Ga naar inhoud

Augustus/September 2010 mama's

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Manon, al begonnen met lijnen? en lukt het?

Hier dag 4. Merk wel ben nu 2 dagen vrij en me het dan beter af gaat dan de dagen dat ik aan het werk ben.

Ik sta dan ook al tegen kwart voor 6 op en dan heb ik eigenlijk niet genoeg aan het ontbijt, en dat tussendoortje tot aan de lunch. Hopelijk wordt het makkelijker.

De zon komt er hier door....Ga straks als Jesse wakker wordt even een heerlijke wandeling maken met hem en onze hond...ook goed voor het Sonja gevoel ;)

Ohja...vandaag is Jesse alweer 6 maand....tjonge jonge het gaat erg hard hoor...

fijne dag!

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hallo dames,

ff snel een berichtje van mij....

geen tijd om te reageren en alles goed te lezen!

ik heb met de kleine een week in het ziekenhuis gelegen, zijn nu thuis, maar het gaat weer niet zo lekker....pffff.

we zijn hier allemaal bekaf.

7 dgn. lag ik erin, in Aken, wat een hel zeg, bah.

je bent dan echt 24/7 met je eigen kind en nog wat ander erbij op een kamer....met zieke kindjes, die allemaal huilen en schreeuwen.

geen oog doe je dicht.

en het ergste is nog je eigen kindje zo ziek.

hij begon ook sterk af te vallen, en moest direct aan het infuus.

had een maag/darm infectie, vergrote lymfeknopen wat duiden op ontstekingen, mond van binnen kapot, wilde niet meer eten en drinken, heeft nu zware bronchitis, echt allemaal afschuwelijk.

gister weer hoge koorts, vandaag iets minder maar wel nog koorts 38,5 dat gaat.

maar kom niet aan mezelf toe, nu slaapt hij eidelijk ff, en laat ik ff snel iets horen van ons hier!

hoop snel weer wat tijd te hebben, en alles eens goed te kunnen doorlezen!

liefs XX

Geplaatst

Ach Poppie..wat is dat toch met N_A_T_H_A_N...arm ventje.

Zón klein hummeltje en dan zo ziek...wat zal je je hulpeloos voelen zo langzamerhand.

En dan met zo veel op 1 kamer..meid kan me voorstellen dat je helemaal op bent!

Heb je een beetje hulp van familie of vrienden die af en toe t even van je over kunnen nemen zodat je even bij kan tanken?

Ik snap dat je dit ook niet even uit handen kan geven..als je kind zo ziek is wil je alleen maar bij hem zijn maar toch ook wel aan jezelf denken

hoor! Doe kalm aan meisie en heel veel sterkte met je mannetje..hoop dat de koorts snel verdwijnt en hij weer gaat op knappen!!

Dikke knuffel voor jullie daar xxx!!

Geplaatst

Annie...helaas nog niet bezig hier..vandaag pannenkoeken gegeten..dit omdat zoonlief voor t eerst in zijn leven moest bloedprikken.

Dikke tranen natuurlijk..zón grote mond maar wel een big dramaqueen! Had m beloofd daarna pannenkoeken te eten dus dat hebben we gedaan vanavond.

Ik moet gewoon zoetigheid laten staan en thee leren drinken zonder suiker. Sinds de zwangerschap (en door BV) drink ik meer thee.

In de koffie drink ik zoetjes maar door de thee vind ik dat zo vies..dus doe ik er suiker in. Kan wel zonder maar met vind ik lekkerder ;-).

Dit moet ik gaan afleren of gewoon dan weer meer koffie drinken.

Ja J_esse alweer 1/2 jaar he..menneke! Ik zag dat F@bi en hij even groot zijn en bijna even zwaar. Vriend is vandaag met haar op CB geweest.

Ze was 3 cm gegroeid ..nu 67,5 cm en 7282. Boven gemiddeld nog steeds maar mooi met de lijn mee..niet te zwaar of zo.

Verder was alles goed. Sinds gisteren krijgt ze sávonds Bambixpap voor 6 maand. Zitten tenmisnte vezels in en zag t gelijk vandaag aan ontlasting..stuk minder hard.

Denk dat ze daar toch wat last van heeft gehad die rijstebloem..gaf t ook niet elke dag meer. Vannacht maar 1 keer hoeven lopen om speentje even te geven en ze sliep meteen weer door. Sóchtends red ze t net niet tot 8 uur.

Word zón 6 uur wakker en heeft dan echt honger...geef haar dan een paar slokken bv en dan slaapt ze zo weer door..kan ik tenminste ook nog even blijven liggen..anders blijft ze toch weer huilen en ik lopen op de vroege ochtend. Wat dat betreft is dat ideaal met bv..hup paar slokken en klaar..geen geleur naar beneden om fles warm te maken...meteen stop in de mond...ook geen lang gehuil haha.

Nou weinig nieuws verder...fijne avond!

Geplaatst

Poppie wat verschrikkelijk dat je mannetje zo ziek is. Kan me helemaal voorstellen dat je op bent.

Heel veel sterkte en hoop dat hij gauw opknapt en dat je zelf ook weer even kan bijtanken.

knuffel voor jullie!

Manon: Inderdaad ze zitten aardig dicht bij elkaar. Geloof dat Jesse bij gemiddelde zit qua gewicht, misschien er wel wat onder geen idee...alleen de groeilijn gaat mooi geleidelijk omhoog en daar gaat het om geloof ik.

Jullie meisje over paar dagen ook alweer half jaar. Gaat echt heel snel. Aan de ene kant erg leuk want ze kunnen steeds meer dingen, aan de andere kant gaat het me soms wat te snel....

Dus nog niet aan het lijnen. Als je idd al vol zou houden minder snoepen denk dat dat al scheelt, bij mij denk ik wel. Want ben een echt lekkerbek ;)

Dus vannacht er maar 1 keer uit gemoeten...lekker toch hopelijk gaat het de goede kant op met echt doorslapen.

fijne avond

liefs

Geplaatst

Poppie wat erg voor je kleintje.. Ik hoop dat het snel weer de oude wordt en als het niet goed gaat meteen terug naar het ziekenhuis hoor... want je weet het nooit met die ukkies...Denk aan je!! sterkte!

Iedereen die bezig is met afvallen!! Zet hem op!!! Het mooie weer komt er weer aan dat is vast een goede stimulans!!!

Gister met s-t-a-n naar het cb geweest. Hij was 68 cm en weegt ook bijna 7300 gram dat was wel iets te licht, maar hij lijkt denk ik op zn moeder haha.

Alles was verder goed. Hij heeft wel wat droge plekjes en daar moetde kinderarts (ga ik 4 april weer naar toe) een receptje voor geven.

S-t-a-n lijkt helaas wel chronisch verkouden te blijven.. misschien dat het met het mooie weer beter zal gaan anders moet hij als hij een jaar is naar de kno arts en moeten zn amandelen worden geknipt. Mn man en ik hebben het zelf ook op jonge leeftijd gehad en dan heb je er meestal geen weet van dus we zullen zien of het nodig zal zijn.

Dit weekend gaan mn man en ik voor het eerst weer eens een avondje weg met vrienden.. wel veel zin in. Ons buurmeisje(16) gaat oppassen en daar hebben we een goed gevoel over. Haar moeder is er ook altijd al back up... super fijn zn oppas.

S-t-a-n slaapt ook weer door dus ben er gerust op dat het goed zal gaan. Ik geef hem nu een pyama papje (in de fles) en daar slaapt hij lekker op. Antb.kuur is ook klaar en hij zit weer lekker in zn vel!

Iedereen fijn weekend!

Groetjes Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

25 augustus bevallen van ons wonder S-T-A-N

Geplaatst

Peggy fijn dat s-t-a-n weer goed in zijn vel zit.

Hoe was jullie avondje zo weg zonder jullie menneke?

Beetje kunnen genieten of alleen met gedachte bij hem?

Amandelen knippen zijn ze tegenwoordig niet erg snel mee..niet zoals vroeger.

Heb t er laatst nog met huisarts over gehad. Zoon van bijna 5 heeft erg dikke amandelen en raakt niet van verkoudheid af.

Zit altijd in wintermaanden aan de pufjes voor de luchtwegen. Hij zei ze moeten minstens dan 5 keer per jaar hoge koorts er van hebben en aanslag op de tong willen ze t overwegen. Het heeft een goede functie die dingen hoeden een boel ziekteverwekkers tegen dus zijn er ook niet happig op om dat zomaar te verwijderen...

Poppie..hoop dat N-A-T-H-A-N inmiddels een beetje meer opknapt...

Hier weinig nieuws..morgen poppeke een half jaar....ohhh kon ik haar maar zo klein houden. Laten slapen tussen een bankschroef...zodat ze niet verder kan groeien..misschien een optie ;-) ?

Nou dames..geniet van t mooie weer!

Geplaatst

Nog eventjes de laatste dingetjes gelezen hier...nu helemaal klaar voor morgen!

Eerst nog met Ruben naar het cb en daarna brengen we hem naar oma om vervolgens door te rijden naar Disneyland Parijs.

Ruben blijft 2 nachtjes bij de ene oma en dan nog 2 nachtjes bij de andere oma. Zie er wel een beetje tegenop om hem alleen achter te laten maar goed....Bij de oma's is 'ie in goede handen zullen we maar denken.

We gaan er eventjes lekker tussenuit met mijn oudste zoon, die heeft dat wel verdiend na afgelopen jaar.....eerst verhuisd, daarna opa overleden (kende hij pas vanaf zijn

4e jaar maar toch), zijn moeder een aantal keren in het ziekenhuis gelegen, een broertje erbij die ook nog eens in de couveuse moest. We vonden dat het tijd was om iets leuks met hem alleen te doen, dus vandaar naar Disneyland.

Geplaatst

Manon was leuk hoor avondje weg.. Oppas ging ook prima!! Dus hele geruststelling!!!!

Ik ben benieuwd over zn amandelen, maar dat duurt toch nog een hele tijd.. Ze had het over als hij met 1 jaar nog steeds veel verkouden is dan controle bij de kno arts.

Maar wat je zegt is denk ik ook wel zo dat ze een hoop ziekteverwekkers tegen houden..

Ben zelf nu ook weer super verkouden dus ik ga even lekker op de bank hangen.

Marjon veel plezier in disney.

Groetjes peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

Hier een paar hectische dagen achter de rug. Vriendlief zondagmorgen met voetbal bovenarm gebroken. De hele middag op SEh doorgebracht. Mocht uiteindelijk wel naar huis, arm in gips, zittend slapen. Volgende dag bellen voor afspraak met chirurg. Die vond toch dat het geopereerd moest worden. Weer hele dag dingen regelen en uiteindelijk aan het eind van de middag is die geopereerd. Gistermiddag heb ik hem weer uit het ziekenhuis gehaald. Dus die mag de komende weken helemaal niets. Dus heb de zorg over een groot mannetje en een klein mannetje. De dagen dat mijn vriend op Jesse past gaat hij nu naar opa en oma. Op mijn werk geregeld dat ik later kan beginnen, omdat ik Jesse nu moet wegbrengen. Dusss...lekker druk, maargoed voor vriendlief is het vervelender. IS niet zo´n stil zitter en heeft geen idee wat ie uit moet vreten....

Verder gaat alles zn gangetje. Jesse is weer verkouden voor de zoveelste keer.....Op zich is hij er nog maar 1 keer echt wat ziek van geweest en de andere keren gewoon verkouden, maar vervelend is het wel.

Poppie: hoe is het nu met jullie mannetje?

Marjon: heel veel plezier in Disneyland Lekker genieten. En Ruben bij de opa's en oma's komt vast en zeker wel goed!

Peggy: gelukkig gaat het goed met jullie mannetje. Ik had ook begrepen dat ze tegenwoordig niet zo snel meer amandelen knippen. Maar ach zijn overal uitzonderingen op. Vervelend is het wel als ze steeds zo verkouden zijn. En vervolgens wordt jij het ook steeds. Dat heb ik tenminste. Ben nog niet ziek geweest ervan. Maar constant wat verkouden, is het weer over, geint de keel weer etc....

Voor nu iig beterschap!

Manon: jullie meiske ook alweer een half jaar.....wat gaat het snel...................

fijne dag

Geplaatst

hier gaat het ietsie beter!!!

gelukkig maar, is echt niet te doen meer.

maar we zijn er nog niet.

gister bij de arts geweest, en hij is weer afgevaallen verdorie.

morgen weer terug, hoop zo dat dan eens een stijgende lijn te zien is.

verder huilt hij toch nog best veel, en die vervelende bronchitis helpt daar natuurlijk niet bij, meteen kortademig.

koorts is wel weg nu, en de maag/darminfectie gaat gelukkig ook de goede kant op.

hopelijk voelt hij zich echt snel de oude, hij was altijd zo vrolijk.

eten blijft wel een probleem!

hij wil niks, alleen maar steeds aan de borst.

en altijd maar ong. 4 minuten en is hij weer klaar.

en dat om de 2 uur.

morgen is hij een half jaar, en moeten binnenkort toch gaan bijvoeden, maar hij wil niks.

zelfs de fles met moedermelk weigert hij, terwijl hij die eerst iedere dag kreeg, en soms ook met pap erdoor toen.

fruit en groente, steeds maar 3 a 4 hapjes, en klaar.

iemand nog tips?????

liefs x

Geplaatst

Hey Poppie..hoe ist nu..alweer een stijgende lijn ? Hoop dat hij inmiddels wat is opgeknapt...sneu voor menneke!

Nog steeds wel BV? Merk hier dat t snel terug is gelopen nu met al die bijvoeding..maar houd t nog wel vol hoor..nu is t alleen maar gezellig

moment en niet zo intensief meer he dan die 8 keer per dag..pfff haha.

Annie..hoe ist met je vriend zijn arm nu? Wat een stunt of niet..kun je zo onverwachts wat gebeuren..mooi onthand zo of niet dan?

Marjon...hebben jullie t leuk gehad in Parijs. Zoon een beetje genoten?

Andere dames en beebs ook alles ok hoop ik..

Hier alles zijn gangetje. Vandaag een midweekje weg geboekt. Eind april gaan we naar zuidoost engeland. Net een week voordat zoon 5 wordt en leer-

plichtig is....dan zitten we ook aan de schoolvakanties vast. Zin in...nog 6 weekjes aftellen..lijkt zo ver weg.

Verder geen nieuws eigenlijk...

bye bye

Geplaatst

Hey dames,

We waren zo aan t zakken op de lijst..denk zal m weer eens omhoog halen ;-)

Hoe is t met je menneke Poppie? Hoop dat hij eindelijk eens opknapt en aansterkt!

Poppie jij geeft dus nog BV...Claudia..jij ook nog steeds?

Ik ga ook nog even door..vind t nog steeds een gezellig moment en t is nu maar nog 3 of 4 keer op een dag.

Annie..hoe ist met jou grote man...arm weer wat beter of nog pijnlijk? J_esse ook alles goed?

Heb verder weinig nieuws..geniet van t mooie weer en ons kleine meisie ook..ligt lekker buiten te slapen s'middags.

Morgen weer zón mooie dag..heerlijk..weer meer energie..lekker klungelen in en om huis/tuin.

Groetjes manon

Geplaatst

Hier eigenlijk ook niet zoveel nieuws.. Alles gaat goed. De antibiotica heeft s-t-a-n goed gedaan. Hij zit lekker in zn vel. Ik kan hem eindelijk mee naar de winkels nemen.. Nou dat heeft lang geduurd hoor dames!! hahaha/ Ik zet hem nu in het winkelwagenkarretje ( wel met hulp, als ie moe is wiebelt hij nog wat) maar dat vind hij geweldig!

Brood begint ook langzaam aan te komen.. Hele kleine stukjes.. Op fruit is hij nog steeds dol. Groente alleen als er geen stukjes in zitten anders wil meneer het niet.

Nachten gaan ook weer prima.. Overdag slagen is wel wat minder.. maar ja gelukkig is s-t-a-n wel vrolijk.

Hoop dat met jullie kids ook alles goed gaat.

Groetjes Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

Hoi meiden,

Hier ook weer even een berichtje van mij. Schiet er even bij in. Maar zie dat ik niet veel gemist heb ;)

Wat een weertje he....heerlijk...Ben weer 2 dagen vrij..wel drukke dagen maar wel lekker weer met mn mannetje.

Tjah met vriendlief zn arm nog niet best. Hij kan helemaal niets. Zenuwen zijn aangetast door operatie, dus weinig gevoel en beweging. Twee keer in de week fysio, maar heb nog niet idee dat het erg helpt. Maar wie weet willen we wel te snel het heeft zn tijd nodig. Arts zei vorige week dat het wel een jaar kon duren voordat het weer helemaal in orde was...dus dan hebben we nog even te gaan.

Verder gaat het met onze kleine knul prima. Nog steeds aan het hoesten, hij komt er niet vanaf dat is wel erg vervelend. Vooral 's nachts heeft ie van die momenten.

Poppie hoe gaat het met jullie knulletje?

Peggy mooi dat S-T-A-N weer helemaal de oude is. Lijkt me ook erg vermoeiend.

Manon jij heerlijk vooruitzicht in april..heerlijk.

Verder weinig nieuws. Ga zo op bed ben kapot...Erg druk hoor zo de zorg van twee mannen en mn werk!maargoed

fijne avond en ik meld me wel weer es.

liefs

Geplaatst

Peggy..fijn dat S-t-a-n weer beter in zijn vel zit. Helemaal top..ook voor jezelf ;-)

Annie..balen dat zijn zenuwen aangetast zijn..ben je ook mooi klaar mee! Langdurige geschiedenis gaat dat worden dus...

Morgen even lekker de hort op shoppen met een vriendin...heerlijk af en toe eens uit de sleur haha. Vriend heeft veel zaterdagen over gewerkt en morgen vrij dus nu neem

ik t er ff van haha.

Hier nog een fototje van onze mop. (moeder van een vriendin heeft een poncho en muts voor haar gebreid...staat zo lief ;-)

Geplaatst

hoi meiden

ik had van de week een bericht hier getypt, maar ik zie hem niet terug helaas.

Hier is het ook druk met van alles, Noa drinkt op moment niet zo heel goed, ze drinkt 100/130cc en dan is ze klaar

Ze krijgt op moment nog 4 flessen melk (waarvan 2 met rijstebloem erbij) en verder fruithap wat ze heeerlijk vind en groente hap wat ze ook lekker vind.

ik geef ook af en toe een broodkorstje wat ze wel leuk vind om op te peuzelen en ik probeer een diksapje wat nog niet echt van harte gaat.

Van de week naar het CB geweest,m Noa moet dikker worden in de lengte groeit ze goed advies van hun is een bord pap er nog eens bij.

Maa rda tis tot nu toe ook niet gelukt een paar happen en dan is ze klaar.

maar we blijven proberen oefening baart kunst, zo ook de buikligging ze gaat vrij snel huilen ze vind het echt niet leuk

dus we blijven proberen en stimuleren.

Verde ris het een vrolijke meid, lachen gieren brullen, hihi.

Ze is ook nog ziek geweest, een paar weken geleden, eerst hoesten en verkouden en toen koorts een week lang met peieken en dalen sochtend wa shet meestal goed en smiddsgs kreeg ze koorts naar de huisartsenpost geweest nog op een zondagochtend omdat ze zo bleef jengelen.

maar de dr kon niets vinden, oortjes waren goed keeltje was goed, temp was toen goed, dus weer naar huis.

even aangelken maar paar dagen later nog steeds koorts en zielig zijn, minder drinken enzo naar de HA gegaan maar ook hij kon niets vinden.

De assistente dacht misschien zijn er nw tandjes aan doorkomen, maar ik zie en voel niets tot nu toe.

De dr zie zelf, ws een virale infectie en dan kan de koorts 5 dg duren (het was toen al dg 5) het zal morgen well beter gaan en dat klopte op ook gelukkig.

ze ging steeds beter eten en drinken.

Alleen nu weer ff niet, ik weet het niet.

Ik kolf trouwens nog steed, nu nog maar 2 keer per dag en dan heb ik 1 flesje, maar ze drinkt het niet op jammer

Manon,

lekker aan het shoppen nu, jammer dat het net wat minder weer is vandaag, maar voor als nog veel plezier

en wat een schattige foto!!!!!!

en een mooie poncho en muts, leuk

Peggy

fijn dat S.T.A.N weer de oude is, altijd fijn als de kindjes weer lekker in hun velletje zitten.

Liefs Claudia

Geplaatst

Claudia...jammer he..al dat kolf werk voor niks.

Zal rijstebloem niet meer aanzetten dan bambix? Geen idee hoe ik aan die gedachte kom..ergens gelezen..ik weet t niet.

Hoop dat je haar aan t eten krijgt..

Poppie...dat is balen..bericht weg..vreemd he.

Gaat t weer beter met je menneke?

Gisteren pasfoto's gemaakt voor nieuwe id kaart. Kleine ook op de foto.

Vanaf volgend jaar mogen kids niet meer bij de ouders bijgeschreven worden en een eigen pas hebben..dus meteen maar laten maken

voor haar voor de vakantie. Boot gisteren geboekt (Duinkerken>Dover), hoeven dus niet te zwemmen...pfffff scheelt weer.

Wel even gestuntel maar ze staat er mooi op..met mond open haha.

F@bi begint al op haar knietjes te steunen...kruip beweging. Gaat mooi achter uit ;-)

Slaapt wat onrustig..maar denk dat ze met bv toch wat te weinig binnen krijgt. Krijgt nog wel een papfles om een uur of 8/half 9 maar dan haalt ze t

toch niet t klokje rond...Kijk weer eens uit een nacht echt door te slapen.

Zo..nu bv nog ff en dan zoon naar school brengen en naar t werk.

Ga jullie goed!

Geplaatst

ga weer eens een poging doen....

hier gaat het eindelijk de goede kant op, hé hé.

alleen moet hij nog aankomen, was nog niet helemaal in orde, maar dat komt wel.

eten gaat gelukkig ook de goede kant op.

z'n fruit vind hij nu heerlijk, alleen de groente nog niet zo, maar de pastinaken vindt hij wel lekker.

en we hebben eindelijk een flesvoeding gevonden wat meneertje lust, haha.

alle merken zo'n beetje geprobeerd, niks wilde hij.

en de goedkoopste vindt hij lekker, lief voor je buikje.

ik geef nog 3x per dag BV.

had ook het idee dat hij te weinig voedingsstoffen binnen kreeg, meldde zich ook erg vaak.

laatst was hij flink aan het jengelen, wist echt niet wat het kon zijn....tot een kennis zei, zal wel een sprong zijn!

had ik nog nooit van gehoord, hahahaha, erg hé.

mocht ik een boek lenen, oei ik groei, ook nog nooit van gehoord.

zij zei toen dat boek kent iedereen, en moet je eigenlijk hebben.

dus nu ook gekocht gister, en wat is dat herkenbaar zeg!!!!!

kennen jullie dat boek?????

de kleine zat dus idd. in z'n jengelperiode.

eergister flink geshopt bij Prenatal, mama mazzeldagen.

en meteen al de autostoel gekocht.

scheelt toch weer hé.

zo, ik ga m'n boek opzoeken, en aan de lees!

fijne dag allemaal.

XX

Geplaatst

Hoi meiden,

Wat een weertje he. Iedereen zit lekker van de zon te genieten? Heb ik ook net even gedaan maar heb daar nooit zo het geduld voor.

Poppie wat fijn dat het met jullie mannetje eindelijk maar toch de goede kant op gaat. Pff wat een ellende en stress en ook erg vervelend als die jengelig is en je weet niet wat het dan is. Ik heb wel van het boek gehoord, heb hem zelf niet. Als ik tegen iets aan loop duik ik vaak even het internet op en kom ik ook wel veel te weten. Maar het zal best dat daar veel herkenbare dingen in staan. Gelukkig gaat het eten ook beter. En ach de groente komt wel toch?

Manon prachtige foto van jullie meisie..Dus al even pasfoto's laten maken. ZOuden wij ook nog steeds es doen, schiet er steeds bij in...

Vind het toch ontzettend knap hoor dat jullie het zo goed volhouden de bv. Ondanks het misschien wat terug loopt...

Hier zitten we inmiddels op 3 flessen. Heb het idee dat ie wat flauw is van de melk ofzo? of het komt omdat ik over gestapt ben op opvolgmelk 2 geen idee. Fruit vind ie echt heerlijk en warme maaltijd vind ie ook het einde. Heb nu van die grote potjes gehaald vanaf 6 maanden. Nou het hele potje gaat op hoor. Broodkortjes, koekje je geeft het en hij peuzelt het heerlijk weg met een beetje diksap. 's avonds avondpapje en 'smorgens papfles en tussen de middag een gewone fles. Gaat hard hoor...morgen alweer 7 maand.

nou meiden fijn weekend en geniet van het mooie weer.

Wij gaan zo even bbq hahaha....je kunt er niet vroeg genoeg mee zijn

groetjes

Geplaatst

Hier ben ik ook weer eens... Ik ken dat boek oei ik groei wel. Heb het ook liggen. Maar ik kijk er eigenlijk bijna niet in. Ik vind het niet zn geschikt boek. Maar ja, als je er zelf iets aan hebt en eht je gerust stelt moet je het zeker lezen! Ik heb ook meer aan internet.. als ik iets wil weten.

Onze man heeft inmiddels 4 tanden.. 2 beneden en 2 boven. Deze week wel een van de kinderziektes opgelopen 5de ziekte denk ik.. Maar valt allemaal wel mee hoor. Gelukkig! Wel beetje verhoging en wat hangerig. Maar nu hij wat groter wordt kan ik daar steeds beter mee hendelen.

Wel ben ik benieuwd hoe het straks met afbouwen van de flessen moet gaan.. Andere moeders ervaring??

Ons schema is nu:

06.30 Fles 200cc nutrilon 2

10.30 halve boterham

11.00 Fles 200cc nutrilon 2

11.30 fruit (op de creche krijgt s-t-a-n dit om 3 uur)

15.00 fles 200 cc nutrilon 2

17.00 groente (dit lukt niet elke dag, wel danoontje erna haha)

19.00 bambix pyama papje 200 cc (soms laat hij 50cc staan)

Allemaal fijn weekend!

Groetjes Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

Oei ik groei heb ik hier ook nog in liggen...gekocht toen ik zwanger was van zoonlief.

Moet zeggen dat ik alleen een beetje keek op de kalender of de donderwolkjes een beetje over een kwamen haha (de sprongetjes)

Andere thema's..iets uit de kast pakken..ach..vond ik nou niet zo leuk en interessant beschreven...deed ook niet zo veel met t boek.

Haal ook veel van internet...

Annie..dit weekend weer aan de bbq? Wordt weer mooi weer ! ;-)

Peggy..weet ook zo niet hoe je t best kunt af bouwen. Hier geef ik zón 3 keer bv ochtend, tussen de middag en bij naar bed gaan...en

om een uur of 9 word ze meestal wakker en geven we haar een papfles. In principe zou ik begin van de avond wel kunnen schrappen..zit ze vol van warm eten..maar geef wat omdat ze lang niet aan de 200 per keer komt voor mijn gevoel. Je zou tussen door wat kunnen opvullen met een beetje diksap.

Zou dan de middag fles van 15:00 uur er af halen. Misschien iets schuiven met de tijden?

Vandaag onze mop 7 maand..nog even wat foto's door mijn zus gemaakt van de week.

[ATTACH=CONFIG]1136[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1137[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1138[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1136[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1139[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1140[/ATTACH]

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden