Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve Guusje en lieve Daniella,

shit, shit,shit! Natuurlijk had ik het ook heel erg gehoopt voor jullie! een hele dikke knuffel van mij!

Mia

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve Guusje en Danielle

verdorie zeg!!! wat ontzettend klote, fijn om te lezen dat jullie snel verder willen en waarschijnlijk ook kunnen. Guusje heb jij nog 4 cryootjes?

Danielle, jij begintweer van voor af aan, ik hoop echt dat je met de verse embryootjes meer succes zal hebben, sterkte voor nu meid!

liefs

Babeth

Geplaatst

Klopt Babeth, we hebben nog 4 cryo's. Morgen eens informeren of we over +/- 2 weken weer 2 eskimo's mogen komen ophalen.

En ja, het gaat allemaal weer door, en moeten vooruit kijken. Tot nu toe lukt me dat iedere keer nog ;-)

Liefs Guusje

Geplaatst

Jeej meiden, Ik had het jullie zo gegund!!! Daniella en Guusje veel sterkte met deze grote teleurstelling....

Geplaatst

Daniella en guusje@:knuf: veel sterkte meiden wat vreselijk. Ik had het jullie zo gegunt. Gooi alles er uit.

Ik ben net klaar met werken ik ga lekker vroeg :36_2_63:

Geplaatst

Guusje,

De ongie toch gekomen, wat ontzettend klote!!!

Kan het niet anders verwoorden.

Hoop dat jullie meteen door kunnen voor de volgende cryo tp!

Sterkte!

Daniella,

NEEE!!!

Ook bij jou is het niet gelukt.

Shitzooi!

Wel prettig dat je bij een volgende cyclus meteen door mag, hopen dat dit nu eindelijk eens een keer mag gaan lukken!

Sterkte!

Lot,

Wachten en onzekerheid, wat kan dat ellendig zijn!

Succes, ik duim voor een mooie echo!

Wij mogen morgen naar de gyn.

Geplaatst

Hallo meiden ,

Vanmorgen om 6 uur tegen beter weten in getest en natuurlijk was hij negatief ,maar wat kun je toch nog een dom greintje hoop hebben na 4 dagen vloeien en krampen .

Daarna heb ik uit frustratie de badkamer maar een goede poetsbeurt gegeven (net of het daarvan minder pijn doet)

Vanmiddag om 14 uur naar het AZM gebeld en we mogen door voor de cryos !

Vanavond meteen weer beginnen met de microgynon 30 en in week 47 beginnen met de progynova

Dan komen we als ik het goed heb uit in week 50 met de tp van onze 2 emmys (als ze goed ontdooien)

En dan moeten we 3 weken wachten voordat we mogen testen (en dat met de feestdagenstress)

Nou ja dus toch nog een lichtpuntje vandaag !

Meiden ik denk aan ieder van julli en ben blij voor de positieve teststers en huil mee met de negatieve testsers (onze tijd komt ook nog !)

Veel liefs H

Geplaatst

Danielle, guusje sterkte meiden!

Dublin van harte meid! de eerste stap is gezet.

lot ik voel ook niet zo veel hoor. Ben wel een beetje grieperig en verkouden maar dat komt niet door de zwangerschap.

Maar bij de vorige doorgaande zwangerschappen ook niet veel last gehad, dus denk dat het zo hoort.

Ben nog wel heel onzeker, ik hoop zo dat volgende week hartje klopt, en dat het een beetje op termijn is.

liefs joske

Geplaatst

Hoi meiden

Allemaal bedankt voor jullie lieve woorden :aaaflowersmiley:

@Simba en Karin: Alvast heel veel succes met jullie TP.

Als ik me niet vergis...... Karin jij morgen....... en Simba vrijdag??

Sorry hiervoor, maar het is af en toe niet bij te houden.

@Mommysoonihope: Ik heb vandaag de woonkamer gelijk een grote beurt gegeven. De teleurstelling wordt er iig niet minder op, maar op de een of andere manier lucht het wel op.

Fijn dat je binnenkort weer verder mag met je cryootjes. Hoop dat deze je meer geluk zullen brengen met het mooiste kerstkadootje ooit.

@Wish: Veel succes morgen bij de gyn. Hoop dat je snel weer van start kunt met je cryootjes. En dat ze je alle geluk van de wereld zullen brengen.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Hallo dames,

Ik ben al eventjes van het wachtbankje af, en ik heb eigenlijk ook niet echt meegelezen. Dus ik weet niet wat zich nu allemaal afspeelt, ik zal straks even alles weer lezen.

Ik kwam hier eigenlijk met een vraag. Ik ben 16 oktober gaan menstrueren (weet niet precies hoelang), en 26 oktober heb ik een echo gehad en akkoord gekregen voor een TP. Maar ... ... de 27e kreeg ik ineens een bloeding. Het lijkt wel alsof ik opnieuw ben gaan menstrueren. Heeft iemand van jullie dat wel eens gehad? En is dit ook van belang voor de TP?

Liefs,

MBM

Geplaatst

lees af en toe nog mee, Daniella en Guusje wat k**e voor jullie. Sterkte.

Wish, succes vandaag bij de gynaecoloog!

Geplaatst

Ik ben nog niet bij de gyn geweest, hebben voor vanavond een afspraak staan.

Meiden, ook ik heb het hele huis gepoetst nadat ik ongesteld was geworden.

Ik deed dit uit frustratie omdat het niet gelukt is, om je zinnen te verzetten. In zoverre dit kan.....

En omdat ik 2 weken helemaal niks in het huis mag doen van mijn vriend.

Mijn vriend poetst dan wel een paar keer, maar dat is niet zo als ik het wil zien/hebben. Hihihi!

Ik zeg hier natuurlijk niks over tegen mijn vriend, hij doet zijn best die lieverd!

Geplaatst

Jemig volgens mij is dat schoonmaken besmettelijk. Ik heb maandag ook mijn ramen gedaan en ik heb er nog al wat. Van het weekend mijn gordijnen gewassen en maandag opgehangen. Dekbed vandaag in de was gedaan. Nu liggen mijn kussens in de was. Heb sinds vorige week een nieuwe wasmachine hier kan wel 8 kg in zo lekker. Zo heerlijk hoe schoon alles weer is.

Ja meiden we moeten toch wat. Pas geleden zijn een goede vriend je bent je nestje al warm aan het maken. Dus het komt vast en zeker goed. Zo raar als je ongi word of bent dan is de schoonmaak drang altijd groter.

Veel succes meiden.

Mamasoonihope@ veel sterkte

Geplaatst

He meiden,

wat een poetsers zijn jullie! Bij mij komt er niet veel uit mijn handen, ik ga nu maar even mijn mouwen opstropen!

Wish, ik ben benieuwd wat er uit je afspraak van vanavond komt!

Kissie Mia

Geplaatst

hoi dames

ik hoopte nog wat mooie berichte te lezen maar het is rustig wat het testen betreft?

MBM, ik weet niet voor wanneer de cryo-tp gepland staat maar als het nu menstruatie is wil het zeggen dat je bms afgebroken wordt/is en dan kan een embryootje zich sowieso niet innestelen...

moet je nog een keer terug voor een ech? wellicht anders even met het ziekenhuis contact opnemen

liefs

Babeth

Geplaatst

Hoi Meiden

Zo heb even bij gelezen helaas ook weer teleurstellende bericht sterkte voor jullie.

Morgen mag ik weer naar het zh heb vanavond nog ff zelf getest en nog steeds positief nu heel snel dus dat geeft me wel weer wat hoop moet ik eerlijk zeggen maar wacht het wel af morgen.

voor de gene die postief getest hebben gefeliciteerd

allemaal een dikke knuffel

Geplaatst

Het gesprek bij de gyn is prettig verlopen.

We zijn met een lach op ons gezicht de auto in gestapt om naar huis te rijden.

Gyn gaf aan dat het toch écht, écht een keer moet gaan lukken.

Dus op naar de laatste twee cryo's.

Mochten die niet goed ontdooien begin ik op dag 21 weer met de Deca. (dan zal ik eens gaan snuffelen in het andere topic om m'n koelkast hopelijk te kunnen gaan vullen......)

Geplaatst

Hoi Wish

Fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad met je gyn en natuurlijk gaat het "echt" een keertje lukken.

Ik hoop iig dat jullie laatste cryootjes jullie dat geluk gaan brengen.

Alvast veel succes.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Daniella,

Tja, dat 'geluk'. Dit kun je helaas nergens kopen.....

Maar we zijn in ieder geval blij met dit gegeven.

Dit geeft ons toch wel een boost om met goede moed door te kunnen gaan.

Zolang de gyn positief is, blijven wij dit ook.

Ook al is dit het meeste van de tijd niet makkelijk om te blijven. Poeh zeg, het valt ons soms echt zwaar om hoop te houden.

Maar omdat de wens om samen een kindje te mogen verwachten zo groot is, kun je de hoop en positiviteit wel weer gevonden krijgen.

Hoe gaat het nu met jou?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden