Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hej meiden niet gedacht dat ik in oktober ook nog op het wachtbankje moest plaatst nemen

maar even mijn verhaal uitleggen:

zon 19 sep tp van 1 mooie cryo

op dag 6 1ste test gedaan een heel klein streepje zichtbaar

vorige week zondag 2de test gedaan een duidelijk streepje zichtbaar

maandag 3de test gedaan op 1 test wel een streepje op de ander niet

dus wij erg aan het twijfelen

dinsdag weer een test weer een duidelijk streepje

ik heb toen de poli gemaild met dat we een positest hebben maar dat we

nog erg twijfelen

dus ik mocht boedprikken.

woensdag de uitslag negatief minder dan 1 hcg

vanmorgen nog steeds niet ongie vorige cryo poging werd ik het op dag 10 dat was dinsdag

dus de stoute schoenen aangetrokken en een kruitvat test gekocht.

test met middag urine gedaan en positieve test! temp heel hoog 37.6

en het ziekenhuis gebeld maandag mogen we nog een keer een bloedtest laten doen.

nu toch wat onzeker heb erge rugpijn en net wat buikpijn en had wat roze afscheiding

maar we hopen het weekend goed door te komen. nu gaat alles nog goed.

xxx sky

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He sky wat en onzekerheid, sterkte zeg komend weekend.

Jetje, punctie is meegevallen hoor, dit was al voor de 4e keer dus wist wat er komen ging. Geen pijn gehad tijdens en erna gewoon goed en op tijd aan de pijnstilling.

Net ons huurhuisje bekeken en we hebben besloten dat we er wel wat van kunnen maken!!!!! Maandag de sleuteloverdracht regelen en dan kunnen we een datum plannen voor de overdracht van ons verkochte huisje.

Nee laten we geen lijstje maken deze maand......mij bevalt het in ieder geval wel zo, het idee om alles in je handtekening te zetten vond ik eigenlijk een heel goed idee, de meeste werden een beetje depri van telkens maar die rode regels die toch overheersen helaas.......

Liefs

Geplaatst

wat een onzekerheid he sylvie. zo bang dat ik toch gewoon ongesteld ga worden

maar roze afscheiding heb ik eigenlijk nooit gehad en die rugpijn ook niet

lijkt echt sinds ik weet dat ik toch een kans heb om toch gewoon zwanger te zijn

dat me lichaam helemaal reageert alles doet pijn me rug en borsten staan op knappen

als ik eerst het weekend maar door ben pff

Geplaatst

Hier helemaal geen pijnlijke borsten, en opeens is de rupgpijn weer weg.

Ik mag stoppen met de bolletjes, ben benieuwd want daardoor krijg ik natuurlijk meer afscheiding of dat nu minder wordt. Zal ik dan nog lichtroze afvegen?

Ja laten we eerst het weekend maar doorkomen.

Geplaatst

@Sylvie: Van harte meid met je zwangerschap en geniet ervan.

@Sky: Wat een onzekerheid. Hoop dat de volgende bloedtest positief zal zijn.

@Witje: Mooi resultaat. Alvast succes maandag met de TP.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Silvie Gefeliciteerd...., wat fijn, en ook nog met een escape IUI! Dat vindt ik nog het mooiste!

Ik zit nu op wachtdag 12, en zit te wachten eigenlijk op mijn ongi. Ik voel al een paar dagen dat het eraan moet komen, en voel me absoluut niet zwanger.

maar merk dat ik nu toch weer een beetje hoop krijg, gisteren was het 14 dagen geleden dat ik mijn eisprong had en heb op 19 spetember 1 cryo terug geplaatst gekregen.

Zondag mag ik testen, als ik teminsten niet ongi ben, maar ik heb geen test in huis.

nah als ik morgen nog duivelvrij ben, dan toch maar ff naar de kruidvat racen.

liefs joske

19 september TP 1 cryo, testen 3 oktober.

Geplaatst

Joske ongikrampen en zw krampen lijken veel op elkaar, ik dacht zelf afgelopen dinsdag dat het voorbij was en uiteindelij toch positief getest.

Spannend veel succes.

Geplaatst

@spaatje Oh wat grappig, jij hebt een foto meegekregen van het "witte"wolkje met je emmies..... ik heb alleen het witte wolkje zien binnenkomen in mijn bm. Was ook leuk, maar dit is leuker. Ik heb bij de punctie vorige week alleen een foto van mijn eierstokken gekregen met aan beide kanten 5 grote follikels.

groetjes.

Lot

Geplaatst

hoi meiden

wat geweldig, Sylvie zwanger!!!!! ik ben zo blij voor je!!!!

:hugs2::woohoo::happydance:

van harte gefeliciteerd, ik hoop dat je snel kan gaan genieten!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Sylvie; je bent ZWANGER! meid, van harte en ik hoop dat je er (ondanks de onzekerheidjes die je nu hebt nu je eenmaal zwanger bent) toch van kunt genieten!!

Sky; Sjonge zeg.... spannend!! sterkte in ieder geval om het weekend door te komen, want dat zal niet meevallen, dan duurt wachten nog langer dan normaal.

Violeta; Meid, hoe ist met jou?? Al meer zekerheid?? Waar zit je in Turkije?? k ben er in Aug. ook geweest, en ik werd precies ongi daar, maar dat was de eerste keer na n behandeling, dus ik had er niet echt veel 'last'van, maar ik hoop wel dat jij niet ook precies in Turkije ongi word. Wij zaten in Gumbet.

Verders voor iedereen die weer in de WW is beland (k bedoel wacht weken en niet werkeloosheids wet ;-) haha) heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte

k gooi um er nog ff in........

:wav::wav::wav::wav:

liefs kussie mij

Geplaatst

spaatje voor de oude rotten in het "vak" is het een duidelijke foto hoor. Ik ga er maandag ook 1 vragen..........

Geplaatst

Hoi dames,

Ik ben helemaal nieuw hier (zie berichtje op wachtbankje 'verschil tussen ww1 en ww2). Mag ik ook op groen voor oktober???? 4 oktober moet ik testen en ik ben pokkezenuwachtig! Mijn eerste icsi!!!

groetjes,

Ellen

Geplaatst

Bedankt Spaatje,

Tja, wat heet 'snel' he. Ik heb de 20ste mijn PU gehad en dan een flinke week met overstimulatie in mijn zetel gekluisterd gelegen, met Internet als gezelschap om me helemaal suf te surfen over ivf behandelingen :-) Op 23 september was mijn tp (8cellig embryo) en nu dus tot 4 oktober wachten. Gelukkig ga ik morgen op weekend op lekkere koude camping :smiley_freezing:. Mijn vriend wil absoluut gaan, voor de liefde moet je wat voorover hebben he.

En zo heb ik tenminste wat afleiding, hoewel ik bang ben om met elke stap mijn maandstonden te voelen doorsijpelen. Maar die predictor gaat wél mee en ik ga zondag stiekem toch al eens testen hoor!! :gekruiste vingers 4

Wie gaat ook vroeg testen?

groetjes

Geplaatst

Het Ellen.....spannend duimen omhoog en maar draaien voor de ondeugd...;-) succes zondag met de test

Geplaatst

Hey,

Bedankt voor de wensen!!! Ik ga zodadelijk vertrekken.

En ik weet nu al, dat ZELFS AL IS HET POSITIEF dat ik nog even bang zal zijn voor de bloedtest :-))))

Intussen 4de dag 37graden en 2de dag hoofdpijn.. Probleem is dat ik de pil heb genomen sinds mijn 16 jaar en ik dus compleet niet weet wat mijn natuurlijke cyclus is. Hoe kan ik nu dus weten wanneer ik ongesteld moet worden?

ok tot later! Hou jullie het ook allemaal sterk en positief dit weekend ! :positive energie:

Tot morgenavond (of maandagochtend) vanaf ik terug ben!

Ellen

Geplaatst

Hai meiden,

ik kwam even een kijkje nemen of de groene start mogelijk een golf van goede berichten tweeg heeft gebracht...

Ellen en Violeta, voor jullie komt de dag van testen al dichterbij, heel veel succes en zorg dat je lekker warm blijft!!! een embryootje heeft ene hekel aan koude he!

groetjes

Babeth

Geplaatst

Gisteren t ziekenhuis gebeld moet zondg pas om de echo en dan verwacht ik s'avonds de pregnyl te zetten dus dinsdag de punctie en de tp op vrijdag.

Donderdag avond zaten er ineens al 24 follikels 5 links en 19 rechts, hoop niet dat ik last ga krijgen van overstimulatie..

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden