Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

mia gefeliciteerd.

Heb net bericht van het ziekenhuis ik moet vrijdag toch weer bloed laten prikken waardes zijn laag is nu 94.3 en ze willen pas positief zeggen als die boven de 150 is.

Ik baal enorm ik voel me juist zo zwanger ben bang dat het nu weer rond de zelfde tijd misgaat kan wel janken.

De onzekerheid slaat me weer om het hart ik snap me lichaam ook helemaal niet nu maar goed.

zal proberen positief te blijven en denk maar het zal wel een cryo zijn die langzaam zijn best gaat doen.

xxx

Geplaatst

Guusje,

Ik blijf ook voor je duimen!

H,

Hier ben je zeker kapot van! Het doet zeer! Sterkte om dit te gaan verwerken!

Mia,

Joehoe!!!

Dit is super, wat geweldig!

Louise,

Nee toch zeker!

Net als wat je zegt: Het moet gewoon een trage starter zijn!

Sterkte!

Geplaatst
mia gefeliciteerd.

Heb net bericht van het ziekenhuis ik moet vrijdag toch weer bloed laten prikken waardes zijn laag is nu 94.3 en ze willen pas positief zeggen als die boven de 150 is.

Ik baal enorm ik voel me juist zo zwanger ben bang dat het nu weer rond de zelfde tijd misgaat kan wel janken.

De onzekerheid slaat me weer om het hart ik snap me lichaam ook helemaal niet nu maar goed.

zal proberen positief te blijven en denk maar het zal wel een cryo zijn die langzaam zijn best gaat doen.

xxx

Meisje toch. Kan me je teleurstelling voorstellen. Op welkde WD zit je nu dan? Het LUMC geeft aan bij een HCG van 50 of hoger is zwanger, maar het ligt er naturlijk wel aan hoever je bent.

Ik hoop dat het vrijdag een hoog HCG is.

Geplaatst

@H: Meid, wat een grote teleurstelling weer voor je. Het is zo oneerlijk.

Heel veel sterkte gewenst.

@Guusje: Fijn dat je nog zo positief bent. Hoeft idd niets te betekenen dat bruinverlies.

Morgen weten we gelukkig meer. Ik duim voor je.

@Mia: :bpotda::clap2: Van harte meid met dit fantastische nieuws.

Geniet van je zwangerschap.

Liefs

Daniella

Geplaatst

Hoi Louise

Meid, wat een onzekerheid weer voor je.

Ik hoop dat vrijdag je HCG goed gestegen is.

Heel veel sterkte.

Liefs

Daniella

Geplaatst

Bedankt meiden!

Hope hope, die camera's zijn van babyboom, we doen mee met dat programma en worden gevolgd. Eerder had ik nooit gedacht aan zoiets mee te kunnen doen, na de geboorte van Phileine* hadden we behoefte om iets geks te doen. We zijn dan ook heel trots dat wij haar naam kunnen noemen op de tv! We willen ook graag laten zien hoe het is om bezig te zijn met vruchtbaarheidsbehandelingen. We willen graag laten zien dat dit "normale" mensen overkomt zoals alle meiden (en mannen) hier. Niet iedereen is binnen een zucht en een scheet zwanger!

We zijn dan ook bij elke stap gevolgd, ook bij de punctie (waar ik wel gehuild hebt van de pijn, eerlijk dus).

Hope Hope, goed broeden meid!

Louise, ik hoop dat het gewoon de goede kant opgaat. Bij ons in het ziekenhuis wordt er geen hcg bloedtest gedaan, na de positieve thuistest ben je zwanger en met 8 weken krijg je een echo, that's it!

Kissie Mia

Geplaatst

Hey lieve Mia,

Pas je handtekening eens aan! (of 'durf' je dat nog niet, dan kan natuurlijk ook)

Dan mag je mijn reactie als niet gepost zien!

Geplaatst

Hee Mia,

Wat bijzonder zeg !! Ik snap jullie helemaal, hoe fijn en belangrijk het kan voelen om Phileine haar naam aan de wereld te noemen.

Ook al heeft ze niet geleefd, ze heeft wel bestaan !

En dat je op deze manier gelijktijdig aan de wereld kan laten zien hoe zwaar een fertiliteitsbehandeling daadwerkelijk is, petje af hoor !!! Want het zal toch niet altijd gemakkelijk zijn, die camera's. Ik vind het heel knap en een hele mooie gedachte !!!!

Ik ga inderdaad supergoed broeden haha !!!!!

HEEEEL VEEEEL SUCCES EN GELUK !!!!!!

liefs hope hope

Geplaatst
Wish, ik heb het gedaan! Al vind ik het wel eng!

Ben er trots op Mia want je betn zw wat goed van jullie dat het zo snel weer gelukt is en wat hebben jullie het verdient zeg.

Ben zo benieuwd om dadelijk alles gaan te volgen op tv.

Gefeliciteerd.

Geplaatst

Louise lees ook jou bericht en wat oneerlijk en vreselijk die onzekerheid.

Ik hoop dat je hcg goed stijgt en dat je snel iets weet.

Sterkte het blijft oneerlijk die onzerheid.

Geplaatst

Hoi meiden,

wat een berichten allemaal weer.

Mia, wat geweldig dat je zwanger bent van een brusje! Gefeliciteerd en one step at the time!

Geniet er voor nu lekker van en op naar je eerste echo.

Voor alle andere wachtenden, succes met uitzitten.

Iedereen die niet positief heeft getest, heel veel sterkte met verwerken.

Groetjes Sab

Geplaatst

Hoi Mia en rest natuurlijk

Ik zit hier vaak mee te lezen en lees ongelofelijk goed nieuws!

Ik schrijf hier eigenlijk nooit omdat ik al wel lang bezig ben maar niet de heftige behandelingen onderga.

Maar nu lees ik dat je zwanger bent!!!! GEWELDIG!!! Dus tijd om te reageren!

Gefeliciteerd!

Voor iedereen die negatief heeft getest sterkte!

Liefs Begina

Geplaatst

Mia wat fijn je bent zwanger....ik las alle berichten van je en volgde je op het bankje(doe ik ook met iedereen)maar wat een geweldige nieuws!

Gefeliciteerd!!!!!!:confettistars:

H, heel veel sterkte!Ik hoop dat jullie snel door mogen en dat je niet tot volgend jaar hoeft te wachten!

Guusje,Daniella,Dublin jullie test dag is er bijna!Heel veel succes morgen!Ik denk aan jullie!

Hope hope wat fijn dat je tp heb gehad.Hou ze maar lekker bij je meid!En op naar de positieve uitslag.

Louse wat een onzekerheid,ik hoop zo erg voor je dat er een verdubbeling komt van je HCG,zoals Guusje al zei bij LUMC boven 50 vinden ze een goed begin!

Geplaatst

Louise, shit zeg! je schreef dat je bang was dat het weer mis zou kunnen gaan, heb je eerder een MK gehad? en met hoeveel weken dan?

ik weet weinig van HCG waarden, maar ik weet wel dat er een forum is met hcg waarden waar je kan kijken wat het ongeveer moet zijn.

Danielle ik wil je morgen onwijs succes wensen met je bloedtest!! Ik hoop dat je Mia gaat volgen.

Voel je al wat bijzonders?

ik zit in de lappenmand, verkouden, zere keel, hoofdpijn, en af en toe misselijk. Ik hoop niet dat ik een griepje krijg.

Ik durf ook niets te slikken voor de hoofdpijn, ik geloof dat je wel paracetamol mag hebben als je zwanger bent, maar zolang ik het nou uithoud, moet dat maar niet.

Geplaatst
Lieve meiden,

ik heb zojuist positief getest!!!!!!! Ongelooflijk!:happydance:

wohowwwwwwwwwwwwwwwwww lieve Mia,

Van harte gefeliciteerd!!! wat een geweldig nieuws, top helemaal.

Jeetje zeg, ik heb zo aan je gedacht, vanmiddag nog geprobeerd om in te loggen maar het werkte niet.

wat een gemengde gevoelens zul je hebben, en ja, de zwangerschap in spannende fasen, maar meis, het begin is er en ik weet zeker dat jullie engeltje Phileine zorgzaam over jullie waakt, op naar de eerste echo!

liefs

Babeth

Geplaatst

Daniella, jij ook heel veel succes morgen, dit moet goed komen meid!!!

Louise, wat schrikken zo´n bericht! ik weet niet op welke dag er bloed afgenomen is maar Brussel spreekt op dag 17 bij een waarde van 25 van een zwangerschap, er moet vervolgens wel een mooie stijging (verdubbeling) per 48 a 72 uur zijn. houd moed meid!!!!

Mommy, wat een teleurstelling, net wat Sylvie zegt, een klap in je gezicht.... sterkte en ik hoop dat je snel verder kan met je cryootjes!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Bedankt, bedankt, jullie zijn te lief!

Babeth, ik las net ergens dat jij de 28e mag beginnen met stimuleren! Wat fijn meis, helemaal super.

Kissie Mia

Geplaatst

wish@wat onzettend spannend ik blijf voor je duimen

Dublin@je hoeft nu nog maar eventjes. Veel sterkte nog met de ww.

Angel@fijn dat je door mag.

Mijn ongi is doorgebroken dus morgen bellen en dan op dag 21 weer deca spuiten

Louise@kan me voorstellen dat je baalt. Ik zal voor je duimen dat je hcg omhoog gaat.

Mia@een voorzichtige felicitatie.

Hope@pas goed op jezelf. En probeer positief te blijven. Je gaat voor groen.

Joske@hopelijk knap je snel weer op. Kan me voorstellen dat je niks durft te in te nemen.

Misschien een gekke vraag maar Is het programma babyboom al begonnen dan?

Geplaatst

Jeeeeeeeeeeeeeeh Mia wat super!!!! Proficiat meis!!!!

De hele dag geen tijd gehad om ff te spieken hier, maar nu lees ik supergoed nieuws!

Nu gewoon lekker van genieten!!!

P.s. Raba Babyboom gaat vanaf april 2011 uitgezonden worden!

Geplaatst

Dublin en Daniella, ook even hier,

Heel veel succes morgen met testen, ik zal ook voor jullie duimen draaien. Zal wel geweldig zijn als er morgen 3 groene regels bij komen.

Liefs Guusje

Geplaatst

Succes voor de testers morgen. Duim voor jullie

Heb vandaag met me mannetje gepraat en we gaan/willen 2 cryo's tp. Als het mee zit natuurlijk.

Liefs

Geplaatst

Ook ik hoop op goede berichten morgen!!!

Succes meiden!

Angel,

Fijn dat jij en je man op 1 lijn zitten.

Nu maar hopen dat ze beide goed zullen ontdooien!

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Vanochtend mijn clear blue zwangerschapstest gebruikt en wat blijkt er staat: ZWANGER!

Ga nog langs de huisarts om bloed te laten prikken, zkh is voor ons aan het andere kant van het land, dus ga voor dit onderzoek dit keer dichtbij.

Maar ik meld mij "voorzichtig" met GROEN! Het 12 weken wachtbankje moet ook nog....

Daniella en Guusje, heel veel succes met het wachten op de uitslag van het bloedonderzoek. Jullie weten het wat we hebben afgesproken: Jullie gaan ook voor GROEN!!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden