Ga naar inhoud

Augustus/September 2010 mama's

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo

Manon je hebt groot gelijk dat je F@bi mee je kamer inneemt hoor. Ik zou hetzelfde doen als het zou helpen! Maar ik heb een waterbed en dat vindt hij gek. Dan maakt hij zijn rug hol en bol heel snel achter mekaar zodat het bed gaat golven. Van slapen komt dan niet zo veel. Soms als hij bang is, doe ik het wel, maar ik ben zo bang dat hij uit bed valt. Jij niet? Of staat je bed aan 1 kant tegen een muur? Hier niet helaas anders zou ik het wel wat vaker durven maar nu doe ik zelf geen oog dicht. Het is zo’n draaitol voor je het weet ligt hij op de grond.

Fijn dat ze haar prikjes gehad heeft. Was het leuk in Friesland?

Claudiaatje ja als je echt vermanend Nee zegt, gaat mijn hummel ook huilen. Hij weet dus echt wel dat het geen goed nieuws is, “nee”. Beetje zielig is het wel maar het opvoeden is toch al een beetje begonnen. En dat is helaas niet alleen maar knuffelen kusjes geven en applaus geven. Alhoewel…… wel 99,9999% van de tijd.. ik kan er geen genoeg van krijgen…af en toe duwt hij me zelfs behoorlijk duidelijk weg als ik wil kroelen. Hihi.

Colle bedoel je dat je ’s avonds rond half 11 helemaal geen fles meer geeft? Pfff wij wel hoor en dan wil meneer er om 1 of 2 uur vaak al weer een. Goed zeg, dat ie al zo ver is.

Is Kian nog verkouden? Wat hier wel eens helpt is ’s nachts een ui doormiddengesneden op zijn kamer. Ik zet het wel op een krant want het lijkt wel of de ui wat sappen in het rond sprayt en anders blijft zijn kamer zo lang naar frietje speciaal stinken. Doe het alleen als ie echt heel erg verkouden is hoor, vind het tamelijk vies namelijk. Maar het helpt zeker iets.

Ps wat een leuk verslag van de verjaardag. Ik werd er zelf helemaal blij van!

Annie goede tip van kaart2go en de uitdeelboekjes. Dat laatste is iets waar ik nog nooit van gehoord heb en ik ga het zo eens even opzoeken. Mijn kleine man gaat sinds 2 weken 2 uur per week naar het kinderdagverblijf dus hij zal daar ook wel gaan trakteren in september.

Peggy ja de vakanties zijn anders he. Mijn kleine man slaapt op vakantie nog slechter dan thuis ook al hebben we een vakantiehuis met hetzelfde bedje als thuis en daar ook gewoon zijn eigen spulletjes. Dus je hebt nog een week vakantie? Ik hoop op wat beter weer. Heb je nog plannen? Of gewoon eens lekker wat tijd voor je zelf om aan te rommelen?

Vandaag even doorbijten, was vannacht van 23.50 uur tot 2.45 uur wakker ivm de fijn kiezen. Zielig is het. Ook voor mama. Haha. Maar gelukkig heeft ie er vandaag tot nu toe geen last van en hij is zelf wel fris en fruitig wakker geworden.

Op een dag……. Komen ze door! Dan gaat de vlag uit.

Groetjes en fijne dag allemaal.

Noor

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Noor..ze slaapt niet in ons bed hoor. Nee gewoon in campingbedje naast ons bed. Dat ze op onze kamer weer staat vind ik al heel wat (in de zin van eigenlijk niet kunnen..)

in ons bed zou ik al helemaal niet doen. (moet ook een ieder zelf weten maar ik vind t niks) Vind t ook erg onveilig idd.

Had haar eerst gisteren weer op eigen kamer willen doen s'nachts...dacht die gaat vast wel slapen omdat ze gisteren de hele middag niet had geslapen. We waren idd in Friesland ( maar denk dat je Annie bedoelt Noor of Niek..die nog naar Friesland op vakantie gaat ;-) ?) op verjaardags visite. Geen oog dicht natuurlijk.

Maar dat ging dus niet op...mevr. was haar hele ritme kwijt en stond zeker stijf van de adrenaline...echt niet in slaap kunnen komen. Dus nog maar voor 1 nachtje

bij ons naast bed. Misschien vanavond..kijk wel even.

Je kunt die kiezen er wel uit kijken zo langzamerhand of niet?!

Peggy...weer terug van weg geweest. Ja idd anders he...even zo de deur uit stappen is er de eerste 12 jaar niet meer bij haha.

Maar jullie hebben t verder wel leuk gehad? Fijn dat je nog een weekje vrij bent.

Annie was bij je in de buurt gisteren. Makkum laten mijn zus en zwager wel eens de honden rauzen op t strandje.

Ze wonen er niet ver vandaan.

Hier druilerige hang dag. Vanmorgen even op verjaardagsvisite en nu lekker bankhangen met zoon..is niet erg fit vandaag.

F. op bed...denk dat ik ook ff een oogie dicht doe op de bank.

bye bye

Geplaatst

Hee Manon

Ja ik wist dat je daar was voor 2 verjaardagen niet voor vakantie hoor.

Zit gelijk te denken: ik heb ook een campingbedje, ga het vannacht eens proberen!!

Thx! Niet geprobeerd is niet geweten toch

Groetjes

Noor

Geplaatst

Hier ook een heerlijke hangdag al hebben we ook een mannetje die erg jengelig is. Heb niet idee dat ie ergens last van heeft maar is gewoon jengelig pfff vermoeiend. Vanmiddag op tijd.op bed gedaan en ben zelf ook nog ff gaan liggen heerlijk!Haha noor leuke reactie van die vlag.....nou ik hoop dat ie dan snel uitmag!

Geplaatst

Hahaa die Noor..go for it:happydance:...ik hoop dat jullie ook eens mogen slapen na 11 maand.

Het scheelt al een heel stuk dat je niet je bed uit hoeft te sjouwen naar de andere kamer..ik lag dan zelf nog heel lang wakker als zij uiteindelijk weer sliep.

Ben benieuwt !

Ik zag daarnet een reactie van jou in een ander topic..heb nooit zo jouw handtekening gelezen..maar jij hebt ook al een heeeel traject achter de rug.

10de icsi? Wanneer heb je de handtekening geschreven..lees nu 5 dagen aan de provera..is dit onlangs...hoe staan jullie nu in t traject?

Vanwaar IMSi als ik vragen mag? Zo wat vragen die in me op kwamen..als je ze niet wil beantwoorden is dat prima hoor ;-)

Geplaatst

Ja de 10e icsi ligt op de loer... maar hopelijk eerst nog 2 cryo's. Als daar nou eens eentje van wil blijven zitten... dat zou heerlijk zijn!

Ik wacht nu op het maandelijks feest en dan 14 dagen progynova slikken en dan hopelijk op dag 16 een tp.

Imsi... omdat mijn man wel heeeel veel zaadcellen heeft maar slechts 1 procent is normaal van vorm. Is ook nog ruim voldoende maar met imsi hoop ik dat ze toch net die ene perfecte zaadcel pakken. De vergroting is 6500x tov 300 x bij normale icsi. ik mag het van mijn man nog maar tot mei volgend jaar proberen ivm onze leeftijden, na ja hij is nog ouder dan ik en ik ben 39. Dus even alles in de strijd gooien. Heb zelf zo veel aan ,mijn zus in het leven, ik gun mijn kleintje ook een brusje van zijn eigen leeftijd!!

Imsi wordt ook geadviseerd bij zo'n hoog percentage afwijkende vormen, alhoewel het niet bewezen is dat je van een afwijkendevorm niet zwanger kunt worden.

groetjes

noor

Geplaatst

Jeetje joh..jullie hebben echt al heel wat voor de kiezen gehad. In hoeveel jaar tijd speelt dit?

Ik heb t zelfde..ik vind t voor onze zoon ook erg leuk dat hij een zus heeft gekregen en hij zegt zelf ook dat hij heel

blij is met haar. Niet meer alleen op de achterbank in de auto e.d. Heb zelf ook 2 zussen..zou ook niet graag alleen zijn...

Maar zo hoor je van mensen die geen broers of zussen hebt..wat je niet hebt mis je ook niet..dus tja....

Wat een verschil tussen Imsi en Icsi dan zeg!

Wordt dit ook vergoed door verzekering dan?

Van leeftijd dilemma dat ken ik.Toen we er voor gingen zei ik tot aan mijn 35ste wil ik er voor gaan..daarna vond ik mezelf te oud worden ;-)

Bij onze zoon was ik net 2 dagen 35 toen hij geboren werd..heb toen ook gezegd..bij een 2de als dat zou lukken liefst bevallen als ik niet ouder ben dan 38...

Ik was 4 maand 39 toen F@bi kwam. Zo zie je..in heel veel dingen verleg je je grens steeds. Eerst zei ik tijdens de iui pogingen..ivf ..zover laat ik t niet komen..zie daar.

Wat gaan jullie doen aankomende poging 1 of 2 cryo's tp (mits ze goed ontdooien)? Hoe hebben jullie dat de vorige keren gedaan?

Spannend...laat je ons weten hoe t verder verloopt?

Ik heb F@bi trouwens nu in haar eigen kamer weer gelegd voor de nacht. Ze was weer flink aan t brullen toen ze bed in ging. t is nu stil.

Eens zien hoe t vanavond gaat...

Ik poets haar tanden nu trouwens met een elektrische tandenborstel. Vind ze best leuk. Iedere keer aan en uit in haar mond...aan 1 stuk door vind ze niet leuk. Veel effectiever zo..haha !

Annie..J-esse niet zo te pas...sprongetje misschien of gewoon niet fit? Onze zoon was vanmorgen ook zo ineens niet lekker.Klappertanden ..wat koortsig en

na een tabletje en een slaapje op de bank was t weer over. Kan maar zo ineens wat opkomen met kids..en zo zijn ze er weer overheen..

Mama ook lekker tukkie..groot gelijk!

Geplaatst

Hoi Manon

Imsi wordt niet vergoed... zucht...... maar gelukkig kan het financieel.

In Brussel laten we er altijd 3 terugplaatsen maar nu hebben we maar 2 cryo's dus als ze allebei het ontdooien overleven dan 2 en anders een of geen. Maar ik denk zelf dat eentje het wel gaat overleven. Die was top kwaliteit bij invriezen; die andere was iets minder. Maar je weet het niet he, je kunt alleen maar hopen.

Hoe ging het in het eigen kamertje met Fabi?

Hier vannacht veel pijn, niet erg handig want ik werk op maandagmiddag in het ronald mc do-nald huis als vrijwilliger en dat is best aanpoten af en toe. Dus met weinig slaap is het wel eens zwaar. Maar ja dan denk ik altijd: hier maandenlang zitten en je kindje op de Intensive Care in het ziekenhuis; da's pas zwaar! Niet zeuren maar poetsen! hop hop.

Je wilt niet weten wat er allemaal mis kan zijn met (pasgeboren) kindertjes. De meest afschuwelijke horrorverhalen hoor ik daar. Des te meer dank ik God op mijn blote knieën wat een mazzel we hebben gehad. Met zo een perfect mooi kindje.. Wat een geluk! Wat een enorm wonder, een gezond kind.

Annie is je kleintje nog jengelig of was het maar voor 1 dag? Ik hoop van wel!

Nou iedereen de groetjes en een fijne avond!

Noor

Geplaatst

Noor: Gelukkig was J_esse vandaag weer helemaal vrolijk. Al was ik aan het werk, maar manlief zei het. Zaterdag met hem de hele dag op pad geweest, s middags op visite, van schoot naar schoot ging die, weinig slaap denk dat het daarom gister mis was. J_esse is wel een jongetje die het beste functioneert op rust en regelmaat.

Ik lees inderdaad nu ook even je handtekening, zit de laatste tijd meestal op telefoon maar idd al een behoorlijk geschiedenis achter de rug en op dit moment ook al weer (een tijdje) bezig voor een brusje. Ik hoop dat de cryo (s) goed ontdooien bij je komende poging. En dat ie dan ook blijft plakken. Hoe lang zijn jullie alweer bezig? Jij maakt idd ook wat mee als je als vrijwilliger aan het werk bent in het Ronald mc Donald huis... Pfff wat lijkt me dat heftig en kan me voorstellen dat je dan nóg meer beseft hoe ontzettend dankbaar we moeten zijn dat je een gezond kindje mag hebben.

Heb je nog geprobeerd jullie knulletje bij jullie op de kamer?

Manon ben ook wel benieuwd of afgelopen nacht goed is gegaan met F_@bi in dr eigen kamertje.

Turkije is hier helemaal van de baan. Mijn man vind het toch net zo'n leuk idee om J_esse hier te laten en wij lekker op vakantie te gaan. En eerlijk gezegd geef ik hem daar geen ongelijk in. Lijkt me heerlijk even weg, lekker met zn tweetjes naar de zon en aan de andere kant denk ik hmmm...En om hem nou mee te nemen? nee...

Dus waarschijnlijk gaan we nog even een midweekje centerparcs boeken. Kan J_esse gezellig mee. Heb net even gekeken hebben zo'n folder gekregen bij wij jonge ouders voor 40 % korting , altijd leuk natuurlijk maar kon pas vanaf 31 oktober boeken. Wou eigenlijk eerder. Mijn nicht is 20 november uitgerekend van eerste kindje en heb zo'n idee dat het eerder komt waarom? geen idee...zit ik daar, oke je bent er dan wel zo maar toch...maar houd me eerlijk gezegd ook weer beetje tegen. Ach we zullen zien, we hebben nog even om te boeken.

De eerstvolgende in het rijtje verjaardagen is N_oa! Claudia al helemaal klaar voor de grote dag?

fijne avond iedereen!

Geplaatst

Noor...je hebt helemaal gelijk..wat zeuren we dan over gebroken nachten he...

Zie t wel eens op tv die zieke kinderen op de kinderafdeling..zit altijd zo in tranen..kan dit niet zien zulke programma's. Je moet er niet aan denken dat jouw kind zo iets over komt. We mogen idd onze handen dichtknijpen dan!

Je schrijft dat jullie zoontje veel pijn weer had..maar kan idd ook niet op maken of hij nu bij jullie op de kamer sliep of toch in eigen kamer?

F@bi heeft idd op eigen kamer gelegen..en ik op den duur er naast (rond 12 uur vannacht heb ik t matras er heen gesleept haha. Helemaal over de rooie..maar ik dacht niet nu weer terug naar onze kamer..ik kom dan wel naar jou haha.

Zag nu hoe ze loopt te spoken in haar slaapzak. Omhoog klauteren..laten vallen ..achterstevoren in bed..met hoofd tegen schot of spijlen knallen

als ze zich laat vallen. Ik vroeg me al eens af..soms had ze hier of daar een schrammetje of rode vlek dat ik dacht sóchtends..wat heb jij uitgespookt.

Of ze dan ook weer huilt van de pijn of dat ze gewoon niet in slaap kan komen? We hebben haar nu weer op eigen kamer liggen maar dan in camping bedje.

Als ze weer gaat spoken kan ze zich iig niet bezeren.Stof en gaas geeft mee.Uiteindelijk na die huilbui vannacht heeft ze wel verder geslapen tot zón half 7 vanmorgen dus daar kan ik weinig van zeggen. Merk wel dat ze steeds meet protesteert als ze naar bed gaat...

nu ook s'middags even. Laat haar maar even huilen en als t lang duurt ga ik weer even heen en weer weg..totdat ze zich uiteindelijk over geeft.

Kijken wat deze nacht gaat brengen...

Annie...toch maar niet naar Turkije haaha. Ik zou dat ook niet kunnen hoor op vakantie en kind ergens anders onder brengen.

Een weekendje weg zou ik best wel eens willen doen zonder kids maar toch hebben we t nooit gedaan. Ik zou me er niet gemakkelijk bij voelen.

Het gevoel van iemand anders met jouw kinderen opzadelen en zelf de hort op gaan (ook al zou diegene t wel leuk vinden)...ik zou t niet kunnen.

Wat wij vaak hebben gedaan is in t najaar bij Landal boeken. Vaak al voor 99 euro voor midweek. Je bent nu niet gebonden aan vakanties van school.

Wij helaas nu wel ;-(.

Herkenbaar hoor..dat huilen als je dagje visite hebt gehad of uit bent geweest. Veel indrukken die ze moeten verwerken dan he...

Maar weer lekker de oude vrolijke J-esse dus..fijn!

Ga naar mijn mandje.

Bye bye

Geplaatst

Geslapen als een roosje! 3 keertjes wakker..even jammeren en weer verder geslapen..ben niet mijn bed uit geweest. Dat dan de oplossing..in campingbedje op eigen kamer of was dit een toevalstreffer ;-)

Zo...zo naar t werk..auto voor de keuring eerst weg brengen. Noor hoe ging t bij jou vannacht?

Geplaatst

Hai hai,

@Manon: wat fijn dat F@bi beter slaapt in het campingbedje, hopelijk blijft dat goed gaan. Ze kan nu in iniedergeval niet meer in de spijltjes hangen ;)

Misschien is het ook een idee om haar bedje eens op een andere plek te zetten in haar kamertje (als dat mogelijk is)

wij hebben ook een tijdje gehad dat Kian slecht sliep, overdag vaak maar 45 minuten per keer en snachts vaker wakker.

Omdat we nog niet helemaal tevreden waren over de indeling van z'n kamer hebben we die een keer veranderd. Zijn bed en kledingkast hebben toen een andere plek gekregen en vanaf die tijd sliep Kian ook ineens een stuk beter. Misschien toeval hoor, kan ook...maar het viel me wel op.

Misschien kan je dat eens proberen?

Hier komen de kiezen van Kian ook door. Al een tijdje heeft hij dikke rode bulten op de plek waar ze gaan komen. Hij kwijlt meer en heeft wat meer last van rode billen. Ook zit hij constant met zijn vingers in zijn mond.

Nu zag ik vandaag aan de rechterkant onderin dat er al een wit puntje zichtbaar is. Gelukkig heeft hij er volgens mij verder geen of nauwelijks last van want hij is gewoon vrolijk en slaapt goed.

Geef hem s'avonds voor het slapen gaan wel voor de zekerheid Dentinox en overdag soms ook paar druppels Chamodent als hij weer veel zit te kauwen op zijn speelgoed en veel met zijn vingers in zijn mond zit.

Hoop niet dat hij er alsnog erg last van krijgt want het lijkt me heel vervelend..die grote kiezen die door het tandvlees moeten :(

@Noor, wat spannend een nieuwe poging. Maar jeetje de 10e ICSI pfff. Had nog niet eerder van IMSI gehoord. Vervelend dat het niet door de verzekering vergoed word maar wel fijn dat het voor jullie nog wel te doen is.

Lijkt me vreselijk als je wel graag zou willen maar het niet zou kunnen.

Heeeeel veel succes. Ik hoop op een goeie poging.

Kian heeft hier sinds een paar dagen een ander ritme. Hij blijft overdag wat langer op maar maakt nog wel 2 slaapjes.

hierdoor word hij dus vaak wakker vlak voor het avondeten en gaat het s'avonds dus ook wat later naar bed.

Eerder was dit rond 18.30-19.00 maar nu is het ook wel vaak 19.30-20.00 voordat hij slaapt.

Wat vinden jullie hiervan?

Ik zat laatst te denken, misschien is hij al toe aan 1 slaapje en slaapt hij dan ook wat langer. Maar tot na het middageten houd hij het niet vol.

Ook verschild het hier erg met hoelaat hij smorgens wakker is. Soms wil hij na de fles van ongeveer 06.30-07.00 niet meer slapen en soms nog wel, zoals vanmorgen. Toen heeft hij nog geslapen tot 08.45 uur. Dan loop de dag ook gelijk anders.

Kian heeft hier trouwens voor het eerst chippies gehad. Die hadden we gekocht voor zijn verjaardag maar uiteindelijk heeft hij die toen niet gegeten.

Hij vind het helemaal lekker!!!! Het is geen gewone chips hoor. Het is chips van het merk Goodies, v.a 12 maanden. Gewoon een gezonde snack.

Eergister een paar wortelchippies gegeven en nu had hij kaasknabbels. :)

Nu maak ik hier geen gewoonte van maar het was een prachtig gezicht om hem te zien zitten met een bakje met wat chippies. Hij was zooooo aan het smullen. Hmmm hmmmm hmmm zei hij steeds :)

Ook heb ik altijd de kleine appelrijstwafeltjes van Goodies in huis en sinds kort ook de koekjes.

Mijn schoonmoeder wil hem nog wel eens iets anders geven. Dan komt ze met een lange vinger aan, of een koekje voor volwassenen.

Ik zeg dan altijd dat ik niet wil dat hij dat krijgt. Volgens mij vind ze me maar een zeur hahahaha :)

Ik vind het gewoon niet nodig dat hij nu al suikers krijgt terwijl dat helemaal niet nodig is. Hij is er niet aan gewend en ik wil dat wel houden zo. Later als ze groter zijn dan hou je dat toch niet meer allemaal tegen maar voor nu vind ik hem nog veeel te klein.

Ook krijgt hij hier niet anders te drinken dan melk, diksap, water en heel af en toe wat thee.

Nou Kietje slaapt dus ik ga alvast even het eten voorbereiden voor hem.

Op het menu staat vanavond:

Gekookte aardappeltjes met gourgette en een stuk kipfilet.

en als toetje, yoghurt met een klein beetje diksap.

Hoe vaak doen jullie trouwens jullie kinders in bad of onder de douche?

Hier gaat Kian sowieso om de dag. En als het echt nodig is vaker.

De ene keer gaat hij alleen in bad (in het stoeltje) en de andere keer (als papa ook thuis is) dan gaat hij samen met mij of met zijn papa.

Hij vind het geweldig!!!!

Nou fijne avond allemaal.

Liefs Colle

Geplaatst

Hier wat foto's van m'n Kietje en zijn cakejes en taart voor z'n verjaardag.

[ATTACH=CONFIG]2017[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2018[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2019[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2020[/ATTACH]

Geplaatst

hoi meiden,

nieuwe poging

we zijn bijna klaar met de verjaardag te regelen, alleen nog boodschappen doen en die doen we zaterdag.

We vieren de verjaardag zondag bij mijn schoonouders in de grote tuin, het schijnt mooi weer te worden?

Ze hebben een schommel, speelhuisje en een glijbaan dus de kinderen kunnen hun gang gaan daar hihi.

de tractatie voor de creche is ook klaar [ATTACH=CONFIG]2028[/ATTACH] een boekje van de uitdeelserie van de gonnieserie en 2 doosjes jip en janneke van de hema appelstukjes en aarbeienstukjes en een kaartje met foto en hoera noa 1 jaar erop.

ik moet er helaas mee stoppen, pc doet heel raar en moeilijk hij lijdt een eigen leven pfffff

liefs claudia

Geplaatst

Wat een leuke traktatie...erg leuk gedaan.

Is dat boekje van Gonnie het gansje?? Ik leen ze altijd van de bieb, iedere keer weer een ander verhaaltje. Leuke boekjes.

Noa haar verjaardag zal vast een groot succes worden met mooi zonnig weer en een grote tuin waar de kinders lekker spelen kunnen.

Oh echt....1e verjaardag...zoooooo speciaal en vooral heeeel erg leuk. Geniet van die dag.

Lfs Niek

ps: ik ga een nieuwe poging doen tot foto's hier neer zetten. Kon gister de bijlages nog aanklikken maar nu geeft ie ineens een foutmelding :(

Geplaatst

HOERA 1 JAAR!!!!! :happydance:

12 Augustus............Kian (Colle)

19 Augustus............Noa (claudiaatje)

25 Augustus............s-t-a-n (Peggy)

30 Augustus............R-uben (Mama27)

03 September..........J_esse (Annie)

08 September............F@bi (Manon)

Zo..ff t lijstje er weer bij gehaald...

Claudia..komt al echt dichtbij..vrijdag officieel 1 jaar dus.

Jullie hebben er wel voor gekozen om t in t weekend te vieren?! Zit nog te dubben..scholen zijn dan wel weer begonnen en mensen aan t werk op donderdags

maar vind t ergens ook weer niet zo leuk op t op een andere dag te vieren...ben er nog niet uit.

Leuke traktatie heb je gemaakt!

Niek..bed op andere plek heb ik nog niet gedaan. Bij onze zoon wel. Ze slaapt op zijn voormalige kamer en op de plek waar onze zoon op t laatst sliep. We hebben ook

met hem idd bed verzet...dachten..wie weet last van aardstralen of zo..haha. Campingbedje staat wel nu midden in de kamer..misschien dat dat t is ;-)

Hier nog wel gewoon 2 slaapjes. Ze wordt meestal rond half 7 wakker, ontbijten en dan ongeveer 8 uur gaat ze er weer in tot ongeveer 10 uur. Dan na t eten tussen de middag er weer in zón beetje kwart over 12 /half 11 tot half 3/3 uur. Dan tegen half6/6 uur eten en ongeveer half 7 weer naar bed.

Dit is ons ritme hier zón beetje. Twee slaapjes heeft ze ook echt nog wel nodig.

Over dat snoepen...hier doe ik t zelfde. Ik doe zelfs helemaal niks door de yoghurt..en ze vind t heerlijk zo.

Als snack alleen rijstewafeltjes (pas sinds kort de appelsmaak er bij ) en soepstengel. Morgen krijgt ze voor t eerst rozijntjes.

Drinken alleen melk/water/diksap. Thee is ze niet zo gek op...mijn fout heb ik te weinig aangeboden.

Mijn vriend is ook al snel van wat er door doen van suiker ..ook bij mijn zoon..maar steek er altijd een stokje voor. Zoon wordt er nog hyperder van...

Nog eens gegoogeld op de naam F@bi... http://babybytes.nl/namen/meisjes/Fabi

Grappig..hij staat er nu voor t eerst opgenomen in deze namen site ( zie extra info)

Het was ook deze site die me op de naam bracht...Fabiënne ..meisjes die zo heten krijgen vaak de bij naam Fabi.

En nu staat hij daar dus als officiële naam door ...yep...onze F@bi....leuk he?!

Peggy...hoe is t nu met je en je schoonmoeder (trouMa) ?

Zo..ga eens ff onder de pomp en dan lekker bankhangen ;-) bye bye

Geplaatst

Hai,

@Manon: Ik las het op je hyves...over F@bi haar prachtige naam. Geweldig toch!

Ik heb Kian zijn verjaardag ook op de dag zelf gevierd. Dit was op een vrijdag.

Er waren inderdaad wat mensen die niet konden komen omdat ze aan het werk moesten of op vakantie waren. Deze mensen komen binnenkort nog wel een keer langs.

Vond het wel heel speciaal om het op de dag zelf te vieren.

Je kan ook gewoon kijken welke mensen die dag kunnen en de rest gewoon een keer in het weekend laten komen.

Ondanks dat het bij ons op een vrijdag (overdag) was, was het toch nog best wel druk. Ben achteraf ook wel blij dat we het niet in het weekend hebben gedaan want dan was het nog drukker geweest en dan ben je alleen maar druk druk druk en voor Kian zou het dan wel heel hectisch worden. Wij hadden dan ook wel de pech dat het slecht weer was die dag en dat de visite allemaal in de huiskamer zaten. Anders konden we uitwijken naar buiten.

Kian heeft ook nog echt 2 slaapjes nodig. Hij houd het uiterlijk 3 uurtjes vol om wakker te zijn. Vaak ligt hij er na 2 a 2.5 uur wel weer in.

Kian was vanmorgen pas om 09.10 uur wakker (na de fles van 07.00 uur) tegen 11.30 uur ging hij weer naar bed (na zijn boterham) Hij heeft toen dik 2 uur geslapen en dat is lang voor hem. Daarna zijn we wezen fietsen en met het pondje naar het plaatsje Bronckhorst geweest om daar lekker op het terras wat te eten en drinken. Hierdoor waren we net voor het avondeten weer terug en ja dan zit ik echt in dubio. Eerst naar bed, of wachten tot het avondeten. Ik heb het aangekeken, Kian eten gegeven, even laten zakken, in bad en naar bed. Hij viel als een blok in slaap.

Vind het vooral savonds lastig...moet ik hem nou ophouden tot het eten of toch nog even naar bed. Lastig als het om een uurtje of minder gaat.

Gelukkig ging het goed. Hij heeft vandaag dus maar 2 uurtjes geslapen...gelukkig komt dat niet vaak voor.

Nou ik ga de film op Ned 3 verder kijken. Nederlandse film: Ik omhels je met duizend armen.

Fijne avond.

Lfs Colle.

Geplaatst

hoi meiden,

zo een nieuwe poging wagen om te schrijven.

Noa vanochtend naar de creche met haar tractaties hihi (morgen geen crechedag) en wat lekkers voor bij de koffie voor de leidsters.

Er hing een a4tje op de deur van de groep hiephiephoera Noa 1 jaar met een taarttekening erbij.

Noa moest er om lachen toen ik het aan haar liet zien en vertelde haha.

om 1700 samen met papa Noa ophalen vanmiddag.

Ja dat klopt Colle, dat is dat boekje van gonnie het gansje, zijn leuk he!

Noa moet er altijd om lachen gonnie met haar rode laarsjes hihi

Is het nog gelukt met die fotos, of ben je er nog niet aan toegekomen?

Wij vieren het idd niet op de dag zelf oma komt en een neefje, en papa is thuis.

Maar we vieren het idd in het weekend (zondag)

Om die reden dat dan hopelijk zo goed als iedereen kan dus groots, veel mensen, lekker gezellig en we dan ook niet nog een keer met visite zitten (we wonen klein)

Wat zoetigheid betreft, Noa eet als tussendoortje liga, soepstengel, sinds vorige week yogurtrozijntjes en na haar warme maaltijd een danootje sinds vorige week ook.

berenkoekjes en nijntje koekjes neemt ze een hap van en dan wil ze het niet meer.

Rijstewafel en langevinger eet ze ook niet rijstewafel vind ik wel jammer, misschien die met appelsmaak proberen, waar kan je die kopen die van goodles?

en langevinger zit toch maar veel suiker aan, bied ik niet meer aan en ze eet het toch niet!

Geven jullie ook al danoontje?

Wat slapen betreft, Noa ligt meestal tussen 1930/2000 (eerder lukt meestal niet) op bed tot 6.30 meestal dus ongeveer 11 uurtjes, ze slaapt ook lekker door snachts, heel soms sochtend vroeg tussen 4 en 5 een speentje geven, slaapt ze weer verder.

Noa doet na haar fles sochtend 6.45/7.00 en wat brood meestal bijna altijd nog een slaapje meestal een uurtje.

Aan het eind van de ochtend krijg ze meestal weer slaap en dan slaap ze mestal ook een uurtje maar soms wel langer 2uurtjes.

Meestal krijg ze dan aan het eind van de middag weer slaap, meestal zijn we smiddags buiten als ze in de buggy niet een slaapje doet dan meestal thuis voor het eten nog eventjes een slaapje..

Noa slaapt dus best wel veel, maar over het algemeen niet zo lang!

Ik doe Noa om de dag in bad, ik zet dan het babybadje op de douchevloer dan zit ze lekker te spetteren en te spatteren met haar badeendjes, ik zit er dan naast op een handdoek.

Op de droger een capehanddoek (die zijn ideaal) om haar heen en dan in haar kamer aankleden gaat perfect.

Liefs Claudia

Geplaatst

Hoi

Annie fijn dat J_esse weer oke was. Mijn kleine man idem dito, als hij van hand tot hand gaat pluk ik daar ’s nachts de vruchten van. Je ontkomt er soms niet aan, maar ik probeer het toch een beetje te vermijden want het slapen gaat al zo slecht.

Heeft je man een papa dag of was hij gewoon vrij?

Heb je al geboekt voor Center parcs? Ik ben er lang niet geweest maar ik herinner me het heerlijkste softijs… Mmmm…

Colle wat een geluk dat je al een wit puntje ziet! Fijn man!

Bedoel je dat Kian twee slaapjes maakt buiten zijn middagslaap om? Lekker zeg dat hij dat kan. Volgens mij laten ze het vanzelf schieten als ze het niet meer nodig hebben. En als hij om 20.00 uur naar bed gaat, kan je man (en jij misschien ook) ‘m ook nog wat langer zien als hij uit zijn werk komt. Da’s dan ook wel gezellig.

Persoonlijk ben ik blij als de mijne om 19 uur ligt. Hij is echt heeeeel ondernemend en als ik me even omdraai is er weer van alles gebeurd. Ben zelf bekaf om 19 uur haha.

Lachen joh van die chipjes. Zal ze ook eens halen.

Mijn moeder is ook van de lange vingers. In het begin deed ik er ook moeilijk om, maar nu denk ik: ach het is maar 1 keer per week. De rest van de week krijgt hij 1 Maria kaakje ’s middags of een Goodies koekje om de lunch van 11:30 tot aan het avondeten om 17:00uur te overbruggen. Qua calorieën maakt het niets uit heb ik gezien, maar heb niet gekeken naar de suikers. Zal het straks eens doen in de winkel.

Mijn hummel gaat elke dag in bad, maar dat is ook omdat hij het zo leuk vindt en ’s ochtends altijd een hele vieze grote plakkerige stinkie maakt na zijn ontbijt. Is ie de rest van de dag lekker fris. En voor hij naar bed ga was ik zijn gezicht, handen, voeten en in zijn luier.

Wat leuk joh Claudiaatje van die traktatie. Oe ik moet nog heel veel leren zie ik!! Morgen the big day! En wat leuk dat ze er op de crèche ook aandacht aan besteden. Hoop dat jullie zondag superweer hebben. Zal wel!

Ik geef ook danoontje hoor. In het begin vond hij het geweldig maar nu heeft hij er niet zo’n interesse meer in.

Manon wat leuk dat F@abi nu een “echte” naam is! Vind ‘m veel leuker dan de lange variant. Lekker pittig.

Hoe ging het met slapen vannacht?

Ik ben vandaag naar het CB geweest. Hij woog 11,175 kg en is 79,5 cm. Mooi volgens zijn curve, niets te zwaar gelukkig! (Ondanks de 6 (!) flessen die hij nog steeds leeglurkt)

Nog een tijd gesproken over de slaapproblemen (vannacht weer van 2 – 4 uur opgelopen): ik mag nog proberen met het campingbedje, maar als dat niet helpt dan moeten we hem echt gaan laten huilen en er niets meer aan doen. Alleen even laten zien dat je er bent elke 10 minuten. Gezien zijn pittige karakter zal het wel 2 weken duren voor hij het op zal geven dacht ze.

Eerst nog maar het campingbed proberen vannacht…

Groetjes

Noor

Geplaatst

Manon: Super leuk van de naam. Had ook al even op hyves gespiekt! En super mooi dat het slapen afgelopen dagen beter ging. En als dat er voor nodig is, dus bij jullie op de kamer een aantal nachten en vervolgens dat jij er daarna naast ligt is dat toch helemaal prima! Ik zou hetzelfde gedaan hebben denk ik...op den duur ben je wanhopig en probeer je van alles....Hoe gaat het nu met de nachten? helemaal alleen op dr kamertje? en nog steeds in campingbedje? Ik herken dat wel van die blauwe plekken, althans ze zijn bij J_esse wat gelig. Maar die beukt ook gewoon tegen spijlen en voor en achterkant van bedje. Normaal in bed liggen zit er echt niet meer in. Standaard iedere morgen ligt hij omgekeerd in bed, dus hoofd op voeteneind, bovenop de dekens.

Claudia wat een ontzettend leuke traktatie. Ik heb de uitdeelserie van Gonnie en zn vriendjes ook, voor het uitdelen op de creche. En wil dr ook nog iets v an een koekje of rozijntjes oid bij doen en daarna ook in leuk folie papiertje. Dat met die kaart eraan vind ik ook erg leuk, vind ik teveel werk denk ik hahah.....

Nou je hebt mazzel, ze willen erg mooi weer hebben van t weekend. Dus lekker buiten vieren zondag haar eerste verjaardag!!

Wat hebben jullie voor haar gekocht als ik vragen mag voor dr verjaardag? Vind het eigenlijk nog best lastig om iets te bedenken. Heb al wel wat tips doorgegeven aan mensen, maar moeten zelf ook nog wat geven he.

Colle wat hebben jullie Kian gegeven voor zn verjaardag?

Noor: mijn man is ieder maandag vrij dus heeft idd een papa dag. Ja zal de site van Centerparcs ff in de gaten houden. Vind het ook altijd erg leuk om even paar dagen heen te gaan.

Jullie mannetje is toch een beste flinkerd ofniet 11 kg maar ook alweer een stuk langer dan bijv J_esse. Vorige week op CB 9505 gram en kleine 76 cm lengte. Nou helemaal prima toch dat ie op de gemiddelde lijn zit. Ieder kindje groeit toch op zn eigen tempo. Maak me daar nooit zo druk om.

Heb je misschien al geprobeerd met het slapen jullie mannetje op jullie slaapkamer zoals Manon heeft gedaan?

Hier gaat J_esse in principe ook om de dag in bad of onder de douche. Tenzij hij natuurlijk erg smerig is van de creche of poepbroek gaat hij natuurlijk een keer vaker. Hij vind in bad of onder de douche ook echt prachtig! lekker spetteren!

J_esse heeft meestal ook gewoon 2 slaapjes. Hij is meestal wakker tussen 08:00 / 08:30 uur ga ik er met hem uit, geef ik hem een bord pap, laat hem nog even zitten en dan doe ik hem weer op bed. Dan slaapt hij gemiddeld meestal nog een uur. De ene keer wat langer dan de andere keer iets korter. Daarna krijgt hij wat fruit met evt wat diksap. Tussen de middag krijgt hij melk en een broodje en meestal ligt hij dan tegen half 2 weer in bed. Dan slaapt hij zo'n 2, 2 en half uur. Daarna evt nog wat overgebleven fruit, als ik s morgens niet alles heb gegeven en krijgt gewoon zn rietjesbeker voor zich met diksap. Als ik hem een tussendoortje geef is dat een soepstengel, rijstewafel of nijntjekoekje. Eigenlijk nooit iets anders. Tegen kwart voor 6/ 6 uur krijgt hij warm eten, eet met de pot mee en zo nu en dan een danoontje die die heerlijk vind en vervolgens krijgt hij tegen half 8 nog een pyjamapapje en daarna gaat hij op bed. Dat is meestal tegen 20 uur.

Heb inmiddels gewoon magere yoghurt gekocht, is lijkt mij toch wat beter dan die zoete danoontjes.

Nog even een vraagje over het melk. Ik geef J_esse sinds vorige week dus ook gewone melk. Ik wissel nog even af met nutrilon 3 omdat die nog niet helemaal leeg is, maar hoeveel melk mogen ze eigenlijk straks nog hebben. Heb al even gegoogled en staan wat verschillende reacties op. De meeste komen uit op max 300 ml aan melkproducten op een dag. Nou daar komt J_esse dus ruimschoots aan.

Ik zelf vind gewoon dat hij s morgens dat bord pap gewoon moet hebben, hij vind het lekker en het gaat goed dus waarom zou ik dan een broodje geven. Maar als je de pakken mag geloven moet je dan wel 200 ml melk met 6 schepjes bambix doen. Dan heeft hij dus al 200 gehad. Tussen de middag gaf ik hem altijd gewoon een volle fles dus 200 ml, dat doe ik nu al wat minder, omdat ik nu ook tussen de middag gewoon melk doe. Ik zat al te denken om die er dan maar helemaal af te doen en evt thee of water ofzo te geven. Na het eten krijgt hij zo nu en dan een toetje..is dus ook een melkproduct en voor het slapen gaan krijgt hij pyjamapapje. Dat kan ik op den duur gaan afbouwen maar nu heb ik nog zoiets van...lekker toch...

dus vind het een beetje lastig...Hoe doen jullie dat?

Gisteravond met een vriendin naar Fontana Nieuweschans geweest. Kennen jullie dat? Is een thermaalbad, heeeerlijk! Een lekkere massage gehad en heerlijk genieten. Kon ook goed slapen vannacht!

Ik zal eens even wat huishoudelijke klusjes gaan doen!

liefs

Geplaatst

Annie

Die kaartjes veel werk. valt mee, wij hebben ze via internet besteld.

Bij pien lifestyle.nl maar je kan ze byv ook bij kidsfeestje bestellen onder tractatiekaartjes.

Wij hebben de koekjestrommel van Vtech gekocht voor Noa haar verjaardag.

Hier trouwens ook dan wel geen blauwe plekken op het hoofd maar ik hoor regelmatig een bonk als ze met der hoofd tegen de zijkant van bedje komt als ze zich omdraait of iets degelijks.

ze word er niet wakker van gelukkig en ze heeft nog geen blauwe plekken of iets ervan gehad op haar hoofdje

Ik leg ze dan meestal wel weer in het midden van het bedje.

Liefs Claudia

Geplaatst

Hoi Claudia,

Ik had wel eens vaker hier gelezen over die koekjestrommel van V tech en dat dat beviel maar eigenlik nooit echt in verdiept.. Nu op de intertoys site gekeken. Maar ziet er idd erg leuk uit. Van fisher price geloof ik...en leuke prijs ook. Is zeker het overwegen waard. Vond de boerderij van little people ook zo leuk. Maar daar is die lijkt mij nu toch nog iets te klein voor, al staat adviesleeftijd vanaf 1 jaar maargoed...

Zal volgende week eens even naar de speelgoedwinkel gaan en eens even rondneuzen hihi...

liefs

Geplaatst

Zo..lappen tekst hier geproduceerd ;-)...

Noor...Jouw kereltje weer helemaal goed gekeurd bij CB..mooi!

Heb je t campingbedje nu ook bij jullie op de kamer staan of in zijn eigen kamer?

Tja...de strijd aan gaan en laten huilen..pfff pittig hoor. Soms is dat wel de beste oplossing maar als ik jouw verhaal lees huilt hij meer van de pijn

van de tanden/kiezen toch? Blijft lastig he..wel of geen aandacht aan schenken of de middenweg..af en toe laten weten dat je er bent en weer weg gaan...

Hoop voor je dat t vannacht wat beter gaat dan afgelopen nacht..

Annie...ik heb alleen de eerste nacht naast Fabi op haar kamer geslapen. Toen sliep ze dus in haar eigen bedje en zag dus hoe ze iedere keer gaat op staan en zich laat vallen in de vast gedraaide trappelzak.

De dag er na dus alleen op haar eigen kamer in campingbedje...heb ik haar 3 keer gehoord maar ze jammerde meer dan huilen..zette niet hard door dus ben niet gaan kijken en toen is ze telkens uit haar zelf weer gaan slapen.

Vannacht heb ik om een uur of 1 een keer een schreeuw gehoord en verder helemaal niks tot vanmorgen 7 uur !

Geweldig..nou lang leve t campingbedje. Overdag doe ik haar wel in haar gewone bed hoor..wel beter natuurlijk op matras. Maar aankomende weken slaapt ze toch in campingbedje als we "op vakantie"zijn..haha paar km verder op. Na die tijd wil ik weer terug naar s'nachts ook in ledikantje weer. Als ze eenmaal gewend is om door te slapen dan zal ze wel niet meer zo gaan staan in bed. Hier zelfde hoor als Jesse..achterste voren en t liefst met hoofd tegen schot aan.

Heb me nog niet in verdiept over hoeveel melk ze straks mogen.

300 is idd weinig zeker als je pap geeft. Maar geldt dit ook voor gewone koemelk of zal dit voor opvolg melk gelden?

Koemelk moet toch niks uit maken hoe veel je daar van drinkt lijkt me? Wij hebben zelf altijd magere melk dus lijkt me niet zo heel belangrijk hoe veel ze daar van mag..

maar wie ben ik ? Ik denk dat de melkpoeder voller is maar kan t mis hebben?

Koekjes trommel..heb m vaker voorbij zien gaan hier haha..ga toch eens googlen ;-)

Heb zelf ook nog geen idee voor een cadeau. Ga toch voor een echt meisjes ding denk ik..algemeen speelgoed staat hier genoeg in huis maar echte meisjesdingen nog niet.

Ik zit hier tussen de dozen..bah ongezellig zon in huis. Vriend heeft nog elke dag wat geverfd. Deuren en deurposten...zijn nu dingen in dozen zo langzamerhand aan t pakken..keukenkasten op t laatst. Boel uit zoeken wat weg kan enz. Maandag beginnen ze hier.

Colle...morgen naar Friesland Boppe...heel veel plezier daar. Geniet van jullie vakantie!

bye bye

Geplaatst

Hij is idd van fisher price sorry sorry, vergis me daar steeds in stomstomstom

Deze is van een nichtje, maar morgen krijgt Noa er zelf eentje hihi.

[ATTACH=CONFIG]2050[/ATTACH]

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden