Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi

@Louise: we twijfelen allemaal, lijden, zoeken en hebben nood aan warmte en begrip. Hou je dus maar hélemaal niet in om dit hier te komen zoeken, want we weten wat je doormaakt en zullen je die warmte proberen te geven! De wachtdagen ZIJN slopend.. Goed dat je man er staat voor je.

@Witje: sterkte! Hopelijk nog een positief lichtpuntje dat je nog zoveel cryo's op je hebt wachten, nieuwe kans, met nieuw leven.

Wish, hoe is het met jou?

Ik had zelf nog een eh.. intiem vraagje.. Zoals ik had geschreven eerder staat mijn cyclus op een behoorlijk laag pitje en ben ik menopur mogen bijspuiten om de boel weer op gang te trekken zodat ik cryo's in mijn 'natuurlijke' cyclus mag plaatsen. Nu is mijn vraag: als je die spuiten zet, merk je dan veel verschil in het bedleven? Ik heb nagenoeg geen bijwerkingen buiten misschien wat vermoeid zijn van zo'n spuiten, maar ik merk wél dat ik meer zin heb. Kan dat? Hebben jullie dat ook? Soms best verwarrend voor m'n vriend hoor, en nog verwarrender voor mij. Want de ene keer helemaal ijskast en dan plots compleet wild :-) Iemand daar ook ervaring mee? :huh1:

liefs,

Ellen

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Ellen,

van de Menopur werd ik "wild" zelfs mijn man een paar x gebeld dat hij moest komen. Dan is een eigen bedrijf wel fijn......

De Puregon is het tegenovergestelde. Bij de volgende ivf ga ik weer Menopur spuiten, mijn man kan niet wachten :-)

Geplaatst
Hee wish,

En al getest??? Vandaag toch 2 weken...

Gr suus

Hier ook benieuwd maar durfde het niet te vragen, volgens mij ben jij een laattester toch Wish?

Geplaatst

Bedankt voor jullie lieve berichtjes, het doet me veel goed!

@witje, op deze manier is bloedprikken helemaal niet meer leuk! Ik hoop dat jullie het hier goed doorkomen samen.

@Louise, ik begrijp hoe het voelt meis! Ik heb het ook een beetje, ik kan alleen wel huilen! Ik sta op springen!

We lopen gelijk op.

Als ik nog een keer moet stimuleren (liever niet) wil ik ook menopur, ha ha!

Kissie!

Geplaatst

Een hele goede morgen allemaal,

Alle wachtende dames..........hoop dat het raak is!

Pregnyl versus Menopur bij mij heeft het geen verschil qua bedleven. Bij Menopur had ik wel veel meer last van hoofdpijn!

Mia sterkte!

Wish laat ons niet in spanning!!

Morgen krijg ik te horen of er cryo's zijn pffffff en anders gaan de we de derde poging inplannen.

xx

Geplaatst
Meiden,

Ik heb mijn tranen weer rijkelijk laten vloeien.........

Lieve lieve wish, laat het niet waar zijn! Shit, dit verdien je niet. Heel veel sterkte en een hele dikke cyberhug van mij.

Kissie Mia

Geplaatst

Wish,... meid...

Wat had ik gehoopt op positief nieuws toen ik zag dat je een berichtje had gelaten..

Wat wens ik je zoveel sterkte om deze domper te overwinnen. Laat die tranen maar komen, laat je even gaan. Geef jezelf even helemaal over en hopelijk weer wat licht in je ogen na deze duisternis.

dikke knuffel

Ellen

Geplaatst

Wish heel veel sterkte probeer sterk te blijven om door te gaan.

Hier worden de krampen en borsten steeds erger, wil t nu eigenlijk ook wel weten vanavon in ieder geval bloedprikken en daarna de pregnyl weer zetten.

Gr suus

Geplaatst

Suus,

Heel veel succes vanavond!

Het sterk zijn is op dit moment ver te zoeken.

Het gevoel wat ik krijg als ik eraan denk dat ik een kindje van ons twee mag dragen zorgt ervoor dat de kracht weer terug komt.

Maar we moeten wel even samen praten en met de gyn wat nu de juiste stappen zijn om te gaan ondernemen.

Mijn vriend en ik willen onderzoek uit laten voeren of dat de embryo's wel goed zijn.

We hebben nog 2 cryo's, die willen we aankomende maand terug laten plaatsen.

Geplaatst

Wish, wat een rotnieuws weer .... moeilijk, dit moment ...... ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen .....

Gemeen toch hè, zoals de hoop groeit en je dan opeens weer met het verdriet moet omgaan ...

STERKTE !!!! LIEFS HOPE HOPE

Geplaatst

@Louise: "Helaas" weten we allemaal hoe zwaar die wachtweken zijn. Vooral de 2de week is erg zenuwslopend, constant ben je er mee bezig. Ik zit nu pas op wd3, maar probeer het deze keer maar gewoon over me heen te laten komen.

Vorige keer ben ik ook zo ontzettend zenuwachtig geweest de laatste wachtweek en dat wil ik deze keer proberen te voorkomen.

Ik weet......... het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar toch wil ik proberen er wat kalmer over te zijn.

Dan de angst voor weer een teleurstelling...........pfffffffffffff................echt waardeloos.

En de hoop die er iedere keer toch weer is, wordt weer angst om te hopen.

Maar net wat je man zegt, je moet proberen positief te blijven en probeer wat afleiding te vinden.

Schrijf het maar lekker allemaal van je af, want dat kan ook lekker opluchten hoor.

Ik wens je nog heel veel succes je laatste wachtdagen en ik duim voor je.

Liefs

Daniella

Geplaatst

Lieve Wish

Wat is het toch oneerlijk en dat doet ontzettend zeer.

Kreeg kippevel toen ik je berichtje las. Ik had het je zo ontzettend gegunt.

Ik weet dat je niet veel kan met deze woorden, maar wil je even laten weten dat ik aan je denk.

Heel veel sterkte meid met het verwerken van wederom een grote teleurstelling.

Liefs

Daniella

Geplaatst

Lieve Wish. Wat vind ik dit ontzettend erg!!Wat een verdriet moet je dan toch steeds weer verwerken!! k wil je heel veel sterkte wensen, en een hele dikke knuf.

Hou je taai!!

Ik nog steeds aant wachten op m'n ongi. Had het vrijdag al moeten worden, nu was ik de vorige keer ook 2 dagen te laat (door de hormonen) en dat ist gekke, in m'n eigen cycles ben ik meestal 25dgn. nu zit ik al op dag 31, erg lang voor mijn doen dus. k weet ook eerlijk gezegd niet wanneer ik m'n eigsprong heb gehad, doordat ik er ff 'genoeg' van had, had ik geen zin om daar ook weer op te moeten letten. Zaterd. had ik een test gedaan, die was negatief, (baal ik weer van mezelf dat ik getest heb) k word hier ontzettend onzeker van..... als het dan toch niet zo is, waarom word ik dan niet gewoon ongi. k heb al vanaf donderdag het 'gevoel' dat ik ongi moet worden, een enorme zeur buik, maar er gebeurd niks...... BAH bah BAH.

k durf heus niet weer te testen, k voel me eigen altijd al zo 'vernederd' als het weer niet zo is!! k geloof er ook nie in dat tie nu ineens wel positief zal zijn, k heb gewoon t idee dat ik ongi ga worden..... na al dat slopende wachten........

xxxxxx Sterkte lady's

Geplaatst

Lieve, lieve Wish,

Wat een enorme domper. Je had er zo'n goed gevoel over. Heel veel sterkte om ook deze teleurstelling weer een plaatsje te geven.

Ik denk aan je,

Liefs,

Lot

Geplaatst

Wish wat ontzettend hard dat het weer niet gelukt is.

Je krijgt hoop en dan idd keihard onderuit getrapt worden, wat klote.

Sterkte meid!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden