplaatsing gehad van een top embryo.

Gr Esther

Geplaatst

Yes Sylvie, je hebt het bankje groen geopend! Gefeliciteerd, wat een geweldig nieuws!!!

:confettistars::confettistars:

Geplaatst

Sylvie, wat geweldig, je bent zwanger!!!! Gefeliciteerd.

Violatta: Ik heb aan je gedacht hoor de 23e. EN ik zie dat je 5 okt mag gaan testen, GO GIRL!

:gekruiste vingers 1

Ik ben zelf de 25 sept ongi geworden, en 7 okt mijn 1e cho voor de cryo TP.

Iedereen hier heel veel succes met wachten, en op naar een groene bank.

@Wish, goed plan om de test datum in de handtekening te zetten. Zo kunnen we het goed bijhouden.

Lfs Guusje

Geplaatst

Meiden dank je wel, het is nog zo onwerkelijk. Zit te wachten op een telefoontje van de ha want ik wil graag een bloedtest.

Al vanaf 03.30 wakker dus functioneer voor geen meter.

Esther zo zie je maar weer, bij jou ook bijna de ivf afgebroken en nu een topembryo, soms hebben wij ook geluk.

Doortje wat je voelt kan van alles zijn, ik voelde ook weer steekjes en krampjes, helaas geeft dat ons geen zekerheid.

Succes!

Geplaatst

Sylvie, gefeliciteerd! Supermooi!

Ik zit ondertussen op wd 4, die dagen willen niet voorbij.. En dan heb je daar last van, dan daar.. En ik wil zo graag weer aan het werk, maar mijn buik wil nog niet meewerken, als ik iets te gek doe, dan krijg ik allemaal steken onder in mijn buik aan de rechterkant..

Geplaatst

Ik zit ondertussen op wd 4, die dagen willen niet voorbij.. En dan heb je daar last van, dan daar.. En ik wil zo graag weer aan het werk, maar mijn buik wil nog niet meewerken, als ik iets te gek doe, dan krijg ik allemaal steken onder in mijn buik aan de rechterkant..

Ik had telekns steken aan mijn linkerkant, bij de vorige iui waar ik ook zw van was had ik aan beide kanten steken.

Of dit daadwerkelijk ook iets zegt betwijfel ik. Er gebeurt zoveel in je lichaam alleen al van de hormonen. Ik dacht dat ik ongi ging worden maar ben nu zw, het leven kan soms raar lopen.

Geplaatst

Die maar goed dat je even rustig doet.....de steekjes en krampen herken ik.....probeer mezelf de afgelopen drie dagen te focussen op het werk.....(nu ff niet...;-))....

Geplaatst
:silly-woohoo:YES we gaan naar het EMC voor een TP :silly-woohoo:

Goed nieuws Spaatje, heel veel succes vanmiddag met de tp.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden